Super geregeld

Snelle service, en prima materialen

Parfait

Livraison rapide et service efficace. Merci beaucoup

Telefonisch goed geholpen

Omdat bij een andere webshop verwarring was over welke versie van een product precies geleverd wordt, heb ik gebeld met stage roads en die gaven onmiddellijk uitsluitsel. de bestelling werd snel afgewikkeld, tegen een gunstige prijs.

Contact vooraf was slecht

IVM. dat wij zeker wilde weten of we op het tijd konden ophalen wilden wij graag telefonisch contact, dit bleek onmogelijk. Via mail kregen wij te horen dat wij het op tijd konden ophalen maar dat wij moesten wachten op een mail wanneer het klaarstond. Dit zou beteken dat wij iemand de gehele dag standby moesten hebben staan tot de mail binnen kwam. Hierover wilden wij weer telefonisch contact, dit bleek wederom onmogelijk. Verder product wel naar wens gekregen.

Zeer goede service. Goede uitrusting.

Snelle levering, goede service via de chat. Ik zou 100% hebben gezet als de BasesPlates iets gedetailleerder waren (met betrekking tot de grootte van de gaten). Jammer dat de site maar in één taal beschikbaar is (Maar gelukkig is er Deepl ;) ).

Alles zoals afgesproken

Alles zoals afgesproken, ik verwacht alleen de artikelen nog die tijdelijk niet op voorraad waren

Netjes geholpen en op tijd binnen

Het was een simpele bestelling maar het geeft goede dingen aan als ook goedkope kleinere bestellingen op tijd en netjes aankomen.

Goed geholpen door bekwame vakmensen

Soms is het best nog wel eens puzzelen, zeker als het om truss gaat. De medewerkers van vestiging Almelo hielpen mij in no time uit de brand en kon mijn boeking met de juiste missende onderdelen tot een goed einde brengen. Dank

Snelle levering, overzichtelijke website

Ik vond snel wat ik nodig had en het werd snel en compleet geleverd.

Prima ervaring met Stage Roads

Vlotte levering en goede service.

Netjes en heel snel en geen gedram

Fortex truss

Mooi uitgebreid gamma Prijs kwaliteit heel goed Fortex truss gamma heel mooi Snelle leveringen Duidelijke website

Top top top

Heb truss klemmen gekocht top product ! Ook zeer netjes verpakt ontvangen !

Top product en snelle levering

Duidelijk op de site alles te vinden. Daarna simpel te bestellen, al werkte de knop afterpay niet, dus en dik tevreden. Wees gerust ik kom terug. Namens the music place Dank!

accuraat, vriendelijk en snel

accuraat, vriendelijk en snel

Goeden advies en snel geleverd

In preciepen snel geleverd wel rekening houden met een vertraging rond feestdag maar dat licht misschien ook wel bij de drukt na die daggen

let op als je de bestelling plaatst dat ze al niet bij jouw geleverd is

een leverancier zoals er weinigen zijn snel , veel voorraad en degelijke merken geen bullshit

Supersnelle levering

Een zeer ruime keuze aan oplossingen en de eenvoud van online bestellen. Bestelling donderdagavond geplaatst en netjes bevestiging gekregen met de melding levering maandag. Zaterdag kwam tot mijn blijde verrassing het pakket op zaterdag al binnen, netjes verpakt.

Goed artikel, goedkoop en snel verzonden

Tijdens storm scheurde er materiaal van onze party tent af, met superhandige clips konden we het zeil weer vastmaken aan de palen. Snel Verzonden en superhandige clips

Snelle service en goede producten

Afgelopen week backdrop besteld en via de mail netjes op de hoogte gehouden van je bestelling en snelle verzending!

Prima ervaring! Alleen tracking mail kwam pas na bezorging

Bestellen, betalen en verzenden was allemaal best prima. Goede prijs, leuk assortiment. Het enige nadeel was dat de mail met de tracking informatie pas na de levering kwam. Kan gebeuren wat mij betreft maar wel beetje onhandig. Ik ga hier in ieder geval nog wel vaker bestellen.

Goede kwaliteit snel geleverd

Snel geleverd Goed verpakt Prima kwaliteit Geen slechte verrassingen - rechttoe rechtaan.

Snel, goed en compleet

Goed bedrijf! Levert snel, verzendt snel (met PostNL, dus dat werkt hier altijd goed!) en de communicatie met het bedrijf zelf is lekker rustig en duidelijk - geen twintig track&trace mails en allerlei poespas. Ook de website zelf is goed en duidelijk. Aanrader dus!

gewoon geweldig bedrijf no nonses goede prijs mooi aanbod

ga zo door

Over Stage Roads

Stage Roads levert professionele licht-, geluid- en beeldapparatuur dat inzetbaar is voor beurs, events, in-store en -outdoor promotie om uw producten een zo goed mogelijke uitstraling te geven. Wij staan voor het beste advies en bieden u als klant van begin tot eind de beste service. De verkoop van Stage Roads vindt plaats via de online webwinkel of bij onze vestiging in Almelo.