Geweldige schoenen

Ik ben zo blij met deze schoenen had ik ze nou maar eerder gekocht. Ze zijn makkelijk aan te trekken en ze lopen heerlijk geen zere voeten meer en ze zijn zo licht dat je ze ook bijna niet aan je voeten voelt. Ik raad iedereen deze schoenen aan

Beste Cindy, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring. Wij zijn erg blij om te horen dat u zo tevreden bent met uw bestelde werkschoenen! Veel plezier met uw nieuwe werkschoenen! Met vriendelijke groet, Werkschoenenwinkel.nl

Een aanrader!

Top werkschoenen, zitten perfect!

Beste Roderick, Bedankt voor uw positieve feedback. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent de bestelde werkschoenen! Met vriendelijke groet, Werkschoenenwinkel.nl

Fijne schoenen. En de levering was erg snel, fijne ervaring.

Beste Robbert, Bedankt voor je positieve feedback! Comfortabele schoenen en een snelle service zijn belangrijk, en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen. Als er in de toekomst nog iets is waarbij we kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. Met vriendelijke groet, Werkschoenenwinkel.nl

Mijn bestelling was volgende dag binnen. Regenjas en schoenen zitten top!

Beste Lars, Hartelijk dank voor uw positieve review! Wat goed om te horen dat je bestelling de volgende dag al binnen was en dat zowel de regenjas als de schoenen naar wens zijn! met vriendelijke groet, Werkschoenenwinkel.nl

Top werkschoenen

Snelle bezorging en de schoenen lopen erg fijn. Heb de schoenen ook aangeraden bij mij collega’s.

Beste Wout, Het is geweldig om te horen dat u tevreden bent met uw schoenen en dat u deze hebt aangeraden bij uw collega's. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Met vriendelijke groet, Werkschoenenwinkel.nl

Fijn geholpen

Verkeerd leveringsadres doorgegeven. Klantenservice geholpen met de wijziging. Fijn geholpen

Beste Lara, Goed om te horen dat de klantenservice je heeft kunnen helpen met de wijziging van het leveringsadres en dat je tevreden bent over de geboden hulp. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Met vriendelijke groet, Werkschoenenwinkel.nl

Super snel geholpen!

Na het openen van mijn bestelling, zag ik dat ik verkeerde schoenen had gekregen. Ik heb toen direct de klantenservice gebeld en zij hebben mij keurig te woord gestaan en heb de juiste schoenen geleverd gekregen. Ik zal hier zeker nogmaals gaan bestellen!

Beste Henk, Het is fijn om te horen dat ondanks het initiële probleem met de verkeerde schoenen, de klantenservice je keurig heeft geholpen en de juiste schoenen snel zijn geleverd. We waarderen je begrip en zijn blij dat je tevreden bent met de oplossing. Als je in de toekomst weer iets nodig hebt, staan we graag voor je klaar. Bedankt voor het delen van je ervaring en voor het vertrouwen! Met vriendelijke groet, Werkschoenenwinkel.nl

Goede service en snelle levering

De bestelling was snel verstuurd, de schoenen zijn precies zoals is omschreven op de website. Erg blij mee!

Beste Lisa, Fantastisch om te horen dat je bestelling snel werd verstuurd en dat de werkschoenen aan je verwachtingen voldoen! We waarderen je positieve feedback en zijn blij dat je tevreden bent met je aankoop. Als er in de toekomst nog iets is waarbij we kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Met vriendelijke groet, Werkschoenenwinkel.nl

super werkschoenen pax S3 en goedkoop

Werkschoenen besteld en betaald ,geen reactie met de mail gekregen na 3 dagen heb ik telefonisch contact opgenomen met de klantenservice, er was een probleem met het computersysteem. Ik ben zeer vriendelijk behandeld aan de telefoon en de bestelling was na het gesprek super snel geleverd. Er was nog een klein probleempje de gratis werksokken niet geleverd ,een mail gestuurd de volgende dag ben ik opgebeld en de sokken worden alsnog geleverd .

