Top rolgordijnen

Zo netjes afgewerkt veel mooier als dat we ons konden voorstellen zo blij mee

Beste Barry, Hartelijk dank voor je beoordeling! Wat fijn dat wij het gewenste rolgordijn voor jullie konden produceren en dat het nog mooier is dan jullie dachten. Wij wensen jullie nog veel plezier met het rolgordijn! Met vriendelijke groet, PAX Raamdecoratie

matig

week levertijd, geen montagehandleiding meegeleverd.

Goedendag, Hartelijk dank voor uw reactie. Wat jammer dat u niet tevreden bent. Wij doen ons best om mooie producten op maat te leveren en dat kost tijd, dit vermelden wij ook op onze website. Wij willen graag een beetje lief zijn voor het milieu en daarom leveren wij geen papieren handleiding mee, maar sturen wij een email met daarin de link naar de juiste handleiding, welke ook op onze website staat. Ik hoop dat u toch tevreden bent met het rolgordijn. Wij wensen u er iin ieder geval nog veel plezier mee. Met vriendelijke groet, PAX Raamdecoratie

Super Service en kwaliteit!

2 Rolgordijnen besteld waaronder 1 maal een XL rolgordijn. Er werd snel geleverd wat erg fijn was, Via de website werkt alles ideaal, heel duidelijk omschreven allemaal welke keuzes er zijn. De kleur was spannend omdat deze toch niet echt goed te bekijken is online maar we zijn meer dan tevreden.

Beste Tijmen, Hartelijk dank voor uw reactie! Wat fijn dat u tevreden bent met uw XL rolgordijn en andere rolgordijn. Wij doen inderdaad ons best om de rolgordijnen zo spoedig mogelijk te leveren. Fijn dat u onze website als prettig ervaart, wij proberen het voor iedereen zo makkelijk mogelijk te maken. Om de kleur in het echt te zien en voelen, kunt u ook altijd gratis kleurstalen aanvragen. Wij wensen u nog veel plezier met het rolgordijn! Met vriendelijke groet, PAX Raamdecoratie

Geweldig !!

Tot 2x toe Inbetweens besteld, allebei de bestellingen vlot en netjes geleverd, kleur helemaal goed, mooie kwaliteit, niks op aan te merken. Pax verdiend een dikke pluim voor de goede service !!!

Beste Hanny, Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Wat fijn dat u zo tevreden bent en dat wij u al meerdere malen hebben voorzien van mooie inbetween gordijnen. Wij doen ons best om iedereen zo tevreden als u te krijgen. Veel plezier met de gordijnen en wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen helpen! Met vriendelijke groet, PAX Raamdecoratie

Goede ervaring

Mooi afgewerkt product (verduisterd goed de slaapkamer) aan een goede prijs Enkele puntjes zijn voor verbetering vatbaar, o.a. het vanuit de fabriek voorzien van gaten in de aluminium zijgeleiding, de zijgeleiding zou mooier aansluiten indien deze in de gordijnbak zou aansluiten, de afdekkappen zijn poreus. Deze waren reeds beschadigd door transport, nieuwe stukken werden opgestuurd maar dit liet wel even op zich wachten.

Beste Dimitri, Hartelijk dank voor uw feedback. Wat fijn dat u zo tevreden bent met het verduisterende rolgordijn. Wij kiezen er bewust voor om geen gaten voor te boren in de zijgeleiding zodat klanten de schroeven kunnen plaatsen waar dat het beste voor hen uitkomt. Wij proberen de u-profielen zo goed mogelijk aan te sluiten op het systeem maar op het moment dat het er strak onder wordt geplaatst, kunnen er problemen optreden. Wat vervelend dat de afdekkapjes beschadigd zijn, wij doen ons best om alles goed te verpakken. Wij wensen u nog veel plezier met het rolgordijn. Met vriendelijke groet, PAX Raamdecoratie

Duidelijk, snel en mooi

Altijd lastig om een rolgordijn te kiezen, maar het kan hierbij niet misgaan. Daar ik niet wist welke kleur we precies wilden hebben, kregen e.e.a. aan "proefstukje" opgestuurd. Vervolgens met het bestellen hebben ze er een duidelijk proces van gemaakt. Tenslotte een snelle levering en heel mooi rolgordijn rijker.

