Heel tevreden

Correcte levering. Zeer goed verpakt. Erg vriendelijke uitbater. Ik ga hier zeker nog bestellen.

Wilde sockeye zalm MSC keurmerk on-line besteld. Lekker. Ik had wel nog wat vragen over dit product en het MSC keurmerk. Via e-mail heb ik hierover gecommuniceerd. Ik kan alleen maar zeggen dat ik erg snel mijn antwoorden kreeg. Ik heb hier een heel goed gevoel van vertrouwen aan overgehouden en ga zeker vaker bestellen.

Uitstekend Vlees!!!

Afgelopen weekend een Australische wagyu picanha van 1120 gram met een bms score van 8 ( LeJean ) en 2 black angus Tomahawks van 1400 gram op de barbecue gedaan, de wagyu picanha van LeJean was echt de ster van de show. Ik heb me nieuwe slager gevonden

Prima levering

Nog niet alles klaargemaakt maar konijn was heerlijk

Fanrastische kwaliteit

Fantastisch kwaliteit lamsgehakt en ribeye

Super. Goed vlees snelle levering

Ik ben zeer tevreden. Had rendier besteld omdat het als herinnering aan Noorwegen een verrassing was voor een goede vriendin. We hebben er samen heerlijk van gegeten. Was verbaasd hoe snel en goed de bezorging was. Prima verpakt zodat je het zelf ook nog wat langer zou kunnen bewaren. Ik kon niet wachten om het klaar te maken. Zeker voor herhaling en zal het ook aanbevelen bij anderen.

It's second time I ordered from Le jean,and I am happy with their services and products Recommend

Snel en groen bedrijf

Heel tevreden. Bestelling werd zeer snel en in een plasticvrije koelbox geleverd!

Uitstekend vlees, uitstekend verpakt en bezorgd!!

Uitstekend vlees, uitstekend verpakt en bezorgd!!

prima vlees en correcte levering.

Prima, aan te bevelen.

Alles perfect

Uitstekende kwalteit

Vlees zoals vlees hoort te zijn

De eerste keer dat ik de kip proefde van Lejean begreep ik pas dat kip zo hoort te smaken. Daarna de stoof van de geleverde sucadelappen was een beleving. Ja het vlees is duur maar dat heb ik er graag voor over

Snelle levering en goede kwaliteit

Alles was keurig netjes de volgende avond in huis, goed verpakt en ook van goede kwaliteit. Ga zeker vaker bestellen!

Super tevreden

Alles naar wens

Prima vlees .

Netjes geleverd .

Zag er allemaal zeer goed uit.

Goed verpakt

Mooie producten

Snel verstuurd, goed verpakt, alles kwam diepgevroren aan:)

Super kwaliteit voor een mooie prijs!

Snel geleverd en mooi ingepakt. Was weer genieten met de winter BBQ. Tot volgende bestelling weer!

Mooi kwalitatief goed vlees.

Goede service, vooral de service voor 10.30 besteld en dezelfde avond nog in huis. Goed verpakt.

Prima vlees maar verwacht geen wonderen

Prima vlees voor prijs / kwaliteit maar verwacht geen worden. Waarom? Black Angus burger 86% vlees overige is opvulling. Voor smaak en binding heb je maximaal 2-4% nodig dus je betaalt flink voor wat paneer maar gaat ook ten koste van smaak en sappigheid. Rib eye is mooi stuk maar flink pezig dus zorg dat je lang en langzaam gaard om de bekende sappigheid van rib eye te krijgen. Nogmaals prima vlees maar niet meteen overtuigd.

Het vlees is van heel goede kwaliteit en een mooie ruime keuze hier! De bezorging is stipt en het vlees is netjes en zorgvuldig ingepakt. Met de kerstdagen rendiervlees van uitstekende kwaliteit gegeten en wilde eend.

Prima service en mooie producten voor een redelijke prijs.

Over LeJean

LeJean | VleesAtelier

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.