Filters

1

Niet geleverd.

Op 24 mei besteld, en tot op heden niets ontvangen. Klantenservice is traag en heeft nog steeds geen antwoord. De bestelling staat nog altijd op verwerken.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Jeroen, Onze excuses voor de vertraging en het ongemak dat u heeft ervaren. We begrijpen uw frustratie en zijn momenteel uw bestelling met prioriteit aan het onderzoeken. Bedankt voor uw geduld. Zoals telefonisch besproken worden de schoenen vandaag verzonden met DPD, en zullen naar verwachting morgen geleverd worden. Wegens een fout in het systeem was uw order helaas niet goed doorgekomen. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Werkschoenenwinkel.nl

9

Goede service

Alles verliep goed.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Ahmed, Hartelijk dank voor uw positieve review! We zijn blij dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe werkschoenen! Met vriendelijke groet, Werkschoenenwinkel.nl

2

Slecht

Meer dan n week geleden schoenen besteld. Levertijd was 1-2 werkdagen maar nog steeds geen schoenen ontvangen. Geen updates en nog geen reactie op e-mail.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Ingrid, Onze excuses voor de vertraging en het ongemak dat u heeft ervaren. We begrijpen uw frustratie en zijn momenteel uw bestelling met prioriteit aan het onderzoeken. Ons klantenserviceteam neemt spoedig contact met u op om u verder te informeren en ervoor te zorgen dat uw bestelling zo snel mogelijk wordt geleverd. Bedankt voor uw geduld. Met vriendelijke groet, Werkschoenenwinkel.nl

10

Ruime sortering en snelle levering

Zeer tevreden met mijn aankoop!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Michel, Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze ruime sortering en snelle levering. Veel plezier met uw nieuwe werkschoenen! Met vriendelijke groet, Werkschoenenwinkel.nl

10

Uitstekende service

Mijn Blackstone schoenen bleken na 3 maanden een fabricagefoutje te hebben. Jammer, kan gebeuren. Gelukkig is e.e.a. snel door de werkschoenenwinkel opgelost. In dit soort situaties leer je een webshop pas echt kennen: goed werk.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Gerrit Jan, Bedankt voor uw feedback! Het spijt ons dat uw Blackstone schoenen een fabricagefoutje hadden, maar we zijn blij dat dit snel en goed is opgelost. Het is inderdaad in dit soort situaties dat je een webshop echt leert kennen, en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Als u in de toekomst nog iets nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar! Met vriendelijke groet, Werkschoenenwinkel.nl

10

Prima werkschoenen snel geleverd

Werkschoenen zijn snel geleverd (1 dag), dus prima.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Impie, Bedankt voor uw feedback! We zijn blij dat uw werkschoenen snel zijn geleverd en dat u tevreden bent met de snelle service. Als u in de toekomst nog iets nodig heeft, staan we altijd voor u klaar! Met vriendelijke groet, Werkschoenenwinkel.nl

10

Snelle levering

Bestelling klopte helemaal, snel afgeleverd erg blij met de producten! Bedankt.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Hannie, Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij dat uw bestelling helemaal compleet was en snel is afgeleverd. Het is geweldig om te horen dat u blij bent met de nieuwe raamdecoratie. Als u in de toekomst nog iets nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen u graag weer verder! Met vriendelijke groet, Werkschoenenwinkel.nl

7

Trage levering

Woensdag schoenen besteld, waren vrijdag niet binnen. Telefonisch contact gehad maar ze konden niet leveren voor maandag. Ik heb ze ergens anders gekocht omdat ik ze maandag nodig had. Bezorging was maandag zonder track and trace. Pakket weer retour gestuurd. Snelle terugbetaling en ook porto van retourzending snel op de bank. Telefonisch contact hierover verliep goed!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Linda, Hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat uw bestelling niet op tijd is aangekomen en dat u elders schoenen moest kopen vanwege de dringende behoefte. Wel zijn wij blij om te horen dat u tevreden bent met de afhandeling van de klacht! Zoals besproken is het oorspronkelijke orderbedrag en de kosten van de retourzending teruggestort op uw rekening. Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw geduld tijdens dit proces. Met vriendelijke groet, Werkschoenenwinkel.nl

9

Prima

als vrouw kun je hier prima niet lompen werkschoenen vinden ze zitten goed en zijn licht. 2 paar besteld en beide gehouden. bij de laarzen zaten wel de binnen zolen los deze heb ik direct vast geplakt. dpd verzend methode ben ik niet zo te spreken over. Track en trace werkt erg slecht. pakketje lag al dagen op het afhaal punt zonder dat ik een melding had gehad.

