Top product!

Geleverd volgens afspraak, top kwaliteit en makkelijk te installeren!

Beste heer, Hartelijk dank voor uw review! Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met onze service en kwaliteit. Wij wensen u nog veel plezier met de producten! Met vriendelijke groet, PAX Raamdecoratie

Keurig en heel professioneel.

Wat een fijne manier om plissegordijnen te kopen.. De maat, de kleur of het bevestigingsmateriaal is naar eigen inzicht te bestellen. De levering ook snel en keuring ingepakt. Onze dochter wil nu ook jullie bestellen. Hartelijk dank daarvoor.

Beste heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw review! Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met onze service en kwaliteit. Wij wensen u nog veel plezier met de producten! Met vriendelijke groet, PAX Raamdecoratie

Vlotte levering, product zoals verwacht en makkelijk te monteren.

Beste mevrouw, Hartelijk dank voor uw review! Wat fijn om te lezen dat het bestellen zo gemakkelijk ging. Wij wensen u nog veel plezier met de producten! Met vriendelijke groet, PAX Raamdecoratie

Goede kwaliteit en eenvoudig zelf te monteren!

Inmiddels hangen de verduisterende duettes 1 week en wij zijn zeer tevreden. Het zelf inmeten en online bestellen gaat zeer eenvoudig. de levering is snel en het is eenvoudig zelf te monteren. Kortom, een goede prijs kwaliteit verhouding en ik zou zo weer iets bestellen!

Beste Cristel, Hartelijk dank voor uw review! Wat fijn dat u zo tevreden bent met uw duettes. Wij proberen het inmeten en monteren inderdaad zo makkelijk mogelijk te maken. Wij wensen u nog veel plezier met de plissegordijnen! Met vriendelijke groet, PAX Raamdecoratie

Goede kwaliteit en simpel te plaatsen

Na bestelling even moeten wachten op bevestiging van leveren. Maar daarna alles netjes conform afspraak zelf met belletje van de Chauffeur dat hij onderweg is. Nette en kwalitatief mooie gordijnen. Welke eenvoudig zelf te hangen zijn.

Beste Henk, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wat fijn dat u zo tevreden bent met uw plisségordijnen en de kwaliteit ervan. Wij proberen u inderdaad goed op de hoogte te houden van de levering. Wij wensen u nog veel plezier met de plissegordijnen! Met vriendelijke groet, PAX Raamdecoratie

Top product!

Wij zijn zeer tevreden met de vier plissés. Levering was binnen drie weken en keurig op tijd volgens de sms. Alles was goed ingepakt en zonder beschadigingen. De wandmeubels zijn van stabiele kwaliteit, dat zie je weleens anders. Het ziet er fantastisch uit.

Beste Han, Hartelijk dank voor uw reactie! Wat fijn dat u zo tevreden bent met uw plisségordijnen en met onze service. Wij wensen u nog veel plezier met het plissegordijn! Met vriendelijke groet, PAX Raamdecoratie

Kwaliteitsproduct en kwaliteitsservice

Onze plissegordijnen zijn prachtig geworden. Vooraf veel nuttige info ontvangen, perfecte inmeetservice en achteraf zeer attente nazorg door Romy, waar we erg blij van werden.

Beste André, Hartelijk dank voor uw reactie! Wat fijn dat u zo tevreden bent met uw plisségordijnen. Wij hebben inderdaad een handige inmeetservice en proberen klanten daarna te helpen met hun gewenste producten. Ik zal het compliment doorgeven aan Romy! Wij wensen u nog veel plezier met het plissegordijn! Met vriendelijke groet, PAX Raamdecoratie

Snel en goede service. En zeer goede kwaliteit.

