Helaas product niet geleverd

Vorige week donderdag besteld en via mail en telefonisch kontakt ben ik nog niks wijzer geworden,terwijl m'n zoon ze echt nodig heeft voor zijn werk.

Goede kwaliteit

Twee verschillende paar schoenen besteld en heb ze allebei gehouden. Beide schoenen zitten erg fijn en heb geen last meer van mijn voeten.

Response from the business owner

Beste Mark, Bedankt voor uw positieve feedback! Wat geweldig om te horen dat beide paar schoenen zo goed bevallen en dat u geen last meer heeft van uw voeten! We streven ernaar om comfortabele en hoogwaardige werkschoenen aan te bieden die aan uw behoeften voldoen. We hopen u in de toekomst opnieuw van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Werkschoenenwinkel

Slecht contact, producten nog niet geleverd na 1,5 week.

Ze geven aan dat het product binnen enkele werkdagen binnen is. Contact opgenomen via de speciale klachtensite waar ik binnen 3 dagen reactie zou krijgen, maar geen reactie gekregen binnen deze tijd. Gebeld met een aardige vrouw die aangaf dat ze het ticket door zou zetten en ze mij zouden bellen met info wat ook nog niet gebeurd is. Het kan zijn dat een product of niet op voorraad is of meer levertijd nodig heeft maar benader je klanten dan pro-actief en niet passief. Gisteren eindelijk pro-actief benaderd door werkschoenenwinkel met de vraag of ik een review wil schrijven. :) Update de schoenen gaan geleverd worden, er zit een foutje in het systeem. Conclusie het zou soms iets beter kunnen gaan in de communicatie en de levertijd, maar al met al prima

Response from the business owner

Beste Kevin, Bedankt voor het delen van uw feedback. Het spijt ons dat u problemen heeft ondervonden met onze communicatie en de levering van uw product. We waarderen uw feedback en nemen dit serieus om onze diensten te verbeteren. Het doet ons deugd te horen dat u uiteindelijk proactief benaderd bent en dat er een oplossing is gevonden voor het leveringsprobleem. We streven ernaar om onze communicatie en levertijd te verbeteren, en we hopen u in de toekomst een betere ervaring te kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Werkschoenenwinkel

Heb zondag mijn werkschoenen besteld, dinsdag waren ze binnen. Had al eerder bij hun een paar schoenen besteld. Deze lopen heerlijk. Dus gelijk maar reserve schoenen besteld.

Response from the business owner

Beste Natascha, Wat geweldig om te horen dat uw werkschoenen zo snel zijn aangekomen en dat u tevreden bent met uw eerdere aankoop! We zijn blij dat onze schoenen u goed bevallen en dat u zelfs besloten heeft om reserve schoenen te bestellen. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe werkschoenen! Met vriendelijke groet, Werkschoenenwinkel.nl

teleurstellend in communicatie en levering maar wel netjes opgelost door de klantenservice

Maandag 18 maart laarzen besteld. Kreeg netjes een email met de bevestiging van de bestelde order. na een week nog steeds geen levering ontvangen, dus ik de klantenservice maar aangeschreven. krijg netjes een email met dat het in behandeling is genomen. Maar geen response wanneer mijn laarzen worden geleverd. Niks geen antwoord wat er met mijn bestelling aan de hand is, niks geen response wanneer ze geleverd gaan worden. klantenservice heeft dit uiteindelijk wel netjes op gelost. Laarzen zitten heerlijk

Response from the business owner

Beste Marcel, Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat u ontevreden bent over de levering. Excuses voor de vertraging van de levering. Helaas was uw order niet goed doorgekomen in ons systeem. Uw werkschoenen zijn 26-03 nog de deur uitgegaan en zijn als het goed is geleverd. Graag hoor ik nog even van u of dit daadwerkelijk zo is! Mocht ik u verder nog ergens mee kunnen helpen, hoor ik dit graag! Met vriendelijke groet, Werkschoenenwinkel.nl

Stevige en comfortabele schoenen

Deze schoenen geven mij veel steun, zonder dat ze erg stroef zijn. Een aanrader.

