Topfiets voor weinig

Goede fiets voor niet teveel geld, nooit problemen mee en alles netjes met garantie opgelost als er iets is. De volgende word weer een Freebike!

slechte service

2 stuks freebike manhatten gekocht, computers bar slecht slaat gereden kms niet op en blokjes van de batterij blijft 1 blokje staan. Meerdere malen geageerd maar nul op het rekest.

Flip en de fietsen zijn top

Ook de tweede free bike (mijn Freebike Brooklyn) is er sinds een aantal weken en ik moet zeggen een geweldige fiets. Ook de Urban Soho van mijn partner is top. Daarbij heeft Fiets Flip Stadskanaal het lange wachten helemaal goed gemaakt. We hebben inmiddels al veel mooie en krachtige kilometers achter de rug.

Fantastisch!

Recentelijk 2 E-bikes van Freebike aangeschaft. Ons oog was gevallen op de Freebike urban Soho, Dit model heeft een super krachtige, en vooral stille middenmotor. Daarnaast heeft de fiets uitstekende afmontage, prijs kwaliteit is absoluut perfect! Wij hebben onze fietsen op woensdag besteld, en vrijdag ochtend werden wij al gebeld dat ze binnen waren. Met onze ervaring kunnen wij ons absoluut niet vinden in onderstaande reactie's maar goed, wij zijn er enorm content mee!

Geen levering, slechte service!

Zit al bijna een half jaar...Ja serieus een half jaar...te wachten maar nog steeds geen fiets. Telkens een nieuw excuus waarom hij nog niet geleverd kan worden. Beschadiging aan de lak, zit niet in de container, moet teruggestuurd worden, bedrijf failliet... Iedere keer wordt er ongeveer 2 weken gezegd maar telkens dus toch weer niet! Bla bla bla en ik kom geen steek verder 😣 Wordt niet naar oplossingen gezocht, tegemoetkoming wordt afgewezen, ronduit slechte service. Waardeloos!

Combineert het slechtste van on line en in store

"Een e-bike die je geheel zelf kunt samenstellen met behulp van onze high-end 3D configurator": alleen moet je al fabrikant wel de onderdelen op voorraad hebben als je 5 dagen levertijd belooft! "Verkoop en distributie vinden plaats via een uniek, e-commerce- en logistiek platform.": een winkelier die "in zijn hemd staat", een onbereikbare vertegenwoordiger en een fabrikant die geen oplossing biedt ("de vrachtwagen is onderweg maar uw frame zit er niet in"). Als investeerder Boekhoorn het ook zo gaat aanpakken met zijn HEMA-worsten....

Slecht. Zit al meer dan 6 weken op mijn fiets te wachten terwijl 5 wekdagen beloofd wordt

Ik zit al meer dan 6 weken op mijn fiets te wachten terwijl 5 wekdagen beloofd wordt! Je wordt niet op de hoogte gehouden van de voortgang en de dealer wordt ook aan het lijntje gehouden door Freebike.

Pluspunten

Fietsen worden snel geleverd. Kwaliteit van de fiets is top. De middenmotor van bavang is exelent

Communicatie voor en naar de consument kan beter

Pluspunten

top fiets, top site

geen

Kievitsven 108 5249 JK Rosmalen

033 2589307

Over Freebike BV

Bij Freebike kan de consument zélf, met behulp van onze moderne configurator, zijn eigen e-bike samenstellen. Geheel naar eigen wens en invulling bepaalt men de kleur van het frame, de uitvoering van handvatten, zadel, banden, accu, enz. De e-bike wordt samengesteld bij een Freebike dealer in de winkel, of gewoon thuis op de bank waarbij men een dealer selecteert waar de fiets wordt afgeleverd. Binnen 3-5 werkdagen wordt de e-bike bij de dealer afgeleverd. De dealer blijft aanspreekpunt; alle service- en onderhoudsbeurten vinden daar plaats.