Super service. Een echte aanrader

Ik ga er zekers nog bestellen . Zeer tevreden en top service

Goed, snel en prima support

Goede prijzen, snelle levering en bij verkeerde levering ook dat super afgehandeld. Echt een aanrader om te bestellen.

Prima producten, maar onduidelijke communicatie bij het retourneren

Wij wilde een aantal artikelen retourneren maar moesten dagen bellen en mailen voordat we de juiste formulieren hadden ontvangen. Iedereen was aardig aan de telefoon maar het schoot niet op.

Makkelijk, plug and play

Smiddags bestelled, morgen voor 12 in huis. Super aangezien dat in horeca muziek en geluid pré is

Hele goede service

Echt een goede service had het verkeerde besteld en werd hier heel goed mee geholpen het probleem werd voor mij opgelost en hoefde zelf niks te doen echt top.

Perfecte snelle levering goede communicatie en heldere informatie en groot assortiment.

grote klasse

zeer snelle en correcte levering. alles netjes verpakt om beschadigingen te voorkomen.

goede service, snelle levering

Positief verbeterd ten opzichte van de vorige x. Deze keer zaten de koppeling op de baseplates geschroefd en konden dus bij de post niet kwijt raken.

Snel, concurrente prijzen en correcte levering

Zie de zin van aanbeveling

Goed bedrijf

Goede producten voor een mooie prijs. Snelle levering ook

Topservice van professioneel materiaal met zeer snelle levering !!!

Topservice van professioneel materiaal met zeer snelle levering !!! Uw aanspreek partner voor Sound - Light - Visuals - Truss - Rigging.

goede ervaring

Alles zeer netjes uitgewerkt op de site te vinden. Besteld voor 17:00 en meteen de volgende dag in huis. De 2e hands truss etc. Ziet er nog prima uit. Super service. Erg blij mee.

Goed geregeld en op tijd geleverd

De producten keurig op tijd ontvangen

Top.

Zoals altijd, full service. Wij zijn blij met onze huisleverancier in Truss. Hoge expertise bij de mannen van Stage Roads, gekoppeld aan perfecte service.

Beter kan gewoon niet

heel simpel en rechtoe-rechtaan! Je krijgt wat je bestelt; het wordt snel verstuurd! Dag nadien was bestelling in huis en alles was perfect!

Helemaal top

Een aantal keren wat besteld en het werd snel geregeld en werd ook op de hoogte gehouden mbt verzending. Mocht ik weer wat nodig hebben bestel ik het bij jullie

Snelle levering. En duidelijk in communicatie

Een fijne webwinkel. Die doet wat ze zeggen

Duidelijk, snel, goed.

Duidelijke site, uitstekend product, snelle levering tegen een goede prijs.

super en snelle leveringen

ik vind het een goede overzichtelijke webshop en snelle leveringen

Goede communicatie, snelle levering

Ik kocht een stuk Prolyte van 2 meter. Kreeg direct een mailtje binnen waarop stond dat het verzenden van het stuk wat vertraging zou oplopen wegens de vakantieperiode. 2 dagen later kreeg ik het pakket toch binnen, super dus!

Geweldig, professionals, top producten

Had plannen om mijn truss installatie te vergroten. Maar toch vragen welke truss te kiezen of mee uit te bereiden. Na duidelijk overleg en goede informatie. Bestelling geplaatst Je krijgt waar voor je geld en levering is zeer snel Ook met lengte transport

goede winkel, goede prijzen

Al meerdere malen besteld. Correcte levering. Ene product iets goedkoper, andere product iets duurder dan andere (web)shops maar dat is normaal, net wat je nodig hebt en welke marge de desbetreffende winkel hanteert. Chat werkt ook goed en snel antwoord. Al met al fijne shop!

super!

Goed op de hoogte gehouden wat betreft zending of hij al verstuurd was enz. Snelle schakeling tussen alles!

prima , snelle levering, correcte afhandeling

Correcte levering volgens afspraak