Heel fijn met eerst zicht stalen . En na de bestelling zeer snel geleverd. Zeer tevreden

Beste Johan, Hartelijk dank voor uw reactie! Wat fijn dat u tevreden bent met onze service en kwaliteit. Wij doen inderdaad ons best om de plissegordijnen zo spoedig mogelijk te leveren. Om de kleur in het echt te zien en voelen, kunt u inderdaad altijd gratis kleurstalen aanvragen. Wij wensen u nog veel plezier met het plissegordijn! Met vriendelijke groet, PAX Raamdecoratie

After Sales service geweldig

Na 9 maanden brak een connector van 1 van de 5 gordijnen die ik had aangeschaft. Er werd heel goed op mijn klacht gereageerd, Het probleem valt binnen de garantie. Er werd meegedacht en snel een nieuwe connector naar mij gestuurd. Het gordijn hangt er weer prima bij. De after sale service is geweldig en klantvriendelijk.

Uitstekend en erg blij met de keuze voor dit bedrijf

Makkelijke manier van bestellen, snelle levering en prima kwaliteit.

Beste Arjan, Hartelijk dank voor uw reactie! Wat fijn dat u tevreden bent met onze service en kwaliteit. Wij doen inderdaad ons best om het zo makkelijk mogelijk te maken om de plissegordijnen te bestellen onder andere door de gratis kleurstalen, inmeetservice en inmeethandleiding. Wij wensen u nog veel plezier met het plissegordijn! Met vriendelijke groet, PAX Raamdecoratie

Door snelle reaktie en prima optreden is schade aan plissegordijn snel hersteld. Uitstekend gedaan!.

Na 1 jaar was het bedieningskoord van het plissegordijn gebroken. Het gordijn werd snel volgens afspraak aan huis opgehaald en hersteld en weer afgeleverd. Prima service, goed bereikbaar en handelen volgens afspraak.

Beste Bert, Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent ondanks dat het bedieningskoord is gebroken. Wij proberen klachten zo snel mogelijk voor u op te lossen. Wij wensen u nog jarenlange plezier van uw plissegordijn. Met vriendelijke groet, PAX Raamdecoratie

Goede snelle service

Alleen raad ik ze aan wat duidelijker te zijn qua opmeten... Ik dacht dat de up en bottom plisse op een draaikiepraam gelijk kwam met de diepte van de glaslatten dit is echter niet het geval.. Ik persoonlijk zou die -5 mm in de breedte weg laten. Anders is de kans groot dat de licht doorlaat groter is dan gewenst.!

Beste Marvin, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent met onze snelle service. Wij proberen onze inmeetinstructies zo duidelijk mogelijk te maken, u kunt wellicht de volgende keer gebruikmaken van onze gratis inmeetservice of een foto sturen van uw situatie zodat wij advies op maat kunnen geven. Bedankt voor uw feedback, de 5 mm speling is een advies en als klant kunt u zelf bepalen of u dit wel of niet wilt. Wij wensen u nog veel plezier met het plissegordijn. Met vriendelijke groet, PAX Raamdecoratie

Ik heb twee dakraamgordijnen besteld en binnen 5 dagen ontvangen .Helaas een van was beschadigd. Doordat de verpakking open was gegaan omdat de afdichting niet goed was gelijmd .Hierdoor was de schuimplastic bescherming ook weg. Direct telefonisch contact met de klantenservice gehad.Het klachten formulier gestuurd .Volgende dag een reactie gekregen dat deze behandeld zou worden. Binnen 5 werkdagen heb ik het nieuwe gordijn gekregen. Communicatie perfect!!!! Advies: gebruikt een bubbel plastic

Beste Jan, Hartelijk dank voor uw review en feedback. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent ondanks dat één plissegordijn beschadigd geleverd was. Wij proberen klachten zo snel mogelijk voor u op te lossen. Wij wensen u nog jarenlange plezier van uw plissegordijnen. Met vriendelijke groet, PAX Raamdecoratie

Beste heer/mevrouw Vierveijzer, Hartelijk dank voor uw review. Wij wensen u nog jarenlange plezier van uw plissegordijn. Met vriendelijke groet, PAX Raamdecoratie

Verschrikkelijk

- Verschillende contactpersonen die niet met elkaar communiceren. - Geen gebruikshandleiding en de online varianten komen niet overeen met de bestelling - Te weinig schroefjes - Verkeerde schroefjes - Duur

