Een fijne schoen tegen een goede prijs

Bovendien zaten er nog een paar werksokken in de doos die ik niet besteld had. Gratis dus en ze komen goed van pas.

What you see is what you get!

Snelle levering voor een scherpe prijs.

Beste Fred, Bedankt voor uw positieve review! Wij vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent met de levering. Wij doen ons uiterste best de doorlooptijden te verkorten door extra avond-, nacht- en weekenddiensten te draaien. Met vriendelijke groet, Werkschoenenwinkel.nl

Snelle levering, goede prijs. Zeer tevreden.

Beste Harry, Bedankt voor uw goede feedback! Wij vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent met de levering. Wij doen ons uiterste best de doorlooptijden te verkorten door extra avond-, nacht- en weekenddiensten te draaien. Met vriendelijke groet, Het team van WerkschoenenWinkel.nl

Snel geleverd. Mooie schoenen voor een leuke prijs

Beste Karin, Hartelijk bedankt voor uw goede review! Het is fijn om te horen dat u tevreden bent met de levering. Wij doen ons uiterste best de doorlooptijden te verkorten door extra avond-, nacht- en weekenddiensten te draaien. Met vriendelijke groet, WerkschoenenWinkel.nl

Perfect op tijd en keurig verpakt geleverd.

De schoenen zitten erg lekker. Na een dag werken heb ik absoluut geen vermoeide of zere voeten.

Snel geleverd en goede kwaliteit.

Beste Walter, Bedankt voor uw positieve review! We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent met de levering. Wij doen ons uiterste best de doorlooptijden te verkorten door extra avond-, nacht- en weekenddiensten te draaien. Met vriendelijke groet, WerkschoenenWinkel.nl

Mijn schoenen waren zo besteld en snel geleverd

Beste Michel, Hartelijk bedankt voor uw goede feedback! Het is fijn om te horen dat u tevreden bent met de levering. Wij doen ons uiterste best de doorlooptijden te verkorten door extra avond-, nacht- en weekenddiensten te draaien. Met vriendelijke groet, Het team van WerkschoenenWinkel.nl

Snel en correct gelverd

Kwaliteitsschoenen aan een lage prijs

Beste Patrick, Bedankt voor uw positieve review! Goed om te horen dat u blij bent met de kwaliteit van de schoenen. Wij doen ons best om duurzame en betaalbare maatproducten te produceren voor iedere situatie en wens. De kwaliteit is erg belangrijk, maar wij hebben verschillende collecties voor ieder budget natuurlijk. Met vriendelijke groet, Werkschoenenwinkel.nl

Snelle levering, mooie prijs voor een fijne schoen.

De schoenen werden snel geleverd. Ik heb er gelijk 3 gekocht om te passen. Ik hoop dat retour net zo makkelijk en snel gaat.

Goed en snel

Goede keuzes snelle levering volgend paar ook beslist hier van daan

Beste Mirjam, Hartelijk dank voor uw goede beoordeling, wij zijn hier blij mee! Wij vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent met de levering. Wij doen ons uiterste best de doorlooptijden te verkorten door extra avond-, nacht- en weekenddiensten te draaien. U bent van harte welkom op onze website voor een volgend paar schoenen. Met vriendelijke groet, Werkschoenenwinkel.nl

Prima winkel

Prima winkel, taalgebruik (en gebrek aan spellingscheck in mailcontact) kan beter. Werkschoenen vallen wat groot uit (kan 1 a 2 maten kleiner dan je normale schoenmaat)

Snelle levering.De schoenen passen heel goed lopen lekker top schoenen.

Beste Frank, Bedankt voor uw positieve review. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent met de schoenen. We wensen u nog veel plezier met de werkschoenen! Met vriendelijke groet, Werkschoenenwinkel.nl

Prima schoenen

Schoenen besteld voor mijn zoon leuke moderne look en safe. Snelle levering!

Zeer Goed

Goed, de site mag wel iets gemorderniseerd worden.

Beste Matthijs, Bedankt voor uw positieve review! Het is fijn om te horen dat u tevreden bent. Wij zijn momenteel inderdaad bezig met plannen voor een vernieuwing van de website, hopelijk kunnen wij u in de toekomst op de nieuwe site verwelkomen! Met vriendelijke groet, Werkschoenenwinkel.nl

schoenen zitten perfect.

werkschoenen zitten perfect en waren vlug bezorgd.

Snel en goed geprijsd

Duidelijke site, nette prijzen en snel geleverd Gratis paar werksokken, mooie cijfers

Goed product en snel geleverd.

Snelle service en goed product

snel bij mij thuis

goeie service,geweldig,en niet duur

paste goed zeer blij

Goede ervaring

Snelle levering, binnen één dag

Mijn eerste aankoop is goed, ben zeer te vreden

Super werkschoenen die heel fijn zitten

Top!!!!

Top!!!!

Goede schoenen, goede prijs

Goede schoenen, goede prijs. Vlot verstuurd met dpd. Schoenen vallen een beetje ruim.

Betaalbare goede werkschoenen

Werkschoenen besteld voor een familielid . Vielen goed op maat en leuk geprijsd. Kwaliteit was goed. Top!

Prima schoenen en snelle service

Schoenen prima. Zien er degelijk en stoer uit. Snel geleverd!