Waardeloos bedrijf en service

Waardeloos bedrijf en service. Rolgordijn al na 2 dagen stuk bij normaal gebruik. Algemene kwaliteit is slecht. De zijgeleiding bestaat uit een stuk vislijn, bevestigingsbeugels zijn in een vloekende bruine kleur. Product geretourneerd en pas na een maand en meerdere mails een reactie, ik heb geen vertrouwen meer in het product. Er wordt niet gereageerd op mails of op tickets via het omslachtig klantenservice systeem. Product is tegen mijn wens weer geretourneerd naar mij, pakket geweigerd.

Oplichters!!

OPLICHTERS, SCHOREM van de bovenste plank uit Amsterdam! Ons verhaal is te lang om het in het kort te beschrijven maar dit bedrijf is als een duivels casino, na betaling is het "rien na va plus", en het geld is niet meer van u. Duidelijk is voor ons wel gebleken dat als je hebt betaald de zakken van dit internet oplichtersbedrijfje zijn gevuld en er totaal geen sprake meer is van service en zeker geen nette afhandeling. Ze erkennen niet de fouten die zij maken (zelfs na screenshots met bewijs) en proberen daarna nog meer geld van je af te troggelen door je een nieuwe bestelling te laten plaatsen. Je krijgt dan wel een gulle korting van maar liefst 10% en je kunt dan je "oude verkeerd geleverde op maat gemaakte gordijntjes op Marktplaats verkopen"...... Knetter, knettergek zijn ze maar zoals het spreekwoord is, een brutaal mens heeft de halve wereld", en een bankrekening zoals die van Dagobert Duck in deze coronatijd. Lieve mensen, KOOP of BESTEL NIETS bij de internetbedrijfjes van de "theshopfactory.nl" want u gaat het schip in. Wij hebben onze rechtsbijstand verzekering er op moeten zetten want als klant waren wij echt de sjaak met deze internetboeven... En let op, ze werken met verschillende internetpagina's. Rolgordijnenexpert.nl Lamellenexpert.nl Plissegordijnenexpert.nl Vouwgordijnenexpert.nl Jaloezieenexpert.nl Paxraamdecoratie.nl

Beste Rob, Wat vervelend om te horen dat u ontevreden bent met de service die wij verlenen. Met het hele team van PAX Raamdecoratie doen wij ons best zo goed mogelijke service te verlenen. Graag ontvangen wij uw order nummer zodat wij uw situatie kunnen bekijken. Met vriendelijke groet, RolgordijnenExpert.nl

PAX raamdecoratie: Bestel hier nooit!!!

– meer dan 2 maanden levertermijn (ipv 10 dagen) – foute producten geleverd, niet volgens kleurstaal – er zijn zichtbare merknamen aanwezig op de producten (foto’s op de website zijn misleidend en niet waarheidsgetrouw) – geen klantenservice, klachten worden afgescheept met ‘wij kunnen verder niks voor u betekenen’ – Pax raamdecoratie neemt geen verantwoordelijkheid voor hun fouten (100% betaling bij plaatsing van de bestelling, dus je hebt als klant niks achter de hand) – Pax raamdecoratie is een pure box mover van wie het business model bestaat uit goedkoop sourcen in Azië en deze producten vervolgens online door misleidende websites aan te bieden. In het geval de producten niet comform de klantverwachting worden geleverd, wassen ze hun handen in onschuld en laten ze de gedupeerde klant stikken. Ze maken misbruik van de financiële drempel om verder gerechtelijke stappen te nemen. Het is een schande dat dergelijke praktijken kunnen. De overheid zou meer aandacht moeten hebben voor de straffeloosheid van deze online schurkenpraktijken. WAARSCHUWING, onderstaande webwinkels behoren allemaal tot dezelfde firma: – Rolgordijnenexpert – Lamellenexpert – Plissegordijnenexpert – Vouwgordijnenexpert – Jaloezieenexpert – Paxraamdecoratie

