Niet verder vertellen.

Iberico Pluma is het beste stuk varken dat ik ooit heb gegeten en verslaat een goede rib eye.

Beste Serge, Daar zijn wij het helemaal mee eens, een fantastisch stukje vlees voor een leuke prijs! Ok, de graangevoerde ribeye uit Australië is een mooie uitdager van deze pluim, NL voor pluma:) Dank voor je feedback Met vriendelijke groet, LeJean.nl

Uitstekende verpakking en er was nog een extraatje bijgevoegd, helemaal top.

Dag Anne, Bedankt voor de mooie feedback en mooie 10! Geniet ervan en graag tot een volgende keer, Met vriendelijke groet, LeJean.nl

Zeer enthousiast

Paar dag geleden een mooie variatie aan vlees besteld. De levering was super, mooi geleverd in de avond uren en bevroren vervoerd in een koelbox. Vlees ziet er zeer goed en vettig uit. Het welkomsvlees was een aangename verassing. Nu maar hopen dat alles smaakt en dan zal ik zeker vaker bestellen!

Beste Jeroen, Goed om te lezen, dank voor je positieve feedback! Voor het vlees, beetje zout en peper en liefde dan komt dat helemaal goed. Met vriendelijke groet, LeJean.nl

Helemaal top!

Prachtig hertenfilet besteld en was netjes bezorgd op de afgesproken tijd!

Beste Alex, Graag gedaan, en geniet van dit prachtige stukje vlees uit Nieuw-Zeeland. Met vriendelijke slagers groet, LeJean.nl

Netje geleverd, goed vlees. De gehele ervaring was zeer goed

Dank, dank voor dit mooie cijfer. Blij dat wij de online ervaring zo hebben kunnen laten werken. Met vriendelijke groet, LeJean.nl

Vriendelijk, uitstekende producten en snelle opvolging

Uitstekend en professioneel

Dag Dirk, Niet aan toe te voegen zo te lezen, bedankt voor de mooie 10! Met vriendelijke groet, LeJean.nl

Mooi vlees, goed verpakt en leuke verrassing!

Snelle service en goed gekoeld aangekomen vlees

Beste Ria, Dank voor de mooie 9 en goed te lezen dat het bevallen is. Graag tot ziens in onze webshop. Met vriendelijke groet, LeJean.nl

Mooi vlees & keurig verpakt

Mooie ribben ontvangen welke goed verpakt waren. Tevens een klein biefstukje als appreciatie er bij ontvangen, erg attent! Wij zullen hier vaker bestellen.

Beste Mike, Fijn om te lezen dat de eerste ervaring zo goed bevallen is. Graag tot een volgende keer, bedankt voor dit mooie cijfer! Met vriendelijke groet, LeJean.nl

Super service en zeer goede kwaliteit

Super service, is de bestelling komen brengen omdat PostNL het liet afweten. Volgende keer absoluut weer LeJean!

Beste Reyer, Graag gedaan, als het mogelijk is dan bieden we gelukkig service tot aan de voordeur. Bedankt voor de positieve feedback. Met vriendelijke groet, LeJean.nl

Excellent meat, high quality and sublime in taste!

I order meat for my most important cooking sessions at LeJean.nl since2 months now. It's of the highest quality I have ever had!

Dear Roy, Thank you for your kind words. We are happy that you have received this wonderful experience. With our delicious products you can make the tastiest dishes as we view online. Kind regards, LeJean.nl

Supermooie spareribs!

Héérlijk

Gewoon goed

Prima producten, goed bezorgd.

Terecht predicaat “premium”

* Overzichtelijke webshop * Voldoende optionele opties voor bezorging * Bezorging volgens afspraak in de avonduren * Keurig diepvries verpakt, met nuttige productinformatie * Top kwaliteit vlees Angus beef - en lamsburgers deden absoluut niet onder voor restaurant kwaliteit. En zijn vele malen beter dan wat je krijgt bij snackbars en fastfood ketens. Je proeft het verschil!! Vol van smaak en boter mals. De parelhoen smaakte, zoals de verwachtingen die waren gewekt. Kan daarom niet wachten om de rest van mijn bestelling uit te proberen; spareribs, biefstuk en (gratis welkoms) steak. Vanwege hoge verwachtingen, heb ik speciaal hiervoor een keramische bbq van Patton aangeschaft. Premium vlees van Le Jean op een Kamado is ultieme beleving . Kortom, alles klopt en is zeker voor herhaling vatbaar.

