Goede service.

Ik ben ondanks een fout van DHL uitstekend geholpen door het personeel van Stage Roads

Perfect timing

Zeer perfect dienst

Bestellen, betalen en bezorgen. Binnen 24 uur voor elkaar. Netjes hoor. Een verademing in webshop-land.

Goed geholpen bij de keuze en zeer snelle levering

Goed telefonisch te woord gestaan. Daardoor een goede keuze kunnen maken. Vervolgens een zeer snelle levering.

Degelijke kwaliteit, snel geleverd.

Heel tevreden van Stage Roads, al vaak materiaal besteld en altijd tegen scherpe prijzen en snel geleverd. Beir-Total <3 Stage Roads

Supper service

Supper bedrijf dik te vrede mee echt een aanrader

Geweldig product!

Heb deze aangeschaft voor montage van een buis aan de fietsendrager op mijn camper. Op de buis komt de starlink.

Zoals het hoort

....

Snelle levering en goede spullen

Na bestelling snel binnen gekregen en getest bestel ik zeker meer

Grote voorraad , Zeer snelle levering

Precies de kabels die ik nodig had en nergens anders kon vinden. Fair price en snel verzonden. Bedankt!

Professioneel bedrijf

Goed geholpen , ook bij problemen

Makkelijk, duidelijk en snel

Zaterdagavond MagicFX vloeistof besteld, maandagochtend ophalen in Almelo. Snel, gemakkelijk en zeker niet de duurste

Correct afgehandeld

snel , op tijd, keurig op de hoogte gehouden.....prima. Aardige jongeman, zeer correct.

Duidelijke webshop, artikel duidelijk omschreven van hoe te gebruiken en dergelijke.

Mooie spiegelballen voor een goede prijs

Voor onze kledingwinkel een groot aantal spiegelballen besteld. Keurig op pallet geleverd de volgende dag! Kwaliteit is uitstekend.

Goed en snel

Voor een tweede keer besteld deze maand. Har mij verrekend in wat koppelmaterialen. Snel kosteloos nageleverd ik een klein pakket. Goed en stevig verpakt

Fast delivery stage

I needed to change something in my order. Quick response, no long waiting time. Delivery abroad was super fast!

Bestelling gedaan, netjes volgende dag geleverd. Prima!

Goed en snel

Goede en snelle service. Product zoals omschreven

Snelle keuze, goede prijs, snel ontvangen

Voldoen keuzemogelijkheden, goede prijs, snelle afhandeling van betaling en de volgende dag ontvangen.

Altijd correct. Altijd vlot geleverd !

Voor snelle levering en correcte prijzen keer ik altijd terug naar Stage Roads

Altijd alles op voorraad en snelle service.

Grote of last minute bestellingen altijd snel geleverd. Fortex producten van goede kwaliteit en concurentiele prijzen. Geen slecht woord over te zeggen. :)

Prima bedrijf

Een paar keer een bestelling gedaan. Alles snel en correct geleverd.

Prima kwaliteit

Vorige keer een grote bestelling gedaan maar 1 snoertje te weinig besteld. Jammer dat je dan ook 5 euro extra moet betalen voor dat extra 1e snoertje ivm de kleine bestelling.

Smirnoffweg 9

7602 RC Almelo

Over Stage Roads

Stage Roads levert professionele licht-, geluid- en beeldapparatuur dat inzetbaar is voor beurs, events, in-store en -outdoor promotie om uw producten een zo goed mogelijke uitstraling te geven. Wij staan voor het beste advies en bieden u als klant van begin tot eind de beste service. De verkoop van Stage Roads vindt plaats via de online webwinkel of bij onze vestiging in Almelo.