Super after service

Plisse gordijnen nu al ruim 2 jaar met volle tevredenheid hangen. Van het optrek systeem was een onderdeel los geschoten en licht beschadigd. Bij navragen of dit na geleverd kon worden, kreeg ik al een bevestiging dat de productie geïnformeerd was en een paar dagen later lag het onderdeel zonder kosten netjes in de brievenbus. Dit is nu pas een goede After Sales, bedankt voor de goede service. Ik kom hier zeer zeker terug. Een zeer tevreden klant. Groet Pascal Muijrers

Helemaal tevreden

Alles volgens plan. Online besteld, op de hoogte gehouden door levering en op afgesproken dag [na niet lang wachten] alles geleverd gekregen. Wij zijn tevreden!

Service super. TNT slecht

Ik heb meerdere orders geplaatst. De service en nazorg is super. TNT is hun bezorger. Maar wat zijn die star en onbetrouwbaar. Wij zijn 2 vrije dagen kwijtgeraakt. Zij durften alsnog te zeggen dat wij gesloten en/of niet thuis waren. Drama.

Gewoon prima!

Makkelijk bestellen, Word netjes op de hoogte gehouden wanneer gordijn geleverd word, en dat gebeurd ook netjes. Ik ben heel erg blij met mijn gordijn

Past perfect, alsof hij voor het raam gemaakt is...O wacht dat is hij ook

Keurig gordijn, vlak na de eerste warme periode dit jaar besteld. Merkbaar verschil in hitte in mijn kantoor. Levertijd zoals aangegeven. Montage makkelijk.

Product uitstekende,instructies waardeloos.

De plisségordijnen met klembevestiging voor draai/kiepramen zijn een uitstekend en kwalitatief hoogwaardig product. De ophanginstructies zijn echter volledig waardeloos. Er staat niets bij over hoe je de lengte moet/kunt aanpassen om te zorgen dat ze ook daadwerkelijk goed komen te hangen. Als ze namelijk ook maar iets te slap hangen, kun je ze niet meer instellen en zakken ze zelf naar beneden.

Makkelijk te bestellen, snelle levering, goede communicatie. De bezorgservice was bij de eerste bestelling onduidelijk en legden de bestelling gewoon in de tuin. Daarna met n andere bezorger twee keer wel goed gegaan.

Snelle levering, goed product

Ik vond het wat lastig in uit te zoeken hoe ik meerdere gordijnen kon bestellen. Toen ik dat eenmaal door had, was het zo besteld en snel geleverd. Het ophangen was ook erg makkelijk een het is een prima product.

Goede en snelle service

Mooi product en goede service

Perfecte service, mooi bedrijf!

Al eerder besteld bij deze firma en toch weer de uitdaging aangegaan. Wederom super tevreden! Er waren wat problemen met de betaling en korting, maar na een berichtje richting de klantenservice binnen 24uur netjes een reactie met passende oplossing! Hierna snelle levering en netjes verpakt. Kan niet anders zeggen dan top, ga zo door! Tot de volgende keer.

Top kwaliteit en product, levering kan beter

Erg blij met het gordijn. De levering kan beter. Werd niet op de hoogte gehouden en kwam een dag te laat zonder opgaaf van reden.

Pluspunten

Prima samen werking. komen afspraken helemaal na.

Pluspunten

Mijn bestelling was de eerste van twee exemplaren die ik nodig heb. Dat was om uit te proberen. Dat is uitstekend bevallen. Niet duur, op mijn specificatie gemaakt dus dat duurt even, maar toch snel. Communicatie over levering ook heel goed en hij past perfect. Ziet er heel mooi uit, hij voldoet volledig aan mijn wensen. Bestelling nummer twee volgt over enige tijd.

Niet nodig, ga zo door.

Pluspunten

snelle/goede levering / goede kwaliteit van product Kortom: helemaal naar ons zin

Pluspunten

Snelle reactie, vriendelijk behandeling. Goede kwaliteit

Pluspunten

snelle levering, het product is perfect. de maten van het gordijn zijn goed te volgen op de site, prijs / kwaliteit is goed.

Pluspunten

Mooi product. Snelle levering. Super tevreden.

Pluspunten

klantenservice is top

Beste heer Knol, Wat een mooi compliment van u naar ons. Wij doen onze uiterste best hiervoor dat iedereen tevreden kan zijn.

Pluspunten

Snelle respons, prima service bij cancelling order, en uiteindelijk een prima product ontvangen.

Dat is heel fijn om te horen en dan wensen wij u heel veel plezier met uw aankoop.

Pluspunten

Snelle levering En een mooie prijs kwaliteitsverhouding

Heel fijn om te horen dat u zo tevreden bent.

Pluspunten

Makkelijk om het juiste gordijn uit te zoeken

Iets meer communicatie over de status van de bestelling.

Wij zullen dit intern opnemen. Al met al wensen wij u heel veel plezier met uw aankoop

Pluspunten

Super service en snelle levering!! En Makkelijk te begrijpen om alles op te hangen!!

Wij willen u hartelijk danken voor uw mooie review en wensen u veel plezier van uw aankoop

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Reacties zijn snel, klantenservice prima

Na veel en lang wachten na een week of vijf/zes de gordijnen gekregen. Helaas niet de door ons opgegeven maat. Nu weer zelf de acties om aan te tonen dat het niet klopt. Heb liever m’n geld terug i.p.v. nieuwe gordijnen. Vertrouwen in de levering is enigszins weg, ondanks de vriendelijke en behulpzame klantenservice.

Beste Xander en Floortje, Ik heb even nagekeken waarom er voor u zo een lange levertijd aan vast zat aangezien wij normaal binnen een bepaalde tijd moeten leveren. Wij hebben uw bestelling uit de productie genomen aangezien er een weeffout in de stof zat wat niet mooi zal worden en wij willen graag alleen maar de beste producten leveren. Wij hopen toch dat u nu kunt genieten van uw aankoop.

Pluspunten

Duidelijk, positief en transparant

Nvt

Dat is heel fijn om te horen!

Pluspunten

3e x besteld. Weer een prachtig product. Met oog voor detail. We hebben namelijk blauw/grijze plisse besteld met witte kast. We waren bang voor een wit bedieningskoord, maar nee hoor....deze zijn bijna dezelfde tint als de gordijnen. Heel mooi.

Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Wij werken hier elke dag hard voor. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop.

Over Plissegordijnenexpert.nl