Super levering

Heel fijn dat mijn schoenen zo snel geleverd konden worden! Even gebeld of ze vandaag al verzonden werden en dat was het geval (voor 16.00). Fijn dat we snel de schoenen binnen hadden voor een werknemer die ze met spoed nodig had. Zal er zeker vaker bestellen!

WAARDELOOS BEDRIJF

Zit al 2 weken op een order te wachten, schoenen zouden op voorraad zijn. Via de mail wordt er telkens gereageerd "we zetten het door naar het magazijn" maar schoenen ho maar. Telefonisch ook niet bereikbaar, sta al dagen op positie 2 in de wachtrij.... Juist. Nu ineens bericht "helaas niet meer voorradig", ook geen bericht wanneer wel, maar op de website staat nog steeds voorraad. Vraag je om een update, krijg je vervolgens geen enkele reactie. "We hebben het druk" Wat een waardeloos excuus!!

10 dagen verder niks binnen

bestelling gedaan. dpd tracking ontvangen alles leek netjes en goed. enkele dagen later nog niks ontvangen. dd tracking van dpd is zeer slecht krijgt alleen de dag te zijn geen tijdslot. zouden ze meerdere dagen geprobeerd hebben maar niet gelukt. aangezien ik een week vrij heb vond ik het zeer raar. contact genomen met werkschoenenwinkel. waar ik overigens zeer vriendelijk te woord werd gestaan na 10+ minuten in de wacht te hebben gestaan. ik toch nog enkele dagen gewacht nog niks weer gebeld 15min in wacht gestaan weer vriendelijk geholpen alleen nog steeds geen steek verder. morgen naar mijn nieuwe baan alleen zonder de goede schoenen... heb gevraagd of ze niet gewoon alles overnieuw kunnen sturen en het hele gedoe met dpd ondertussen zelf maar oplossen. maar dat ging helaas niet. aangezien ik niks heb en de klantenservice aardig lijkt maar ik er uiteindelijk nog niks van nut van heb gemerkt moet ik helaas toch maar 2 sterren geven.

Uitstekende service, ietwat lange wachtpauze aan de telefoon, maar binnen 2 dagen nieuwe maat schoenen gekregen. Top. En als er veranderingen nodig zijn wordt het binnen een uur op de mail gezet

Goede schoenen voor een goede prijs

Prijs kwaliteit verhouding is prima in orde. Schoenen werden snel geleverd. Het contact met klantservice (via een ticket) duurde langer dan de aangegeven 3 werkdagen, maar daarna is het issue telefonisch wel goed afgehandeld (ging om de tenaamstelling van de factuur).

Snelle levering, goede kwaliteit schoenen. Ook nog gratis sokken bij de bestelling.

Slecht

Op de website geven jullie aan dat de schoenen op voorraad zijn, na 2 dagen zelf gebeld en geven jullie alsnog aan dat de schoenen op voorraad zijn en gisteren zijn verstuurd. Vandaag terug gebeld dat ze niet op voorraad waren en jullie kunnen niet aangeven wanneer ze er wel zijn? Hoor dat ze op de website het aanpassen, tot op heden nog niet gebeurd.. Erg slechte service! Niet aan te raden!

Response from the business owner

Beste Bram Bedankt voor uw beoordeling. Excuses voor de vervelende ervaring. Wij proberen de schoenen zo snel mogelijk te leveren binnen 2 werkdagen. Wij vinden het erg jammer dat dit bij u niet is gelukt. Zou u contact met ons op kunnen nemen? Ik zou graag uw verhaal even willen aanhoren! Met vriendelijke groet, Werkschoenenwinkel.nl

Prima schoenen voor een goede prijs

Ik was op zoek naar eenvoudige veiligheidsschoenen die ik alleen op school tijdens de praktijklessen moet dragen. Voor dit bedrag zijn het prima schoenen. Snel geleverd.

echt top

mijn ervaring was heel erg goed snelle levering en de schoenen zitten heerlijk .ik weet waar ik de volgende schoenen weer bestel

Nette werkschoenen met een goede zool

Redelijk snel bezorgd (na 3 werkdagen) en erg fijne werkschoenen. Grootste voordeel dat ze er mooi uitzien en heerlijk lopen. Na een hele dag dragen geen last van mijn voeten!

