Laden reviews...
Laden reviews...
65 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De reviews benadrukken een sterke prijs-kwaliteitverhouding en snelle levering. Klanten waarderen duidelijke productinformatie en een ruim assortiment. Enkele opmerkingen gaan over retourzendingen en communicatie, maar over het algemeen is de tevredenheid hoog en wordt de klantenservice vaak genoemd als behulpzaam. Het bedrijf lijkt betrouwbaar voor wie duurzame werkschoenen zoekt.
De bestelling ging prima, je moet er wel rekening mee houden dat de prijzen op de begin pagina ex btw worden weergegeven. Dus de btw komt er nog bij, kan een beetje verwarrend zijn voor een particuliere klant. De schoenen die ik heb aangeschaft zitten echt perfect na het inlopen! Het betreft schoenen van no risk, het enige wat ik gek vond van deze schoenen is dat er stiksels in de zooltjes zaten onder de tenen. Ik vond dat niet lekker zitten en heb deze dan ook verwijderd. Ik vermoed dat als ik deze had laten zitten dat er blaren zouden zijn ontstaan. Maar al met al ging de bestelling en de levering helemaal goed! En de schoenen ben ik (na eigen aanpassing) ook zeer tevreden over!
Beveelt aan
7 June 2026
Melle
Hilversum
Beste Melle,
Hartelijk dank voor uw review en het delen van uw ervaring!
Fijn om te horen dat het bestelproces soepel verliep, de levering naar wens was en dat de schoenen uiteindelijk uitstekend bevallen.
Veel draagplezier gewenst met uw No Risk schoenen en bedankt voor uw vertrouwen!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Werkschoenenwinkel.nl
Prachtige functionele schoen voor prima prijs
Beveelt aan
28 May 2026
Peter Lensink
ALMERE
Beste Peter,
Bedankt voor je positieve review! Goed om te horen dat de nieuwe schoenen u goed bevallen. We wensen u veel plezier en met denieuwe werkschoenen!
Wij wensen u nog veel plezier met uw producten!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Werkschoenenwinkel.nl
Duidelijke website goede omschrijving
Beveelt aan
24 May 2026
Sven
Spijkenisse
Beste Sven,
Hartelijk dank voor uw review!
Fijn om te horen dat u onze website duidelijk vindt en tevreden bent over de omschrijvingen. Graag tot een volgende keer!
Met vriendelijke groet,
Werkschoenenwinkel.nl
**********, zij versturen schoenen in een beschadigde schoenendoos. Als het product retour gestuurd wordt wordt er kosten berekend voor het beschadigde doos. Dit staat ook bij retourmelden bij werkschoenenwinkel. Als ik het product retour stuur verzekerd tegen beschadigging of verlies, Krijg je geld niet meer terug. Wel krijg je een E-mail waar ze aangeven dat ze het zelfde product weer naar je toesturen en moet wachten op een update. 6weken later geen update geen geld, geen schoenen.
Beveelt niet aan
23 May 2026
D. Binda
Maarssen
Beste D. Binda,
Bedankt voor uw beoordeling.
Wat vervelend dat het retoursturen niet helemaal goed gaat. Onze excuses voor het ongemak. Helaas was er iets mis gegaan in ons systeem waardoor de retour niet goed verwerkt was en er geen automatische terugbetaling werd aangemaakt.
Ik heb deze terugbetaling nu meteen voor u aangemaakt! Wij brengen geen kosten in rekening voor de beschadigde doos.
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat u een kapotte doos ontvangt. Indien u een kapotte doos ontvangt kunt u ons hierover mailen met een foto. Dan brengen wij natuurlijk geen kosten meer in rekening hiervoor.
Met vriendelijke groet,
Werkschoenenwinkel.nl
1 paar schoenen besteld maar te klein dus nog 1 paar besteld. Schoenen kwamen snel aan. Wel krijg je te veel mails met bevestigingen en een onnodig account. Retourproces gevolgd en dan is het afwachten op een bevestiging en de credit. Die kwam niet, maar na bellen ging het opeens heel vlot, alsof ze erop gokken dat je niet meer belt. Creditfactuur moest daarna ook weer opgevraagd worden want in je account kom je niks tegen. Onnodige mails ontvangen en als je de website bestudeert zie je ook veel 'onnodige' info en hier en daar foutjes. Redelijk tevreden over de schoenen, beschrijving klopt niet helemaal, maar prijs/kwaliteit verhouding is goed.
