Probleem zoekgeraakt probleem uitstekend opgelost

Heb hier een GrillEye Pro besteld, welke bij de pakketservice DPD zoek was geraakt. Snel en zeer correct handelen van Jeroen en uiteindelijk is er een nieuw exemplaar opnieuw opgestuurd (1e zending kort daarna weer opgedoken...). Top service !

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vriendelijke monteur, stipt op tijd en deskundig. Aanrader!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Communicatie vooraf was snel en duidelijk, de monteur had alles bij zich wat nodig was. Fijn dat het een all-in tarief is, de communicatie goed en de monteur vakkundig en vriendelijk. Ik kan Eviot aanbevelen.

Zo doorgaan :)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Simple appointment procedure, installation was quick and the gentlemen took time to understand the situation. He stayed till it was working perfectly and I understood.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super tevreden! Nest thermostaat met installatie gekocht en van koop tot installatie uitstekend geïnformeerd. Snelle reacties ontvangen op vragen en vlekkeloze installatie. Ik raad Eviot 100% aan.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Erg tevreden met mijn Google Home. Ik had wat vragen over de functionaliteit en dit werd super beantwoord door de klantenservice van Eviot. Goede service en een mooie site. Zeker een aanrader!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ben goed geïnformeerd en had mijn Nest rookmelder de volgende dag in huis. Fijne service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Wat ben ik fijn geholpen! Ik had wat vragen over de Nest Cam Indoor. De vriendelijke jongeman van de klantenservice nam uitgebreid te tijd voor mij om van alles uit te leggen. Product besteld en binnen. Net geïnstalleerd en tot nu toe voldoet het super aan mijn verwachting. Eviot is wat mij betreft een absolute aanrader!

In principe geen. Wel heb ik aangegeven dat er iets meer keuze mag zijn in het assortiment. Klantenservice vertelde mij dat ze binnenkort heel veel producten in het assortiment gaan opnemen, ben benieuwd!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Paar dagen geleden een Nest protect rookmelder gekocht. Erg tevreden over het product en de service van Eviot. Via de chat ben ik goed geholpen en ik had het netjes de volgende dag in huis. Aanrader!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Persoonlijke aandacht staat hoog in het vaandel en ze hebben hoge kwaliteit producten. Ik had vooraf wat vragen en deze werden direct en naar behoren beantwoord.

Geen, ik beveel Eviot van harte aan.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle betrouwbare service en uitstekende producten. Erg bij met dit bedrijf en de producten die zij aanbieden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super webshop, adequate service en het product was snel geleverd. Daarbij is het product goedkoper dan bij de coolblues van deze wereld.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Na lang oriënteren en vergelijken een Simplehuman sensorspiegel gekocht bij Eviot. Ik heb voor Eviot gekozen omdat de spiegel daar het goedkoopst was. Aangenaam verrast door de extra service. Het product was uitverkocht en dus niet meer op voorraad, maar ik ben netjes op de hoogte gehouden en had de spiegel alsnog snel binnen 3 dagen in huis. Erg goede service.

Geen. Mooie site en mooi concept.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mijn eerste bestelling bij Eviot. De Nest camera voor buiten, een stuk goedkoper dan bij Coolblue/bol.com. Komend weekend ga de camera installeren, dus kan daar nog geen review over geven. Over Eviot zelf: mooi nieuw concept. Ik vind het een prachtige site met unieke uitstraling. De producten zijn ook weloverwogen gekozen en heel scherp geprijsd. Gaaf concept en ben benieuwd wat er verder allemaal gaat komen

geen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede service en top verzending! De verzendopties zijn erg fijn en de keuze mogelijkheden tussen producten zijn helder. Heel fijn bedrijf met excellente service.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede producten voor een redelijke prijs. Daarnaast snel en veilig thuis afgeleverd. Aanrader!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Eviot heeft echt interessante producten die je net wat extra comfort, gebruikersgemak en beleving geven in en rondom het huis! Mooie website en zeker de moeite waard om te zien wat slimme apparaten voor je kunnen doen.

Geen. Ben benieuwd naar welke producten er nog meer met elkaar kunnen samenwerken!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

ziet er gelikt uit

niets aan veranderen is goed

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De website ziet er goed uit, de producten zien er netjes uit en een goede betaalbare prijs! Ik zou zeggen bestel zeker hier je producten die je nodig hebt.

Geen!

Over Eviot