Ik heb Eviot ingehuurd voor levering en installatie van een slimme thermostaat. Zij bieden goede service en een prettig contact.

Awesome service

The installer was pretty good and collaborative. He was really willing to explain what he did and how the thermostat works. He installed everything pretty quickly without doing any damage at all.

Hadden een nest deurbel ergens anders gekocht, echter bleek er een installatie pakket nodig te zijn. Bij navraag kon Eviot dit leveren en ook de installatie doen. Afspraak gemaakt en alles is netjes geïnstalleerd, heeft de meterskast netjes achtergelaten. Duidelijke uitleg gegeven op de telefoons.

Deskundig geholpen

Nest installatie met stadsverwarming was in no time in orde gemaakt door Eviot. De medewerker was wel 1,5 uur later dan afgesproken. Daardoor niet toegekomen aan de uitleg, maar ik ben al heel blij dat de verwarming het weer doet. Ik zal Eviot bij iedereen aanraden.

Flexibel en snel plek voor installatie Nest v3

Eviot is prima.

Uitmuntend

Installatie van een Nest thermostaat en Hello videodeurbel laten verrichten door Eviot en de producten gekocht bij Eviot. Kan niks anders zeggen dan dat dit super is gegaan. Vriendelijke installateur, snelle en goede klantenservice en aller aardigst. Kennis van zaken en ik raad iedereen Eviot aan.

Zelf had ik alles al uitgezocht en wist ik dat ik bijvoorbeeld een andere transformator moest plaatsen. Toch heb ik besloten dit door een professional te laten doen. Zeer deskundige monteur die precies op de afgesproken tijd kwam. Hij heeft alles geïnstalleerd en vervolgens geholpen met het instellen van mijn iPhone. Hij liet alles werkend achter. Echt een aanrader. Ik ben achteraf blij dat ik het niet zelf heb gedaan. Was mij die E 89,— meer dan waard.

Probleem zoekgeraakt probleem uitstekend opgelost

Heb hier een GrillEye Pro besteld, welke bij de pakketservice DPD zoek was geraakt. Snel en zeer correct handelen van Jeroen en uiteindelijk is er een nieuw exemplaar opnieuw opgestuurd (1e zending kort daarna weer opgedoken...). Top service !

Vriendelijke monteur, stipt op tijd en deskundig. Aanrader!

Pluspunten

Communicatie vooraf was snel en duidelijk, de monteur had alles bij zich wat nodig was. Fijn dat het een all-in tarief is, de communicatie goed en de monteur vakkundig en vriendelijk. Ik kan Eviot aanbevelen.

Zo doorgaan :)

Pluspunten

Simple appointment procedure, installation was quick and the gentlemen took time to understand the situation. He stayed till it was working perfectly and I understood.

Pluspunten

Super tevreden! Nest thermostaat met installatie gekocht en van koop tot installatie uitstekend geïnformeerd. Snelle reacties ontvangen op vragen en vlekkeloze installatie. Ik raad Eviot 100% aan.

Pluspunten

Erg tevreden met mijn Google Home. Ik had wat vragen over de functionaliteit en dit werd super beantwoord door de klantenservice van Eviot. Goede service en een mooie site. Zeker een aanrader!

Pluspunten

Ben goed geïnformeerd en had mijn Nest rookmelder de volgende dag in huis. Fijne service!

Pluspunten

Wat ben ik fijn geholpen! Ik had wat vragen over de Nest Cam Indoor. De vriendelijke jongeman van de klantenservice nam uitgebreid te tijd voor mij om van alles uit te leggen. Product besteld en binnen. Net geïnstalleerd en tot nu toe voldoet het super aan mijn verwachting. Eviot is wat mij betreft een absolute aanrader!

In principe geen. Wel heb ik aangegeven dat er iets meer keuze mag zijn in het assortiment. Klantenservice vertelde mij dat ze binnenkort heel veel producten in het assortiment gaan opnemen, ben benieuwd!

Pluspunten

Paar dagen geleden een Nest protect rookmelder gekocht. Erg tevreden over het product en de service van Eviot. Via de chat ben ik goed geholpen en ik had het netjes de volgende dag in huis. Aanrader!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Persoonlijke aandacht staat hoog in het vaandel en ze hebben hoge kwaliteit producten. Ik had vooraf wat vragen en deze werden direct en naar behoren beantwoord.

Geen, ik beveel Eviot van harte aan.

Pluspunten

Snelle betrouwbare service en uitstekende producten. Erg bij met dit bedrijf en de producten die zij aanbieden

Pluspunten

Super webshop, adequate service en het product was snel geleverd. Daarbij is het product goedkoper dan bij de coolblues van deze wereld.

Pluspunten

Na lang oriënteren en vergelijken een Simplehuman sensorspiegel gekocht bij Eviot. Ik heb voor Eviot gekozen omdat de spiegel daar het goedkoopst was. Aangenaam verrast door de extra service. Het product was uitverkocht en dus niet meer op voorraad, maar ik ben netjes op de hoogte gehouden en had de spiegel alsnog snel binnen 3 dagen in huis. Erg goede service.

Geen. Mooie site en mooi concept.

Pluspunten

Mijn eerste bestelling bij Eviot. De Nest camera voor buiten, een stuk goedkoper dan bij Coolblue/bol.com. Komend weekend ga de camera installeren, dus kan daar nog geen review over geven. Over Eviot zelf: mooi nieuw concept. Ik vind het een prachtige site met unieke uitstraling. De producten zijn ook weloverwogen gekozen en heel scherp geprijsd. Gaaf concept en ben benieuwd wat er verder allemaal gaat komen

geen

Pluspunten

Goede service en top verzending! De verzendopties zijn erg fijn en de keuze mogelijkheden tussen producten zijn helder. Heel fijn bedrijf met excellente service.

Pluspunten

Goede producten voor een redelijke prijs. Daarnaast snel en veilig thuis afgeleverd. Aanrader!

Pluspunten

Eviot heeft echt interessante producten die je net wat extra comfort, gebruikersgemak en beleving geven in en rondom het huis! Mooie website en zeker de moeite waard om te zien wat slimme apparaten voor je kunnen doen.

Geen. Ben benieuwd naar welke producten er nog meer met elkaar kunnen samenwerken!