Beveelt aan
18 May 2026
S.
Sprang-Capelle
Beste S. Sprang,
Bedankt voor uw uitgebreide review en eerlijke feedback.
Fijn om te horen dat de schoenen snel geleverd werden en dat u tevreden bent over de prijs-kwaliteitverhouding. Tegelijk begrijpen we uw opmerkingen over de communicatie, het retourproces en de duidelijkheid in het account en op de website. Daar gaan we zeker mee aan de slag. Goed dat het uiteindelijk na telefonisch contact snel is opgelost. We waarderen uw feedback enorm, omdat dit ons helpt onze service verder te verbeteren.
Met vriendelijke groet,
Werkschoenenwinkel.nl
Ik heb een broek besteld en ontvangen op 21 april. Ik stuur deze 5 mei terug. En dan wordt hij wordt geweigerd. Nu hebben we gepraat en is alles opgelost. Vlot en snel. En super vriendelijk.
Beveelt aan
10 May 2026
Lotte
Meulebeke
Beste Lotte,
Dank u voor uw review. Dat is vervelend om te horen.
Wij hebben geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Wij willen graag helpen en zien waarom de retourzending niet is aangekomen. U kunt de broek opnieuw kosteloos verzenden. Wij zouden u willen vragen om ons zo snel mogelijk even terug te bellen.
Met vriendelijke groet,
Werkschoenenwinkel.nl
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Mijn retour is nog steeds niet verwerkt
Beveelt niet aan
30 April 2026
Angela
Strijen
Beste Angela,
Vervelend dat uw retour nog niet was verwerkt. Wij hebben na aanleiding van uw review geprobeerd contact op te nemen met u. Wij hebben het bedrag via Klarna aan u gecrediteerd.
Mochten wij verder nog ergens mee kunnen helpen, hoor ik het graag!
Met vriendelijke groet,
Werkschoenenwinkel.nl
De 1e x dat ik hier iets heb besteld en ook gelijk de laatste x! Bestellen via de site ging ook niet echt goed maar goed kan gebeuren maar toen kwam het: Ze zijn niet echt goedkoop en toen ik de schoenen retour wilde sturen moest ik totaal €9.09 betalen! Echt niet normaal! Je moet al betalen voor verzending en ook nog als ze retour moeten. Dit is echt te gek voor woorden Ik bestel hier nooit meer iets 1e x en de laatste x
Beveelt niet aan
25 April 2026
C.A
Roosendaal
Beste Corma,
Wat jammer om te horen dat u niet tevreden bent met onze service. Wanneer u uw bestelling retourneert, zijn de retourkosten voor eigen rekening. U kunt zelf een vervoerder kiezen en bepalen welke verzendoptie of verzekering u wilt gebruiken.
Indien u de volledige bestelling retour stuurt, worden de oorspronkelijke verzendkosten bij de terugbetaling aan u vergoed.
Ik heb geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen om dit verder toe te lichten, maar heb u helaas niet kunnen bereiken. Wilt u zo vriendelijk zijn om ons terug te bellen?
Alvast hartelijk dank.
Met vriendelijke groet,
Werkschoenenwinkel.nl
Super snel goede schoenen geleverd !!
Beveelt aan
3 April 2026
Rob Van de Nostrum
Udenhout
Beste heer Van de Nostrum,
Bedankt voor je mooie review! Superfijn dat je bestelling snel is geleverd en dat de schoenen goed bevallen. We wensen je veel plezier en veilige kilometers met je nieuwe werkschoenen!
Wij wensen u nog veel plezier met uw producten!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Werkschoenenwinkel.nl
Snelle levering, duidelijke website. Nu voor de derde keer de S3 manager veiligheidsschoenen besteld. Wil geen andere meer.
Beveelt aan
3 April 2026
René
Ridderkerk
Beste Rene,
Bedankt voor uw fijne review! Goed om te horen dat u tevreden bent over de snelle levering en de duidelijke website. En wat mooi dat de S3 Manager veiligheidsschoenen zo goed bevallen dat u geen andere meer wilt. Graag tot de volgende keer!
Veel plezier met de S3 Manager veiligheidsschoenen
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Werkschoenenwinkel.nl
Jullie adverteren met 1 a 2 dagen. Zit nog steeds te wachten op mail.
Beveelt niet aan
13 March 2026
Essie
Gelderland
Beste Essie,
Bedankt voor uw beoordeling.
