goed, zou een aanbeveling doen

mooi spul

snel

Netje volgens afspraak de volgende dag al in huis. Zeer netjes verpakt en zeer goede kwaliteit !

Prima service van dit bedrijf

Heb al meerdere keren Truss delen nieuw en oud besteld en ben zeer tevreden over de snelle service. De keer dat ik verkeerde spullen had besteld was het omruilen geen probleem. Stage Roads is telefonisch altijd goed bereikbaar, wat toch wel een pre is.

teleurstellend

als je zegt als je voor 17:00 besteld andere werkdag in huis is kul dan wordt het pas de andere dag verstuurt

fantastisch

zeker een aanrader , snelle en correcte levering en super info voor de bestelling

Doen beloften die niet kunnen worden nagekomen

Voor een evenement hebben wij een complete truss installatie besteld. We hebben daarvoor goed onderzoek gedaan en gekeken naar reviews / levertijden en prijs. In eerste instantie zouden wij in duitsland bestellen maar omdat deze niet de volledige voorraad had hebben wij uiteindelijk toch voor een Nederlands bedrijf gekozen. Voorwaarden: Een goede reviewscore, snelle levertijd , alles op voorraad en goed telefonisch contact. Stageroads voldeed aan deze eisen. We hebben telefonsich contact gehad en er is me meerdere malen verzekerd dat er op tijd geleverd kon worden. Donderdagnacht: geen trackingcode. Vrijdag gebeld, we gaan het nakijken. Daarop als antwoord lukt niet meer vandaag het wordt morgen. Aangegeven dat ik dan mensen naar huis moest sturen. Gevraagd of het dan echt morgen geleverd zou worden. Ja in de loop van de dag. Zaterdagochten weer geen trackingcode, dus ik app met de klantenservice, die stuurt me een track en trace met een uitgiftedatum van maandag ipv van zaterdag. Dat betekend dus dat onze productie nu spaak loopt en we hemel en aarde moeten bewegen en extra kosten maken om dit weer recht te zetten. Telefonisch en via app wordt er verscholen achter de vervoerder. Snap ik, daar kan een en ander mis gaan, maar maak dan geen loze beloften! Positief: Goede verkoop service Goede producten Negatief: - Slechte Communcatie - Slecht geinformeerd

Eerdere ervaring volledig goedgemaakt

Eerdere zending door DHL te laat waardoor de levering te laat was. Goed naar de feedback geluisterd en dit opgepakt. Wat mij betreft netjes afgehandeld.

Goede klantenservice snelle levering

Ik heb truss en ophanging besteld bij stage roads, omdat de prijzen hiervan aantrekkelijker waren dan bax en thoman. Ik kreeg snel antwoord op mijn vragen en na bestellen werd het de volgende ochtend al geleverd.

Dikke prima!

Makellijk bestellen, snel geleverd en product ziet er keruig uit.

bestelling

Ik kon nergens mijn bestelling annuleren of het was niet duidelijk genoeg. Nu moet ik retour kosten betalen

Super team

Bij het bestellen van truss had ik een fout gemaakt en het team heeft mij direct gecontacteerd om mij te verwittigen dat deze set niet samen past.

overtreft alle verwachtingen

Vlot bereikbare helpdesk (chat functie) met juiste informatie, zeer vlotte verwerking en verzending! Vooropgestelde leveringsdatum werd gehaald. Top ervaring! Prima product. Bedankt!!

Prima online service met snelle bezorging

Online uitstekend geholpen door een collega. Hierna een bestelling geplaatst die de volgende dag keurig werd bezorgd. Het enige 'min' puntje wat ik zou kunnen melden is dat de doos, waarin de spullen verpakt waren, flink beschadigd was. Dit geldt gelukkig niet voor de producten die erin zaten.

snel en goede selectie

Altijd kun je bij stage road nette artikelen vinden voor een prima prijs. service is snel en accuraat

No-nonsense, goede prijzen en snelle levering

Precies zoals je in principe van elke bestelling online verwacht maar die Stage Roads gewoon waarmaakt!

Goede service snelle levering

Een bedrijf die de zaken goed op orde heeft

Helemaal top

Goede service laat in de avond besteld volgende dag in huis super kwaliteit

Goede en snelle service

Mijn eerste ervaring met stage roads. In 1 woord super. Zowel online als telefoniscj top service. Alle producten zikn snel geleverd/opgehaald

perfect en netjes

Alles was netjes verpakt zo als het hoort. En gekregen waar ik om vroeg.

Heel fijn bedrijf om zaken mee te doen.

Stage Roads is een fijn bedrijf die zijn afspraken na komen. Producten zijn goed tegen scherpe prijzen.

Weer top levering !

Supersnelle service , klantendienst staat altijd klaar om je vragen te beantwoorden. Gewoon top !

Gewoon Super

Het is gewoon super om met jullie samen te werken, snelle reactie's op mail. Volledig geholpen op maat. Echt toppers, jullie hebben er een vaste klant bij!

Bestellen via de site werkte niet, via chat heel goed opgelost.

Ik heb geprobeerd via de site te bestellen. In het afreken menu bleef de site hangen, postcode en huisnummer gaf wat herkenningsproblemen in het systeem. Browser paar keer vernieuwd, werkte nog niet. Wel 20 minuten aan geërgerd. Toen via chat direct goede ondersteuning en is er handmatig een order aangemaakt en bevestigings- mail ontvangen. Materialen snel geleverd.

Zeer goedkope aanbieding van speciale stekkers tov concurrenten

Ik zocht speciale 8 polige stekkers voor een lichtinstallatie en vond deze hier. De prijs was ontzettend laag (winkeldochters?) En twee dagen later was het in mijn huis.

Over Stage Roads

Stage Roads levert professionele licht-, geluid- en beeldapparatuur dat inzetbaar is voor beurs, events, in-store en -outdoor promotie om uw producten een zo goed mogelijke uitstraling te geven. Wij staan voor het beste advies en bieden u als klant van begin tot eind de beste service. De verkoop van Stage Roads vindt plaats via de online webwinkel of bij onze vestiging in Almelo.