Goedkoop wn roch goed

Vrij snelle levering..goed produkt voor asntrekkelijke prijs

Niet tevreden

Wacht al bijna 4 weken op de werkschoenen 2 x gebeld ,zouden dan navragen, maar hoor verder niets terug wat ze zouden doen. Ook via de mail kun je jullie niet bereiken na werktijd. Hoop snel mijn schoenen nog te krijgen en anders wil ik mijn geld terug dan ga ik maar bij een ander mijn schoenen halen

Slecht, na week bericht , niet te leveren, geld nog niet terug!

Besteld, week later ( ! ) bericht dat product niet leverbaar is, ondanks melding op voorraad.onze keuze geld terug, betekent ook weer na 7 dagen , als belofte wordt nagekomen. ( dus 2 weken geld weg )

?????

Begrijp niet om u te beoordelen? Ik breng alleen maar lof uit naar u toe. Mijn reden omdat ik best goedkoop uit ben met mijn schoenen bij u. En loop voor mijn toe doen er heel lang op.

Veel keuze en nuttige info om juiste schoenen uit te zoeken

Werkschoenen koop je niet iedere dag. Maar vollopen keuze. En snel geleverd

Fijne producten en betaalbaar

Goede leverung Betaalbaar. Goed materiaal

Zeer tevreden over de werkklompen

Degelijk product voor een redelijk bedrag Snelle levering een aanrader

Goede snelle levering & een goed product

De emma werksokken, hydro dry. Zijn tot nu toe de sterkste sokken die ik ben tegengekomen. Ze zijn dus van een goede kwaliteit, plus ze zijn nog eens duurzaam ook. Ze worden namelijk samen met gecombineerd met afvalstoffen die zijn opgevist (door vissers) uit zee.

Goede kwaliteit van de schoenen. Snelle bezorging. Helemaal goed.

Prima service.

Goede en snelle bezorging

Zeer fijne werkschoenen inlopen niet nodig. Ik had na 6 uur lopen 1 klein plekje op grote teen.

duidelijk overzichtelijk en snel

duidelijk overzichtelijk en snel

Wat een heerlijke schoenen heb ik bij jullie besteld zeg. Ik heb de safety jogger besteld. Ik heb ze nu 1x aangehad en ze zaten super. Wat een zonnetjes. Het is dat ze er wat grof uitzien voor normale schoenen anders had ik ze niet meer uitgedaan. Ook totaal geen last van koude voeten terwijl ze normaal niet warm te krijgen zijn ik zou ze zeker aanbevelen. Ook in mijn kennissen en vrienden groep.

Zeer goede winkel

Al erg vaak schoenen gekocht. Altijd goed

Comfortabele schoen

Snel geleverd. Heb ook de in het verkoopproces voorgestelde inlegzolen gekocht, omdat ik bij mijn werk veel loop en sta. Zitten prettig.

Levering prima

Keurig op tijd.

Zeer snelle levering.

Mijn bestelling had ik de dag erna al in huis en er zat ook nog een paar gratis werksokken bij.

Veel keuze en snelle verzending

Koop mijn schoenen daar voor de derde keer. Goede prijs en snelle verzending. Gratis sokken die ik dan weer niet gebruik. Prettige webwinkel op je mobiel. Raad deze zeker aan.

Als je op zondag besteld. Krijg je de schoenen in 2dagen thuis bezorgd.

Als je besteld bij deze firma is het niet duur. En je hebt het al de 2e dag in huis. Met de dpd. Ben zeer tevreden. Doen we zeker weer.

Ze zitten goed

Ze zijn snel binnen en zitten heel goed

Super fijne schoenen en snel geleverd top.

Super. Alleen jammer dat de maat van de sokken niet overeen kwamen met de maat van de schoen maat 39.

Ik ben tevreden

Snel levering

Snel gelevrd en waar voor je geld

Koop hier al jeren mijn werkschoenen. Altijde snel geleverd en waar voor mijn geld.

Levering volgens afspraak, schoenen en accessoires perfect.

Snelle levering en goede kwaliteit schoen geleverd

Wijkermeerweg 41 1948 NT Beverwijk