Wat vervelend dat uw levering langer geduurd heeft. Uw schoenen waren helaas niet op voorraad en vervolgens hebben wij deze direct besteld bij de leverancier.
Zoals besproken hadden wij u wel een mail gestuurd met de verwachte bezorgdatum, maar deze was helaas in uw spam beland.
Fijn dat u uw order heeft ontvangen en wij wensen u hier veel plezier mee!
Met vriendelijke groet,
Werkschoenenwinkel.nl
Na het bestellen kreeg ik een bevestiging waarin werd gesproken over een levertijd van 1 à 2 dagen. De volgende ochtend kreeg ik bericht dat de levertijd 2 weken, vanwege een foutje in hey voorraad beheer. De werkschoenen werd keurig op de aangegeven nieuwe datum geleverd. En de schoenen lopen heerlijk. Tip: wil of kan je de schoenen niet thuis ontvangen? Neem dan direct contact op meg de bezorgdienst zodra van hen een bericht krijgt. Afhankelijk van welke dag het is, komt een andere bezorger. En niet alle pakketpunten werken samen met alle bezorgdiensten
Beveelt aan
12 March 2026
D
Spijkenisse
Beste D,
Bedankt voor uw beoordeling.
Onze excuses voor de vertraging.
Fijn dat u de schoenen inmiddels heeft ontvangen en ze goed lopen!
Met vriendelijke groet,
Werkschoenenwinkel.nl
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Mooie vrouwelijke veiligheidsschoen!!! Bestellen en verwerking daarvan ging lekker vlot. Helaas door DPD duurde het leveren langer. Ruime keuze op de site. Ik heb ze nog maar 1 keer gedragen dus ik moet ze nog even inlopen.
Beveelt aan
6 March 2026
Rianne
Reuver
Beste Rianne,
Bedankt voor uw review en het delen van uw ervaring.
Fijn dat het bestelproces en de verwerking vlot zijn verlopen en dat u tevreden bent over de ruime keuze op onze website. Jammer dat de levering via de vervoerder langer heeft geduurd dan verwacht.
We hopen dat de schoenen na het inlopen helemaal naar wens zullen zijn. Veel draagplezier gewenst!
Met vriendelijke groet,
Werkschoenenwinkel.nl
Ik heb slechte ervaring. Retouren is echt moelijk. Je moet 1 week bezig zijn voor de retour formulier te krijgen.
Beveelt niet aan
6 March 2026
Ercan
Den Haag
Beste Ercan,
Bedankt voor uw beoordeling.
Er zat helaas een fout in ons nieuwe retoursysteem waardoor dit bij u niet juist werkte. Onze excuses hiervoor. Uw order is inmiddels retour en u heeft uw geld terug ontvangen.
Zoals besproken helpen wij u graag verder met het plaatsen van een nieuwe order!
Met vriendelijke groet,
Werkschoenenwinkel.nl
Ik heb juist hier besteld omdat het snel geleverd kon worden. Eindstand duurde t langer dan een week omdat ze een fout hadden gemaakt. Eigenlijk 1 ster maar dan toch 2 omdat ze snel reageerde op mijn mail.
Beveelt niet aan
5 March 2026
Ivo
Den Haag
Beste Ivo,
Wat vervelend om te horen dat uw order vertraagd was.
Helaas waren uw schoenen niet op voorraad. Deze hebben wij toen direct besteld bij de leverancier en werden na 1 week pas verstuurd. Onze excuses hiervoor.
Graag zouden wij u willen spreken om te kijken wat we voor u kunnen betekenen.
Alvast bedankt voor het terugbellen!
Met vriendelijke groet,
Werkschoenenwinkel.nl
Een duidelijke website, goede prijs - kwaliteit verhouding en een snelle levering. Ik ben een zeer tevreden klant.
Beveelt aan
2 March 2026
Monique
Amsterdam
Beste Monique,
Wij zijn blij met uw positieve feedback, bedankt hiervoor. Wat goed om te horen dat u tevreden bent over onze website. Ons doel is om het bestelproces zo makkelijk mogelijk voor u te maken! We waarderen uw vertrouwen en kijken ernaar uit u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.
Met vriendelijke groet,
Werkschoenenwinkel.nl
Ik heb echt heel mooie en sterke werkschoenen (pedicure/ verpleging) gekocht hier. Ik heb ze nog maar 1x gedragen, dus daar weet ik nog niet veel over te zeggen; maar de kwaliteit is super! Sterk leer, sterk vormgegeven, met versterkte neus en genoeg ruimte voor de voorvoet. Hartstikke goed.
