Goede informatie, scherpe offerte!

Na goede algemene online informatie en aanvraag offerte; duidelijke nette en scherpe offerte mogen ontvangen; waarna de bestelling volgde.

Fijne persoonlijke service!

Orderbevestiging kwijtgeraakt. Via de chat binnen een minuut antwoord en de mail opnieuw ontvangen.

Snel en zeer scherpe prijzen.

Bestelling gedaan en gaan ophalen. B-stock truss was als nieuw! Zoek je truss ed... check zeker wat ze te bieden hebben.

Ik had een verkeerde bestelling gedaan maar door het meedenken van de medewerker kon dit voor de levering al opgelost worden. Hij belde omdat hij het vermoeden had dat het niet klopte. Zeer attent en desondanks deze vertraging werd het toch nog de volgende dag geleverd! Super! En ook over het geleverde ben ik zeer tevreden. Mooi en degelijk.

Prima levering

Prima levering, juist nog een kabel in nalevering. Ik had het niet meteen door tot ik de mail goed bekeek en zag dat het erbij vermeld stond.

Prima afhandeling

Alles verliep naar wens

TOP

Snelle levering en goede telefonische (chat) service

Een goeie service aan een voordelige prijs

Bij stage roads vind je bijna alles wat licht, geluid, truss en rigging... Aan voordelige prijs veel beter dan bij bax shop. Ik ben een gebruiker van milos truss er zijn maar verdelers te vinden die milos truss in hun inventaris hebben. Ik ga graag voor kwaliteit en bij stage roads voel ik mij goed als iets koop. Zelfs de levering termijn is zeer goed en snel. Dus als je iets nodig hebt zoek niet verder stage roads heeft het. Top service, voordelige prijzen en een gebruiks vriendelijk website, een topper van formaat en kwaliteit.

Snelle service en nette prijzen

Beetje rond gekeken en jullie hadden hem op voorraad en waren ook goed met de prijs volgende dag binnen super

Juiste snelle levering.

Meedenken met de levering in dit geval vanwege gewicht aangepast. Verder klopt alles zoals verwacht.

Fijn bedrijf om zaken mee te doen

Dap versterker besteld en snelle levering. Voor de beste prijs !

Super service!

Super aardige jongens die je ook op het laatste moment op vrijdagmiddag uit de brand kunnen helpen door de juiste truss op voorraad te hebben.

goeie service

duidelijke website, géén gedoe met stock, aangegeven op de website, die er dan nadien toch niet blijkt te zijn.

Duidelijke webshop. Fijne klantenservice ivm vriendelijkheid en goede hulp. Snelle levering van bestelling.

Is super gewoon hartstikke goed

Snel en correct !

Duidelijke website, snelle levering !

Enkel 1/4 van de bestelde onderdelen ontvangen.

Geen bericht wanneer de overige onderdelen binnen komen. Nu 2 weken later, nog steeds geen bericht.

Flexibel, professioneel, snel, betaalbaar, perfect!

Kwam hier voor een partij tweedehands truss, ging weg met de aanschaf van alle andere stage benodigdheden. Toegankelijk, uiterst flexibel, betrokken, betaalbaar en super snel. Fijne partij!

Snelle service en goed product.

Ik moest een snel een trusshamer hebben voor een klus. Snel besteld en snel binnen in een goed verpakte doos.

Zeer goede en snelle levering

Eerlijke prijzen en netjes 2e hands truss materiaal.

Top service!

Ruim assortiment

Snel en duidelijk

Duidelijk antwoord op mijn vraag, snelle levering (dag dat voorop gesteld was op de site).

Vlotte en snelle afhandeling van mijn bestelling

Op de website direct gevonden wat ik nodig had aan zeer concurrentiele prijzen. Bestelproces ging zeer vlot en werd keurig en correct afgehandeld. Item was binnen de ( zeer snelle) afgesproken tijd thuis geleverd.

goede service

was eerst in paniek omdat de bestelling niet 100% er uit zag zoals op de webshop maar de persoon die op de website klanten te woord staat heeft me prima geholpen en ervoor gezorgd dat alles netjes kon worden geplaatst zoals voorzien , top

Prima de luxe

Fijn product, snel geleverd prima prijs

Over Stage Roads

Stage Roads levert professionele licht-, geluid- en beeldapparatuur dat inzetbaar is voor beurs, events, in-store en -outdoor promotie om uw producten een zo goed mogelijke uitstraling te geven. Wij staan voor het beste advies en bieden u als klant van begin tot eind de beste service. De verkoop van Stage Roads vindt plaats via de online webwinkel of bij onze vestiging in Almelo.