Mooi en goed passende lamellen

Keurig verpakt in een houten doos. De lamellen zijn goed op maat gemaakt. Met de bijgeleverde handleiding en bevestigingsmateriaal was de installatie een fluitje van een cent.

• Would you recommend us? No

Beste Gillus, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wat fijn dat u zo tevreden bent. Wij doen ons best om het monteren zo makkelijk mogelijk te maken. Wij wensen u nog veel plezier met de lamellen! Met vriendelijke groet, PAX Raamdecoratie

waar blijft, mij bestelling was beloofd voor vrijdag mei, nu ioblijkt ereen probleem te zijn met de fabricage van deze lammellen gordijnen wat mij toch wat verontrust, en wij ontvangen vrienden uit oostenrijk dit week end zonder gordijnen niet echt gezellig wij open op een snelle regeling bedankt bij voorbaat

Beste Hubert, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wat vervelend dat de lamellen niet voor vrijdag geleverd zijn. Helaas willen wij producten wel goed afleveren en als er bij de nacontrole blijkt dat dit niet het geval is dan produceren wij het opnieuw en dan duurt het helaas iets langer. Onze excuses voor het ongemak. Wij wensen u nog veel plezier met de lamellen! Met vriendelijke groet, PAX Raamdecoratie

Pluspunten

Ik was zeer te spreken over de samenwerking met Bianca Vermeulen en Anja Shalom.

wij bestelden kunststof horizontale lamellen. wij konden nergens de lengte van de koorden voor het bedienen aangeven. Nu moeten we op een ladder gaan staan om het gordijn te bedienen.

Beste heer/mevrouw Schmidt, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Ik zal het doorgeven aan Bianca en Anja. Als u geen montagehoogte opgeeft dan gaan wij uit van een standaard montagehoogte van 3 meter. U bent hiermee akkoord gegaan toen u de bestelling plaatste. Wij wensen u nog alsnog veel plezier met de jaloezien! Met vriendelijke groet, PAX Raamdecoratie

Pluspunten

Bedankt voor de prachtige lamellen en ze hangen al, bedankt voor de goede service en bezorging. Ik ben helemaal blij, top!!

Beste Miep, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wat fijn dat u zo tevreden bent met de lamellen, onze service en levering, dat horen wij graag. Wij wensen u nog veel plezier met de lamellen! Met vriendelijke groet, PAX Raamdecoratie

Pluspunten

Lamellen besteld en ze zijn perfect. Super trots!

Beste Younes, Hartelijk dank voor uw review! Wat fijn dat u zo tevreden bent met de lamellen. Wij zijn ook trots! Wij wensen u nog veel plezier met de lamellen! Met vriendelijke groet, PAX Raamdecoratie

Pluspunten

Beste heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wat fijn dat u zo tevreden bent met de lamellen en levering. Bedankt voor de aanbeveling. Wij wensen u nog veel plezier met de lamellen! Met vriendelijke groet, PAX Raamdecoratie

Pluspunten

goed personeel

Beste heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw review! Wat fijn dat wij u zo goed hebben kunnen helpen. Bedankt voor de aanbeveling. Wij wensen u nog veel plezier met de lamellen! Met vriendelijke groet, PAX Raamdecoratie

Pluspunten

Beste heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw review! Wat fijn dat u tevreden bent met de lamellen en de levering. Bedankt voor de aanbeveling. Wij wensen u nog veel plezier met de lamellen! Met vriendelijke groet, PAX Raamdecoratie

Pluspunten

Beste heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wat fijn dat u tevreden bent met de lamellen en de levering. Bedankt voor de aanbeveling. Wij wensen u nog veel plezier met de lamellen! Met vriendelijke groet, PAX Raamdecoratie

Beste heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wat fijn dat u tevreden bent en bedankt voor de aanbeveling. Wij wensen u nog veel plezier met de lamellen! Met vriendelijke groet, PAX Raamdecoratie

Pluspunten

Goed product

Pluspunten

goeie kwaliteit

Pluspunten

Heel goed meegedacht waardoor mijn opdracht goed is verlopen.

Pluspunten

Pluspunten

erg goeie kwaliteit en aardige mensen

Pluspunten

Snelle reactie, over vraag.

Pluspunten

Bestelling en materiaal was prima

Levering was te laat

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Zie verbeterpunten

Realiseer mij dat dit voor u overmacht is maar ik zou overwegen een andere bezorgdienst te kiezen.Heb de lamellen nog niet ontvangen door fouten bij TNT. (foute route?). Dit bedrijf wekt niet de indruk gebukt te gaan onder hun fouten en nauwelijks hun best te doen deze te herstellen,

Beste heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend om te horen dat de levering bij u niet voorspoedig is gegaan. Onze excuses voor het ongemak. Wij zullen uw klacht intern meenemen en inderdaad kijken hoe wij dit beter kunnen oplossen. Nogmaals onze excuses voor de vertraging en het ongemak. Mocht u nog vragen hebben, horen wij dat uiteraard graag van u. Ik hoop dat u alsnog kunt genieten van uw nieuwe lamellen. Met vriendelijke groet, Lisa England Customer Service.

Pluspunten

Zeer prettig, klantvriendelijk bedrijf. Goede service. Helemaal top.. Paulien weierink

Pluspunten

Keurig verpakt, prima. Zeer nette bezorging in afspraak in tijd en in persoon. Makkelijk monteren, vier gaatjes boren ophanging vastschroeven, rail erop klikken en lamellen aanbrengen en klaar is Kees. Perfect!!!!!!!!!!!!

Ik zou het echt niet weten.

Pluspunten

ziet er mooi uit

voor dat de rail de deur uit gaat controleer het eerst, of het goed werkt en sluit betreft lamellen met vanuit midden openen en sluiten ,wachten nu op antwoord ontremd oplossing we zouden dat gauw horen we wachten af inmiddels twee dagen

Pluspunten

Goeie service, klantvriendelijk.

a

Pluspunten

Enorme goede service en planning. Bij levering was er iets stuk afgeleverd en dit werd zonder problemen en keurig hersteld. We werden goed op de hoogte gehouden en alles liep volgens planning. Wij zijn zeer tevreden.

Pluspunten

correct geleverd

volgende dag een orderbevestiging sturen

Beste heer Roel, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u de bestelling in goede orde heeft ontvangen! Wat betreft uw feedback, ik zal dit inderdaad intern doorgeven. Ik wens u nog veel plezier van uw nieuwe lamellen. Met vriendelijke groet, Lisa England Customer Service

Pluspunten

doen precies wat ze beloven. klant wordt op tijd geïnformeerd over de levering zelfs de chauffeur belt een half uur voor aankomst over de bezorgtijd. Ze verdienen een dikke tien.