waardeloos

Gisteravond heb ik een formulier ingevuld voor het inmeten van pliseegordijnen, daarbij moet je al aangeven om hoeveel ramen het gaat. Ontvang ik vandaag een mail met nogmaals de vraag over hoeveel ramen het gaat, stuur ik netjes het aantal ramen door maar vervolgens krijg ik meteen een mail terug dat het te druk is om in te meten en dat ik dat zelf maar moet doen om vervolgens het online te bestellen. Waardeloos, ten eerste is er niet naar een datumsindicatie gevraagd, en ik moet gewoon betalen voor het inmeten. Mochten 6 ramen niet voldoende zijn om in te meten moet dat op de site aangegeven worden vind ik! Ik krijg namelijk zo het idee als klant dat jullie niet genoeg kunnen verdienen aan zo klant.

Kwaliteit en perfecte service!

Tot nu toe zeer goede ervaringen met dit bedrijf! Kwaliteit producten en duidelijke en goede mailcommunicatie. Meestal dezelfde dag reactie terug op mail. In ons geval was er een defect aan een jaloezie. Aanpak hiervan zeer snel opgepakt! Komen het defecte jaloezie ophalen voor reparatie. Hopelijk ook snel weer retour.

Pluspunten

Lossen snel het probleem op

Nee

Pluspunten

Top kwaliteit en een hele fijne service

Pluspunten

Mooi product

Pluspunten

Pluspunten

Goed product

Pluspunten

Stevig product

Pluspunten

Efficiënte en leuke personeel

Pluspunten

Aardig personeel

Pluspunten

hele aardige mensen met een hart voor het vak

Pluspunten

Kozijnen zonder te boren, perfect! En goed geholpen

Iets snellere levering

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Correspondentie verloopt correct en vriendelijk.

Pas uw afbeeldingen aan voor de elektrische houten jaloezieën. Zeer misleidende foto's met de Somfy afstandsbediening, ga er natuurlijk vanuit dat alles geleverd wordt met Somfy. Ook op de flyer die ik ontving stond het logo Somfy mooi te pronken. En telefonisch bevestigde de medewerkster ook dat het Somfy systeem geleverd wordt. Wat blijkt bij levering, de jaloezieën zijn geleverd met een onbekend B merk motor en afstandsbediening "BREL" genaamd. Volgens PAX moet je telefonisch aanvraag doen voor Somfy bediening, standaard is het dus BREL brol. Prijs lijkt heel scherp, maar als het geen Somfy is het dezelfde prijs als vele andere sites. En de leveringstermijn van 5 werkdagen klopt ook niet. Besteld 22/01 geleverd 21/02, net geen maand moeten wachten dus. Jammer dat ze bij PAX geen compensatie voor de late levering en voor de misleidende foto's aanbood.

Beste heer Lenaert, Wat jammer om te horen dat u niet tevreden bent met PAX raamdecoratie. Wij nemen uw klacht zeker intern op en zullen hier alles aan doen om het te veranderen. Het is zeker niet onze bedoeling om onze klanten te misleiden. Onze oprechte excuses dat het zo gelopen is.

Pluspunten

Perfecte en snelle levering. Heel blij mee.

Pluspunten

Pluspunten

Erg goeie kwaliteit en een hele snelle levering!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Niet echt hele postitieve ervaring.. maar om toch niet geheel negatief te zijn toch nog een positieve noot. Als je alles hebt wat bij de jaloezieen hoort hangt de jaloezie prima.. maar...

Helaas zit ik al ruim 2 maanden te wachten op de ophangbeugels om de andere 2 van de 3 jaloezieen op te hangen. Geen levering, verkeerde levering tot een incomplete levering.. Alle varianten al gehad en nog steeds niet de juiste levering..

Beste mevrouw Hoole, Hartelijk dank voor uw review, hier zijn wij altijd blij mee zodat wij uw klacht in toekomst kunnen voorkomen. Wij vinden het heel jammer dat het zo gelopen is en dat u hierdoor ontevreden bent over onze service. Met vriendelijke groet, Anja Shalom Customer Service

Pluspunten

"Wat een goede service: door eigen vervoerder tot aan huis gebracht in een speciale truck, perfect maatwerk, super simpel op te hangen en wat een mooi resultaat! Met name het jaloezieën systeem zonder boren op een kantel/kiep raam klikken is erg mooi! Ik zeg: het hele huis volhangen...!!

Misschien, voor minder handige mensen, is het zinvol ook een kleine handleiding op papier bij de systemen bij te sluiten /mee te geven hoe en wat bij installeren.

Pluspunten

Wat een ontzettend vriendelijk, meedenkend en oplossend personeel! Daarnaast zijn de jaloezieën ook wat we verwacht hadden. Eén tip: neem een meetverzekering of laat het inmeten door Jaloezieenexpert!!

Pluspunten

Zeer positieve ervaringen, mooi kwalitatief product, snelle levering

Pluspunten

Super snelle levering en perfecte luxaflex! Zeker een aanrader!

Pluspunten

vlotte mogelijkheid tot ingeven order goede orderopvolging goede informatie ivm. order en levering juiste punctuele levering met info vooraf ; goed product; past perfect

Pluspunten

Prima prijs kwaliteit verhouding en goede service!

Pluspunten

Handig om op zeer korte termijn kleurstalen te kunnen ontvangen.

Montage handleiding komt niet overeen met het ophangsysteem. Dus montage vergt toch iets meer inzicht en nadenkwerk

Pluspunten

Duidelijke site, snelle levering.