goede schoen maar breed model

De schoen is snel geleverd. Goede kwaliteit. De maat is goed, maar het model is heel breed

Super service en super schoenen

Tevreden snelle levering

Snelle levering goed verpakt

Redelijk snel

Goede service jammer dat ze niet in het weekend leveren

Stevige werkschoenen

Voor 'n leuke prijs goede en stevige werkschoenen in het begin iets stugger maar na inlopen zitten ze goed

Het bestelde was snel en goed

De sokken ( cat) kende ik goed , maar niet makkelijk verkrijgbaar , En nu Via U wel en snel. Dank voor het gratis paar sokken .

Heel snelle service

Snelle service, goede producten

Beste Aad, Bedankt voor uw positieve review. Wij vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent met de service die wij verlenen. Met het hele team van Werkschoenenwinkel.nl doen wij ons best zo goed mogelijke service te verlenen. Wij doen ons best om klanten zo goed mogelijk op de hoogte te houden over de levering door bijvoorbeeld een track & trace code te sturen. Met vriendelijke groet, Werkschoenenwinkel.nl

24 uur levering, maar in de praktijk............?

Mijn eerste bestelling is geen succes. Wacht nu al meer dan een week op mijn bestelling, terwijl er belooft was binnen 24 uur. Ook na herhaaldelijk bellen werd mij steeds verteld dat het pakket er vandaag aankomt. Maar er kwam niets. Na een week dan wel een track en trace code, maar daar is te lezen dat het pakket in depot ligt. En die blijft daar liggen........... De vriendelijke dame van de werkschoenenwinkel schrijft: "Dit ligt nu bij DPD, helaas kunnen wij hier niets aan doen. Ik ga voor de zekerheid uitzoeken of de status in de track en trace klopt en zal u hierover verder informeren. Ik kom hier zo snel mogelijk op terug; in ieder geval binnen 5 werkdagen". Ik vrees dat dit nog wel even gaat duren.

Beste Arnold, Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat uw pakket nog bij een DPD depot ligt. De bestelling wordt hier vandaan aan u geleverd. U kunt contact opnemen met DPD voor een specifieke leverdatum of u kunt uw ordernummer doorgeven dan zullen wij het voor u navragen. Met vriendelijke groet, Werkschoenenwinkel.nl

Snelle en correcte levering

Ik heb al vaker hier besteld. En altijd goed.

Retourneren kost geld

Snelle levering maar de maat was niet goed. Retourneren kan maar kost geld.

Beste Tom, Het retourneren van de bestelling kost inderdaad geld. Wel krijgt u de verzendkosten die u voor de heenzending heeft betaald terug gestort. U betaald dus niet dubbel verzendkosten. Wij hopen u in de toekomst weer te verwelkomen. Met vriendelijke groet, Werkschoenenwinkel.nl

Niet bereikbaar

Werkschoenen snel ontvangen. Bleken groot uit te vallen dus wilde ruilen. Blijken telefonisch niet bereikbaar. Ook de verstuurde email kwam retour met melding dat mailbox niet beschikbaar was. (Ja, emailadres wel juist ingegeven.) Dus Werkschoenen maar gehouden. De gratis Werksokken en kassa koopje werksokken zijn trouwens flutsokken. Geen pasvorm!

Beste Deborah, Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u ons niet kon bereiken. Mocht u de schoenen nog willen retourneren of ruilen dan ontvang ik graag uw ordernummer en dan zullen wij contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Werkschoenenwinkel.nl

Nooit bestellen en retourneren

Zolang nog nooit aan de lijn half uur voordat je iemand krijgt erg slechte communicatie die te doen als je t retour stuurt!!!!

Beste Kimberley, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend te horen dat u niet tevreden bent. Ik kan helaas op uw naam geen bestelling vinden. Ik wil u graag verder helpen, kunt u een mail sturen naar de klantenservice of heeft u een ordernummer voor mij? Dan kunnen wij contact met u opnemen zodat. Met vriendelijke groet, Werkschoenenwinkel.nl

Super kwalitatieve schonen en heel goed materiaal!

