Mijn vraag was prima verholpen.

Heb het spul nog niet en kan nu nog weinig beoordelen

Geweldige service & snelle levering!

Ik heb al een aantal keer bij Stage Roads besteld en altijd zijn de bestelde spullen keurig ingepakt en mits op voorraad, de volgende dag al in huis. Een super overzichtelijke website en een geweldige service. Echt een aanrader!

Goede producten en nette snelle levering. Erg tevreden!

perfecte service !

TOP !

Goede service en groot aanbod

Zeer goede ervaring wat betreft de 2dehands spullen. Niet uiteraard ook veel keuze en uit goed materiaal.

De spullen die geleverd zijn passen niet bij elkaar terwijl het een geheel had kunnen zijn.

De standaard is goed en degelijk, de gooseneck past hierop, alleen kan hier niet de tablethouder op, deze moet met een te krappe klem direct om de hals van de standaard worden vastgezet. Verder is de microfoonhouder niet geleverd.

product zoals beschreven ontvangen

zeer behulpzaam via de chat, snel ontvangen, fijn product

Netjes ingepakt en snel geleverd

Jammer van twee verschillende aansluitsnoeren ( dikte / model ) verder , alles netjes en snel geleverd. top.

Eén keer, nooit meer !

Ik bestelde op 29/1/2020 een Stagesnake die ruim op voorraad was volgens de website. Op 30/1/2020 kreeg ik een berichtje dat het product niet op voorraad was (foutje in het systeem...). In onderling overleg werd beslist om een ander product (minder lang) uit te leveren. Dit product zou me op vrijdag 31/1/2020 worden geleverd. Omdat ik in de loop van de voormiddag nog geen bevestiging had ontvangen van verzending, ben ik ten rade gegaan bij de klantendienst. Daar werd me doodleuk meegedeeld dat het product pas maandag 2/2/2020 bij mij zou toekomen. (terwijl ik het product nodig heb op 31/1/2020 en me dat ook beloofd was). Spoedverzending, opnieuw verzenden,... het was allemaal niet mogelijk volgens de klantendienst. Eén kleine bestelling die helemaal de mist ingaat en waar twee cruciale fouten worden gemaakt,... sterk ! Dit was een korte, negatieve kennismaking met Stage Roads. Voor mij nooit meer !

Uitstekende kwaliteit producten

Laatst heb ik een aantal tweedehands onderdelen gekocht via stageroads. Zoals ik gewend ben klopte alles en zag alles er weer keurig uit

Snelle levering en alles in goede staat ontvangen!

Snelle levering en alles in goede staat ontvangen!

prima !

prima service. !

Netjes en correct

Voldoende keuze en nette snelle afhandeling

Snelle levertijd

De levertijd was snel, heel fijn! Goede service.

Snel geleverd goed verzorgd

Zondag trussclamps en truss besteld dinsdag en woensdag alles geleverd..

super

super snel en goed geholpen. de lampen waren netjes verpakt en voor 2de hands zien ze er uit als nieuwe. ook de belofte voor 1700 betaal volgende dag in huis helemaal waar gemaakt. super bedankt, More than Stones Rotterdam

Zeer tevreden.

Voor de 2e maal een aantal materialen voor een truss opbouw en riggings gekocht bij StageRoads. En na de 2e levering ook een aantal door mij te veel bestelde artikelen retour gezonden. Beide gaan vlot en probleemloos. Bestellingen worden geleverd in stevige verpakkingen en het ziet er geweldig uit. Ik heb veel gezocht en vergeleken op internet met andere leveranciers van dit soort artikelen, maar Stage Roads biedt kwaliteit, heel veel keus, veel combinatie mogelijkheden en, ondanks dat je op b.v. Marktplaats weleens iets goedkoper kan vinden, veel gemak. Want zie een aantal meters truss maar eens thuis te krijgen. Dus alle voor- en een enkele nadeel tegen elkaar afgewogen is Stage Roads de beste optie.

snelle afhandeling en goede service en ondersteuning

Super geholpen door Quirijn

Product zoals omschreven, netjes verpakt en snel verzonden.

Gewoon prima zoals het hoort.

Goede prijs, snel geleverd.

Leveringen zijn correct en het uitrekenen van opbouw ook.

Mijn ervaring is top.

Supersnelle service!

2 DMX balken besteld waar ik bij een ander bedrijf 6 weken op gewacht had en nog geen uitzicht op levering.. Hier op voorraad, besteld en volgende dag voor de middag al geleverd!

Toch net wat teveel deuken in de truss

Diverse delen truss gekocht. Twee ervan hadden te grote deuken. Deze zijn netjes omgeruild. Veel andere delen hebben echter beschadigingen die net wat meer zijn dan ik had verwacht, en ook meer dan dat ik bij eerdere bestellingen had. Ik besef dat het gebruikte truss is, maar deuken zouden er volgens de afspraak niet in mogen zitten.

Handige website met mooi producten en goede service

Ik ben super tevreden over mijn bestellingen, bovendien fijne medewerkers die mij goed te woord hebben gestaan.

Zoals het hoort!

Snelle levering, scherpe prijzen en een ruim assortiment in Milos truss. Bestellingen zijn soepel verlopen zoals het hoort!

Over Stage Roads

Stage Roads levert professionele licht-, geluid- en beeldapparatuur dat inzetbaar is voor beurs, events, in-store en -outdoor promotie om uw producten een zo goed mogelijke uitstraling te geven. Wij staan voor het beste advies en bieden u als klant van begin tot eind de beste service. De verkoop van Stage Roads vindt plaats via de online webwinkel of bij onze vestiging in Almelo.