Flip en de fietsen zijn top

Ook de tweede free bike (mijn Freebike Brooklyn) is er sinds een aantal weken en ik moet zeggen een geweldige fiets. Ook de Urban Soho van mijn partner is top. Daarbij heeft Fiets Flip Stadskanaal het lange wachten helemaal goed gemaakt. We hebben inmiddels al veel mooie en krachtige kilometers achter de rug.

Fantastisch!

Recentelijk 2 E-bikes van Freebike aangeschaft. Ons oog was gevallen op de Freebike urban Soho, Dit model heeft een super krachtige, en vooral stille middenmotor. Daarnaast heeft de fiets uitstekende afmontage, prijs kwaliteit is absoluut perfect! Wij hebben onze fietsen op woensdag besteld, en vrijdag ochtend werden wij al gebeld dat ze binnen waren. Met onze ervaring kunnen wij ons absoluut niet vinden in onderstaande reactie's maar goed, wij zijn er enorm content mee!

En nog langer wachten

Zie eerder bericht over plaatsen order op 22 juni. Nu is een van de twee fietsen eindelijk geleverd 5 weken geleden. Tweede zou week 38 komen. Week 40 maar eens navraag bij dealer gedaan. Die belt met freebike en nu blijkt levering week 45 te worden en dealer was niet geïnformeerd. Dealer beloofde vorige week met alternatief te komen; ook niet dus. Freebike wilde problemen low profile houden om schade te beperken. Echt goed bezig daar zeg ; zo gaan ze dus met klanten om!

Waardeloze klantfocus

22 juni 2 e-bikes besteld bij lokale dealer. Pas na eigen navraag bij dealer na ca 4 weken horen we over leverproblemen. Gebeld paar weken later met freebike; verwijst naar lokale dealer voor communicatie. Lekker laffe opstelling. Niets op de website over leverproblemen door faillissement van assembleer bedrijf (mid juli al uitgesproken). Nu 22 augustus van dealer en freebike nog steeds geen bericht. Fijn dat ik nog geen euro heb betaald. Amateurs!

Geen levering, slechte service!

Zit al bijna een half jaar...Ja serieus een half jaar...te wachten maar nog steeds geen fiets. Telkens een nieuw excuus waarom hij nog niet geleverd kan worden. Beschadiging aan de lak, zit niet in de container, moet teruggestuurd worden, bedrijf failliet... Iedere keer wordt er ongeveer 2 weken gezegd maar telkens dus toch weer niet! Bla bla bla en ik kom geen steek verder 😣 Wordt niet naar oplossingen gezocht, tegemoetkoming wordt afgewezen, ronduit slechte service. Waardeloos!

Combineert het slechtste van on line en in store

"Een e-bike die je geheel zelf kunt samenstellen met behulp van onze high-end 3D configurator": alleen moet je al fabrikant wel de onderdelen op voorraad hebben als je 5 dagen levertijd belooft! "Verkoop en distributie vinden plaats via een uniek, e-commerce- en logistiek platform.": een winkelier die "in zijn hemd staat", een onbereikbare vertegenwoordiger en een fabrikant die geen oplossing biedt ("de vrachtwagen is onderweg maar uw frame zit er niet in"). Als investeerder Boekhoorn het ook zo gaat aanpakken met zijn HEMA-worsten....

Slecht. Zit al meer dan 6 weken op mijn fiets te wachten terwijl 5 wekdagen beloofd wordt

Ik zit al meer dan 6 weken op mijn fiets te wachten terwijl 5 wekdagen beloofd wordt! Je wordt niet op de hoogte gehouden van de voortgang en de dealer wordt ook aan het lijntje gehouden door Freebike.

Pluspunten

Fietsen worden snel geleverd. Kwaliteit van de fiets is top. De middenmotor van bavang is exelent

Communicatie voor en naar de consument kan beter

Pluspunten

top fiets, top site

geen