  • Aanbevelen? Ja
2

Helaas product niet geleverd

Vorige week donderdag besteld en via mail en telefonisch kontakt ben ik nog niks wijzer geworden,terwijl m'n zoon ze echt nodig heeft voor zijn werk.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Angela, Het spijt ons dat u langer heeft moeten wachten op uw werkschoenen dan onze gebruikelijke levertijd! Ondertussen hebben wij meerdere malen telefonisch contact gehad omtrent uw levering. Helaas was er sprake van een misverstand tussen de twee orders die u had geplaatst. De schoenen zijn daarna direct verzonden en daar heeft u ook een track-en-trace van ontvangen. Ondertussen zijn de schoenen ontvangen en, zoals telefonisch besproken, zijn deze ook naar wens en is alles nu afgerond. Onze excuses voor het ongemak en willen u bedanken voor uw geduld! Mochten wij u in de toekomst nog ergens mee kunnen hepen, hoor ik dit uiteraard graag! Met vriendelijke groet, Werkschoenenwinkel.nl

10

Goede kwaliteit

Twee verschillende paar schoenen besteld en heb ze allebei gehouden. Beide schoenen zitten erg fijn en heb geen last meer van mijn voeten.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Mark, Bedankt voor uw positieve feedback! Wat geweldig om te horen dat beide paar schoenen zo goed bevallen en dat u geen last meer heeft van uw voeten! We streven ernaar om comfortabele en hoogwaardige werkschoenen aan te bieden die aan uw behoeften voldoen. We hopen u in de toekomst opnieuw van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Werkschoenenwinkel

7

Slecht contact, producten nog niet geleverd na 1,5 week.

Ze geven aan dat het product binnen enkele werkdagen binnen is. Contact opgenomen via de speciale klachtensite waar ik binnen 3 dagen reactie zou krijgen, maar geen reactie gekregen binnen deze tijd. Gebeld met een aardige vrouw die aangaf dat ze het ticket door zou zetten en ze mij zouden bellen met info wat ook nog niet gebeurd is. Het kan zijn dat een product of niet op voorraad is of meer levertijd nodig heeft maar benader je klanten dan pro-actief en niet passief. Gisteren eindelijk pro-actief benaderd door werkschoenenwinkel met de vraag of ik een review wil schrijven. :) Update de schoenen gaan geleverd worden, er zit een foutje in het systeem. Conclusie het zou soms iets beter kunnen gaan in de communicatie en de levertijd, maar al met al prima

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Kevin, Bedankt voor het delen van uw feedback. Het spijt ons dat u problemen heeft ondervonden met onze communicatie en de levering van uw product. We waarderen uw feedback en nemen dit serieus om onze diensten te verbeteren. Het doet ons deugd te horen dat u uiteindelijk proactief benaderd bent en dat er een oplossing is gevonden voor het leveringsprobleem. We streven ernaar om onze communicatie en levertijd te verbeteren, en we hopen u in de toekomst een betere ervaring te kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Werkschoenenwinkel

10

Geweldig

Heb zondag mijn werkschoenen besteld, dinsdag waren ze binnen. Had al eerder bij hun een paar schoenen besteld. Deze lopen heerlijk. Dus gelijk maar reserve schoenen besteld.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Natascha, Wat geweldig om te horen dat uw werkschoenen zo snel zijn aangekomen en dat u tevreden bent met uw eerdere aankoop! We zijn blij dat onze schoenen u goed bevallen en dat u zelfs besloten heeft om reserve schoenen te bestellen. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe werkschoenen! Met vriendelijke groet, Werkschoenenwinkel.nl

6

teleurstellend in communicatie en levering maar wel netjes opgelost door de klantenservice

