Zeer snel geleverd en zeker goede info te vinden op hun site wat je koopt

Super snelle levering. Duidelijke communicatie.

Bijzonder duidelijke communicatie. Pakket de dag nadien ontvangen. Perfect!

Top productvennservice

Overtreft verwachting

Snelle en op afspraak levering

Tweede keer dat ik hier bestel en telkens vlot geleverd en top materiaal.

Makkelijk en snel.

De producten die ik nodig had, kon ik makkelijk vinden op de website. Daarna worden de producten goed verpakt en snel geleverd.

geweldig (professioneel) bedrijf met scherpe prijzen en snelle levering

Reeds enkele malen besteld bij STAGE ROADS naar grote tevredenheid. Een groot professioneel asortiment en zelfs handige 2e hands/demo spullen verkoop. (ook reeds gebruik van gemaakt) Scherpe prijzen en een goed klantenservice. Ik zou zeggen zeker altijd even kijken op hun website, voor een goed vergelijk.

Goed!

Ik heb een tent besteld, deze was eerst in een foute kleur maar de juiste werd heel snel geleverd.

Goede kwaliteit en zeer snelle levering.

Snel, op voorraad en goed

Gewoon goed en snel. En wat op voorraad staat, is er ook en wordt geleverd. Bij anderen is dat te vaak anders. De klemmen van Fortex zijn prijsgunstig en tegelijk prima kwaliteit.

Vlot, binnen de 12u ontvangen

Vlot, handige website, voldoende info, vlotte levering

Makkelijk bestellen

Kenden jullie niet, maar meteen de eerste bestelling fijne ervaring. Product (té) goed verpakt, doos in doos in doos ;). zoals beloofd op zeer korte tijd verzonden en de volgende dag ontvangen. Product voldoet precies zoals in de product beschrijving op de website staat beschreven.

Geweldig service

Snel geleverd, altijd tevreden!

Goed en snel geholpen

Denken met je mee en leveren snel.

Top !!

Spoed bestelling gedaan, werd meteen op gereageerd en volgende dag al binnen!

. .......

.............

Snel en correct

Met 2 dagen thuis en zoals omschreven, perfect dus.

Overzichtelijke website en levert lekker snel.

Het is makkelijk zoeken op de website. Op de site is ook goed zichtbaar of iets wel of niet leverbaar is. Als je iets besteld wordt het lekker snel geleverd!

Producten snel en zoals omschreven ontvangen. Happy Days!

Makkelijke te bestellen. Goede prijs Snelle service

Goeie producten, eerlijke prijs, snelle levering

Goeie producten, eerlijke prijs, snelle levering

Snelle levering en goeie kwaliteit!

Ben zeer tevreden en zou graag de winactie winnen voor meer licht en geluid spullen te kopen voor feesten mvg bas

Nette prijzen. Goede website en snelle levering.

Levering ok, bestelling niet.

Website geeft duidelijk aan dat als produkten elders goedkoper verkrijgbaar zijn, er een mail gestuurd kan worden en hier actie op ondernomen wordt. Mail gestuurd, geen enkele reactie. Dus uiteindelijk andere items besteld. Bestelling binnen enkele dagen thuis.

perfecte levering

Bedrijfsgegevens

Smirnoffweg 9

7602 RC Almelo

085 002 1422

[email protected]

Over Stage Roads

Stage Roads levert professionele licht-, geluid- en beeldapparatuur dat inzetbaar is voor beurs, events, in-store en -outdoor promotie om uw producten een zo goed mogelijke uitstraling te geven. Wij staan voor het beste advies en bieden u als klant van begin tot eind de beste service. De verkoop van Stage Roads vindt plaats via de online webwinkel of bij onze vestiging in Almelo.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.