Beste Marco, Hartelijk dank voor uw reactie! Wat fijn dat u tevreden bent met uw rolgordijn. Wij doen inderdaad ons best om de rolgordijnen zo spoedig mogelijk te leveren. Fijn dat u onze website als prettig ervaart, wij proberen het voor iedereen zo makkelijk mogelijk te maken. Om de kleur in het echt te zien en voelen, kunt u inderdaad altijd gratis kleurstalen aanvragen. Wij wensen u nog veel plezier met het rolgordijn! Met vriendelijke groet, PAX Raamdecoratie

goede service

Vragen werden snel beantwoord, ik ben een tevreden klant

Beste Stijn, Hartelijk dank voor uw reactie! Wat fijn dat u een tevreden klant bent. Wij doen inderdaad ons best om alle vragen zo snel mogelijk te beantwoorden. Met onze chat kunnen wij snel korte maar ook uitgebreide vragen beantwoorden. Wij wensen u nog veel plezier met het rolgordijn! Met vriendelijke groet, PAX Raamdecoratie

uitstekend

levering zeer compleet, goede kwaliteit goed op hoogte gehouden van voortgang

Beste Niels, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wat fijn dat u tevreden bent over het rolgordijn en de service die wij bieden. Wij doen inderdaad ons best om klanten goed op de hoogte te houden van het leverproces. Wij wensen u nog veel plezier met het rolgordijn! Met vriendelijke groet, PAX Raamdecoratie

mooie gordijnen, maar matige gebruiksaanwijzing

1. bij alle rolgordijnen zaten tenminste 4 waarschuwingen tegen het gevaar voor verwurging, maar niet één gebruiksaanwijzing, en vooral niet van de handige bevestigingsclips. Ook niet op site kunnen vinden. 2. de kleur is mooi, maar ik had niet begrepen dat de kleur niet voor beide kanten gold. 3. de meetinstructie had zoveel handiger geweest als bij "in de dag" ook op het plaatje had gestaan dat je er feitelijk 5 mm af moet trekken. Nu heb ik de eindkapjes moeten weglaten (wat op zich niet heel erg is) om het te laten passen.

Beste Willem, Wat fijn dat u tevreden bent over onze rolgordijnen. Wij willen graag een beetje lief zijn voor het milieu en daarom leveren wij geen papieren handleiding mee, maar sturen wij een email met daarin de link naar de juiste handleiding, welke ook op onze website staat. Om de kleur in het echt te zien, kunt u gratis kleurstalen aanvragen, verder vermelden wij ook altijd bij de product specificaties welke kleur de achterkant is. In de tekst onder het plaatje staat wel duidelijk vermeldt, dat wij 5 mm aftrek aanraden, maar wij bedanken u voor de feedback. Ik hoop dat u toch tevreden bent met het rolgordijn. Wij wensen u er iin ieder geval nog veel plezier mee. Met vriendelijke groet, PAX Raamdecoratie

Aanrader

Prima service, sneller geleverd dan verwacht. Uitstekend product, past precies, eenvoudig te monteren.

Beste Jan, Hartelijk dank voor uw reactie! Wat fijn dat u zo tevreden bent. Wij doen inderdaad ons best om de rolgordijnen zo spoedig mogelijk te leveren en goed te verpakken zodat er tijdens de transport geen beschadigingen ontstaan. Als u onze eenvoudige instructies toepast dan is inmeten en monteren erg makkelijk en snel en past het product precies. Wij wensen u nog veel plezier met het rolgordijn! Met vriendelijke groet, PAX Raamdecoratie

Perfecte snelle levering.

Rolgordijnenexpert.nl is goed bevallen. Levering snel. Kwaliteit prijs goed. Je wordt goed geinformeerd over de leveringsdatum en tijd.

Goedendag, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wat fijn dat u tevreden bent over het rolgordijn en de service die wij bieden. Wij doen inderdaad ons best om klanten goed op de hoogte te houden van het leverproces. Wij wensen u nog veel plezier met het rolgordijn! Met vriendelijke groet, PAX Raamdecoratie

Goed en degelijk top .