Hartelijk dank voor uw review. Wat jammer om te horen dat u niet tevreden bent. Ik begrijp dat het vervelend is en dat u snel de raamdecoratie in huis wilt hebben. Onze levertijden zijn langer dan normaal door enorme drukte. Wij doen er alles aan om de producten zo snel mogelijk te leveren, onze excuses dat u twee maanden heeft moeten wachten. Extra diensten Wij doen ons uiterste best de producten zo spoedig mogelijk te leveren. Helaas hebben wij naast de drukte ook te maken met onderbezetting in de fabriek doordat personeel thuis moet blijven bij verkoudheidsklachten. Wij proberen dit te compenseren door extra avond, nacht en weekenddiensten te draaien. Voortgang Wij proberen u zo goed mogelijk op de hoogte van de hoogte van wanneer u bestelling wordt geleverd. Maar houdt u rekening met langere levertijden + sluiting van de fabrieken en atelier. Ik zou graag uw situatie bekijken, graag ontvang ik uw ordernummer dan kunnen wij kijken wat er niet goed geleverd is bij u. Ook kan ik u dan informeren over de locatie waar uw product geproduceerd is, dit is voor veel van onze producten in Nederland en anders in een ander Europees land. Mocht ik verder nog iets voor u kunnen doen dan hoor ik dat graag! Met vriendelijke groet, RolgordijnenExpert.nl

Slecht Slecht Slecht............

Dit speelt zicht af van november-2020 tot op heden februari 2021. Nadat het erg lang duurde om een afspraak te krijgen, omdat de showroom dicht was(alle winkels in Nederland waren wel open, bewust dicht gebleven omdat ze geen service aan klanten willen bieden) de eerste meetafspraak niet is doorgegaan, zonder kennisgeving van Pax. ik moest zelf hier achteraan bellen, duurde het weken voordat ik de kleurstalen kreeg. vervolgens ging bij het leveren het een en ander mis, waardoor ik mijn bestelling pas vorige week vrijdag geleverd kreeg. vervolgens is de afstandbediening niet meegeleverd, ik kan hierdoor de rolgordijnen niet omlaag doen en moet in een verlichte kamer slapen en mijn kind ook. Geen reactie op telefoontjes en mails van Pax, wanneer ik de afstandbediening krijg. ze laten je letterlijk in de kou zitten. Echt zeer slechte service, geen grote orders bij deze club doen, kleine orders zou je kunnen accepteren dat je geen service krijgt. Mijn advies koop liever bij een andere club!!!

Beste meneer/mevrouw Azzedine, Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Ik zie dat de eerste inmeet afspraak helaas niet door kon gaan wegens onvoorziene omstandigheden en dat wij daarna een nieuwe afspraak met u hebben ingepland. De levering van kleurstalen had in December helaas veel vertraging omdat de postbezorging het erg druk had ivm de nieuwe Corona maatregelen en de feestdagen. Ook kwam het voor dat de kleurstalen helemaal niet geleverd werden. Gelukkig heeft u de stalen uiteindelijk wel ontvangen. De afstandbediening is inmiddels verstuurd en hopelijk kunt u nu met plezier gebruik maken van de elektrische rolgordijnen! Met vriendelijke groet, RolgordijnenExpert.nl

Keurig verpakt goede levering mooie kwaliteit zaterdag opgehangen

Goede kwaliteit makkelijk te plaatsen

Beste Catharina, Bedankt voor uw positieve review. Wij vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit. Wij wensen u nog veel plezier met de producten Met vriendelijke groet, Rolgordijnenexpert.nl

