Goed, snel geleverd product voldoet aan verwachting

snelle levering, duidelijke communicatie

Professioneel

Snel en goedkoop

Snelle levering en scherpe prijs

snelle en vlotte levering

snelle en vlotte levering

Super goed

Altijd vriendelijk en behulpzaam en prima geholpen

Prima verlopen

Bestelling is gewoon goed verlopen

goede prijs nette en snelle levering

Goede service en snel geleverd

Kon het bedrijf niet, eerste ervaring positief.

Ze hadden wat ik zocht en. het was snel geleverd.

Super…

Goede service en bestelde artikelen lagen optijd klaar om afgehaald te worden in vestiging Almelo

Aantader

Alles zeer snel geleverd en goed verpakt

Super bedrijf

Zeer deskundige hulp en een goed en breed assortiment. Ik wist niet precies wat ik nodig had, maar na een aantal tips had ik precies wat ik wilde.

Mooi betaalbaar degelijk koffer

Voor mijn drone een klein compact koffer gevonden bij Stage Roads, op de mooie site was ik snel klaar met zoeken en bestelde er een. Mijn drone zit nu knus en safe in een custom made (elders laten snijden) inlay van schuim.

goede levering

Ik heb een 380-220 omvormer besteldm die snel geleverd werd. Het voelt wel wat plastic aan, maar hij werkt prima.

Perfect!!

Zeer behulpzame mensen, nemen alle tijd voor je om dingen uit te leggen en te laten zien. Mocht het toch niet goed zijn, kun je het retourneren en iets anders uitzoeken of geld terugkrijgen. Kortom zeer goede service!

Snel, correct, super!!

Nette afhandeling . Duidelijk en grote keuze

Snelle levering en super klantenservice!

Zelfs toen een pakket vast zat bij dhl hebben ze er alles aan gedaan om het toch zo snel mogelijk tot aan mijn deur te krijgen. Ze nemen dus echt wel hun tijd vrij om de klanten te helpen. Super!

Levering was snel

Tweedehands statieven besteld, waren goed verpakt.

gewoon lekker nuchter volk

super ervaring voorraad goede prijs fijne samenwerking

Top snel correct geleverd

Fijn bedrijf met ruime keuze

Eenvoudig bestellen, volgende dag geleverd!

Had snel een Kleine backdrop nodig. Via site besteld en zag "op voorraad". Gegevens invullen, betalen en klaar. Prima ervaring.

De geleverde materialen voldeden perfect. De levering was erg snel en de communicatie er rond was uitstekend. En dat alles tegen een zeer scherpe prijs.

Zoals het moet

Snel verzonden en goede spullen. Beter kan niet.

Snel en goed!

Goeie website met specifieke producten die je niet zozeer eender waar online kan bestellen. Scherpe prijzen en voldoende voorraad. Zeer snelle verzending. Ik kom zeker nog terug. Top!

Levering te traag

Het is de tweede keer dat ik hier een bestelling heb gedaan Een van de redenen hier te bestellen is wanneer je voor 17.00 besteld het de volgende dag geleverd wordt... soms heb je gewoon snel iets nodig. Echter is, voor de tweede keer, de bestelling niet op tijd geleverd.. maar pas de derde werkdag ipv de eerste waardoor het bestelde niet gebruikt kon worden waar ik het initieel voor wilde aanschaffen. In het chatcontact is er verder geen actie ondernomen de bezorgdienst te checken/aan te sporen op tijd te leveren. Ik ben van mening dat ze hier meer werk van hadden moeten maken op het moment dat blijkt dat hun belofte niet nagekomen kan worden. Als de bezorgdienst niet op tijd kan leveren moet ook Stage Roads niet 24hrs bezorging aanbieden. Verder prima vriendelijk contact en producten goede kwaliteit. Maar bestel hier niet als je iets de volgende dag wilt hebben.

Over Stage Roads

Stage Roads levert professionele licht-, geluid- en beeldapparatuur dat inzetbaar is voor beurs, events, in-store en -outdoor promotie om uw producten een zo goed mogelijke uitstraling te geven. Wij staan voor het beste advies en bieden u als klant van begin tot eind de beste service. De verkoop van Stage Roads vindt plaats via de online webwinkel of bij onze vestiging in Almelo.