Goedendag, Hartelijk dank voor uw reactie. Wat jammer dat u niet tevreden bent. Wij willen graag een beetje lief zijn voor het milieu en daarom leveren wij geen papieren handleiding mee, maar sturen wij een email met daarin de link naar de juiste handleiding, welke ook op onze website staat. Wij hebben verschillende systemen en daarom ook verschillende handleidingen. Wat vervelend dat u te weinig schroefjes en verkeerde schroefjes geleverd heeft gekregen, onze excuses voor het ongemak. Als u een onderdeel verkeerd is of ontbreekt, zorgen wij dat het zo spoedig mogelijk wordt nagestuurd, Ik hoop dat u toch tevreden bent met het plissegordijn. Wij wensen u er iin ieder geval nog veel plezier mee. Met vriendelijke groet, PAX Raamdecoratie

Super kwaliteit en prijs, jammer dat je de leveringsdatum niet kan wijzigen.

Beste Kim, Hartelijk dank voor uw reactie. Wat fijn dat u tevreden bent met de kwaliteit. Wij doen ons best om de plissegordijnen gratis en zo spoedig mogelijk te leveren, om dit mogelijk te maken, kiezen wij een route uit die efficient is,. Dit is de reden dat u niet zelf de leverdatum kunt kiezen, maar wij kunnen de producten altijd bij de buren leveren of u kunt het leveradres wijzigen. Wij wensen u nog veel plezier met het plissegordijn! Met vriendelijke groet, PAX Raamdecoratie

Alles top. Plissé zijn snel en goed geleverd

5 verschillende plissé gordijnen besteld. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang en bezorging van je bestelling. De gordijnen zagen er top uit en waren zeer eenvoudig te bevestigen. Zal hier zeker nogmaals bestellen.

Beste David, Hartelijk dank voor uw reactie! Wij doen inderdaad ons best om de rolgordijnen zo spoedig mogelijk te leveren en u hiervan op de hoogte te houden. Fijn dat u tevreden bent over de kwaliteit en onze handige meetinstructie. Wij wensen u nog veel plezier met het plissegordijn! Met vriendelijke groet, PAX Raamdecoratie

Helemaal goed

Snelle levering, prima op maat, kwaliteit naar volle tevredenheid

Beste Frans, Hartelijk dank voor uw reactie! Wij doen inderdaad ons best om de plissegordijnen zo spoedig mogelijk te leveren. Fijn dat u zo tevreden bent over de kwaliteit. Wij wensen u nog veel plezier met het plissegordijn! Met vriendelijke groet, PAX Raamdecoratie

Keurig verpakt aangekomen en precies wat de bedoeling was

Prima en zeker voor herhaling vatbaar

Goedendag, Hartelijk dank voor uw reactie! Wij doen inderdaad ons best om de plissegordijnen zo spoedig mogelijk te leveren en goed te verpakken zodat er tijdens de transport geen beschadigingen ontstaan. Wij wensen u nog veel plezier met het plissegordijn! Met vriendelijke groet, PAX Raamdecoratie

Niet helemaal goed

De honingraat gordijnen zijn mooi maar niet geleverd zoals besteld en betaald. Er zit nl. geen spandraad in zoals wel in bestelling stond.

Alles verlopen zoals je zou willen

Snelle toezending stalen, duidelijke bestelinstructies en heel snelle levering. De plissee gordijnen waren perfect op maat en eenvoudig te installeren.

Onfatsoenlijk

Ondanks erkend verkeerd geleverd product niet welwillend klant te helpen, kastje naar de muur, ik zou hier NOOIT iets bestellen!

Tweede bestelling nadat we al tevreden waren over de service bij de plissé voor op slaapkamer van onze dochter. Ziet er weer keurig uit en helemaal top.

Heel tevreden

Voor de tweede keer, eerder voor de keuken en nu voor de kamer, via internet besteld. Prima gegaan.. Mooie kwaliteit... Heel blij mee!!

Niet geleverd conform specificaties

Wel snel, maatvoering prima, stof levert niet de specificaties die op de site vermeld staan en bij navraag daarover wordt je als klant gewoon net zolang met stompzinnigheid vermoeid dat je op een gegeven moment opgeeft. De brutalen hebben de halve wereld!