Response from the business owner

Beste Saskia, Bedankt voor uw positieve feedback! Wat fijn om te horen dat de schoenen u de nodige steun bieden en comfortabel zijn. We zijn blij dat we aan uw verwachtingen konden voldoen. Mochten wij toch nog iets voor u kunnen doen, horen wij dit uiteraard graag! Met vriendelijke groet, Werkschoenenwinkel

Zwaar vervelend

Ik heb op 27 februari iets besteld en betaald en nu op 7 maart nog niks binnen allemaal beloftes maar ze doen er niks mee

Response from the business owner

Goedemorgen Roosje, Wat vervelend om te horen dat u ontevreden bent over de levering! Onze verwachte levertijd is gemiddeld 1 tot 2 werkdagen, echter was helaas uw product tijdelijk niet op voorraad waardoor uw order enige vertraging opliep, excuses hiervoor! Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken en is uw pakket geleverd bij u thuis. Graag hadden wij u nog compensatie aangeboden om uw klacht alsnog in tevredenheid op te lossen, maar helaas had u hier verder geen interesse in en sluiten wij hierbij dan ook uw klacht af. Mochten wij toch nog iets voor u kunnen doen, horen wij dit uiteraard graag! Met vriendelijke groet, Werkschoenenwinkel

Snelle levering. En goede jaarwisseling n betaalbare werkschoenen

Response from the business owner

Beste Silvia, Bedankt voor uw positieve feedback. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent met de snelle levering. We streven ernaar om de juiste service te bieden die aan uw verwachtingen voldoet. Mocht u in de toekomst weer iets nodig hebben of vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Werkschoenenwinkel

Was prima

Vlotte levering. Zoon is zeer tevreden over zijn werkschoenen.

Response from the business owner

Beste Z, Bedankt voor uw positieve feedback! Wat fijn om te horen dat uw zoon tevreden is met zijn werkschoenen en dat de levering vlot is verlopen. Klanttevredenheid is voor ons van het grootste belang, en het is geweldig om te horen dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Als u in de toekomst nog meer hulp nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen! Met vriendelijke groet, Werkschoenenwinkel

Verwarrend

Ik plaatste de bestelling op woensdagavond om half 11. Alle artikelen stonden op "vandaag besteld morgen in huis" afin laat op de avond besteld dus het komt waarschijnlijk vrijdag pas. De bevestigingsmail en de betaling is gelukt mail kwamen pas in de namiddag van donderdag binnen. Niet iets prettigs (en uitermate raar voor een geautomatiseerd systeem) als ik als particulier een voor mij groot bedrag betaal en ik hoor maar niets. Vervolgens de bestelling op zaterdag ontvangen, tot zover ik heb kunnen testen voldoen de producten aan de verwachtingen

Response from the business owner

Beste Remy, Bedankt voor het delen van uw feedback. Ons excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden met uw bestelling. We begrijpen dat een vlotte en tijdige communicatie van cruciaal belang is, vooral bij online aankopen. We zullen uw opmerkingen doorgeven aan ons team om te kijken hoe we onze processen verder kunnen verbeteren om dit soort situaties te voorkomen. We zijn echter blij om te horen dat de producten tot dusver aan uw verwachtingen voldoen. Als u verdere vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen! Met vriendelijke groet, Werkschoenenwinkel

Goede en snelle levering!

2 dagen terug werkschoenen besteld, super snelle en goede levering. Had ze dringend nodig dus heel fijn dat ik ze snel had.

Response from the business owner

Beste Jack, Bedankt voor uw positieve feedback! Wat fijn om te horen dat u tevreden bent met de snelle levering van uw werkschoenen. We waarderen uw vertrouwen in ons bedrijf en staan altijd klaar om u te helpen met eventuele toekomstige behoeften. Als u nog meer vragen heeft of verdere assistentie nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan voor u klaar! Met vriendelijke groet, Werkschoenenwinkel

Goed advies over de werkschoenen en een snelle levering. De volgende dag had ik mijn schoenen binnen. Ga hier zeker vaker bestellen!

Response from the business owner

Beste Liam, Wat fantastisch om te horen dat je tevreden bent met het advies over de werkschoenen en de snelle levering! We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden. Het is god om te weten dat je van plan bent om in de toekomst weer bij ons te bestellen. We kijken ernaar uit om je weer van dienst te zijn! Met vriendelijke groet, Werkschoenenwinkel.nl

Goed advies en snelle levering

Snelle levering. Waren zelfde dag verstuurd en volgende dag ontvangen. Had gebeld en ze gaven erg goed advies welke schoenen het beste waren voor mij. Top!

