perfect, zeker aan te bevelen

Hartelijk dank voor uw mooie review en wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop

voldoende, een redelijke ervaring

En de kleurstalen zijn geheel gratis

perfect, zeker aan te bevelen

Wat fijn dat u zo tevreden bent en wij hopen dat u er heel veel plezier aan heeft.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Prima producten voor mooie prijs.

Bezorg service is uit het jaar 0 want afstemmen met klant is er niet bij. Er wordt maar verwacht dat je thuis bent als hun willen komen.

Pluspunten

Goede en snelleLevering en geheel in overeenstemming met wat besteld is op website qua kleur kwaliteit en maatvoering

zeer slecht, onaanvaardbaar

beste heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de kleurkeuzes en onze prijzen. Wat betreft de levertijd, wij proberen altijd zo snel mogelijk te leveren. Wanneer wij de betaling binnen hebben is de levertijd 5 tot 10 werkdagen, dit omdat wij graag kwaliteit willen leveren! Excuses voor het ongemak mocht dit langer hebben geduurd. Mocht u in de toekomst nog hulp of advies nodig hebben, horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Lisa England Customer Service

goede service, goed behandeld

Beste meneer Dekker, Bedankt voor uw positieve review! Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over uw bestelling en onze klantenservice. Wij wensen u nog veel plezier van uw nieuwe jaloezieën. Met vriendelijke groet, Lisa England Customer Service

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede communicatie. Kleurstalen opgestuurd waarvan later bleek dat de kleur niet te leveren was. Daarna is het geld netjes terug gestort.

Beter voorlichten wat de mogelijkheden zijn.

Beste, Fijn om te horen dat u onze klantenservice/communicatie goed vond. Excuses nogmaals voor het ongemak, fijn dat u wel feedback geeft zodat wij hier iets mee kunnen doen. Mocht u in de toekomst nog hulp of advies willen, kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Lisa England Customer Service

perfect, zeker aan te bevelen

Beste, Hartelijk dank voor uw positieve review. Goed om te horen dat u onze levering en klantenservice als positief ervaart. Ik wens u nog veel plezier van uw nieuwe jaloezieën. Met vriendelijke groet, Lisa England Customer service

Pluspunten

Mooie jaloezieën voor een mooie prijs. Prima klantenservice; genoeg toegestuurde stalen om uit te kunnen kiezen, goede hulp aan de telefoon, snelle levering en geen probleem om het op het laatste moment nog af te leveren op een ander adres. Een en al vriendelijkheid. De jaloezieën zijn makkelijk te monteren en werken prima. Ik ben een blij mens

Geen

Pluspunten

Er waren een paar te lange draaistokken meegeleverd . Zonder problemen een paar kortere gekregen. Prima service dus .

Pluspunten

Telefonisch contact en uitleg prima. Goede website, montagehandleiding heel duidelijk. Bezorging ook prima.

Heb ik niet, ik vind dat ze het prima doen.

perfect, zeker aan te bevelen

Beste heer Nico, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over uw jaloezieën. Wat vreemd dat u niet gebeld bent van te voren, excuses hiervoor. Onze chauffeur belt namelijk altijd een half uur van te voren. Wij willen u nog veel plezier wensen van uw nieuwe jaloezieën. Met vriendelijke groet, Lisa England Customer Service

voldoende, een redelijke ervaring

Beste heer Joeri, Hartelijk dank voor uw review. Goed om te horen dat u tevreden bent met onze levering en kwaliteit. Wij leveren inderdaad geen handleiding bij de levering omdat wij naast de verplichte papieren, zo min mogelijk papier willen gebruiken, vandaar dat u onze handleiding kunt vinden op onze website. Wat betreft de verschillende websites, hier zijn wij inderdaad mee bezig zodat u niet alles dubbel in hoef te vullen en te betalen! Bedankt voor uw feedback. Ik wil u nog veel plezier wensen van uw nieuwe jaloezieën en rolgordijnen. Met vriendelijke groet, Lisa England Customer Service

perfect, zeker aan te bevelen

Beste mevrouw Brenda, Bedankt voor uw review. Wat fijn dat u onze service en kwaliteit goed vindt. Ook wil ik u bedanken voor uw feedback, ik ga dit intern doorgeven. Ik wens u nog veel plezier van uw jaloezieën. Met vriendelijke groet, Lisa England Customer Service

Pluspunten

Snelle service en uitstekende kwaliteit!

Beste heer/mevrouw, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met de kwaliteit en service! Ik hoop dat u nog lang mag genieten van uw nieuwe jaloezieën. Mocht u nog vragen hebben in de toekomst, hoor ik dat graag van u! Met vriendelijke groet, Lisa Customer Service

goede service, goed behandeld

Beste Tonnie, Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat u tevreden bent met uw jaloezieën en de levering daarvan. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, horen wij dat graag van u! Ik wil u nog veel plezier wensen van uw nieuwe jaloezieën. Met vriendelijke groet, Lisa Customer Service

goede service, goed behandeld

Beste mevrouw Jolanda, Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn dat u de tijd heeft genomen om zo'n duidelijke review te schrijven, dit waarderen wij heel erg. Ook goed om te horen dat u tevreden bent met uw jaloezieën. Wat betreft de extra impressiefoto's, hier kunnen wij zeker wat aan gaan doen. Ik zal dit daarom ook doorgeven aan onze afdeling ICT. Ik wens u nog veel plezier van uw jaloezieën. Met vriendelijke groet, Lisa England Customer Service