Doen wat ze beloven. Aantrekkelijke prijzen

Levering op tijd en levert wat je besteld

Heb hier een kabelgoot voor buiten besteld, mooie en goede kwaliteit, zeker een aanrader

Superstrakke leveringen en goede service

Op een vraag over passende onderdelen voor mijn project snel antwoord gekregen, inclusief linkjes naar de juiste items op de website. Perfect en snel geleverd.

Besteld product voldoet aan verwachting Goede prijs kwaliteit Snelle verzending en je wordt goed op de hoogte gehouden van de status Een compliment waard Echt een aanrader

Alles netjes geleverd volgens afspraak

Ik had snel een podium nodig, even googelen en kwam al snel uit bij Stage Roads. (goede reviews dus de keus voor Stage Roads gemaakt) Site is overzichtelijk en al snel had ik alle spullen gevonden die ik nodig had. Bij de betaling ging het even mis, na een belletje naar de (goed bereikbare) klantenservice nieuwe betaallink ontvangen en order besteld. Vrijdag zou de bestelling geleverd worden, chauffeur belde netjes dat hij er bijna was en 's avonds was het podium al in gebruik. Helemaal tevreden.

Goed geholpen en snel geleverd

Zeer snelle en kwalitatieve levering

Geen problemen gehad, binnen de afgesproken termijn. Kan meteen mee aan de slag.

mooie betaalbare producten en snelle levering

setje verdeelblokken op powercon besteld, deze waren volgende dag in huis goed verpakt zeker een aanrader

Snelle levering, compleet en goed verpakt. Wel via twee transporteurs omdat ea. een lange lengte had. Dat is wel jammer, twee ritten voor één bestelling

snel en duidelijk

snel en duidelijk

Goede prijs en prima kwaliteit!

Snelle levering en goede kwaliteit van de produkten!

Showgear Dj Truss Stand. Snelle levering mooi product.

De Showgear Dj Truss Stand werd binnen een dag geleverd. Mooi product, stevig en snel in elkaar te zetten.

Simpel: gewoon gekregen wat je besteld en snel ook

Snel, betrouwbaar en krijgen wat je besteld. Kortom aanrader

Snelle levering duidelijke website en mooie producten

^^

Duidelijke website en overzichtelijke specificaties in het overzicht van afbeeldingen

Snelle levering, duidelijke website en gemakkelijk te bestellen. Alles buisklemmen zijn wel los verpakt in plastic, ook wanneer je een pakket van 80 stuks besteld.

Duidelijk site, snel gevonden wat is zocht. Vriendelijk mensen die je helpen. Goede prijs/kwaliteit verhouding en snel verzonden. Vandaag besteld is morgen idd morgen in huis!

duidelijk en snel!

juiste product snel ontvangen

Fan-tas-tisch!

- Altijd correct - snelle levering - lage prijzen Ik kom zeker terug!

Goed geholpen en snel geleverd

Ik kon de kabel die nodig was niet vinden op de site. Toen gebeld en een goed advies gekregen. De bestelling werd gelijk door de Stage Roads medewerker gemaakt en ik kreeg een email om de bestelling te bevestigen en betalen. De volgende werkdag had ik alles in huis. Top

Geweldige service en prijs !

Top product, geweldige service, levering en prijs!

Snelle levering en uitstekende service

Ik had een complete beursstand besteld bij Stageroads. Na advies via de chatbot heb ik snel en eenvoudig de stage kunnen bestellen. 2 dagen later (wel pas na betaling) werd deze geleverd. Bij levering ontbrak een onderdeel en na 1 telefoontje werden de ontbrekende goederen alsnog verzonden. Aanrader!

is goed

Groot aanbod met super snelle levering!

Website is overzichtelijk, en mede door de scherpe prijzen wist ik meteen dat ik moest bestellen. Van de specificaties/ technische eisen tot het bestelproces: de website is snel, inzichtelijk en gemakkelijk te gebruiken. In een paar klikken besteld en binnen 48 uur in huis, wat een service! Ik kan iedereen Stage Roads aanraden voor een soepele en bijzondere (online) aankoop ervaring. Ga zo door!

Top-service binnen een heel breed aanbod

Een keuze maken op de website was heel moeilijk, de site is heel overzichtelijk, maar het aanbod is zo uitgebreid dat kiezen bijna een onmogelijk opdracht bleek. Eenmaal gekozen kwam de levering heel snel, goed ingepakt en de producten van heel erg hoge kwaliteit. Deze shop is zeker een aanrader!

product volgens beschrijving, snelle levering

product volgens beschrijving, snelle levering, werkt goed.

Over Stage Roads

Stage Roads levert professionele licht-, geluid- en beeldapparatuur dat inzetbaar is voor beurs, events, in-store en -outdoor promotie om uw producten een zo goed mogelijke uitstraling te geven. Wij staan voor het beste advies en bieden u als klant van begin tot eind de beste service. De verkoop van Stage Roads vindt plaats via de online webwinkel of bij onze vestiging in Almelo.