Response from the business owner

Beste Berend, Bedankt voor je positieve feedback, en we hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! We streven ernaar om onze klanten snel en efficiënt van dienst te zijn, en het doet ons goed om te horen dat je bestelling zo snel is aangekomen. Ons team staat altijd klaar om advies te geven en te helpen bij het kiezen van de juiste schoenen voor jouw behoeften. Met vriendelijke groet, Werkschoenenwinkel

Had snel nieuwe schoenen nodig omdat mijn oude stuk waren. Vanwege de snelle levering had ik hier besteld. Ik had ze nog niet eens een dag later binnen en schoenen zaten top. Snelle service!

Response from the business owner

Beste Jaap, Wat fantastisch om te horen dat je zo tevreden bent met onze snelle service! We begrijpen hoe belangrijk het is om snel nieuwe schoenen te hebben, vooral als je oude paar stuk is. Het doet ons goed te weten dat je bestelling binnen een dag is aangekomen en dat de schoenen perfect zitten. Bedankt voor je positieve feedback en we staan altijd klaar om je in de toekomst weer van dienst te zijn! Met vriendelijke groet, Werkschoenenwinkel

Snelle levering, fijne ervaring!

Ik heb de Steel Blue werkschoen besteld, snelle levering en zitten erg fijn.

Response from the business owner

Beste Dave, Dat klinkt geweldig! We zijn blij dat je tevreden bent met de Steel Blue werkschoenen en dat je ze comfortabel vindt. We streven er altijd naar om bestellingen zo snel mogelijk af te handelen en te leveren. Bedankt voor je positieve feedback en mocht je in de toekomst nog iets nodig hebben, dan staan we voor je klaar! Met vriendelijke groet, Werkschoenenwinkel

Meer dan een week na mijn betaling nog geen schoen gezien!

Op zondag 7 paar werkschoenen besteld en betaald. Het is nu dinsdagavond, meer dan een week geleden. Nog geen schoen gezien. Alleen excuses

Response from the business owner

Beste Marcel, Dank voor het delen van uw ervaring met uw bestelling. Wij vinden het erg vervelend om te horen dat de levering trager is dan afgesproken. Helaas was er wat oponthoud met uw order. Wij hebben uw order geleverd en u heeft een deel van uw schoenen retour gestuurd. Dit bedrag hebben wij gecrediteerd op uw rekening. Wij hebben u 11 keer gebeld en gemaild omtrent uw review, maar helaas hebben wij u nog niet kunnen spreken. Wij horen alsnog graag van u! Met vriendelijke groet, Werkschoenenwinkel

Prijs - kwaliteit is perfect!

Eindelijk de werkschoenen gevonden voor mijn werk, na lang zoeken ben ik bij jullie gekomen waarbij de prijs mij ook aan stond! De schoenen zijn snel bezorgd en ben er erg blij mee! Ga er veel plezier van hebben.

Response from the business owner

Beste Johanna, Wat geweldig om te horen dat je de perfecte werkschoenen hebt gevonden en dat de prijs-kwaliteitverhouding aan je verwachtingen voldoet! We streven naar het bieden van hoogwaardige producten tegen redelijke prijzen. Als er in de toekomst nog iets is waarbij we kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. Veel plezier met je nieuwe werkschoenen! Met vriendelijke groet, Werkschoenenwinkel

Totaal geen service

Schoenen besteld verkeerde geleverd moet je wazige site op om dit te melden uiteindelijk maar gebeld moet schoenen retour sturen maar wel even zelf verzendkosten betalen ruilen van schoenen of geld terug duurt 14 dagen heb gezegd dat kan toch niet waar zijn ben bang dat ik kan fluiten naar m'n centen

Response from the business owner

Beste Pascal, Het spijt me te horen dat je problemen hebt ondervonden met het bestellen en retourneren van de schoenen. Zoals telefonisch besproken vinden wij het erg vervelend dat er sprake is geweest van een misverstand. De retourkosten van de verkeerd geleverde werkschoenen gaan wij uiteraard crediteren! Wij sturen de verkeerde werkschoenen op en dat is onze fout, dan hoeft u zeker niet op te draaien voor de extra kosten. Daarnaast, hebben wij vorige week na ontvangst van de werkschoenen direct bedrag gecrediteerd en hebben wij zojuist ook de bevestiging ontvangen dat u dit op uw rekening heeft. Excuses voor de vervelende ervaring! Met vriendelijke groet, Werkschoenenwinkel

Top geweldig!!!