Maandag 18 maart laarzen besteld. Kreeg netjes een email met de bevestiging van de bestelde order. na een week nog steeds geen levering ontvangen, dus ik de klantenservice maar aangeschreven. krijg netjes een email met dat het in behandeling is genomen. Maar geen response wanneer mijn laarzen worden geleverd. Niks geen antwoord wat er met mijn bestelling aan de hand is, niks geen response wanneer ze geleverd gaan worden. klantenservice heeft dit uiteindelijk wel netjes op gelost. Laarzen zitten heerlijk

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Marcel, Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat u ontevreden bent over de levering. Excuses voor de vertraging van de levering. Helaas was uw order niet goed doorgekomen in ons systeem. Uw werkschoenen zijn 26-03 nog de deur uitgegaan en zijn als het goed is geleverd. Graag hoor ik nog even van u of dit daadwerkelijk zo is! Mocht ik u verder nog ergens mee kunnen helpen, hoor ik dit graag! Met vriendelijke groet, Werkschoenenwinkel.nl

8

Stevige en comfortabele schoenen

Deze schoenen geven mij veel steun, zonder dat ze erg stroef zijn. Een aanrader.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Saskia, Bedankt voor uw positieve feedback! Wat fijn om te horen dat de schoenen u de nodige steun bieden en comfortabel zijn. We zijn blij dat we aan uw verwachtingen konden voldoen. Mochten wij toch nog iets voor u kunnen doen, horen wij dit uiteraard graag! Met vriendelijke groet, Werkschoenenwinkel

1

Zwaar vervelend

Ik heb op 27 februari iets besteld en betaald en nu op 7 maart nog niks binnen allemaal beloftes maar ze doen er niks mee

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen Roosje, Wat vervelend om te horen dat u ontevreden bent over de levering! Onze verwachte levertijd is gemiddeld 1 tot 2 werkdagen, echter was helaas uw product tijdelijk niet op voorraad waardoor uw order enige vertraging opliep, excuses hiervoor! Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken en is uw pakket geleverd bij u thuis. Graag hadden wij u nog compensatie aangeboden om uw klacht alsnog in tevredenheid op te lossen, maar helaas had u hier verder geen interesse in en sluiten wij hierbij dan ook uw klacht af. Mochten wij toch nog iets voor u kunnen doen, horen wij dit uiteraard graag! Met vriendelijke groet, Werkschoenenwinkel

10

Top

Snelle levering. En goede jaarwisseling n betaalbare werkschoenen

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Silvia, Bedankt voor uw positieve feedback. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent met de snelle levering. We streven ernaar om de juiste service te bieden die aan uw verwachtingen voldoet. Mocht u in de toekomst weer iets nodig hebben of vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Werkschoenenwinkel

10

Was prima

Vlotte levering. Zoon is zeer tevreden over zijn werkschoenen.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Z, Bedankt voor uw positieve feedback! Wat fijn om te horen dat uw zoon tevreden is met zijn werkschoenen en dat de levering vlot is verlopen. Klanttevredenheid is voor ons van het grootste belang, en het is geweldig om te horen dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Als u in de toekomst nog meer hulp nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen! Met vriendelijke groet, Werkschoenenwinkel

6

Verwarrend

Ik plaatste de bestelling op woensdagavond om half 11. Alle artikelen stonden op "vandaag besteld morgen in huis" afin laat op de avond besteld dus het komt waarschijnlijk vrijdag pas. De bevestigingsmail en de betaling is gelukt mail kwamen pas in de namiddag van donderdag binnen. Niet iets prettigs (en uitermate raar voor een geautomatiseerd systeem) als ik als particulier een voor mij groot bedrag betaal en ik hoor maar niets. Vervolgens de bestelling op zaterdag ontvangen, tot zover ik heb kunnen testen voldoen de producten aan de verwachtingen

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Remy, Bedankt voor het delen van uw feedback. Ons excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden met uw bestelling. We begrijpen dat een vlotte en tijdige communicatie van cruciaal belang is, vooral bij online aankopen. We zullen uw opmerkingen doorgeven aan ons team om te kijken hoe we onze processen verder kunnen verbeteren om dit soort situaties te voorkomen. We zijn echter blij om te horen dat de producten tot dusver aan uw verwachtingen voldoen. Als u verdere vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen! Met vriendelijke groet, Werkschoenenwinkel

10

Goede en snelle levering!

