Waardeloze klantfocus

22 juni 2 e-bikes besteld bij lokale dealer. Pas na eigen navraag bij dealer na ca 4 weken horen we over leverproblemen. Gebeld paar weken later met freebike; verwijst naar lokale dealer voor communicatie. Lekker laffe opstelling. Niets op de website over leverproblemen door faillissement van assembleer bedrijf (mid juli al uitgesproken). Nu 22 augustus van dealer en freebike nog steeds geen bericht. Fijn dat ik nog geen euro heb betaald. Amateurs!

Geen levering, slechte service!

Zit al bijna een half jaar...Ja serieus een half jaar...te wachten maar nog steeds geen fiets. Telkens een nieuw excuus waarom hij nog niet geleverd kan worden. Beschadiging aan de lak, zit niet in de container, moet teruggestuurd worden, bedrijf failliet... Iedere keer wordt er ongeveer 2 weken gezegd maar telkens dus toch weer niet! Bla bla bla en ik kom geen steek verder ­čśú Wordt niet naar oplossingen gezocht, tegemoetkoming wordt afgewezen, ronduit slechte service. Waardeloos!

Combineert het slechtste van on line en in store

"Een e-bike die je geheel zelf kunt samenstellen met behulp van onze high-end 3D configurator": alleen moet je al fabrikant wel de onderdelen op voorraad hebben als je 5 dagen levertijd belooft! "Verkoop en distributie vinden plaats via een uniek, e-commerce- en logistiek platform.": een winkelier die "in zijn hemd staat", een onbereikbare vertegenwoordiger en een fabrikant die geen oplossing biedt ("de vrachtwagen is onderweg maar uw frame zit er niet in"). Als investeerder Boekhoorn het ook zo gaat aanpakken met zijn HEMA-worsten....

Slecht. Zit al meer dan 6 weken op mijn fiets te wachten terwijl 5 wekdagen beloofd wordt

Ik zit al meer dan 6 weken op mijn fiets te wachten terwijl 5 wekdagen beloofd wordt! Je wordt niet op de hoogte gehouden van de voortgang en de dealer wordt ook aan het lijntje gehouden door Freebike.

Pluspunten

Fietsen worden snel geleverd. Kwaliteit van de fiets is top. De middenmotor van bavang is exelent

Communicatie voor en naar de consument kan beter

Pluspunten

top fiets, top site

geen