Alles correct en vlot !!

Na wat meetwerk vonden we jullie site super handig. Alles correct verlopen, ook toen ik na de bestelling nog wat vragen had werd ik telefonisch goed te woord gestaan met correcte en volledige info over mijn bestelling!

Mooie rolgordijnen

Mooie kwaliteit, en snel te bevestigen, als je links en rechts niet omdraaid. Anders duurt het een kwartiertje langer om uit te vogelen waarom het niet werkt.

Heel tevreden. Mooie kwaliteit.

Zeer tevreden.

Prima product , prijs en service.

Uitstekend.

Mooie kwaliteit

Heb verduisterde antrachiet rookgordijnen besteld met een raamkant wit Ook een electrisch rolgordijn met een zonreflecterende stof waar je doorheen kan kijken met een somfy motor en draadloze afstandsbediening. Allemaal netjes en topkwaliteit

Stalen besteld, volgende dag ontvangen. Vervolgens Gemeten, besteld, ontvangen, boren, hangen, wijntje lostrekken. Dus ben zeer tevreden. Sante

Super tevreden

Mooi op maat, super kleur. Mooie kwaliteit. Snel verzonden. Kort om heel erg tevreden.

Ik ben heel tevreden!

De kwaliteit en afwerking is ok. Geleverd op de beloofde datum. Makkelijk te plaatsen en prijs /kwaliteit super.

Prima service!

Snelle en prima service! Het rolgordijn voldoet prima aan onze wensen!

Snelle levering, goede kwaliteit.

Overzichtelijke site met veel bestelkeuzes. Zeer snelle levering, gemakkelijk te monteren en goede kwaliteit. Kortom, we zijn zeer tevreden. Kleine opmerkingen: het kunststof koord hadden we liever wit gehad in plaats van zwart. Valt minder op bij een witte muur. Daarnaast een (zeer) klein krasje op de kast.

Snelle levering, goede service, mooie en goede kwaliteit.

Ze doen wat ze beloven.

We kregen een rolgordijn waar een vreemde vage vlek in zat. Deze wordt zonder problemen omgeruild voor een nieuwe.

Uitstekende service en zeer vriendelijker personeel

Nadat ons rolgordijn naar beneden gevallen was, bleek een onderdeel kapot. Het rol gordijn was bijna drie jaar oud . Ik verwachte geen garantie, want de termijn was verstreken en beschadigingen door vallen vallen daar buiten. Nadat ik een foto van het kapotte onderdeel opgestuurd had, kreeg ik per kerende post bericht dat rolgordijnenexpert het vervangende onderdeel kosteloos zou opsturen. Klasse

Zeer klantvriendelijk, goed geholpen, mooie kwaliteit, goede en snelle levering, zeer tevreden

Zeer goed geholpen in uw bedrijf in Amsterdam, zeer klantvriendelijk, goede en snelle levering, zeer tevreden

goede kwaliteit producten, maar traag in herstellen van fouten

Front office is prima, attent en prompt. levering duurde echter langer dan verwacht... en toen bleek ook dat slechts twee van de drie bestelde producten werden geleverd. Kan gebeuren, maar het herstellen van die misser duurde weer erg lang. We wachten nog steeds op het derde gordijn... Ondanks de mooie kwaliteit van de gordijnen (merk, producent Verano uit Best) en gebruiksvriendelijke montage en de attente front office van de "rolgordijnen-producent c.q. Pax company, is de afdronk agv de after sales & trouble shooting van producent Verano uit Best niet erg prettig. Jammer.

Zeer slecht, onduidelijke en onredelijk

We hebben 3 rolgordijnen besteld, in een order, de zelfde lengtes, zelfde stof maar verschillende breedtes (een was breeder dan 2 m). Deze rolgordijnen dienen ook naast elkaar te komen. Toen we het ontvingen bleek dat er verschillende roldiktes gebruikt werden en verschillende ophang systemen. Blijkbaar werd dit anders als de rollen langer zijn dan 2m, hadden we dit van te voren geweten dan hadden we in plaats van de brede 2 smallere besteld. Hiervan stond niets vermeld op de bon of bij de aanvraag. Ik heb hierover gemaild en gevraagd, waarom en hoe ik die ene terug kan sturen, want deze kunnen we niet gebruiken. De reactie is. Er komt een popub als je het besteld dus we doen niets voor u. Ik mailde dat er geen popub komt. Daarna klopt er komt geen pop ub maar het was wel ergens beschreven, dus ze doen niets voor me. I heb aangeboden om het te brede gordijn terug te sturen zodat die dan in 2 lengtes gemaakt kunnen worden en dat ik er dan 1 extra kocht. Nee ik moest de verkeerde maar op marktplaats zetten en 2 nieuwe kopen. Waardeloos, onduidelijk en onredelijk. Dit is dus de tevredenheidsgarantie.

Goede, snelle service!

Verduisteringsgordijn met zijgelijders voor de slaapkamer gekocht. Mooi en degelijk materiaal ( bouwmarkt overwogen, maar dit is mooier). Goede prijs / kwaliteit. Redelijk makkelijk te installeren ( wij zijn geen klussers ). Service bij evt. problemen kunnen wij niets overzeggen, alles tot nu naar wens. Actie korting hadden wij niet gezien, maar was door rolgordijnene expert al van de prijs afgehaald ! Zeer tevreden.

Prachtige rolgordijnen, perfect op maat, goede service

Gewoon goed, hoogwaardige rolgordijnen en prima service. Ik was zelf vergeten de kindveiligheid aan te vinken en kwam hier een paar dagen later later, op mijn bericht werd direct gereageerd en de rolgordijnen zijn met de goede koordlengte uitgeleverd.

Hier kunt u prima u rolgordijnen bestellen, goede website, doen wat de zeggen

Enkele stalen besteld die er binnen 2 dagen waren. Er werd nog gebeld door een zeer vriendelijke mevrouw of de stalen ontvangen waren en of er nog vragen waren. totaal niet opdringerig, top! Het bestellen is zeer eenvoudig door de duidelijke website. Levertijden waren ook precies zoals beloofd en door de duidelijke instructies is het monteren een kinderspel.

snelle levering past precies

Snelle levering goede kwaliteit

Helemaal goed!

Rolgordijn was snel geleverd en past perfect. Wij zijn zeer tevreden.

Hartstikke goed !!

Voldoet helemaal aan onze verwachtingen, Mooi , en makkelijk te monteren , dik tevreden !!

Mooie kwaliteit en makkelijk op te hangen rolgordijnen

'S morgens al vroeg geleverd (7.45), montage was heel makkelijk en ze hangen mooi. Zeer tevreden. Alleen weinig verschil tussen semi transparant en verduisterend kleir bruin. Met warm weer ideaal.

Pluspunten

Web site is erg duidelijk, na plaatsen bestelling correcte bevestiging van order en opvolgend duidelijk info tbv leverings data.

Over Rolgordijnenexpert.nl