Wij hebben het kunstgras in de vestiging Pijnacker gekocht.

Uw medewerker heeft ons uitstekend geadviseerd en service verleend door het volledig op maat af te snijden en wij het gemakkelijk zelf konden leggen.

Snel geholpen, ruime keuze

Duidelijke grasstukken (op zich prima voor ons maar een iets groter stuk was ook leuk geweest) om je keus mee te kunnen maken. Veel op voorraad en we konden het meteen in onze eigen auto meenemen. Binnen 20 minuten stonden we weer buiten. Heerlijk.

Topbedrijf

De klantvriendelijkheid en deskundigheid staat hoog in het vaandel bij dit bedrijf. Ontzettend fijn geholpen en geadviseerd!!

Lekker rustig kunnen kijken zonder dat er iemand op je af komt

Vriendelijk, zeer snelle levering

Bestelling is een uur na bestelling in de winkel al bezorgd. Vriendelijk en netjes

Goed geholpen

Ik was op zoek naar kunstgras dat qua uiterlijk en gevoel zo dicht mogelijk bij echt gras in de buurt kwam. Via een bekende ben ik terechtgekomen bij Kunstgrasgigant in Ridderkerk. De sfeer daar was prettig en ontspannen, en ze boden een duidelijk overzicht van de verschillende soorten kunstgras. Ze dachten actief mee waar nodig. Uiteindelijk kon ik meteen een prachtig stuk kunstgras meenemen, en het ziet er fantastisch uit nu het is geïnstalleerd!

Keurig geholpen en goede service

Zie boven

Vriendelijk, deskundig en behulpzaam

Na al een groot deel van de tuin te hebben laten leggen met kunstgras, nu ook voor het laatste stukje tuin, een stuk opgehaald in Ridderkerk om zelf te leggen. Uitleg en tips/tricks gehad om strak te leggen. Resultaat mag er inmiddels thuis zijn, alleen nog even hopen dat ik de borstelmachine kan huren.

Top befrijf

Goede uitleg en erg vriendelijk personeel waardoor je word geholpen. Prima uileg hoe te leggen en leggen het keurig voor je in de auto. Kortom een aanrader.

vlot en snel

Binnen no time had men de prijs en levering uitgezocht ,14.00 besteld 15.00 opgehaald . Fijn en bedankt voor de service .

Duidelijke adviezen en geen fratsen om maar een grasmat verkocht te krijgen

Als eerste oriëntatiewinkel bij Kunstgrasgigant Ridderkerk voor kunstgras gekeken. Ook al kwamen we tegen sluitingstijd, toch werd er genoeg tijd genomen om ons advies te geven en ons op blote voeten over de aangelegde "proefvelden" te laten lopen. Ook het hoe en waarom over stabilisatiedoek en in-zanden werd duidelijk gemaakt. Daarna nog 1 andere winkel bezocht, maar eigenlijk waren we al gelijk overtuigd waar we ons kunstgras gingen halen.

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Vestiging Ridderkerk 12 jaar geleden hockey/speelkunstgras gekocht. Lag er na al die jaren (en minimaal onderhoud van onze kant) nog prima bij. Nu een coupon gekocht voor ons balkon: goed advies en schappelijke prijs (maar wel net iets teveel gerekend voor het ondertapijt)

Vriendelijk personeel en eerlijk advies

Onlangs bij de Kunstgrasgigant in Ridderkerk geweest. Buiten liggen verschillende kunstgrassen zodat je ze rustig kunt uitproberen. Ik wilde kunstgras voor op mijn balkon en had mijn oog op een (wat duurder) type laten vallen die daar eigenlijk niet voor bestemd is. Uiteindelijk ben ik toch voor die optie gegaan en ik ben zeer tevreden met m’n grasmat. Het maakt mijn balkon en huis echt af. En ik heb zelfs een stukje binnen onder mijn salontafel gelegd. Zo wordt buiten en binnen nog meer 1 geheel. Blij mee!

Hele fijne winkel!

Goede uitleg, wordt meegedacht, snel geregeld. Top!

Super goed advies.

Vriendelijke verkoper met veel kennis.

Netjes en fijn geholpen!!

Mooi gras en goed geholpen.

Wij zijn in Ridderkerk geweest. Goed advies bij het uit zoeken van het gras en behulpzaam bij het meenemen

Adequaat geholpen

Onder genot van een bak koffie vakkundig en snel geholpen. Aanrader!

Goed advies, veel keus, goed kunstgras, perfecte service

Super geholpen

Vriendelijk te woord gestaan en goede informatie e.d. Over de verschillende soorten kunstgras. Netjes de gelijk meegenomen kunstgras in de auto gelegd door personeel.

Top zaak

Vriendelijke medewerker, heeft ons goed geholpen. Verder een gezellige sfeer, en een goede uitleg over het kunstgras zeker een aanrader om te gaan kijken en kopen.

Goede service, snel en kundig geholpen

Goede service, snel en kundig geholpen

Geweldig !

Wij wisten wat we wilden. Kwamen laat binnen rollen maar goede service en uitleg. Het leukste is natuurlijk met een bakkie koffie even rondstappen op je blote voetjes op al die grasjes. Het balcon schoongemaakt en neergelegd. Het is prachtig …dat wordt genieten !

Heel fijn.

Geweldig goed geholpen. Vriendelijk en adviserend en hulpvaardig. Bijzonder klantvriendelijk.

Prima kunstgras en service

Gras geleverd en gelegd zoals afgesproken. Duidelijke uitleg van wat zou kunnen gebeuren bij gebruik. Goede service!

Euroweg 3

2988 CM Ridderkerk