De veiligheidsschonen waren precies wat ik verwachtte.

Norisk Blackrock werkschoenen besteld, voor brede voeten, ze zijn perfect!

Altijd last van mijn tenen in andere werkschoenen ne brede besteld en perfect!

Snelle levering, kwaliteitsproduct

Makkelijk bestellen via de site. Snelle levering en gewoon goede sokken.

Fijne schoenen, snelle levering!

De schoenen zitten goed en waren de volgende dag al in huis

snelle en prima service

Werkschoenen en werkshirt besteld. Volgende dag thuis afgeleverd. Prima prijs/kwaliteit. Voor mij een aanrader

Afspraken worden niet nagekomen

Mijn ervaring tot nu toe. Op dinsdag 23 maart 2021 schoenen op de website gezocht met bijpassende inlegzolen, beiden artikelen waren op de website "op voorraad" getoond, met een levertijd 1 a 2 werkdagen, dan kom je op donderdag "dinsdag tel ik niet mee" tot een uiterlijk op vrijdag, ik denk mooi want die schoenen heb ik vanaf maandag echt nodig. Maandag einde van de dag heb ik ze gebeld want er waren nog geen schoenen binnen gekomen: de telefoniste zei "ja weekend zat er tussen, nu uiterlijk 2 werkdagen heb je de schoenen binnen" ik vroeg nog erbij "weet je het echt zeker want ze zei nodig" ja was het antwoord. Woensdagochtend heeft mijn medewerker nogmaals naar hun gebeld gebeld want ook dinsdag en woensdag was er nog geen track trace ontvangen. De telefoniste gaf als antwoord "ja ze zijn medio volgende week weer op voorraad daarna worden ze verzonden" Mijn assistente melde dat aan mij, ik vindt dat een raar verhaal met omgaande wat daarvoor afgespeeld heeft. Dus ik verzoek bij mij assistent neergelegd hun weer te bellen om de order te annuleren want dit duurt mij te lang en elders schoenen te gaan bestellen. De telefoniste had een antwoord "ik moet contact opnemen met de leverancier om te controleren of ze niet al zijn verzonden want als dat zo is dan kan ik de order niet meer annuleren" ik kom daar vandaag per mail op terug. Nu donderdagochtend, de beloofde mail is woensdag niet gekomen Hierbij dus nu mijn antwoord en gepubliceerd op deze site, Een order mag je altijd annuleren, tevens al zou de order nog ooit binnenkomen mag de klant deze kosteloos retour zenden "zie wetgeving" Ik heb de order per PayPal betaald heb deze case ook bij PayPal neergelegd deze hoogstwaarschijnlijk het bedrag aan mij geforceerd gaan retourneren omdat er geen bezorg-bewijs door deze webwinkel aan PayPal aangeboden kan worden.

Snel, goede schoenen voor een eerlijke prijs

Prima website gevonden met duidelijke uitleg over kwaliteit en daar snel goede schoenen gekocht Prijs was uitstekend Levering erg snel

Super goed.

Snelle levering en ruilen geen proleem

Niks te klagen. Tevreden over het product.

they sell broken items and refuse to refund

extremely unethical company. they send broken items on purpose to people and refuse to refund even thought it's against the law. avoid this company like it's a plaque!

Op zondag besteld en dinsdag al in huis! Perfecte snelle levering! Omschrijving van de schoenen precies zoals ze zijn. En als verrassing nog een paar sokken erbij! Leuk leuk! Oftewel, zie je wat leuks! Bestel gewoon!

Snel, betrouwbaar!

Dik tevreden, alles goed geregeld en vooraf snelle bezorging.

Uitstekende WEB Site, snel zoeken, vinden, bestellen en leveren!

Ik had snel nieuwe werksokken nodig. Via deze site zijn die heel snel gevonden en bezorgd bij je thuis. Goede prijs/prestatie verhoudingen en nog een paar gratis werksokken kado!