Snelle levering en goede service.

Mijn bestelling was super snel geleverd, goed verpakt en geen schade. Oftewel ik ben heel blij met de service.

Bijzonder vriendelijk behulpzaam

Frustrating

One order just has not arrived. No sign of it from DHL and no communication from your company or DHL as to when it may be fixed. So I have cancelled the order and have had no confirmation or communication about it. And then, sent a return already a week ago, and still the pay back has not been processed.

Goed een snel geleverd top kwaliteit

De website is zeer duidelijk, de verzending is top en super snel. Ik ben blij dat ze bij PostNL verzenden. Daar heb ik toch de minste vertragingen en problemen mee. Goed aanbod van producten. Ik blijf hier zeker bestellen.

Geheel naar verwachting

Alles keurig op tijd en goed verpakt geleverd gekregen. Blij mee!

Alles correct. Snelle service. Vriendelijke levering

Prima prijs, snelle levering

Goeie service / meegedacht via mail. Snelle reactie, Snelle levering.

Goed ensnelle verzending

Alles correct

Kleine ordertoeslag is gewoon geldklopperij.

Kleine ordertoeslag vind ik onzin. 4 artikelen in een doosje pakken en een meter verderop neerzetten. Het is dat ik in de buurt woon en de spullen op kon halen, anders had ik de artikelen zeker bij een ander gekocht.

super snelle en correcte levering

super snelle en correcte levering

Heel correct en vlug besteld

Vandaag besteld en morgen reeds in ons bezit. Prijs kwaliteit zit goed.

Concurrerende prijs.

Goeie service vlotte levering

Vlotte levering.

Snel en goedkoop

Snel geleverd , duidelijke site

Super kwaliteit

Hoge korting op een geweldig product. In een woord top!

Snelle service en ruim aanbod.

Ik heb gemakkelijk gevonden wat ik zocht en dit is heel snel geleverd.

Snelle en correcte levering

Sehr gut!

Schneller und zuverlässiger Versand, gute Preise und gute Qualität. Top!

Super snel mijn bestellingen gekomen .

Perfect voor de snel mogelijk materialen nodig moet niet lang wachten voor de bestellingen.

snelle verzending, hoor, en zeer ruime keuze.

Zeer veel keuze bij stage roads, en okk een snelle afhandeling hoor. Enkel de verzending, bepaalde onderdelen warengeplooid, en beschadigd, om dat de verpakking, voor zulke onderdelen niet comfrom waren,( en deze zich konden verplaatsen, omdat er niks was voorzien om deze doos, verder op te vullen, met geschik, opvul materiaal, hopelijk houden jullie daar rekening mee. zodat ik dan vogende maal jullie ook 5 sterren kan geven haar !!!!!!!!

Wordt netjes aangeleverd

Goede ervaring, netjes aangeleverd, mooi assortiment, veel keus. Snel geleverd, wel n dag later als verwacht, maar dat kan ook aan post nl liggen. Ik zou dit bedrijf aanbevelen als iemand iets zoekt wat zij verkopen. Grt Alfons

Goede services

Goede leverering en prima product

Ruime keuze

Snelle levering, en ook met de aftersales heb ik zeer goede ervaring.

Super snelle levering, geweldige prijs!

Ja, daar ga ik vaker bestellen.

Over Stage Roads

Stage Roads levert professionele licht-, geluid- en beeldapparatuur dat inzetbaar is voor beurs, events, in-store en -outdoor promotie om uw producten een zo goed mogelijke uitstraling te geven. Wij staan voor het beste advies en bieden u als klant van begin tot eind de beste service. De verkoop van Stage Roads vindt plaats via de online webwinkel of bij onze vestiging in Almelo.