Nette werkschoenen met een goede zool

Redelijk snel bezorgd (na 3 werkdagen) en erg fijne werkschoenen. Grootste voordeel dat ze er mooi uitzien en heerlijk lopen. Na een hele dag dragen geen last van mijn voeten!

Dik tevreden!

De safety jogger light aangeschaft in de hoop niet meer uit te glijden op de natte tegelvloer op mijn werk. Vóór de aankoop gebeld om te informeren naar de zolen. Ik ben binnen een dag terug gemaild nadat de medewerker contact met de fabrikant had opgenomen. De informatie die ik kreeg was duidelijk. Goede grip op de vloer dus ik ben zeer blij omdat ik relaxt kan lopen en niet behoedzaam hoef te zijn. Ze wegen iets meer dan 500gram per schoen en toch met stalen neus. Dat is ook een mooi pluspunt. Een klein minpuntje zijn de veters. Ze glijden al na twee uur los. Ik moet dus nog op zoek naar andere veters. Prijs/kwaliteit 8

werkschoenen met een goede pasvorm

werkschoen die licht zijn van gewicht, goede pasvorm. Je trek ze aan en ze lopen heerlijk.

Ruime keuze, goede service, snelle levering

Onze zoon doet een vakopleiding koken en bakken. De werkschoenen die hij op school aangemeten kreeg waren op de groei (wisten wel dat ze ruim zouden meten). Echter was de schoen zo ruim dat onze zoon bleef slippen. Dit was onveilig. Bovendien is hij niet gek op vetersstrikken. Via werkschoenen winkel leerde ik dat er ook veilige instappers bestaan voor in de keuken! Ik kon ook de veiligheidscodes goed terug vinden. De schoenen waren voordelig geprijsd, zijn snel verzonden en bevallen uitstekend!

Hier goede schoenen gekocht, lopen lekker en waren snel opgestuurd. Top!

Schoenen en overall gekocht voor me dochter , allebei de maten waren niet goed(te klein en te groot,) gelijk terug gestuurd en de volgende dag hadden ze al een nieuwe zending verstuurd...top service

Fijne werkschoenen voor mijn opleiding

Groot aanbod en heb een fijn paar werkschoenen geleverd gekregen.

prijs kwaliteit dik in orde

Een ruim assortiment werkschoenen met niet alleen goedkope bende. Gelukkig ook een aanbod met echt goede schoenen die net iets meer kosten maar gezien de kwaliteit is dat ook helemaal terecht. Vlotte levering.

Helemaal prima

Heb lastige voeten. Praktische website, lekker ruim assortiment, super makkelijk te bestellen, keurig netjes verpakt. Helemaal top.

Super prijs

Mooie prijs, fijne schoenen, zeer netjes en snel geleverd.

Zeel tevreden

Zeer tevreden met me nieuwe werkschoenen

Goeie service en perfect maatwerk

Hartstikke blij met mijn nieuwe lamellen

KWALITEIT VALT TEGEN EN GRATIS SOKKEN NIET ONTVANGEN

ALS IK DE SCHOENEN VERGELIJK MET DE VORIGE, DIE OVERIGENS WEL VEEL DUURDER WAREN, KRIJG IK ZWEET VOETEN. OOK DE BELOOFDE GRATIS WERKSOKKEN ZIJN NIET MEEGELEVERD. FACTUUR /BESTELLING WSW 143025 DATUM 03/05/2022 KORTOM. VALT TEGEN MVG DE BALK BV M. SPITSBAARD

Uitstekend snel geleverd

Fijne site goede werkschoenen Snel geleverd ga zo door

ruim voldoende

Bestellen duidelijk en prima geregeld. Ook de aflevering en de mail daarover. Wat echter opvalt is dat er na de bestelling en betaling (waarin de bezorgkosten zijn meegenomen) er toch een betaling van 2,00 wordt gevraagd door het bezorgbedrijf. Ik heb dit niet betaald en het pakketje werd namens de werkschoenenwinkel netjes afgeleverd.

Bestd werkschoenen

Goed geholpen met de werkschoen , pasden goed lopen goed en dat voor die prijs.

Pakket met schoenen kwijt? Klant betaald!

Pakket met schoenen kwijt? Klant betaald!

Snel bezorgd en goede werkschoenen

Zijn goede schoenen

Ik doe de bijna een jaar mee als stukadoor

Goede service en snelle levering!

Goede service, overzichtelijke website en een snelle levering!

Super!!

Super winkel, voor 16.00 besteld volgende dag in huis met een paar gratis sokken

Prima schoen, lage prijs, prima service.

Op zoek naar nieuwe werkschoenen kwam ik al snel bij deze winkel uit. Een keuze maken was makkelijk, zeker met die lage prijzen. De bestelde schoenen had ik na 2 dagen in huis met als extraatje een paar gratis werksokken. De schoenen zitten goed en lopen lekker. Alles is prima dus.

Netjes op tijd geleverd , goede schoenen voor weinig geld. Mijn man is zeer tevreden.

Goede service snelle levering

Mooie schoenen voor weinig geld

Lekker makkelijk

Staan klaar bij problemen