Beste klant, Het spijt me te horen dat je aanvankelijk problemen hebt ondervonden bij het bestellen, maar ik ben blij dat onze klantenservice het probleem snel en vriendelijk hebben opgelost. Als er in de toekomst nog meer vragen zijn of als je verdere hulp nodig hebt, staan wij duidelijk klaar om te assisteren. Bedankt voor het delen van je ervaring en je begrip! Met vriendelijke groet, Werkschoenenwinkel.nl

Goede prijs kwaliteit

Snel geleverd en zitten als gegoten

Helemaal top!

De bestelling snel binnen gehad. Goed contact gehad met de klantenservice. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

Beste Romy, We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de snelle ontvangst van je bestelling en het positieve contact met onze klantenservice. Het is geweldig om te weten dat je overweegt hier vaker te bestellen. Bedankt voor je positieve feedback! Met vriendelijke groet, Werkschoenenwinkel.nl

Mooie werkschoenen

Snelle levering, mooie werkschoenen kortom heb een goede ervaring met deze webshop Minpuntje vind ik dat de btw er pas later bij gerekend wordt Meld gelijk de volle prijs , nu valt het later tegen

Beste Ronald, Bedankt voor uw review! Wij vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent met onze4 service en de kwaliteit van de schoenen. Wij zullen uw feedback wat betreft de BTW intern bespreekbaar maken! Met vriendelijk groet, Werkschoenenwinkel.nl

Goeie en mooie schoenen voor een betaalbare prijs

Bestellen duidelijk en prima geregeld. Ook de aflevering en de mail daarover. Kortom ben ik heel blij met de schoenen en met de website

Fijne werkschoenen en snelle levering!

afgelopen week mijn werkschoenen besteld en binnen 2 dagen heb ik ze al ontvangen. Ik had gebeld voor een advies voor horeca schoenen. Ze hebben de vraag uitgezet bij hun adviseur en kon dezelfde dag nog de schoenen bestellen. Fijne service!

Hi Joep, Ons team doet zijn best om advies op maat te bieden en te zorgen voor een snelle afhandeling. Bedankt voor het delen van je tevredenheid en we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn! Met vriendelijke groet, Werkschoenenwinkel.nl

Had snel nieuwe werkschoenen en regenkleding nodig. Ben goed in de chat geholpen met de keuze. De volgende middag kwamen de schoenen al binnen. De schoenen en regenkleding waren van goede kwaliteit. Erg blij mee!

Hi Michelle, Bedankt voor uw positieve review. We zijn blij dat we u snel hebben kunnen helpen via de chat bij het maken van uw keuze voor werkschoenen en regenkleding. Het feit dat de bestelde producten al de volgende middag zijn aangekomen, benadrukt ons streven naar snelle levering. Met vriendelijke groet, Werkschoenenwinkel.nl

Geweldige kwaliteit, snelle levering

De aangeschafte producten, schoenen met stalen neuzen en thermo shirt, zijn van zeer hoge kwaliteit en het thermo shirt heeft me goed warm gehouden op m’n vakantie in de bergen. Ik kreeg ook gratis werk sokken, deze zijn lekker warm en de stof is sterk en rekt goed!

Beste Jordan, Wij zijn erg blij met uw positieve beoordeling, bedankt hiervoor. Wij vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit van onze producten. Wij doen ons best om duurzame en betaalbare schoenen te leveren voor iedere situatie en wens. Wij wensen u nog veel plezier met uw producten. Met vriendelijke groet, Werkschoenenwinkel.nl

Ervaring met werkschoenen is heel slecht!

10/10 2 paar werkschoenen besteld. Volgens de website binnen 1-2 dagen geleverd. Niets ontvangen. Daarna gechat, beloofd werd direct te verzenden na contact magazijn. Weer niets geleverd. Nogmaals gechat - had geen effect. Ik had de werkschoenen 18/10 nodig en had dat ook gemeld. Ondanks belofte niets ontvangen, ook geen verzendbevestiging. Nu bestelling gecanceld en geld teruggevraagd. Ook daarop nog geen reactie. Uiteindelijk nu maar via Bol.com besteld, werd de volgende dag geleverd. Zo kan het ook... Zal Werkschoenen dus zeker niet aanraden!

