degelijk materiaal en correct geleverd.

Het is mijn eerste bestelling en alles is vlot verlopen.

Snelle levering en goed product

Prima kwaliteit voor een goede prijs!

Nette, snelle levering

Het pakket is na 2werkdagen geleverd, netjes en onbeschadigd. Het product voldoend volledig aan de verwachtingen!

heel goed

ik heb mijn bestelling op de afgesproken dag binnen gekregen

Top.

Snel geleverd zonder gedoe en voor een mooie prijs.

Gewoon goede webshop. Snel besteld, snel geleverd.

Artikelen op voorraad snel geleverd. Artikelen op nabestelling is nog even afwachten, maar daar heeft Stage Roads waarschijnlijk ook weinig invloed op.

Snel ontvangen

Bestelling snel geleverd.

zo gezegd zogedaan

Mooie studiolampen gekocht. Blij mee!

Mooie studiolampen bij jullie gekocht. Goede prijs/kwaliteit verhouding en snelle levering.

Top geregeld!

Ik heb een 19“ rack besteld en deze werd de volgende dag al afgeleverd. Uitermate tevreden met het product

15 meter truss

Snel geleverd, zeer goed ingepakt, goeie prijs,

Zeer snel en netjes geleverd

Mijn aankoop was snel gekozen op de site. Alles goed omschreven, details van de producten zoals afmetingen, gewicht,..zijn snel te vinden. Zowel de bestelling zelf als de levering, betaling zijn zeer vlot verlopen. En dit alles tegen een scherpe prijs. Top!

Goede service, duidelijke product pagina’s

De service was goed en de producten van hoge kwaliteit. Fijn dat de website ook tweedehands producten aanbiedt en ook als suggestie geeft als je rond aan t zoeken bent. Het contact met de klantenservice was snel en goed. En de levering was snel. Stageroads is zeker een aanrader!

Super prijs/kwaliteit

Ik gebruik ze niet voor stage-doeleinden maar als tijdelijk en makkelijk te openen buisklemmen voor tijdelijke hydrauliekleidingen. Zijn super stevig, een stuk steviger dan onze gebruikelijke klemmen.

duidelijke afspraken, prima service

Super service van jullie uit

Ik heb niet veel te melden maar ben erg tevreden omtrend alles Dhl is wat minder in deze

Goed en gesmeerd

Van een overzichtelijke website.. met winkelwagen die niet opeens weer leeg gemaakt wordt als je te lang wacht(heel fijn). Tot heldere communicatie over het verzendproces en deelleveringen die zorgen dat alles zsm in huis is. Top! Een geoliede machine.

Alles volgens plan geleverd !

Vlotte online bestelling en Levering. Super !

Prima, snelle levering , goed product!

Goede website, bestelling makkelijk, snelle levering. Prima kwaliteit product.

Goeie service, snelle levering.

Prima bedrijf!

Snelle levering + goede kwaliteit

Mijn flightcase heb ik besteld in de tijd dat ons land was overgoten door sneeuw. Echter door alle omstandigheden heb ik de flightcase snel en goed geleverd gekregen! Erg fijn doordat ik deze het weekend direct nodig had :)

Prima website met goed overzicht en scherpe prijzen!

Eerst een hardcase besteld, prima kwaliteit en snelle levering. Nu 3 hardcases bij besteld, wederom snel geleverd. Ga er nog veel bestellen.

Goede spullen goed verpakt alleen PostNL deed er bijna 1 week over van Almelo naar Hengelo

Goede website en makkelijk bestel proces. Snelle verwerking van de order en het bestelde goed verpakt ontvangen en zeer tevreden met de spullen. Helaas deed PostNL er bijna 1 week over. In Corona tijd heb ik er begrip voor dat het langer duurt maar dit was wel onnodig lang(Zo-Za)

Verzonden maar een week nog niets binnen.

Dit heeft stage roads niet in de handen gehad, maar toch is dit wel het gehele ervaring.

Over Stage Roads

Stage Roads levert professionele licht-, geluid- en beeldapparatuur dat inzetbaar is voor beurs, events, in-store en -outdoor promotie om uw producten een zo goed mogelijke uitstraling te geven. Wij staan voor het beste advies en bieden u als klant van begin tot eind de beste service. De verkoop van Stage Roads vindt plaats via de online webwinkel of bij onze vestiging in Almelo.