Geen klantgerichtheid en domme fouten

Wij hebben Duo Rolgordijnen besteld, op maat. Deze zijn te laat (zonder communicatie!) geleverd. Het ging hier om 6 dagen te laat dus dat viel nog mee. Na de Duo-Rolgordijnen opgehangen te hebben, (hoogte 135cm, zoals besteld), blijken de kettingen te lang, namelijk ruim 10 cm langer dan de hoogte van het gordijn. Na meerdere malen met de klachtenlijn / ticket geprobeerd duidelijk te maken dat zij in gebreke zijn gebleven, blijven ze zich verschuilen achter het feit dat onder het vraagteken bij Kindveilig, staat dat als je niet kindveilig aanvinkt, de kettingen 145cm lang zijn. Als je niet kindveilige rolgordijnen besteld, dan kijk je hier toch niet !!!!? Dit zou gewoon in de beschrijving moeten staan. De oplossing volgens PAX Raamdecoratie, alias Shop Factory, de te laat geleverde gordijnen terugsturen, op mijn kosten, en dan maken ze de kettingen korter (dit kun je niet zelf). Verder heb ik aangegeven, stuur de juiste maat kettingen op, en dan zet ik ze er zelf in. Hier werkt uiteindelijk op gereageerd dat, als ik dat zou willen, de garantie vervalt (welke garantie.....de zogenaamde meetgarantie? HAHA). Tevens moet ik dan ruim €27 overmaken voor die kettingen. Zeer ontevreden, en ik zou hier NOOIT meer iets bestellen. Ook niet bij 1 van de andere The Shop Factory webshops, ik zou er niets en nooit meer bestellen, en ook zeker niet aanraden, stelletje sukkels, kettingen langer dan het rolgordijn. Totaal niet professioneel!!!!

Beste heer Sleeuwijk, Wat vervelend om te horen dat de ketting niet goed is. Op de website kunt u de aanvullende informatie vinden bij de hulp en infoknoppen. Helaas is het niet mogelijk om alle informatie boven aan het product te zetten, dat is een overload aan informatie vandaar dat wij het gestructureerd per onderdeel aangeven bij de hulp en info knoppen. Helaas kunnen wij het inderdaad niet gratis vervangen en leveren voor u. Ook heeft de maat van de ketting niks te maken met de meetgarantie die wij geven. Met vriendelijke groet, PAX

Product is oké.....service laat duidelijk te wensen over.

Betreft: PAX-order 32089 Producten zijn goed verpakt en onbeschadigd aangekomen. In de verpakking ontbreek een relevante montage instructie. Ook op de site van Pax is hier deze niet aanwezig.... Daar wij in de verpakking onderdelen vonden waar wij niet konden achterhalen welke functie deze hadden hebben wij via de chat om info gevraagd. De betreffende medewerkster gaf on het advies een foto van de betreffende onderdelen naar de service afdeling te mailen. Daar wij op dat moment bij klanten de betreffende rolgordijnen monteerde hebben wij voorgesteld te telefoneren of te Appen met de deze service afdeling. Dit was echter niet mogelijk volgens de chat-dame... Mailen en wachten op antwoord was het devies. Wij zijn daar maar niet op in gegaan..... Bij de montage blijkt dat bij plaatsing in de dag, de borstels in de zij-geleiders te lang zijn die moet je inkorten ander kun je de geleider-bescherming niet monteren. Bij het monteren en testen is het koord van het rolgordijn al drie keer op de koppeling losgeraakt en deze koppeling is wat ons betreft niet deugdelijk. De borstels aan de boven- en achterzijde van de gordijn behuizing zijn te "kortharig" waardoor licht-afdichting niet mogelijk is. hiervoor moeten wij nog een keer terug naar de klant om deze uit te wisselen...