Beste Arie, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wat fijn dat u tevreden bent over het rolgordijn. Wij wensen u nog veel plezier met het rolgordijn! Met vriendelijke groet, PAX Raamdecoratie

Top product!

Onlangs een dakraam rolgordijn, deze was nergens te verkrijgen aangezien het om een oude type Velux raam ging (GGL-3) maar PAX Raamdecoratie had deze gelukkig wel. Het product is van top kwaliteit, snelle levering en zeer eenvoudige Nederlandstalige instructies om het te monteren.

Beste Ali, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wat fijn dat u tevreden bent over het rolgordijn voor dakramen. Wij doen inderdaad ons best om goede kwaliteit snel te leveren en de montage makkelijk en snel te maken. Wij wensen u nog veel plezier met het rolgordijn! Met vriendelijke groet, PAX Raamdecoratie

Mooie rolgordijn.

Mooie rolgordijnen. Prima levering. Duurde wel wat langer maar werd netjes doorgegeven. Helaas mist een uitleg om het op te hangen dus het was behoorlijk puzzelen.

Beste Elise, Hartelijk dank voor uw reactie. Wij doen ons best om mooie producten op maat te leveren en dat kost tijd, dit vermelden wij ook op onze website. Wij willen graag een beetje lief zijn voor het milieu en daarom leveren wij geen papieren handleiding mee, maar sturen wij een email met daarin de link naar de juiste handleiding, welke ook op onze website staat. Ik hoop dat u toch tevreden bent met het rolgordijn. Wij wensen u er iin ieder geval nog veel plezier mee. Met vriendelijke groet, PAX Raamdecoratie

Prima bedrijf

Prima site met duidelijke aanwijzingen hoe te meten etc. Snelle fabrikage/levering. Mooie rolgordijnen. Degelijk spul. Leuk detail. De bezorgers waren al in de straat toen wij nog lagen te slapen. Blijkbaar waren wij het eerste adres v.d. werkdag. Ze hebben keurig gewacht tot het licht aanging alvorens aan te bellen. Vriendelijke lui.

Beste Jan, Hartelijk dank voor uw reactie. Wat goed om te horen dat u zo tevreden bent. Wij proberen het bestellen, inmeten en monteren zo makkelijk mogelijk te maken voor klanten. Wat lief van de chauffeurs dat zij even hebben gewacht, wij zullen het compliment doorgeven aan hen! Wij wensen u nog veel plezier met het rolgordijn. Met vriendelijke groet, PAX Raamdecoratie

Geweldig waren huiverig maar heel goed .

Goede afspraken precies geleverd zo als ze zeiden . Direct aan te bevelen.

zeer content met het geleverde rolgordijn, voor mijn veluxdakraam. Montage was zeer eenvoudig. Ik zal dit in mijn kennissenkring en via internet ook kenbaar maken

Goede service, snelle levering, mooi materiaal. Top!!

Onze click jaloezietjes snel geleverd. Mooi materiaal.

zeer fraaie rolgordijnen in mooie kleur

na zeer snelle productie en levering alle drie zelf opgehangen. wij zijn er blij mee !!!

Super tevreden

Goede kwaliteit en communicatie met een goede prijs.

Top, qua service en kwaliteit!

Helemaal tevreden, echt een aanrader voor rolgordijnen op maat.

Heldere communicatie en een mooi product voor de juiste prijs.

Vanaf moment van bestellen tot aan levering verloopt de communicatie vlot, duidelijk en vriendelijk. Website is ook gebruiksvriendelijk. Rolgordijnen zijn van mooie kwaliteit. Ik ben meer dan tevreden!

We zijn keurig geholpen en het resultaat is goed.

We zijn netjes geholpen en zijn tevreden met het resultaat.

Fijn en snel

Ben erg tevreden over de kwaliteit en snelle levering

Prima op maat en snel geplaats

Het rolgordijn is perfect gemaakt . Sluit de ruimte goed af waar de cv, wasmachine , droger en legplanken bevinden . Hier gebruikt als deur om de ruimte weg te werken . Alleen door het grote oppervlak van het doek (207cm x 255cm) gaat hij uit de zijgeleiding bij het openen van een deur i v m het vacuüm effect . Even rekening mee houden bij openen van het gordijn. De buren vinden het ook mooi en alles is opgeruimd.