2 dagen terug werkschoenen besteld, super snelle en goede levering. Had ze dringend nodig dus heel fijn dat ik ze snel had.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Jack, Bedankt voor uw positieve feedback! Wat fijn om te horen dat u tevreden bent met de snelle levering van uw werkschoenen. We waarderen uw vertrouwen in ons bedrijf en staan altijd klaar om u te helpen met eventuele toekomstige behoeften. Als u nog meer vragen heeft of verdere assistentie nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan voor u klaar! Met vriendelijke groet, Werkschoenenwinkel

10

Top service

Goed advies over de werkschoenen en een snelle levering. De volgende dag had ik mijn schoenen binnen. Ga hier zeker vaker bestellen!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Liam, Wat fantastisch om te horen dat je tevreden bent met het advies over de werkschoenen en de snelle levering! We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden. Het is god om te weten dat je van plan bent om in de toekomst weer bij ons te bestellen. We kijken ernaar uit om je weer van dienst te zijn! Met vriendelijke groet, Werkschoenenwinkel.nl

10

Goed advies en snelle levering

Snelle levering. Waren zelfde dag verstuurd en volgende dag ontvangen. Had gebeld en ze gaven erg goed advies welke schoenen het beste waren voor mij. Top!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Berend, Bedankt voor je positieve feedback, en we hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! We streven ernaar om onze klanten snel en efficiënt van dienst te zijn, en het doet ons goed om te horen dat je bestelling zo snel is aangekomen. Ons team staat altijd klaar om advies te geven en te helpen bij het kiezen van de juiste schoenen voor jouw behoeften. Met vriendelijke groet, Werkschoenenwinkel

10

Snelle levering

Had snel nieuwe schoenen nodig omdat mijn oude stuk waren. Vanwege de snelle levering had ik hier besteld. Ik had ze nog niet eens een dag later binnen en schoenen zaten top. Snelle service!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Jaap, Wat fantastisch om te horen dat je zo tevreden bent met onze snelle service! We begrijpen hoe belangrijk het is om snel nieuwe schoenen te hebben, vooral als je oude paar stuk is. Het doet ons goed te weten dat je bestelling binnen een dag is aangekomen en dat de schoenen perfect zitten. Bedankt voor je positieve feedback en we staan altijd klaar om je in de toekomst weer van dienst te zijn! Met vriendelijke groet, Werkschoenenwinkel

10

Snelle levering, fijne ervaring!

Ik heb de Steel Blue werkschoen besteld, snelle levering en zitten erg fijn.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Dave, Dat klinkt geweldig! We zijn blij dat je tevreden bent met de Steel Blue werkschoenen en dat je ze comfortabel vindt. We streven er altijd naar om bestellingen zo snel mogelijk af te handelen en te leveren. Bedankt voor je positieve feedback en mocht je in de toekomst nog iets nodig hebben, dan staan we voor je klaar! Met vriendelijke groet, Werkschoenenwinkel

1

Meer dan een week na mijn betaling nog geen schoen gezien!

Op zondag 7 paar werkschoenen besteld en betaald. Het is nu dinsdagavond, meer dan een week geleden. Nog geen schoen gezien. Alleen excuses

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Marcel, Dank voor het delen van uw ervaring met uw bestelling. Wij vinden het erg vervelend om te horen dat de levering trager is dan afgesproken. Helaas was er wat oponthoud met uw order. Wij hebben uw order geleverd en u heeft een deel van uw schoenen retour gestuurd. Dit bedrag hebben wij gecrediteerd op uw rekening. Wij hebben u 11 keer gebeld en gemaild omtrent uw review, maar helaas hebben wij u nog niet kunnen spreken. Wij horen alsnog graag van u! Met vriendelijke groet, Werkschoenenwinkel

Bedrijfsgegevens

Wijkermeerweg 41 L

1948 NT Beverwijk

085-4017989

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.