Prima product + levering

Prima kabels en ophanghaken voor de spots.

Goede prijs, kwaliteit en snelle levering

Zeer sympathiek en profesioneel bedrijf!

Direct reactie op m'n vragen en direct geleverd, vlotte service!

One stop shop, Top!

Ik vond wat ik zocht en ik kreeg wat ik vond.! Snel bestellen en snelle levering. Top.

Uitstekende klantenservice

Externe bezorgdienst had mijn pakket geleverd op verkeerde adres. Stage road klantendienst heeft zonder twijfelen een 2de zending georganiseert met nieuw materiaal. Zo moest ik niet wachten op retour van de bezorgdienst vanop het verkeerde adres. Communicatie was uitzonderlijk vlot en open. Nieuwe levering (via andere transporteur) 24 uur later al aan de deur.

makkelijk besteld en snelle levering

Heb makkelijk de bestelling kunnen den is ook snel geleverd! prima!

goede snelle service

Goed op tijd geleverd netjes verpakt

Altijd snel en goed geleverd

Goed advies en reageren snel op vragen En leveren de volgende dag

Ik had spullen in het weekend besteld maar de e-mail verkeerd geschreven en ook betaald. Maandag gebeld vanwege de e-mail en kwam tot ontdekking dat ik de verkeerde truss had besteld. Alles om geruild tegen de goede en geld terug gestort gekregen en nieuwe weer betaald. Geld binnen no time terug gestort. Alles snel en top geregeld. Heb dit nog nergens mee gemaakt dat het allemaal direct wordt geregeld. Top Stage Road.

Geweldige service

Goed geholpen bij een verkeerde bestelling. Product was snel geleverd.

Goede kwaliteit en snelle levering

Ik heb een trap besteld voor de caravan ben zeer tevreden over de kwaliteit en de snelle levering

Kennis en ervaring, goede kwaliteit prijs verhouding.

Ben netjes geholpen ik kreeg duidelijke uitleg over de kwaliteit, toepasbaarheid de verschillende type producten die hun verkopen. Kennis en kunde is overduidelijk aanwezig en ook belangrijk ze denken met de klant mee.

Geweldige service - ik kocht niet alleen een product, maar een oplossing voor in de woonkamer

Geweldig geholpen door het team van Stage Roads. Ik heb zelf geen kennis van verlichting en spiegelbollen, team Stage Roads heeft me niet alleen goed geadviseerd wat aan te schaffen maar ook hoe een en ander te installeren - top!

Snelle reactie, goed advies, binnen 24 uur geleverd, top spullen

Top bedrijf. Meedenkers.

Knarsetanden afwachten

Materiaal is top, levering de dag erna is een hekel punt....

Snel en correct geleverd

Snel geleverd voor een correcte prijs

Super snelle service

Het leveren ging even snel en makkelijk als het bestellen

Prima service en snelle levering

snelle levering,scherpe prijzen en prima service

Keurig verpakt en ontvangen op de vastgelegde datum.

Ontvangen apparatuur voldoet voor 100% aan de verwachting.

Gewoon prima

Snel geleverd en goed verpakt

Heel fijn bedrijf!

Meerdere spullen gekocht en altijd super snel geholpen. Deze jongens denken gelukkig met de ondernemer mee. Of het nu een lift of verlichting is alles is van mooie kwaliteit. Groetjes Ruud de Wilde Easy Tent Verhuur

Fantastisch geholpen binnen no-time

Had een vraag wat ik het beste kon bestellen, stelde hem en binnen 5 minuten was alles geregeld, top bedrijf en snelle levering voor een goede prijs/kwaliteit verhouding! Geen gedoe en altijd vriendelijk.

Helemaal uitstekend. Topscore.

Op zoek naar sjorbanden met ratel uit 1 stuk van 5m om mijn bijenkasten mee vast te zetten en te vervoeren, kwam ik op de website terecht van Stage Roads. Het zijn de mooiste en stevigste banden die ik voor die prijs heb gevonden, ooit. Fantastisch.

Over Stage Roads

Stage Roads levert professionele licht-, geluid- en beeldapparatuur dat inzetbaar is voor beurs, events, in-store en -outdoor promotie om uw producten een zo goed mogelijke uitstraling te geven. Wij staan voor het beste advies en bieden u als klant van begin tot eind de beste service. De verkoop van Stage Roads vindt plaats via de online webwinkel of bij onze vestiging in Almelo.