Geachte heer/mevrouw, De montage handleiding staat online op de website onderaan de pagina van het product dat u bestelt bij het kopje monteren. Wij hebben geen app service dus dat is niet mogelijk. U kunt foto`s sturen per mail en dan erachteraan bellen en dan kunnen wij u tegelijkertijd aan de hand van de foto`s helpen. Als het product niet deugdelijk is, wil ik u vragen om het klachtenformulier in te vullen op de website zodat wij deze in behandeling kunnen nemen. Met vriendelijke groet, PAX Raamdecoratie

Slechte Service

Wij hadden 3 rolgordijnen bested, helaas kwamen deze pas na 4 weken binnen. na veel gebel daar kwamen ze eindelijk binnnen, na het uitpakken van de dozen bleek dat alle rolgordijnen kapot waren en er ontbraken onderdelen. Wij hebben netjes de klantenservice gebeld en die zeiden dat wij de producten niet mochten terug sturen en dat ze onderdelen zouden opsturen zodat wij alles zelf mochten oplossen. Helaas worden keer op keer verkeerde onderdelen bezorgd! ik ben er helemaal zat van. ik heb tevens vaak gemail met mevrouw Noortje van Dijk maar die scheept ons helaas steeds af, zelfde als mevrouw Chloe van de klantenservice. Ik ben zeer ontevreden en ga dit zeker met Radar of Kassa contact opnemen!!

Beste heer/mevrouw, Wat vervelend om te horen dat u ontevreden bent. Excuses voor het ongemak, helaas hebben wij te maken met vertraging door Corona. Het kan gebeuren dat onderdelen verkeerd worden gestuurd, maar wij sturen de juiste onderdelen dat zo spoedig mogelijk na. Met vriendelijke groet, PAX Raamdecoratie

Waardeloos

Op 15 april een 'smartfit' rolgordijn besteld voor een raam in een kunststof deur, 29 april werd het geleverd. Vanaf die tijd minstens 2 x in de week contact(mail + foto's en telefonisch) met de klantenservice omdat het profiel van het gordijn niet diep genoeg is om op de clips te klikken. Dus een fout van de productie-afdeling want wij hebben heel secuur de meetinstructies gevolgd. Helaas wordt er keer op keer beloofd dat men met een oplossing komt maar vervolgens gebeurt er NIETS. Echt te schofterig voor woorden. Er wordt wel verwacht dat je vooraf € 173,- betaald maar service heeft dit bedrijf nog nooit van gehoord. Men neemt niet de moeite om iemand van de productie-afdeling contact met mij te laten zoeken om het probleem te bespreken. Steeds een meisje dat belooft dat ze het oplost .... geen woorden voor wat een bende!!!

Beste heer/mevrouw, Wat vervelend om te horen dat u ontevreden bent. Excuses voor het ongemak, maar als het smartfit systeem niet past dan heeft dat te maken met het inmeten en dan kunnen wij niet kosteloos een nieuw product voor u produceren. Gelukkig hebben wij een gratis meetverzekering. Met vriendelijke groet, PAX Raamdecoratie

Echt mooie verduisterde rolgordijnen

5 mooie rolgordijnen besteld, wat een mooie afwerking en de lichtgrijze kleur van de verduisterende rolgordijnen was precies de kleur , en binnen anderhalve week binnen, ik werd keurig op de hoogte gehouden wat de status was en een half uur van te voren gebeld dat het bezorgd zou worden, ik ben heel tevreden 😊

Beste heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw review! Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met onze service. Wij wensen u nog veel plezier met de producten! Met vriendelijke groet, PAX Raamdecoratie

Goed product, snel geleverd

Een rolgordijn in cassette besteld. Het inmeten en het bestelproces zijn heel duidelijk aangegeven. Het rolgordijn is binnen de beloofde termijn geleverd. Het product is degelijk uitgevoerd en ziet er mooi uit. Ophangen was gemakkelijk. En tenslotte: de prijs is ook prima, gezien de geleverde kwaliteit.

Beste heer, Hartelijk dank voor uw review! Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met onze service en kwaliteit. Wij wensen u nog veel plezier met de producten! Met vriendelijke groet, PAX Raamdecoratie

Rolgordijnenexpert levert wat hij belooft en dat zeer snel.

