Heel snel en correct.

Vlot besteld, en correcte snelle levering.

Geweldige service

Geweldige service en zeer snelle levering. Aanrader.

Zeer snelle en correcte levering

Zeer snelle en correcte levering. De website geeft ook de juiste info weer rond voorraad.

Perfecte aflevering en producten

Alles conform verwachting

Bestellen gaat lekker makkelijk, wordt snel geleverd. Helaas doet het product niet wat beschreven staat in de beschrijving. Het is gewone mist en geen low fog zoals de omschrijving doet vermoeden. We hebben 4 machines geprobeerd en helaas.

Snelle levering van topproduct !

Beamz uplight besteld, goedkoopste bij Stage Roads gevonden. Precies wat we zochten en direct leverbaar.

Snelle levering en fijne communicatie

We zijn een nieuwe studio aan bouwen en inrichten waarvoor we een grid ophangsysteem tegen het plafond wilden maken voor belichting met buizen. Alles mooi zwart zodat er weinig reflectie is. De toch wel grote levering kwam snel binnen. Niet alle materialen waren direct op voorraad maar deze zijn snel nageleverd. Prettige communicatie met klantenservice. Zo was het mogelijk dat we al een start konden maken en hebben we het laatste materieel later afgelopen week opgehangen. We zijn blij met het eindresultaat :)

Goede snelle service!!

Nette keurige service en producten!!

Goed geholpen

Prettig geholpen

Ik heb reis gekocht. Top kwaliteit. En snelle levering

Duidelijke webshop, prima service

Duidelijke webshop, prima service, spullen keurig op tijd!

Vriendelijk, snel, geen klachten!

perfecte service en snelle levering

geen opmerkingen

Supersnelle verzending

Was op zoek naar xlr patch panel en kabels.. via google kwam ik uit op stage roads.. super, niet duur en een hele snelle verzending..

Prijs kwaliteit niet te kloppen

Ze hebben goede prijzen en de leveringen gebeuren goed en correct dus top service dat tegenwoordig soms bij andere bedrijven beetje zoek is geraakt

Ruime keuze en snelle service. Vriendelijke hulp online

Goede meedenkende service en prijs kwaliteit verhouding

Als er wat is staan ze voor je klaar met de juiste service. Tevens kunnen ze voor jou altijd kijken voor een betere prijs van een product door met ze in gesprek te gaan. Daarnaast als er wat is wordt je product snel en vakkundig gerepareerd of vervangen.

Ik ben prima geholpen.

Alleen jammer dat het bedrijf soms moeilijk telefonisch te bereiken is.

Alles seuper geregeld

Top snelle levering

Super service!

Door mijn eigen fout het pakketje niet aangevinkt voor afleveren maar afhalen. Na een snel telefoontje werd het geregeld en werd het pakketje tijdig bij mij bezorgd.

Vlot en perfect

Vlotte levering en netjes ingepakt

Steeds kwaliteit en snel geleverd!

Een duidelijke website met deftige foto's en zeer correcte prijzen. Wel een beperkter aanbod maar steeds voorradig wat dus een snelle levering betekent. Wanneer verschillende producten uit verschillende magazijnen komen blijft de verzendkost hetzelfde. Leuke webwinkel!

Das Material ist nicht geliefert worden.

Das Material ist nicht geliefert worden. Es wird behauptet ich hätte die Falsche Adresse angegeben. Mir sind erhebliche Kosten entstanden. Da ich das Material wo anders mieten mußte. Was sich nicht will. Der Kundenservice kümmert sich nicht darum, sonder schiebt die Schuld einfach weiter. Sehr , sehr, umprofessionell.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Vakkundig geholpen aan de telefoon en diverse mogelijkheden geboden

prima snelle levering

makelijk bstel process snelle punctuele levering. gewoon prima site.

Smirnoffweg 9

7602 RC Almelo

Over Stage Roads

Stage Roads levert professionele licht-, geluid- en beeldapparatuur dat inzetbaar is voor beurs, events, in-store en -outdoor promotie om uw producten een zo goed mogelijke uitstraling te geven. Wij staan voor het beste advies en bieden u als klant van begin tot eind de beste service. De verkoop van Stage Roads vindt plaats via de online webwinkel of bij onze vestiging in Almelo.