ruim voldoende

Bestellen duidelijk en prima geregeld. Ook de aflevering en de mail daarover. Wat echter opvalt is dat er na de bestelling en betaling (waarin de bezorgkosten zijn meegenomen) er toch een betaling van 2,00 wordt gevraagd door het bezorgbedrijf. Ik heb dit niet betaald en het pakketje werd namens de werkschoenenwinkel netjes afgeleverd.

Bestd werkschoenen

Goed geholpen met de werkschoen , pasden goed lopen goed en dat voor die prijs.

Pakket met schoenen kwijt? Klant betaald!

Pakket met schoenen kwijt? Klant betaald!

Snel bezorgd en goede werkschoenen

Zijn goede schoenen

Ik doe de bijna een jaar mee als stukadoor

Goede service en snelle levering!

Goede service, overzichtelijke website en een snelle levering!

Super!!

Super winkel, voor 16.00 besteld volgende dag in huis met een paar gratis sokken

Prima schoen, lage prijs, prima service.

Op zoek naar nieuwe werkschoenen kwam ik al snel bij deze winkel uit. Een keuze maken was makkelijk, zeker met die lage prijzen. De bestelde schoenen had ik na 2 dagen in huis met als extraatje een paar gratis werksokken. De schoenen zitten goed en lopen lekker. Alles is prima dus.

Netjes op tijd geleverd , goede schoenen voor weinig geld. Mijn man is zeer tevreden.

Goede service snelle levering

Mooie schoenen voor weinig geld

Lekker makkelijk

Staan klaar bij problemen

Snelle levering van goede werkschoenen

Zeer tevreden over de snelle levering. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Snelle verzending, mooie prijs.

Werkschoenen gekocht voor incidenteel gebruik. Voor deze prijs helemaal top natuurlijk.

Snel en netjes afgeleverd.

Goede prijzen Goede adviezen Goede aflevering dienst Zeker een aanrader! De werkshoenenwinkel is mijn werkshoenenwinkel!!!

Goede snelle service

Werkschoenen zitten prima! Hele goede prijs-kwaliteitverhouding en snelle service.

Goede & Snelle Service

Waardeloos.

di 15-2-2022 heb ik de bestelling gedaan. Helaas kan ik geen oordeel geven omdat ik tot op heden niets ontvangen heb. Mocht ik deze week nog niets ontvangen hebben dan zal ik de bestelling moeten cancelen en mijn geld terug vragen.

Super tevreden, snelle levering

Mijn oude werkschoenen waren kapot, als dame met kleine maat heb je hier voldoende keuze en het is op voorraad volgende dag geleverd. En de schoenen zijn van goede kwaliteit en lopen heerlijk.

ging goed

het was best wel overzichtelijk, en de prijzen waren goed. alleen mochten ze naast de maat ook de breedte van de schoenen mogen vermelden, aangezien de schoenen die ik kocht te breed waren.

Top schoen top prijs

Vlotte levering, gins allemaal echt vlot en makkelijk

Service

Snelle levering, en een zeer goed product voor een heel redelijke prijs.

Waardeloze klantenservice.

Nadat er aan DPD een leveradres wijziging is gegeven, toch pakket gewoon voor de deur gezet op eerste adres. Geen toestemming voor gegeven, geen briefje in de bus, niks. Werkschoenwinkel.nl bellen, met de vraag wat we hier mee kunnen gaan doen. Ik ga er achter aan meneer, en u hoort nog van ons, is de grootste leugen meteen aan het begin blijkt. Na 6 keer bellen om te vragen of er eindelijk iets bekend is, het antwoord dat er dan PDF formulier ingevuld moet worden. Dat wisten jullie niet bij het eerste telefoontje blijkbaar? Na nog eens aantal keren te hebben gemaild hoe de status is van mijn bestelling, en geen antwoord te krijgen, maar weer bellen. Oh ik zie dat uw ticket nog niet is ingediend meneer. Ja kom op zeg, hoe moeilijk kan het zijn. Ik stuur het nu door zei Liandra Van Inge, wat denk je, dag er na mailtje, of ik dat PDF nog eens wil mailen. Echt series waar zijn jullie mee bezig? Weer bellen, weer mailen, nu eindelijk bevestiging dat het ticket daadwerkelijk is ingediend. Dat heeft maar 6 weken van bellen en mailen gekost om dit simpel iets voor elkaar te krijgen, jullie moeten jezelf schamen voor het woord klanten service.

Goede kwaliteits werkschoenen en een zeer snelle levering

Goedkoop wn roch goed

Vrij snelle levering..goed produkt voor asntrekkelijke prijs

Niet tevreden

Wacht al bijna 4 weken op de werkschoenen 2 x gebeld ,zouden dan navragen, maar hoor verder niets terug wat ze zouden doen. Ook via de mail kun je jullie niet bereiken na werktijd. Hoop snel mijn schoenen nog te krijgen en anders wil ik mijn geld terug dan ga ik maar bij een ander mijn schoenen halen