Zie hierboven

Juiste maat en goede zware kwaliteit

Nette levering van het product. Perfect passend en een mooie kwaliteit materiaal. Daarbij komt ook nog een goede prijs.

Beste Jaap, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wat mooi dat u tevreden bent met het rolgordijn en de prijs-kwaliteit verhouding. Wij wensen u nog veel plezier met het rolgordijn! Met vriendelijke groet, PAX Raamdecoratie

Rolgordijn (XL) is van mooie en goede kwaliteit. Waar voor je geld. Netjes en snel thuis afgeleverd. Ik ben zeer tevreden over de aankoop.

Beste Arthur, Hartelijk dank voor uw reactie! Wat fijn dat u tevreden bent met het XL rolgordijn. Wij doen inderdaad ons best om mooie producten te maken voor een leuke prijs. Wij wensen u nog veel plezier met het rolgordijn! Met vriendelijke groet, PAX Raamdecoratie

Hele goede ervaring volgende bestel ik weer bij jullie

Zeer tevreden goeie kwaliteit En staat heel mooi👍

Beste Ja, Hartelijk dank voor uw review! Wat goed dat u tevreden bent met de rolgordijnen en dat ze mooi staan. Wij wensen u nog veel plezier met het rolgordijn! Mochten u nog een keer op zoek zijn naar raamdecoratie dan helpen wij u weer graag! Met vriendelijke groet, PAX Raamdecoratie

Heldere site, duidelijke informatie goede kwaliteit

Op de site is je keus goed te maken en staan er duidelijke instrukties. Na de bestelling wordt je uitgebreid op de hoogte gehouden van de levering. De kwaliteit van de gordijnen is erg goed en montage is goed zelf te doen (instructies op de site) in één woord TOP

Beste Nico, Hartelijk dank voor uw reactie! Wat fijn dat u tevreden bent met onze service. Wij proberen het online bestellen van rolgordijnen zo makkelijk mogelijk te maken. Goed om te horen dat u ook zo blij bent met onze kwaliteit. Wij wensen u nog veel plezier met de rolgordijnen! Met vriendelijke groet, PAX Raamdecoratie

Uitstekend bedrijf.

Prima rolgordijnen, we zijn heel tevreden.

Beste Ine, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wat fijn dat u tevreden bent met de rolgordijnen. Wij wensen u nog veel plezier met het rolgordijn! Met vriendelijke groet, PAX Raamdecoratie

Snelle goede service!

Past perfect, goede kwaliteit!

Beste Eric, Hartelijk dank voor uw reactie! Wat fijn dat u zo tevreden bent met de rolgordijnen. Wij wensen u nog veel plezier met het rolgordijn! Met vriendelijke groet, PAX Raamdecoratie

Ik ben zeer tevreden over de hulp bij het bestellen en het uiteindelijk afronden van de bestelling. Alle vragen werden steeds onmiddellijk en duidelijk beantwoord en er werd onmiddellijk actie ondernomen bij verdere vragen en/of opmerking. De uiteindelijke levering is nog niet gebeurd dus we zijn in blijde afwachting.

Beste Ilse, Hartelijk dank voor uw reactie! Wat fijn dat u tevreden bent over onze service. Wij proberen klanten zo snel mogelijk te helpen met vragen en advies zodat zij een goede keuze kunnen maken, Ik zie dat er inmiddels al is geleverd. Wij wensen u nog veel plezier met de bestelling! Met vriendelijke groet, PAX Raamdecoratie

mooi materiaal, netjes op tijd

De rolgordijnen zijn perfect ok. Gemakkelijke montage.

Beste Eddy, Hartelijk dank voor uw reactie! Wat fijn dat u tevreden bent met de rolgordijnen. Wij doen inderdaad ons best om het inmeten en monteren zo makkelijk mogelijk te maken. Wij wensen u nog veel plezier met het rolgordijn! Met vriendelijke groet, PAX Raamdecoratie

Goed product, netjes verpakt en volgens afspraak geleverd.

