Bestelling kalkoen

Perfect op tijd geleverd , 2 dagen voor bereiding. Ik had de 3 kilo kalkoen. Een nacht laten weken in water met zout, suiker en sap van mandarijntjes. Daarna droog maken en onder de huid ingewreven met boter en kruiden. 25 min per kilo en 30 minuten rusten, geen droge kalkoen echt heerlijk dank u wel

zeer tevreden over de levering, de service, PRIMA

Aanvankelijk was ik een beetje sceptisch , waarschijnlijk omdat ik de ervaring niet had van levensmiddelen online te bestellen. Maar nu ben ik heel tevreden en zal ik dat zeker nog herhalen. Vooral de manier van verpakken , transport en versheid voldeed aan de hoogste prijs/kwaliteitsregels. Dank daarvoor !

Alleen het allerbeste vlees!

Mooi bedrijf met top kwaliteit vlees!

Lekker vlees, fantastische service

Heerlijk buikspek besteld en gekregen. Alleen was door mijzelf de bezorgdatum een week te laat gezet… 1 mailtje en het werd gelijk nog op de dag van mijn mailtje geleverd. Erg fijn!

Prima bedrijf

Groot assortiment, snelle bezorging, super verpakt, hoge kwaliteit vlees. Praktische websitr

Snelle levering en super kwaliteit

Vanaf het eerste bezoek aan de site tot en met de levering was alles keurig in orde.

Prefect en degelijk verzorgd

Prettig als je een luxe en afgewogen bestelling maakt, het zo mooi en degelijk en ook goed verpakt en afgeleverd afgerond wordt. Mijn complimenten en het voelt zeer vertrouwd.

Voor herhaling vatbaar

Hazenrug en lamskoteletjes besteld. Machtig mooie producten. Goed verpakt, diepgevroren en voorzien van houdbaarheidsdatum. Keurig bezorgd op afgesproken tijd en datum. Alles wel prijzig, maar vanaf €50gratis bezorgd.

Prima kwaliteit en een goede levering!!

Vlees is van goede kwaliteit en levering wordt gedaan volgens afspraak. Prima geregeld!!

Uitdtekend

Bezorging met info vooraf,zeer goed. Wisten vooraf hoe laat zending zou arriveren, dus goed geregeld

Snelheid,en produkten naar tevredenheid

Vandaag besteld, morgen in huis ,klopt Produkten naar verwachting en zeer goed verpakt in isolatie bescherming

Alles zoals beloofd

Prima gekoelde verpakking , duidelijke productlabels, Op aangekondigde tijd geleverd. Resteert alleen nog hoe het allemaal “bereid” gaat smaken : the proof of the pudding is in the eating …..

Erg goed!

Super lekker vlees. En de levering is altijd top! Goed in koele verpakking.

vlotte levering

vakzak

Prima, kan niet beter

Perfect allemaal

Uitstekende kwaliteit en service

Alles zoals beloofd en een super kwaliteit brisket. Kortom, ik ben zeer tevreden!

Door snel schakelen en flexibiliteit is een wijziging op reeds bestelde artikelen is bij Lejean alles op tijd en goed uitgevoerd.

Goed vlees, nette prijs en behulpzaam!

Mooi assortiment aan goede kwaliteit vleesproducten en aanverwante artikelen voor een nette prijs. Vriendelijke en behulpzame klantenservice.

Perfect aangeleverd en keurig op tijd

Prima ervaring met het bestellen bij LeJean, Aanleveren ging perfect ,was keurig verpakt en goed koud. Vlees was ook top. Wij bestellen hier vaker

Nog niet geproefd, zit in de vriezer, maar service o.k. Verpakking top!

Perfect !

Uitstekend verpakt en goede begeleiding tot aan aflevering !!!

Snel geleverd en mooi vlees

Erg tevreden over de afhandeling van mijn bestelling. Een snelle levering waarbij ik goed op de hoogte werd gehouden m.b.t. De status. De kwaliteit van het vlees is erg goed.

geen op of aanmerkingen

Alles is heel goed verlopen van bestelling tot bezorging Niets op aan te merken. Top

Goed verpakt, op tijd geleverd en prima product.

Goed verpakt, op tijd geleverd en prima product.

Over LeJean

LeJean | VleesAtelier