Dik tevreden!

De safety jogger light aangeschaft in de hoop niet meer uit te glijden op de natte tegelvloer op mijn werk. Vóór de aankoop gebeld om te informeren naar de zolen. Ik ben binnen een dag terug gemaild nadat de medewerker contact met de fabrikant had opgenomen. De informatie die ik kreeg was duidelijk. Goede grip op de vloer dus ik ben zeer blij omdat ik relaxt kan lopen en niet behoedzaam hoef te zijn. Ze wegen iets meer dan 500gram per schoen en toch met stalen neus. Dat is ook een mooi pluspunt. Een klein minpuntje zijn de veters. Ze glijden al na twee uur los. Ik moet dus nog op zoek naar andere veters. Prijs/kwaliteit 8

Bestelling geplaatst na een maand nog niks ontvangen.

Op 9 november bestelling geplaatst voor werkschoenen. Zou binnen 1-2 dagen geleverd worden. Na anderhalve week gebeld nadat er via e-mail werd gevraagd een review te schrijven. Klein probleem is dat er niks geleverd is. Er zou even met het magazijn gebeld worden en ik zou hier iets van terug horen. Ik ben nu een maand verder en nog niks terug gehoord en nog niks ontvangen. Digitaal nog contact gezocht met verzoek binnen de week te leveren of anders gevraagd te annuleren en het betaalde bedrag terug over te maken. Geen enkele reactie en nog geen terugbetaling ontvangen. Ik zou hier geen bestelling meer durven te plaatsen.

Bestelling geplaatst na een maand nog niks ontvangen.

Prima schoenen, passen goed en relatief licht

Schoenen passen goed, lopen fijn en zijn relatief licht van gewicht

Prima schoenen, passen goed en relatief licht

Schoenen passen goed, lopen fijn en zijn relatief licht van gewicht

werkschoenen met een goede pasvorm

werkschoen die licht zijn van gewicht, goede pasvorm. Je trek ze aan en ze lopen heerlijk.

Ruime keuze, goede service, snelle levering

Onze zoon doet een vakopleiding koken en bakken. De werkschoenen die hij op school aangemeten kreeg waren op de groei (wisten wel dat ze ruim zouden meten). Echter was de schoen zo ruim dat onze zoon bleef slippen. Dit was onveilig. Bovendien is hij niet gek op vetersstrikken. Via werkschoenen winkel leerde ik dat er ook veilige instappers bestaan voor in de keuken! Ik kon ook de veiligheidscodes goed terug vinden. De schoenen waren voordelig geprijsd, zijn snel verzonden en bevallen uitstekend!

Hier goede schoenen gekocht, lopen lekker en waren snel opgestuurd. Top!

Schoenen en overall gekocht voor me dochter , allebei de maten waren niet goed(te klein en te groot,) gelijk terug gestuurd en de volgende dag hadden ze al een nieuwe zending verstuurd...top service

Fijne werkschoenen voor mijn opleiding

Groot aanbod en heb een fijn paar werkschoenen geleverd gekregen.

prijs kwaliteit dik in orde

Een ruim assortiment werkschoenen met niet alleen goedkope bende. Gelukkig ook een aanbod met echt goede schoenen die net iets meer kosten maar gezien de kwaliteit is dat ook helemaal terecht. Vlotte levering.

Helemaal prima

Heb lastige voeten. Praktische website, lekker ruim assortiment, super makkelijk te bestellen, keurig netjes verpakt. Helemaal top.

Super prijs

Mooie prijs, fijne schoenen, zeer netjes en snel geleverd.

Zeel tevreden

Zeer tevreden met me nieuwe werkschoenen

Goeie service en perfect maatwerk

Hartstikke blij met mijn nieuwe lamellen

41 Wijkermeerweg L

Beverwijk 1948 NT