Goeden advies en snel geleverd

In preciepen snel geleverd wel rekening houden met een vertraging rond feestdag maar dat licht misschien ook wel bij de drukt na die daggen

let op als je de bestelling plaatst dat ze al niet bij jouw geleverd is

een leverancier zoals er weinigen zijn snel , veel voorraad en degelijke merken geen bullshit

Supersnelle levering

Een zeer ruime keuze aan oplossingen en de eenvoud van online bestellen. Bestelling donderdagavond geplaatst en netjes bevestiging gekregen met de melding levering maandag. Zaterdag kwam tot mijn blijde verrassing het pakket op zaterdag al binnen, netjes verpakt.

Goed artikel, goedkoop en snel verzonden

Tijdens storm scheurde er materiaal van onze party tent af, met superhandige clips konden we het zeil weer vastmaken aan de palen. Snel Verzonden en superhandige clips

Snelle service en goede producten

Afgelopen week backdrop besteld en via de mail netjes op de hoogte gehouden van je bestelling en snelle verzending!

Prima ervaring! Alleen tracking mail kwam pas na bezorging

Bestellen, betalen en verzenden was allemaal best prima. Goede prijs, leuk assortiment. Het enige nadeel was dat de mail met de tracking informatie pas na de levering kwam. Kan gebeuren wat mij betreft maar wel beetje onhandig. Ik ga hier in ieder geval nog wel vaker bestellen.

Goede kwaliteit snel geleverd

Snel geleverd Goed verpakt Prima kwaliteit Geen slechte verrassingen - rechttoe rechtaan.

Snel, goed en compleet

Goed bedrijf! Levert snel, verzendt snel (met PostNL, dus dat werkt hier altijd goed!) en de communicatie met het bedrijf zelf is lekker rustig en duidelijk - geen twintig track&trace mails en allerlei poespas. Ook de website zelf is goed en duidelijk. Aanrader dus!

gewoon geweldig bedrijf no nonses goede prijs mooi aanbod

ga zo door

Klacht n.a.v. ontvangen artikel niet beantwoord

Ik heb enkele artikelen besteld en een daarvan was een 3,5mm plug met rode kap (12 stuks). Ik ontving de plug met zwarte kap. Hierover gereclameerd via klantenservice, maar geen reactie. Wel enkele dagen later het verzoek ontvangen voor deze beoordeling via Kiyoh. Om niet te snel te oordelen heb ik 10 dagen gewacht op een reactie. Geen reactie, dan nu maar zo reageren. Overigens de toezending was snel en adequaat, maar helaas net niet het juiste artikel.

Erg snelle levering

Omtrent een koffer. Erg snelle levering, goed verpakt.

Sneller thuis dan verwacht !!

Toen ik bestelde verwachte ze dat mijn pakket maandag thuis zou aankomen , Maar zaterdag ochtend stonden ze al voor de deur!

Betrouwbaar en snelle service

Ik was op zoek naar trusspinnen en ik koos de B-stock variant. Die ze tot mijn verbazing gewoon op ruime voorraad hadden. Toen het aankwam, was ik verbaasd; het geleverde materiaal was als nieuw en ook nog eens snel geleverd. Kortom, echt een topbedrijf!

Prima service!!

Wel was het apart dat de zending in twee delen werd gekeverd met twee verschillende vervoerder. Ene pakket met DHL andere met Post NL.

Ruim assortiment

Snelle levering Ruime keuze

zeer goede opvolging

zeer goede opvolging waarvoor dank

enorm snelle levering

Op dinsdag besteld, en op donderdagochtend lag het pakket al op de vloermat. Persoonlijke communicatie (geen robots) en perfecte dienstverlening.

Vlotte levering

Vlotte levering en product zoals omschreven.

De haken die ik besteld heb zijn van super kwaliteit! De levering was super snel! Echt een aanrader!!

Good service

I was unsure what would be best for me, they helped me a lot to choose the best and even cheaper than in several other places I researched.

Goed assortiment

Deze website heeft een een groot assortiment voor een goede prijs

Commande de pièces

Tout est parfait

Deze mensen zijn telefonisch bereikbaar super advies

Elke vraag word perfect beantwoord, echte meedenkers.

zeer goed

vlot artikel gevonden op website met aanbod gelijkaardige artikelen en toebehoren. Zeer vlotte verwerking en bestelling.

Hele snelle levering en opvoorraad

Ik heb tig keren matriaal besteld .En daar zeker te vreden over .Waarom ? Matriaal is vaak de volgende dag al binnen . Ze nemen je echt serieus of ben ik niet de grootste klant Jongens ga zo door en tot de volgende bestelling.

Over Stage Roads

Stage Roads levert professionele licht-, geluid- en beeldapparatuur dat inzetbaar is voor beurs, events, in-store en -outdoor promotie om uw producten een zo goed mogelijke uitstraling te geven. Wij staan voor het beste advies en bieden u als klant van begin tot eind de beste service. De verkoop van Stage Roads vindt plaats via de online webwinkel of bij onze vestiging in Almelo.