Goed en snel handelen, fijne service.

Monteur kwam professioneel over. Ook een extra thermostaat monteren was geen probleem voor Eviot. Topservice!

Goed contact, snelle service, vriendelijk personeel

Meerdere offertes aangevraagd waarop geen respons. Eviot reageerde snel en duidelijk. Afspraken zijn goed nagekomen. Vriendelijke monteur die snel het probleem had verholpen. Geen verrassingen achteraf. Prima service voor een prima prijs. Zeer tevreden.

In één woord top!

De producten van Somfy die ik wilde hebben moesten besteld worden. Na prettig contact met de klantenservice kon er zelfs een artikel buiten het standaard assortiment van Eviot besteld worden! Super snel kon de monteur het komen installeren. Erg vakkundig heeft de zeer vriendelijke Bekir de producten geïnstalleerd, om vervolgens duidelijk uitleg te geven hoe de producten werken. Dankzij de goede en snelle service van Eviot voel ik mij weer veilig wanneer ik ga slapen of van huis ben!

Professioneel en vriendelijke installatie door Eviot installateur Bekir

Onze Nest Hello Deurbel is professioneel door Bekir geïnstalleerd en daarnaast een goede service in de begeleiding bij installeren van de app en gebruik . Bekir bood nog aan om bij vragen contact met hem op te nemen .

Uitstekende en professionele service

Snelle reactie op mijn offerte om een Nest Thermostaat te installeren. Nette prijs, afspraak op korte termijn kunnen maken. Voor de installatie is Bekir langs geweest. Zeer vriendelijk en rustig persoon. Alles keurig volgens afspraak en netjes in overleg geïnstalleerd. Absoluut een aanrader.

Zeer goed geholpen!!

Mijn Google Nest deurbel moest gemonteerd worden. De monteur had hem snel en vakkundig gemonteerd en heeft zelfs nog de kunststof schroten terug geplaatst die ik had verwijderd om bij de bedrading van de oude deurbel te kunnen. Zeer vriendelijke monteur. Ik ben super tevreden.

Dank je wel Bekir en Eviot

Zojuist is mijn Google Nest Thermostaat geinstallleerd door Bekir. Wat een vriendelijke en beleefde man. Ik werd netjes 20 min van te voren gebeld. En was op de afgesproken tijd aanwezig voor de installatie. Keurig netjes en professioneel geïnstalleerd. En indien nodig krijg je ook de nodige uitleg van hem. Goede evaluatiecheck voor vertrek en alles keurig netjes achtergelaten. Echt top!!!! Zeer tevreden klant. Kan het iedereen aanraden. En Bekir verdient een extra pluim. Dank je wel!

Fantastisch.

Goede communicatie en geweldig advies,mag wel gezegd worden de monteur Bekir werkt netjes en legt alles goed uit en geeft goed advies mijn komplimenten voor deze monteur.

Fantastische service

In de hele communicatie vond ik Eviot al goed, maar Bekir maakte het verhaal compleet. Vriendelijk, uiterst netjes en beleefd is alles perfect geïnstalleerd en afgewerkt. Een compliment waard. Dank je wel !

Fijne communicatie en vriendelijke installateur

Snelle en nette communicatie via de mail en de installateur was erg kundig en vriendelijk. Had niet beter gekund!

Een erg enthiousiaste jongeman kwam met veel passie onze Ring deurbel installeren.

De offerte werd gemaakt, afspraak gemaakt en een medewerker instralleerde de Ring deurbel op een fantastische manier. Luisterde goed en legde alles goed uit. Alleen maar een grote pluim.

Uitstekende service en flexibiliteit

Ik werd geholpen door Bekir. De elektriciën was zeer begaafd en voerde de werkzaamheden keurig. Wat mijn echter opviel was hoe beschaafd en beleefd Bekir is. Zeker een aanrader!

Super goed

Ik was al een tijd op zoek naar een spiegel van het merk Simplehuman. Na lang zoeken vond ik deze voor een zeer scherpe prijs bij Eviot. De afhandeling was in een woord geweldig. Vandaag besteld morgen afgeleverd.

Perfecte service!

Communicatie voorafgaand aan installatie netjes via de mail. De monteur bekir was echt ontzettend netjes, beleefd en vakkundig. Echt helemaal geweldig. Top product en service!

Top service!

Wij besloten om een Google Nest Thermostaat te laten installeren. Voorafgaand aan mijn bestelling wat vragen gesteld per mail. Hierop ontving ik zeer snel reactie, echt super fijn. Na het plaatsen van mijn bestelling kreeg ik ook weer snel bericht over een voorstel voor datum en tijdstip van montage. Super dat je hier zelf niet achteraan hoeft! Op de dag van montage stond een vriendelijke monteur keurig op afgesproken tijdstip voor de deur. De montage was snel geregeld en wij zijn er super blij mee. Complimenten voor Bekir (de monteur)!

ik voelde mij zoals een klant zich moet voelen!

snelle reacties op vragen, per mail en telefoon, heel fijn! levering netjes en correct aangekomen.

Geweldige snelle service!

Na de verhuizing zaten we in de kou doordat we zelf geen idee hadden hoe we onze Google Nest moesten installeren. De dag na mijn mailtje kwam Eviot de Nest snel en professioneel installeren. Eerder dan origineel mogelijk, er werd goed met ons meegedacht! Hele fijne service, wij zitten er weer warm bij!

Perfecte communicatie

Direct de juiste informatie over mijn bestelling.

Snelle installatie en van de Google Nest deurbel. Alles werkt. Zeer tevreden.

100% professioneel uitgevoerd!

Dit is wat je noemt E2E verantwoordelijkheid nemen met een perfecte uitvoering. De monteur Bekir heeft verstand van zaken en werkt zeer zorgvuldig/professioneel. In een woord perfect en raad het iedereen aan.

Zeer tevreden over de levering en installatie

Ik heb 2 nest deurbellen en installatiepakket besteld en laten installeren. Alles keurig op tijd geleverd en de monteur was zeer vriendelijk en werkte super netjes. Een aanrader.

Fantastische service en installatie

Bij Eviot het pakket Google Nest Deurbel plus complete installatie. Na betaling werd ik gebeld voor de installatie datum. Een jongeman kwam aan, en had binnen 2 uurtjes alles geïnstalleerd. Enkel bleek dat de camera niet wilde meewerken om in het Nest netwerk te worden ingevoerd. Met de uitstekende service van zowel Eviot als van Google binnen 48 uur per expresse dienst een nieuw exemplaar. Deze geïnstalleerd en alles fantastisch. Waren er maar meer van dit soort installatie bedrijven...

Zeer tevreden, goede service. Installatie is tevens prima verlopen

Overzichtelijke site, goede producten en bieden daarnaast een prima installatieservice. In geval van vragen wordt er snel gereageerd.

Zeer tevreden !!!

Bestellingen conform afspraak geleverd en iedere vraag was geen vraag te veel. Er moest een aanpassing gedaan worden en dit werd vakkundig uitgevoerd. Een monteur met kennis en service hoog in zijn vaandel.

Lastige installatie van een Nest thermostaat naar volle tevredenheid uitgevoerd. Snelle service