Geweldig services

Ze denken goed mee, geven advies waar nodig. Supersnelle reacties als je met ze chat. En natuurlijk snelle levering.

Oké

Alles zeer oké zeeer snelle levering, zelfs niet nodig. Degelijk zijn jullie wel.

Snelle levering, duidelijk advies

Snelle levering en flexibel. Komen met goede alternatieven wanneer iets niet voorradig is

Bestelling veelste laat ontvangen

Gebeld, bied geen oplossing aan.

Beste Nabil, Bedankt voor je feedback! Vervelend om te horen dat je je pakketje niet tijdig hebt mogen ontvangen. Onze excuses. We doen er alles aan om dit artikel op tijd te bezorgen. Helaas komt het wel is voor dat een pakketje 1 á 2 dagen vertraagd raakt bij onze bezorgpartner DHL, zoals in dit geval. Hiervoor kunnen wij helaas niet direct een gepaste oplossing bieden. Hoe zouden wij dit voor in de toekomst kunnen verbeteren? Met vriendelijke groet, Team Stage Roads

Goed product voor een scherpe prijs

De kunststof koffers zijn van zeer goede kwaliteit ten opzichte van de prijs. Jammer is wel dat Bij de Daily case DAP 16 het binnenwerk één groot blok plukschuim is van bijna 8 cm dik. Bij zo'n koffer verwacht je sneller 2 vellen van 4 cm zodat dunnere voorwerpen niet "verdwijnen in het schuim"

goede telefonische bereikbaarheid.

Snelle levering van het gevraagde, oplossing zoeken als er iets niet op voorraad is. goede service.

levering niet op tijd afgeleverd. Tot vandaag nog niet ontvangen

levering niet op tijd afgeleverd. Tot vandaag nog niet ontvangen

Helder, duidelijk en stipt

Wat ik nodig had voor onze toneelvereniging Tejatergroep Snippers, via internet besteld en volgende dag netjes geleverd.

Duidelijke site, snelle levering

Duidelijke site, snelle levering en goede service

Slechte service

Ik krijg geen reactie op mijn klantvragen en de telefoon wordt ook niet opgenomen

Kan iets netter moet zaag ook even haaks zetten

Doe 1 bestelling en krijg 3 pakketjes waarvan 1 niet aankomt word verder niet geholpen

Goed duidelijk en snel geholpen

Ze kunnen na je vraag in de chat linkjes sturen zo dat jij kan bestellen wat je nodig ik was zeer goed geholpen en ben blij met me aan koop

Fijn bedrijf snelle levering

Ik zou zeker meer aankopen doen bij stage roads

Denken mee, snelle service

Bellen, en als het product opvoorraad is eventueel dezelfde dag nog op te halen. Live chat wordt snel op gereageerd. En ook met antwoorden waar je verder mee kunt

Gewoon goed.

Levering iets later dan verwacht, maar keurig verpakt. Producten voldoen volledig aan verwachting.

prijs-kwaliteit is uitstekend

Goedkoopste in prijs en zelfde kwaliteit als bij showtex. Supervlotte levering.

Keurig en snel geholpen

Keurig en snel geholpen

Super Service Super Schnelle Lieferung

Kurz geschrieen schnelle Antwort gute Beratung und super schnelle Lieferung wie immer Top Top Top!!!

Volgende dag in huis, topkwaliteit

Topwinkel! Snel geleverd, en product doet exact wat het beloofd. 10/10

Product snel geleverd voor een aantrekkelijke prijs

Mooie speakerset gekocht bij stage. Voor een scherpe prijs en snelle levering.

Erg slecht heb foto gestuurd van kapot lampje niets meer gehoord

Ik had hem terug gestuurd met verkeerde factuur van 1,5 jaar geleden en niet de nieuwe factuur

Snelle levering!

Snelle levering. Telefonisch contact erg netjes.

snel en goed

lampjes supersnel bezorgd

Gaat meestal goed en snel

kwaliteit van de 2e handse producten is soms wisselend, maar over het algemeen is de prijs/ kwaliteit verhouding prima.

pakket ontvangen na veel rondslomp de fout zat bij post nl die gaf aan dat mijn adres niet bestond het pakket na aantal pogingen tot bezorgd erg blij mee. ik ben ook goed geholpen door mensen van het bedrijf via mail contact dit was duidelijk en snelle reacties.

Over Stage Roads

Stage Roads levert professionele licht-, geluid- en beeldapparatuur dat inzetbaar is voor beurs, events, in-store en -outdoor promotie om uw producten een zo goed mogelijke uitstraling te geven. Wij staan voor het beste advies en bieden u als klant van begin tot eind de beste service. De verkoop van Stage Roads vindt plaats via de online webwinkel of bij onze vestiging in Almelo.