Goed materiaal tegen snelle levering

Afbeeldingen op site mochten beter zijn zodat je kan zien wat je geleverd krijgt en jammer dat bij truss de conussen en pinnen niet standaard erbij geleverd worden zoals ze ook nieuw geleverd worden. Verder altijd tevreden over de geleverde spullen en levertijd is altijd snel

prijs goed, site duidelijk

snelle levering, normale size doos, niet zo groot als collega's bax. Sterkte in deze moeilijke tijd.

snel maar niet volledig

extra vragen bleven even hangen maar werden uiteindelijk en op tijd goed beantwoord, voor het overige helemaal prima

chat

na één uur nog steeds geen contact rond 21 uur vraag gesteld om 22.00 nog steeds geen antwoord en er zou normaal nog 4 personen beschikbaar geweest zijn, morgen nog één maal proberen hopelijk dan wel antwoord

Stage Roads heeft een groots leveringsprogramma en runt een perfecte webshop !

Deze week heb ik voor het eerst een bestelling gedaan van wat producten in de webshop van Stage Roads. M'n ervaring is onmiddellijk een hele goede. De levering verliep uiterst vlot, en de producten zijn van een uitstekende kwaliteit. Helaas is er een klein foutje ontstaan bij de overname van mijn adresgegevens naar het afleverende bedrijf DHL.; ( Een nul te weinig in het huisnummer). Hierdoor kwam mijn pakket op het verkeerde afleveradres. Gelukkig kreeg ik dat zelf tijdig in de gaten, en heb ik m'n pakketje op dat andere adres in mijn wijk op kunnen halen. Al met al tóch tevreden....

Geweldig! Mij truss besteld en 2 dagen later al geleverd ondanks de corona crisis! Hij werkt tip een geen gezeik. Meer mensen jullie site aanbevolen.

Goede service: reageren snel en duidelijk op je vragen, top ervaring met dit bedrijf Ook de levering is telkens top !

goed en snel

fijne site. snele verzending.

Super snel geleverd!

Alles is super snel geleverd en ook keurig verpakt. Bedankt voor de goede service!

Prima winkel!

Zeer concurrerende prijzen en de 2e hands afdeling is super. Ook het telefonisch contact is snel, vakkundig en vriendelijk.

Snel en scherp geprijsd.

Binnen 1 dag geleverd en gelijk weer verder met de klus. Deze service hoort de standaard te zijn!

Super.

Truss goed verpakt en ervoor gezorgd dat alles netjes de volgende dag thuis bezorgd was. Ben helemaal blij!

Goed en net bedrijf

Heb er al verschillende keren wat gekocht. Fijne communicatie als iets onduidelijk is of er nog extra vragen zijn.

Service zoals service hoort te zijn.

Mijn bestelling binnen 2 dagen geleverd. En de chauffeur belde netjes 30min van te voren dat hij er aan kwam, kan niet beter. Heel erg tevreden met mijn aankoop

Heldere info op de site, gemakkelijk bestellen en razendsnelle levering. Prima prijs/kwaliteit!

Duidelijke webshop, prima geregeld met leveren van de bestelling.

Duidelijke site, snelle levering

Na telefonisch overleg ivm instabiele microfoonadapter, dit keurig opgelost Keurige service

goede ervaring, slechte levering

Goede ervaring qua artikel en levering qua snelheid. Slechte ervaring met transportbedrijf die geen rekening houden met mensen die slecht ter been zijn of in andere vorm een niet zichtbare vorm van handicap hebben Eigenlijk zonder aan te geven wat gewicht betreft, dit geven aan iemand die niet veel kan hebben qua gewicht door operatie's en doodleuk zeggen, pakketje is niet zwaar. Resultaat pakketje bijna op grond, schade aan pakket en bezorger draait zich om en loopt weg want niet zijn probleem

Top service.

Goede service. Nauw contact en nette producten. Levering zoals altijd netjes

tevreden

snel geleverd en op voorraad dat zie je niet meer vaak

zeer snel geleverd uit voorraad

Ik moet al beoordelen terwijl ik nog niets heb ontvangen

Snelle en correcte levering

Website is overzichtelijk en duidelijk wat er op voorraad is en wat niet. Ook de levering gebeurd correct en wordt goed verpakt.

Uitstekende service!

Netjes geholpen en de volgende dag binnen! Kunnen nog veel bedrijven een voorbeeld aannemen!

Heel prettig geholpen!

Heel fijn en adequaat geholpen. Offerte was snel opgesteld. Enige waarom ik niet voor de 5 sterren heb gekozen was vanwege het feit dat ik niet direct de proforma factuur kreeg opgestuurd waardoor ik niet vrijdag al de bestelling had kunnen afronden, maar maandag pas.

Over Stage Roads

Stage Roads levert professionele licht-, geluid- en beeldapparatuur dat inzetbaar is voor beurs, events, in-store en -outdoor promotie om uw producten een zo goed mogelijke uitstraling te geven. Wij staan voor het beste advies en bieden u als klant van begin tot eind de beste service. De verkoop van Stage Roads vindt plaats via de online webwinkel of bij onze vestiging in Almelo.