Uitstekende service en flexibiliteit

Ik werd geholpen door Bekir. De elektriciën was zeer begaafd en voerde de werkzaamheden keurig. Wat mijn echter opviel was hoe beschaafd en beleefd Bekir is. Zeker een aanrader!

Super goed

Ik was al een tijd op zoek naar een spiegel van het merk Simplehuman. Na lang zoeken vond ik deze voor een zeer scherpe prijs bij Eviot. De afhandeling was in een woord geweldig. Vandaag besteld morgen afgeleverd.

Perfecte service!

Communicatie voorafgaand aan installatie netjes via de mail. De monteur bekir was echt ontzettend netjes, beleefd en vakkundig. Echt helemaal geweldig. Top product en service!

Top service!

Wij besloten om een Google Nest Thermostaat te laten installeren. Voorafgaand aan mijn bestelling wat vragen gesteld per mail. Hierop ontving ik zeer snel reactie, echt super fijn. Na het plaatsen van mijn bestelling kreeg ik ook weer snel bericht over een voorstel voor datum en tijdstip van montage. Super dat je hier zelf niet achteraan hoeft! Op de dag van montage stond een vriendelijke monteur keurig op afgesproken tijdstip voor de deur. De montage was snel geregeld en wij zijn er super blij mee. Complimenten voor Bekir (de monteur)!

ik voelde mij zoals een klant zich moet voelen!

snelle reacties op vragen, per mail en telefoon, heel fijn! levering netjes en correct aangekomen.

Geweldige snelle service!

Na de verhuizing zaten we in de kou doordat we zelf geen idee hadden hoe we onze Google Nest moesten installeren. De dag na mijn mailtje kwam Eviot de Nest snel en professioneel installeren. Eerder dan origineel mogelijk, er werd goed met ons meegedacht! Hele fijne service, wij zitten er weer warm bij!

Perfecte communicatie

Direct de juiste informatie over mijn bestelling.

Snelle installatie en van de Google Nest deurbel. Alles werkt. Zeer tevreden.

100% professioneel uitgevoerd!

Dit is wat je noemt E2E verantwoordelijkheid nemen met een perfecte uitvoering. De monteur Bekir heeft verstand van zaken en werkt zeer zorgvuldig/professioneel. In een woord perfect en raad het iedereen aan.

Zeer tevreden over de levering en installatie

Ik heb 2 nest deurbellen en installatiepakket besteld en laten installeren. Alles keurig op tijd geleverd en de monteur was zeer vriendelijk en werkte super netjes. Een aanrader.

Fantastische service en installatie

Bij Eviot het pakket Google Nest Deurbel plus complete installatie. Na betaling werd ik gebeld voor de installatie datum. Een jongeman kwam aan, en had binnen 2 uurtjes alles geïnstalleerd. Enkel bleek dat de camera niet wilde meewerken om in het Nest netwerk te worden ingevoerd. Met de uitstekende service van zowel Eviot als van Google binnen 48 uur per expresse dienst een nieuw exemplaar. Deze geïnstalleerd en alles fantastisch. Waren er maar meer van dit soort installatie bedrijven...

Zeer tevreden, goede service. Installatie is tevens prima verlopen

Overzichtelijke site, goede producten en bieden daarnaast een prima installatieservice. In geval van vragen wordt er snel gereageerd.

Zeer tevreden !!!

Bestellingen conform afspraak geleverd en iedere vraag was geen vraag te veel. Er moest een aanpassing gedaan worden en dit werd vakkundig uitgevoerd. Een monteur met kennis en service hoog in zijn vaandel.

Lastige installatie van een Nest thermostaat naar volle tevredenheid uitgevoerd. Snelle service

Ik heb Eviot ingehuurd voor levering en installatie van een slimme thermostaat. Zij bieden goede service en een prettig contact.

Awesome service

The installer was pretty good and collaborative. He was really willing to explain what he did and how the thermostat works. He installed everything pretty quickly without doing any damage at all.

Hadden een nest deurbel ergens anders gekocht, echter bleek er een installatie pakket nodig te zijn. Bij navraag kon Eviot dit leveren en ook de installatie doen. Afspraak gemaakt en alles is netjes geïnstalleerd, heeft de meterskast netjes achtergelaten. Duidelijke uitleg gegeven op de telefoons.

Deskundig geholpen

Nest installatie met stadsverwarming was in no time in orde gemaakt door Eviot. De medewerker was wel 1,5 uur later dan afgesproken. Daardoor niet toegekomen aan de uitleg, maar ik ben al heel blij dat de verwarming het weer doet. Ik zal Eviot bij iedereen aanraden.

Flexibel en snel plek voor installatie Nest v3

Eviot is prima.

Uitmuntend

Installatie van een Nest thermostaat en Hello videodeurbel laten verrichten door Eviot en de producten gekocht bij Eviot. Kan niks anders zeggen dan dat dit super is gegaan. Vriendelijke installateur, snelle en goede klantenservice en aller aardigst. Kennis van zaken en ik raad iedereen Eviot aan.

Zelf had ik alles al uitgezocht en wist ik dat ik bijvoorbeeld een andere transformator moest plaatsen. Toch heb ik besloten dit door een professional te laten doen. Zeer deskundige monteur die precies op de afgesproken tijd kwam. Hij heeft alles geïnstalleerd en vervolgens geholpen met het instellen van mijn iPhone. Hij liet alles werkend achter. Echt een aanrader. Ik ben achteraf blij dat ik het niet zelf heb gedaan. Was mij die E 89,— meer dan waard.

Probleem zoekgeraakt probleem uitstekend opgelost

Heb hier een GrillEye Pro besteld, welke bij de pakketservice DPD zoek was geraakt. Snel en zeer correct handelen van Jeroen en uiteindelijk is er een nieuw exemplaar opnieuw opgestuurd (1e zending kort daarna weer opgedoken...). Top service !

Vriendelijke monteur, stipt op tijd en deskundig. Aanrader!

Pluspunten

Communicatie vooraf was snel en duidelijk, de monteur had alles bij zich wat nodig was. Fijn dat het een all-in tarief is, de communicatie goed en de monteur vakkundig en vriendelijk. Ik kan Eviot aanbevelen.

Zo doorgaan :)

Pluspunten

Simple appointment procedure, installation was quick and the gentlemen took time to understand the situation. He stayed till it was working perfectly and I understood.