Beste Achmed, Hartelijk dank voor deze mooie woorden en fantastische beoordeling. Hier doen wij het elke dag voor als specialist en proberen iedere dag onze klanten te verwennen met de kwaliteit en bovenal service. Het doet ons goed dit te lezen. Kwaliteit hoeft niet prijzig te zijn en zoals u schrijft is een burger bij ons ook een echte smaakvolle burger. Heel veel plezier bij het bereiden van de overige producten. Graag tot ziens, Met vriendelijke groet, LeJean.nl

Mooi stuk vlees ( Pichanja) en super vriendelijk ontvangen, keurig nette service. Veel bedrijven kunnen hier een voorbeeld aan nemen. Een ondernemer zie zijn zaakjes heel goed voor elkaar heeft, wat een prachtig bedrijf!

Beste Jan, Dank voor deze mooie woorden. We blijven dit zo volhouden. Kwaliteit en service winnen het volgens ons altijd. Met slagers groet, LeJean.nl

Excellent meat, excellent service!

I'm very happy with service and the quality of the meat from LeJean. All meats are frozen correctly, they defrost perfectly in the fridge within 24 hours and you wouldn't be able to tell they were previously frozen when you eat them! I ordered some Bison rib eyes (a first for me) and they were so juicy and had a great beefy flavour. I also ordered some beef chuck eyes as I wanted to try a cheaper cut of steak that still had plenty of fat and I was not disappointed. They were unbelievably delicious and I would definitely order them (and other products) again! I now have a reliable source for all the amazing things I want to make for Christmas. Thank you, LeJean!

Dear Liz, Thanks for these nice words and compliments. We'll do everything in our power to deliver the meat & other specialties in the best way. Fresh or frozen should not be a quality difference according to us. Thank you for the 10! We look forward to see you again in our online store. Kind regards, LeJean.nl

Uitstekende levering van mooi vlees

Werkelijk niets op aan te merken, uitstekende communicatie, op het zicht mooi vlees, keurige aftersales. Hier ga ik later deze maand kalkoen bestellen

Beste Maarten, Fijn om deze feedback te lezen. Dank voor het mooie cijfer en graag tot ziens in onze winkel. Met vriendelijke groet, LeJean.nl

goede service en producten.

mooi vlees..... snelle service...…..goed gekoeld afgeleverd door post nl......chapeau

Beste John, Dank voor deze positieve feedback. Mooi, snel en goed dat is waar we voor staan met een extra glimlach online. Met hartelijke groet, LeJean.nl

Top service en kwaliteit

Super service en kwaliteit, medewerkers behulpzaam en uitermate attent!

Dag Niels, Dank voor dit mooie cijfer en mooie woorden. Met vriendelijke groet, LeJean.nl

Super goed verzorgd

Netjes op aangegeven tijd diepgevroren bezorgd,zelfs nog wat vlees extra gekregen om te proeven. super goed geregeld ga zo door.

Beste Lion, Dank voor deze positieve feedback. We gaan zeker zo door, wij worden van deze reacties altijd nog gemotiveerder. Dank voor de mooie 10. Met vriendelijke groet, LeJean.nl

Alles wederom zeer goed

We hadden de carpaccio vooraf en die viel ons voor de 2e keer tegen. Te waterig na het ontdooien. Misschien dat wij iets verkeerd doen? De ribbeye was heerlijk mals en de spareribs waren ook heerlijk met een whiskey marinade. Doorgaan zo Le Jean!

Top kwaliteit/service

Voor het eerst besteld en in 1 woord "TOP". Goeie kwaliteit vlees, netjes en in luxe verpakking verpakt alsof je een kado uitpakt. De levering is ook stipt volgens afspraak.

Beste Frans, Bedankt voor het mooie compliment. Fijn dat we de ervaring als een cadeautje hebben kunnen aanbieden. Met vriendelijke slagers groet, LeJean.nl

Top alleen andere bezorger nemen.

PostNL kwam het pakket bezorgen maar leverde 1 pakket af waar het er 2 hadden moeten zijn. Gelijk gebeld maar de bezorger is niet meer terug gekomen. Dag later is LeJean zelf het ontbrekende pakket komen brengen wat natuurlijk top is.

Beste Willem, Gelukkig konden we het zo netjes oplossen. Service tot aan de voordeur. Bedankt voor de positieve feedback en de mooie 9! Met vriendelijke groet, LeJean.nl

Uitmuntende service en kwaliteit

Goede klant gerichte service Bij uitzondering supersnelle levering Uitsteken kwaliteit Ossenhaas

Dag Gerard, Dank voor uw reactie en goed te horen dat de graangevoerde ossenhaas zo lekker was. Uiteraard zijn wij met de 10 ook erg blij. Met vriendelijke groet, LeJean.nl

Top kwaliteit

Prima kwaliteit prima service...

Beste Tamas, 2 x prima en een 10 daar worden wij erg blij van. Met hartelijke groet, LeJean.nl

Goed vlees en snelle levering

Goed vlees en snel en netjes geleverd

Beste Cees, Goed om zo te lezen. Dank voor het mooie cijfer en graag tot een volgende keer. Groet, LeJean.nl