Vriendelijk, hulpvaardig en materiedeskundig

We werden vriendelijk en gastvrij ontvangen, konden ons zegje doen waar we naar op zoek waren. Vervolgens kregen we hierop een aantal voorstellen met uitleg over kwaliteit en duurzaamheid.

Prima geholpen

Goede uitleg gekregen ook over de ondergrond omdat wij in principe anti wortel doek wilde gebruiken . Werden we aangeraden andere ondergrond! Wij zijn in Ridderkerk geweest we zijn heel goed geholpen en vrij blijvend!! Goed informatie en uitleg

Helemaal top

Super snel een goed advies en hop in de auto opweg naar huis met alle spullen, inclusief bezem ;-) Vestiging Ridderkerk

Uitstekend.

Goede voorlichting, eerlijk verhaal.

Stikgoed

Goed geholpen en goed advies was fijn .

Geen enkele kritiek

Behulpzame medewerkers, goede uitleg en service op locatie Pijnacker.

Perfect geholpen

Top zaak! Deskundig advies en in mijn geval al binnen 2 uur geleverd! Zowel verkoper als bezorger waren uitermate behulpzaam. Ik raadt deze winkel zeker aan!

Snel en kundig

Nadat wij op de vestiging in Pijnacker onze keus snel hebben gemaakt, werd in mei 2023 onze kunstgrasmat gelegd. Ziet er mooi, bijna echt uit. Zijn er blij mee.

Zeer mooi kunstgras en een top service!

Wij zijn zeer goed geholpen door een verkoopmedewerker! Het kunstgrastapijt is naar alle tevredenheid gelegd door het hoveniersbedrijf!

Een fijne winkelervaring, en binnen twee weken gelegd.

Zeer goed.

Zoals het hoort

Ruime sortering en uitstekend en bovenal vriendelijk advies.

Zeer fijn geholpen. Geen moeite te veel!

Waren voor de tweede keer bij dit bedrijf. Beide keren zeer goed geholpen. Laatste keer zagen we een reststuk staan met vermoedelijk de goede maat. Uitrollen om de exacte maat op te meten was geen enkel probleem. Daarna zijn we geholpen met sjouwen naar de auto etc. Kortom we zijn heel gelukkig met de services

Goed advies vlotte afhandeling

Zo veel keuze, goed advies en directe afhandeling. Heel fijn

Prachtig kunstgras

Het bedrijf verkoopt prachtig kunstgras en het team heeft het gras keurig bij ons thuis gelegd, wij zijn super tevreden.

Alles prima.

Betreft filiaal Pijnacker. Zeer behulpzame medewerkers, ook in de auto tillen. Uitgebreid assortiment.

Goede voorlichting en meedenkend

Goede voorlichting mbt gebruik en meedenkend voor een project in de toekomst.

Professioneel gelegd goedkoopste prijs en waar voor je geld

Fijn geholpen, er werd goed geluisterd naar onze wensen

Geholpen door vestiging Kunstgrasgigant Pijnacker door dhr Jaap.

Uitstekende hulp

Kunstgras ligt er mooi bij en door de eerdere regen is het nog mooier geworden.

Ontzettend vriendelijke en professionele medewerkers en organisatie!

Van ontvangt in de vestiging tot het afleveren van het kunstgras was alles perfect en volgens afspraak geregeld

Zeer goed advies en blij met product

Heb de gehele voortuin voorzien van kunstgras. Ze hadden veel keuze en de uiteindelijke keuze is zeer goed bevallen. Kunstgras gigant te Bleiswijk heeft ook geadviseerd in hovenier die het kunstgras is komen leggen en deze partij heeft dat ook erg goed en professioneel gedaan. Er zijn flink wat mensen geweest die verbaasd waren toen ik zei dat ik kunstgras had aan laten leggen....hadden ze nog niet gezien en dachten dat het echt was. beter compliment kunnen ze niet krijgen.

Wij hebben het kunstgras in de vestiging Pijnacker gekocht.

Uw medewerker heeft ons uitstekend geadviseerd en service verleend door het volledig op maat af te snijden en wij het gemakkelijk zelf konden leggen.

Snel geholpen, ruime keuze

Duidelijke grasstukken (op zich prima voor ons maar een iets groter stuk was ook leuk geweest) om je keus mee te kunnen maken. Veel op voorraad en we konden het meteen in onze eigen auto meenemen. Binnen 20 minuten stonden we weer buiten. Heerlijk.