Ik heb laatst vriezerhandschoenen besteld omdat ik net ben begonnen met een bijbaan bij de Alberthein dit houd ook in dat ik de vriezer moet gaan spiegelen Daar hebben ze ( tuinhandschoenen ) en die werken natuurlijk niet. Daarom heb ik vriezer handschoenen gekocht en deze werken perfect. De Albert Hein die was zo enthousiast dat ze mij het aankoopbedrag hebben terug gedaan en zelf ook een paar hebben bijgekocht voor andere mensen Mensen twijfel niet want hier ga je heel veel profijt van hebben. Recensie geplaatst door Daan 14 jaar

Response from the business owner

Beste Daan, Wat geweldig om te horen dat de vriezerhandschoenen die je hebt besteld perfect werken voor je bijbaan bij de Albert Heijn! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring, Daan! Als er in de toekomst nog iets is waarbij we kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. Veel succes met je bijbaan! Met vriendelijke groet, Werkschoenenwinkel.nl

Snelle service en goede kwaliteit

Mijn schoenen waren stuk, dus had snel nieuwe schoenen nodig. Volgende dag waren de schoenen al in in huis. Snelle levering dus. Schoenen zit prima.

Response from the business owner

Beste Michel, Wat fijn om te horen dat je snel nieuwe schoenen hebt kunnen ontvangen en dat de levering zo snel verliep! Comfortabele schoenen zijn natuurlijk essentieel, en het is goed om te weten dat ze prima zitten. Als er in de toekomst nog meer nodig is of als we ergens anders mee kunnen assisteren, staan we graag voor je klaar. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring!

Goede werkschoenen

Al een tijdje op zoek naar comfortabele werkschoenen en heb ze hier eindelijk gevonden. Levering was ook snel.

Response from the business owner

Beste Lenny, Fantastisch om te horen dat je eindelijk comfortabele werkschoenen hebt gevonden! Als je in de toekomst nog meer comfortabele werkschoenen nodig hebt of andere vragen hebt, staan we graag voor je klaar. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Met vriendelijke groet, Werkschoenenwinkel

Prima service!

Ruime keuze in verschillende soorten werkschoenen voor gunstige prijzen. Bestellen is makkelijk en de levering is snel (als de pakketdienst meewerkt). Ik werd zeer aangenaam verrast toen de pakketdienst behoorlijke steken liet vallen. De klantenservice van deze webshop stuurde niet alleen een mailtje dat ze mijn klacht hadden ontvangen maar belde zelfs op met excuses voor de situatie ook al konden zij daar niets aan doen, ze voelde zich wel verantwoordelijk voor de situatie. Ik heb niet eerder meegemaakt dat een klantenservice belt om excuses aan te bieden en was dus aangenaam verrast. Hier ga ik de volgende keer zeker weer bestellen.

Response from the business owner

Beste Marcel, We waarderen het zeer dat je de ruime keuze en gunstige prijzen van onze werkschoenen waardeert. Het spijt ons echter dat de pakketdienst voor ongemak heeft gezorgd. Onze klantenservice staat altijd klaar om eventuele problemen op te lossen, en we zijn blij dat je positief reageerde op onze excuses. We kijken ernaar uit om je bij je volgende bestelling opnieuw van dienst te zijn! Met vriendelijke groet, Werkschoenenwinkel

Goede schoenen

Had dringend schoenen nodig voor mijn werk. Gelukkig bezorgen ze erg snel. Was dezelfde dag verstuurd en de dag daarna binnen. Goede service!

Top schoenen en erg snelle levering!

Response from the business owner

Beste Samantha, Hartelijk dank voor uw positieve feedback! Wij zijn blij om te horen dat uw werkschoenen snel geleverd zijn. Veel plezier met uw nieuwe werkschoenen! Met vriendelijke groet, Werkschoenenwinkel.nl

Schoenen vielen veel groter dan de maat was

Ik had voor mijn dochter werkschoenen gekocht maar helaas waren ze twee maten te groot voor haar voet. Terwijl we al een maat kleiner hadden besteld dan ze eigenlijk als normale schoenmaat heeft. Jammer dat je dan zelf de retourkosten moet betalen. Aanvulling: Doordat ik bij het retourneren een klacht had bijgevoegd werden alsnog de retourkosten gecrediteerd omdat mijn klacht wel netjes werd afgehandeld en men het met me eens was dat de schoenen in dit geval wel groter vielen dan ik kon verwachten. Alsnog nette afhandeling van de zaak en tevreden over het retourbeleid.

Response from the business owner

Beste Edwin, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de schoenen. Onze excuses hiervoor. Wij hebben contact met u opgenomen en zullen de retourkosten vergoeden. Met vriendelijke groet, Werkschoenenwinkel.nl