Schoen zijn goed verzenden was niet gratis

De werkschoen zijn mooi en zien er goed uit. Kijk alleen wel uit soms staat er op de site dat je schoenen gratis verzonden worden. Maar betaal je alsnog de verzendkosten. Ik kwam er helaas pas achter toen ik al betaald had :(

Prima schoenen voor een goede prijs

Okay

Goede kwaliteit

Een snelle levering en uitstekende kwaliteit.

Snel en simpel

Snelle levering en simpel te bestellen! Schoenen zijn kwalitatief goed.

Duidelijke site en snelle levering

Makkelijke en duidelijke site met goede artikel omschrijving

Goede schoenen

Zitten goed en goed prijsje. Helaas zaten er een een groot gat in de sokken die bijgeleverd werden.

the shoes hurt a lot

the shoes hurt a lot

harstikke goed!!

product is goed ,prijs is goed,en de levering snel.alles bij elkaar super!!

Excellent

Goede service en snelle levering.

Goede prijs, kwaliteit en service

Voordelige, degelijke werkschoenen.

Supersnelle bezorging

Niet duur en goede artikelen, zeer snel bezorgd.

heel slecht

slechte servies niet te bereiken

goede schoenen, snelle levering

goede instappers & netjes geprijsd

Goed spullen

tevreden!

Makkelijk te bestelen, goed prijs, tevreden!

Good

Good company , good quality , fast delivery

Snel geleverd, met gratis werksokken. Dikke prima.

Snelle levering. Top schoenen

Klasse

Mooie schoenen gekocht via een mooie web site.

Snelle levering en top kwaliteit

Top kwaliteit

Helemaal goed

Goed en snelle levering prima schoenen ­čĹŹ­čĹŹ

Fast delivery and product as described

Delivery of the shoe polish was within two days. It was well packed and came with a free pair of socks. Would buy there again.

Slechte klantenservice, onflexibel en onprofessioneel

Het online bestellen was niet mogelijk. Er kwam keer op keer een foutmelding. Na telefonisch contact te hebben opgenomen bleek dat ik telefonisch een bestelling kon plaatsen. Echter was iDeal betalen dan niet mogelijk. Dit werd pas medegedeeld nadat de bestelling al geplaatst was. Bij het bestellen heb ik duidelijk aangegeven dat de werkschoenen de dag daarna geleverd moesten worden. Mij werd gezegd dat het zeker het geval was als de betaling voor 15u binnen zou zijn. De dag daarna werd er niks geleverd. Wederom telefonisch contact opgenomen. Bleek de bestelling pas de dag daarna geleverd te worden. Het enige wat medegedeeld werd was dat de collega mij verkeerd had geïnformeerd. Degene van de klantenservice die ik sprak moest elke vraag die ik stelde bij een collega checken. Ik ben meerdere keren in de wacht gezet. Vandaag weer contact gehad over het ruilen van de bestelling. De schoenen bleken niet te passen, maar waren mee naar het buitenland en konden niet eerder retour gestuurd worden. De retourtermijn van 14 dagen is inmiddels verstreken. Degene van de klantenservice die ik sprak moest weer de vraag bij een collega checken. De boodschap was dat het niet kon want ze moeten zich aan de regels houden. Bij retourneren kan ik mij dat voorstellen, maar bij omruilen zeer zeker niet! Er werd niet meegedacht in een oplossing. Er werd alleen steeds gezegd dat ze zich aan de regels moeten houden. Alles bij elkaar heb ik dus een zeer slechte ervaring met Werkschoenenwinkel.nl. Ik denk een volgende keer wel 2x na voordat ik hier weer iets bestel.

• Would you recommend us? No

Snelle en goede service

Snelle en goede service op deze website. Volgende dag in huis en schoenen ziet er goed uit!

Over Werkschoenenwinkel.nl