Probleemloze afhandeling

Ik heb voor de eerste keer een bestelling geplaatst bij jullie en dat werd probleemloos afgehandeld. Zo heb ik een prima ervaring gehad. Bedankt en doe zo verder .

Vlot en goede kwaliteit

super tevreden

Onze eerste keer

Dit was de eerste keer dat we bij Stage Roads bestelden en dit verliep zoals het hoorde. Duidelijke website, ruime keuze en zeer vriendelijke prijzen. We hebben deze website dan ook meteen toegevoegd aan de favorieten!

Goed advies via chat en snelle levering

11:30 geholpen met een vraag op de chat. Goed geholpen en de podium delen de volgende dag binnen. Fijne service!

Goede service!

Nadat ik een defect product had ontvangen stuurde Stage Roads direct een nieuw model zonder dat de oude eerst retour moest. Ik had aangegeven dat ik de spullen op heel korte termijn al nodig had, de volgende dag had ik het vervangende model al binnen. Topservice, zie je niet vaak!

Zoals verwacht

Alle bestelde producten netjes verpakt én op tijd aangekregen. Prima shop die aan de verwachtingen voldoet.

Snel en correct.

Correct.

Goeie prijs en snel verzonden

Goeie prijs en snel verzonden

Kwaliteit

Zeer tevreden voor de snelle levering, de keuze aan producten en de kwaliteit van het materiaal

goed, nette prijs en snel geleverd

Al vaker besteld, nu ook weer degelijk product voor een scherpe prijs en supersnel geleverd.

Mooi op tijd

Correcte snelle levering

Zeer positief

Goede ervaring

Alles netjes geleverd op de aangegeven dag. en in nette staat geleverd.

Top geregeld

Alles goed geregeld bij Stage road. Via de mail zie je verzending. Goed product. Klasse

Parfait !

Site clair et fonctionnel, recherche aisée, prix compétitifs, beaucoup de stock et surtout livraison très rapide vers la Belgique. Je ne vois pas ce qu'il faudrait de plus.

Niets op aan te merken.

Keurig verpakt,snel in huis en een goede website.

Helemaal prima keurig verzorgd.

Een paar b stock trusspennen en eitjes besteld. Klein bedrag grote service. Binnen 2 dagen pakketje in huis !

Super geholpen.

Heel erg makkelijk en heel erg klantvriendelijk. Bij evenementen een echte aanrader.

Goede service en snelle levering!

Snelle levering zonder poespas.

Ik had voor een klus snel rookvloeistof nodig, vele bedrijven beloven vaak dat ze de volgende dag direct leveren. Vaak ervaren dat dat niet waar is, bij Stage Roads gelukkig wel. En uiteraard het juiste materiaal geleverd.

Snelle levering van een goed product!

Ik had snel een podium nodig aan sterke prijzen. Ook op mijn vragen in verband met de levering kreeg ik snel antwoord!

kwaliteit en zeer snel geleverd, super !

kwaliteit en zeer snel geleverd, super !

goeie deal, supersnelle levering & vlotte afhandeling; TOP!

namiddag besteld via overzichtelijke & duidelijke website, de dag erna al geleverd! Perfect zoals gehoopt: oerdegelijke kwaliteit tegen erg interessante prijzen. Topdeal dus.

Top snelle levering

1 klein puntje: leveringen uit verschillende magazijnen en met verschillende transporteurs geeft wat verwarring

Beschadigd toegekomen, snel opgelost

Helaas zijn onze rails beschadigd toegekomen, er werd snel en vriendelijk geholpen, en er wordt voor nieuwe gezorgd.

Over Stage Roads

Stage Roads levert professionele licht-, geluid- en beeldapparatuur dat inzetbaar is voor beurs, events, in-store en -outdoor promotie om uw producten een zo goed mogelijke uitstraling te geven. Wij staan voor het beste advies en bieden u als klant van begin tot eind de beste service. De verkoop van Stage Roads vindt plaats via de online webwinkel of bij onze vestiging in Almelo.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.