Goededag, Hartelijk dank voor uw reactie! Wij doen inderdaad ons best om de rolgordijnen zo spoedig mogelijk te leveren en goed te verpakken zodat er tijdens de transport geen beschadigingen ontstaan. Wij wensen u nog veel plezier met het rolgordijn! Met vriendelijke groet, PAX Raamdecoratie

Top kwaliteit

Groot Rolgordijn besteld. Kwaliteit is erg goed en was eenvoudig te monteren. Top dus

Beste Eric, Hartelijk dank voor uw reactie! Wat fijn dat u tevreden bent met uw XL rolgordijn en de kwaliteit ervan. Wij doen inderdaad ons best om het monteren van de rolgordijnen zo makkelijk mogelijk te maken. Wij wensen u nog veel plezier met het rolgordijn! Met vriendelijke groet, PAX Raamdecoratie

Verschrikkelijke klantenservice

De montage was enorm lastig wanneer het een groot rolgordijn betreft, ik heb meerdere berichten en foto’s gestuurd via whatsapp hulpchat bij installatie, maar geen antwoord op gekregen, ook niet via mail. Op de handleiding staat “klicksysteem” waarbij je de buis op 2 houders moet klikken, maar zo slecht ontworpen dat hij vandaag plots volledig van het plafond gevallen is op mijn hand, nu is hij ook volledige gekreukt. Nadat het gordijn geplaatst was, brak het oprolkoord al na het 2e gebruik en kon ik het gordijn maar tot halverwege openen omdat het verbindingsstukje vastraakte in het systeem. Ik heb contact opgenomen en ik kreeg laat antwoord dat dit een soort productiefout was en ik zelf het hele gevaarte van het plafond moest halen om de kabel uit de buis te halen en “goed te steken” met amper uitleg... Daarna heb ik tot drie keer toe gemaild om hulp te vragen, of iemand kon langskomen voor hulp en of ze zelf hun fouten konden oplossen omdat er al wat schade aan mijn muur was. Nooit antwoord gekregen, eens ze hun geld hebben ontvangen krijg je geen uitleg of hulp meer terwijl dit wel geadverteerd staat. Nu ligt het rolgordijn op de grond en niemand weet hoe het er weer op kan en ik krijg geen antwoord op vragen of garantie voor hun eigen fouten van rolgordijnenexoert.nl, echt slecht

Meer dan een simpel rolgordijn

Na vele site’s te hebben bekeken kwamen we uit bij Rolgordijnexpert. Daar vonden wij het juiste rolgordijn met een beetje extra, namelijk een cassette waarin het rolgordijn verdwijnt voor minder dan een rolgordijn zonder cassette elders. Wij zijn zeer tevreden met de kleur en uitvoering van het rolgordijn, dit ziet eruit als een plaatje in onze keuken. Wij raden Rolgordijnexpert dan ook bij iedereen aan. Sandra en Ed uit Zoetermeer

Beste Sandra en Ed, Hartelijk dank voor jullie beoordeling! Wat fijn dat wij het gewenste rolgordijn voor jullie konden produceren. Wij wensen u nog veel plezier met het rolgordijn! Met vriendelijke groet, PAX Raamdecoratie

Mooi vooruitzicht toekomstige bestellingen.

Levering was top. Netjes en goed verpakt. Half uur voor levering nog even een telefoontje gekregen. Product werkt prima. Een mooie uitbreiding voor de domotica in huis en zal bij verdere uitbreiding hier wederom bestellen .

Beste Vincent, Hartelijk dank voor uw reactie! Wij doen inderdaad ons best om de rolgordijnen zo spoedig mogelijk te leveren en goed te verpakken zodat er tijdens de transport geen beschadigingen ontstaan. Wij hopen u in de toekomst nog eens te kunnen helpen met een mooi product. Wij wensen u nog veel plezier met het rolgordijn! Met vriendelijke groet, PAX Raamdecoratie