Beste Jan Willem, Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat u uw schoenen niet op tijd heeft binnen gekregen. Onze excuses hiervoor. Ik begrijp dat u snel uw schoenen wilt hebben. Uw order is geannuleerd en het bedrag gecrediteerd aan u. Met vriendelijke groet, Werkschoenenwinkel.nl

Fijn geholpen

Ik wilde graag wat meer informatie over bepaalde schoenen. Na telefonisch contact met de klantenservice werden al mijn vragen netjes en keurig beantwoord. De schoenen zijn binnen en zijn precies zoals ik had verwacht. Bedankt!

Beste Lisa, Wij zijn erg blij met uw positieve beoordeling, bedankt hiervoor. Wij vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent met het advies wat wij u hebben gegeven. Met het hele team van Werkschoenenwinkel.nl doen wij ons best om zo goed mogelijke service te verlenen. Daarnaast nemen we altijd persoonlijk contact met u op indien u vragen of klachten heeft over de geleverde producten. Wij wensen u nog veel plezier met uw product. Met vriendelijke groet, Werkschoenenwinkel.nl

Bestel al jaren

Ik bestel hier mijn werkschoenen al jaren. Snelle levering, fijne schoenen.

Beste Brian, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij vinden het fijn dat u tevreden bent over onze levering. Wij staan overdag en 's avond voor u klaar om onze producten bij het juiste adres te leveren. Wij wensen u nog veel plezier met uw geleverde werkschoenen. Met vriendelijke groet, Werkschoenenwinkel.nl

Super levering

Heel fijn dat mijn schoenen zo snel geleverd konden worden! Even gebeld of ze vandaag al verzonden werden en dat was het geval (voor 16.00). Fijn dat we snel de schoenen binnen hadden voor een werknemer die ze met spoed nodig had. Zal er zeker vaker bestellen!

WAARDELOOS BEDRIJF

Zit al 2 weken op een order te wachten, schoenen zouden op voorraad zijn. Via de mail wordt er telkens gereageerd "we zetten het door naar het magazijn" maar schoenen ho maar. Telefonisch ook niet bereikbaar, sta al dagen op positie 2 in de wachtrij.... Juist. Nu ineens bericht "helaas niet meer voorradig", ook geen bericht wanneer wel, maar op de website staat nog steeds voorraad. Vraag je om een update, krijg je vervolgens geen enkele reactie. "We hebben het druk" Wat een waardeloos excuus!!

10 dagen verder niks binnen

bestelling gedaan. dpd tracking ontvangen alles leek netjes en goed. enkele dagen later nog niks ontvangen. dd tracking van dpd is zeer slecht krijgt alleen de dag te zijn geen tijdslot. zouden ze meerdere dagen geprobeerd hebben maar niet gelukt. aangezien ik een week vrij heb vond ik het zeer raar. contact genomen met werkschoenenwinkel. waar ik overigens zeer vriendelijk te woord werd gestaan na 10+ minuten in de wacht te hebben gestaan. ik toch nog enkele dagen gewacht nog niks weer gebeld 15min in wacht gestaan weer vriendelijk geholpen alleen nog steeds geen steek verder. morgen naar mijn nieuwe baan alleen zonder de goede schoenen... heb gevraagd of ze niet gewoon alles overnieuw kunnen sturen en het hele gedoe met dpd ondertussen zelf maar oplossen. maar dat ging helaas niet. aangezien ik niks heb en de klantenservice aardig lijkt maar ik er uiteindelijk nog niks van nut van heb gemerkt moet ik helaas toch maar 2 sterren geven.

Uitstekende service, ietwat lange wachtpauze aan de telefoon, maar binnen 2 dagen nieuwe maat schoenen gekregen. Top. En als er veranderingen nodig zijn wordt het binnen een uur op de mail gezet

Goede schoenen voor een goede prijs

Prijs kwaliteit verhouding is prima in orde. Schoenen werden snel geleverd. Het contact met klantservice (via een ticket) duurde langer dan de aangegeven 3 werkdagen, maar daarna is het issue telefonisch wel goed afgehandeld (ging om de tenaamstelling van de factuur).

Snelle levering, goede kwaliteit schoenen. Ook nog gratis sokken bij de bestelling.