Duidelijk, snel, goed.

Duidelijke site, uitstekend product, snelle levering tegen een goede prijs.

super en snelle leveringen

ik vind het een goede overzichtelijke webshop en snelle leveringen

Goede communicatie, snelle levering

Ik kocht een stuk Prolyte van 2 meter. Kreeg direct een mailtje binnen waarop stond dat het verzenden van het stuk wat vertraging zou oplopen wegens de vakantieperiode. 2 dagen later kreeg ik het pakket toch binnen, super dus!

Geweldig, professionals, top producten

Had plannen om mijn truss installatie te vergroten. Maar toch vragen welke truss te kiezen of mee uit te bereiden. Na duidelijk overleg en goede informatie. Bestelling geplaatst Je krijgt waar voor je geld en levering is zeer snel Ook met lengte transport

goede winkel, goede prijzen

Al meerdere malen besteld. Correcte levering. Ene product iets goedkoper, andere product iets duurder dan andere (web)shops maar dat is normaal, net wat je nodig hebt en welke marge de desbetreffende winkel hanteert. Chat werkt ook goed en snel antwoord. Al met al fijne shop!

super!

Goed op de hoogte gehouden wat betreft zending of hij al verstuurd was enz. Snelle schakeling tussen alles!

prima , snelle levering, correcte afhandeling

Correcte levering volgens afspraak

Top geregeld

Na wat technische vragen telefonisch te hebben gesteld materiaal kunnen bestellen en super snel geleverd

Heel tevreden.

Showtec sf-150 ventilator gekocht om de warme dagen door te komen. Nergens anders meer verkrijgbaar binnen een week. Hier op voorraad. Besteld en de dag erna s'middags reeds geleverd! Top! Ik kom zeker in de toekomst nog een keer terug!

Snelle levering, prima verpakt en zeer scherpe prijs

2 duimen omhoog !

Superspul voor een mooie prijs

Gevonden wat ik zocht, eenvoudig te bestellen, kwaliteit overeenkomstig de verwachting, gewoon goed!

Maar ik wil niet lastig gevallen worden met allerlei spam, zoals deze enquête

Top geregeld.

Duidelijke site Snel kunnen bestellen. En grote voorraad direct beschikbaar. Ideaal voor de verhuurbedrijven.

Goed goedkoop en snel!

Top.

Super en snel heel blij mee

Ga zeker meer zaken doen met jullie

Zeer vlotte bestelling + levering!

Snel geantwoord, keurig advies, snel geleverd.

Op zoek naar een podium, kwamen we op de website terecht. Na een email met de vraag ik voor een reactie met een vrijblijvend voorstel. Zeer netjes en er werd niet gepusht. Daarop overleg gehad en besloten tot de aankoop. Binnen 2 dagen was het geleverd. Tevreden dus.

Levering gebeurt snel, de producten zijn tevens scherp geprijsd... bij problemen wordt he ook vlot verder geholpen

Goede service en goed meedenken bij problemen.

Na mijn bestelling bleek dat de voorraad fout stond op de website. Kreeg keuring een mailtje met een goed alternatief. Dit bleek wel duurder te zijn maar ze hebben het verschil voor hun rekening genomen. Top service en goed meegedacht.

Spullen die geleverd zijn zijn goed alleen de bestelling klopte niet! Verdere service was Ssuper

Service was super!

Nette en snelle levering en voldoet aan de verwachting

De bestelling krijgt zeker een vervolg

Heel goed meegedacht

Netjes geholpen, snel geleverd

Netjes geholpen via de chat, nieuw materiaal was keurig verpakt, 2de hands materiaal uiteraard niet, maar eerlijk gezegd niet echt te zien dat het veel gebruikt. Snel geleverd, prijzen zijn oké, niet de duurste iig

Overzichtelijke site, snelle levering, prima prijs/kwaliteit verhouding.

Bij de eerste bestelling bij een nieuwe leverancier is het toch altijd maar even afwachten hoe het verloopt. Zo ook bij mijn eerste bestelling bij Stage Roads een aantal dagen geleden. Echter heeft Stage Roads mij alles behalve teleurgesteld. Ik ben erg te spreken over de overzichtelijke site, snelle levering en de prima prijs/kwaliteit verhouding. Stage Roads doet aan geen andere leverancier onder. Wellicht zullen er meerdere bestellingen volgen van mij bij Stage Roads!

Snel, jong , ervaren en vriendelijk bedrijf

Als ik bel , mail of langs kom wordt ik door het jonge personeel snel op ervaring geholpen. Ze begrijpen direct wat ik bedoel en kunnen daardoor snel handelen en leveren. Ook hun site is makkelijk en overzichtelijk en up to date. Kortom een aanbeveling.

Over Stage Roads