Totaal goed

Gewoon zo als het moet, goed geholpen en afspraak na gekomen.

Top goede service en snelle levering !!!!

Prima bedrijf

Rookspuitbus geeft geen rook.

De gekochte spuitbus voor een rookeffect werkt niet. Er wordt geen rook geproduceerd alleen een lichte parfumgeur.

Een lampje is kapot

Levering:Goed, lekker snel Kwaliteit: minder; een kapotte lamp. Graag een nieuwe verzenden

snelle en correcte service en levering

vooral de tweedehandsafdeling is super en goede kwaliteit

Gewoon uitstekend!

Zeer goede service en natuurlijke goede producten!

Vriendelijk, snel en correct.

To the point reactie op bod.

Vlotte levering, goede communicatie mbt verzending

Vlotte levering, goede communicatie mbt verzending

Goede service, duidelijke info wat betreft levering, en binnen 1 dag bezorgd.mijn complimenten

Product precies zoals omschreven

Snelle levering, kwalitatief goed product. Aanrader dus!

Goede en snelle service

Goede en snelle service. De producten die je besteld is allemaal van top kwaliteit ook de tweedehands truss bijvoorbeeld geen enkel deukje erin echt top.

Zeer goede klantenservice

We moesten een truss die we hadden gekocht op marktplaats aanvullen met een aantal missende onderdelen. Stageroads heeft ons uitgebreid geadviseerd over welke onderdelen we nodig hadden en meegedacht met onze opstelling. Heel prettig bedrijf. We hadden zelfs aangegeven dat we nog niet zeker wisten of we ook echt een bestelling konden plaatsen, maar ondanks dat, werden we uitgebreid geholpen.

Perfecte service!

Donderdag avond laat moest ik met spoed trussen bestellen, na eerst even via de chat de mogelijkheden besproken of het daadwerkelijk zaterdag zou binnenkomen, een belofte konden ze niet maken. Wat te begrijpen is maar ze konden wel 100% garantie geven dat het vrijdag verzonden zou worden! En zaterdag inderdaad alles netjes binnengekregen en kon ik mijn eigen klanten weer tevreden stellen, dankjewel Stage Roads, er gaan zeker meer bestelling volgen!

goede online chat, wel even moeten wachten op antwoord

goede online chat en advies info,wel even moeten wachten op antwoord.

perfect

alles goed en snel verlopen zonder problemen

Zoals het hoort

Prettig zaken doen!

netjes afgeleverd

Truss baseplate bestellen met prolyte koppelingen en bijhorende bouten. Alles werd netjes gemonteerd geleverd. Dat is nou goede service.

Snelle service en goeie online hulp

Tijdens mijn zoektocht naar diverse Truss delen ben ik goed geholpen met mijn zoektocht. De online medewerker gaf mij een overzicht van alle onderdelen zie ze hadden liggen. Ook de tweedehandse varianten liet ze mij zien. Eenmaal besteld was het de volgende dag in huis

Prima en snelle service

Snelle.offertes en flexibel

Snelle levering, mooie kwaliteit producten, Prima service!

Vlot, snel en degelijke service.

Gewoon ZEEER goed

Snelle bezorging, goede service

Prima prijs en levering

Tweedehands prolyte truss in goede staat, hier en daar wat gebruikssporen maar dat was te verwachten. Jammer dat de stickers van de vorige eigenaar er nog opzaten. Ook was jammer genoeg een van de "B-stock Prolyte CCS6-604 30/40 slagpin M8 & moer" een gewone slagpin dus kwam ik er één tekort om het eitje vast te zetten. Verder zeer tevreden over het aanbod en de rest van de bestelling!

Snelle professionele service

Snel antwoord op je vragen. Wordt goed met je meegedacht. Vrolijk bekwaam personeel.

Over Stage Roads

Stage Roads levert professionele licht-, geluid- en beeldapparatuur dat inzetbaar is voor beurs, events, in-store en -outdoor promotie om uw producten een zo goed mogelijke uitstraling te geven. Wij staan voor het beste advies en bieden u als klant van begin tot eind de beste service. De verkoop van Stage Roads vindt plaats via de online webwinkel of bij onze vestiging in Almelo.