Beveelt aan
17 February 2026
Jolien van der Maden
Zaandam
Beste Jolien van der Maden,
Hartelijk dank voor uw review!
Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit en stevigheid van de werkschoenen.
Met vriendelijke groet,
Werkschoenenwinkel.nl
Alles vlekkeloos
Beveelt aan
5 February 2026
J.G.
Uithoorn
Beste J.G
Hartelijk dank voor uw review!
We zijn blij dat alles naar wens is verlopen en waarderen uw positieve terugkoppeling enorm
Met vriendelijke groet,
Werkschoenenwinkel.nl
2 paar handschoenen moet ik 15 dagen op wachten. Online besteld. Vorige keer telefonisch besteld had ik ze de volgende dag
Beveelt aan
2 February 2026
Tjalling
Hemrik
Beste Tjalling,
Bedankt voor uw beoordeling.
Onze excuses dat uw order vertraagd is. Helaas waren uw handschoenen niet op voorraad, waardoor wij ze eerst moesten bestellen.
Inmiddels is uw order geleverd en hebben wij ter compensatie uw verzendkosten vergoedt.
Wij wensen u veel plezier met uw bestelling!
Met vriendelijke groet,
Werkschoenenwinkel.nl
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Niet handig om een beoordeling te vragen als het verzenden van m’n schoen nu al meer dan een maand vertraagd is.
Beveelt niet aan
2 February 2026
Jack
Amsterdam
Beste Jack,
Bedankt voor uw review.
Wat vervelend dat uw order vertraagd is. Ik zie dat u uw order op 18-01 besteld heeft en dat inderdaad de schoenen niet op voorraad waren. Excuses hiervoor. Wij waren aan het overstappen naar een nieuw systeem, waardoor de voorraden op de website niet klopten.
Uw order is inmiddels verstuurd en wij hopen dat u deze in juiste orde heeft ontvangen. Ook hebben wij u een compensatie geboden voor de vertraging. Helaas hebben wij geen reactie meer van u gekregen.
Met vriendelijke groet,
Werkschoenenwinkel.nl
In de bevestiging van de bestelling stond dat het met 1-2 dagen geleverd zou worden. Het is uit eindelijk 2 weken geworden. Wanneer je naar de status vraagt wordt je vriendelijk en persoonlijk geholpen. Alleen werd ik daar niet veel wijzer van.
Beveelt aan
17 January 2026
Frank
Bavel
Beste Frank,
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen.
Wat vervelend om te horen dat de levering veel langer heeft geduurd dan verwacht — dat is natuurlijk niet de ervaring die we willen bieden. Onze excuses hiervoor. Fijn om te lezen dat je het contact met onze klantenservice als vriendelijk en persoonlijk hebt ervaren, al begrijpen we dat dit niet alle onduidelijkheid heeft weggenomen. We nemen je feedback serieus en gebruiken dit om onze communicatie en verzendinformatie te verbeteren.
Met vriendelijke groet,
Werkschoenenwinkel.nl
Top!
Beveelt aan
16 January 2026
Hung
Nederland
Beste Hung,
Hartelijk dank voor uw enthousiaste review! Geweldig om te horen dat alles helemaal naar wens is. Fijn dat u ons zou aanbevelen!
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop.
Met vriendelijke groet,
Werkschoenenwinkel.nl
bezorging ging goed
Beveelt aan
14 January 2026
Hilde
Haarlem
Beste Hilde,
Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat de bezorging goed is verlopen.
Bedankt voor het aanbevelen!
Met vriendelijke groet,
Werkschoenenwinkel
Beste lekker nooit pijn of iets ik draag het 16 uur lang zonder problemen
Beveelt aan
11 January 2026
Lahcen
Rotterdam
Slecht
Beveelt niet aan
10 January 2026
Terry
Wjelsryp
Beste Terry,
Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de levering. Wij zien dat uw order 14-01 bij geleverd is.
Wij hebben u telefonisch geprobeerd te bereiken, maar hebben u helaas niet kunnen bereiken. Wij hebben u ondertussen 10x geprobeerd te bellen en te mailen. Helaas krijgen wij u niet meer te pakken en gaan er daarom vanuit dat alles verder naar wens is.
Alvast bedankt voor uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Team Werkschoenenwinkel.nl
Wijkermeerweg 41 L
1948 NT Beverwijk
Branch
Kleding, Mode
Specializations
Schoenen, Fashion
Webshops