Laden reviews...
Laden reviews...
198 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten prijzen de kwaliteit van het vlees, de betrouwbaarheid van levering en de zorgvolle verpakking. De service wordt als professioneel en attent ervaren. Enkele opmerkingen gaan over kleine incidenten die snel opgelost worden, wat de tevredenheid verhoogt.
Goed vlees en op tijd en netjes geleverd
Beveelt aan
22 June 2026
Jacquelien
Drunen
Wat fijn om te horen dat alles zo goed is bevallen en dat u tevreden bent over de kwaliteit en levering. Bedankt voor uw mooie review.
Met smakelijke groet,
LeJean
Makkelijk te bestellen en snel bezorgd.
Beveelt aan
22 June 2026
Jacob
Apeldoorn
Fijn om te horen dat zowel het vlees als de zalm goed in de smaak vielen en dat het bestellen en de bezorging soepel zijn verlopen. Bedankt voor uw review.
Met smakelijke groet,
LeJean
Kangoeroe stoofvlees besteld na al jaren op zoek te zijn naar het vlees voor een goede prijs. Heerlijk in een bolognese saus! Ben meteen vaste klant!
Beveelt aan
20 June 2026
Levi
Heerlen
Wat leuk om te horen dat het kangoeroe stoofvlees zo goed is bevallen. Fijn dat we u als vaste klant mogen verwelkomen.
Met smakelijke groet,
LeJean
het is Super gegaan
Beveelt aan
19 June 2026
Bodo
AMSTERDAM
Wat fijn om te horen dat alles super is gegaan. Bedankt voor uw review en uw vertrouwen.
Met smakelijke groet,
LeJean
Alles in 1 bevroren. 4 kwartels als 1 blok. Dit ook met de rest. Verder ik had hamburgers en deze komen uit een supermarkt verpakking. Jammer want de kwaliteit is wel goed.
Beveelt niet aan
18 June 2026
Jaap
Purmerend
Dank voor het delen van uw ervaring. We hebben elkaar inmiddels telefonisch gesproken en uw feedback nemen wij zeker mee. We gaan kijken naar kleinere verpakkingen en porties, zodat bijvoorbeeld de kwartels niet meer per vier stuks samen bevroren zijn en u niet alles in één keer hoeft te ontdooien.
Fijn om te horen dat het vlees verder goed in de smaak viel en dat u de kwaliteit als goed heeft ervaren.
Met smakelijke groet,
LeJean
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Ik had wel een dubbele hoeveelheid besteld omdat de info op jullie website naar prijs en hoeveelheden moeilijk te volgen is . Heb er dus wel een paar dagen van genoten .
Beveelt aan
18 June 2026
Koen
Maldegem
Afspraken worden nagekomen. Kwaliteit van de producten uitstekend. Snelle levering. Producten prima gekoeld verpakt.
Beveelt aan
16 June 2026
Ton
Geldermalsen
Fijn om te horen dat alles volgens afspraak is verlopen en dat u tevreden bent over de kwaliteit, levering en verpakking.
Met smakelijke groet,
LeJean
Makkelijk te bestellen. Keurig op tijd en bevroren geleverd. Kippendij sate en varkens sate gekocht. Alleen maar complimenten gekregen van onze gasten.
Beveelt aan
15 June 2026
Benno
Almere
Bedankt voor uw mooie review en wat leuk om te horen dat de saté zo goed in de smaak viel bij uw gasten.
Met smakelijke groet,
LeJean
Top!!
Beveelt aan
14 June 2026
Ivo
Oostvoorne
Bedankt voor uw mooie review en om te lezen dat u zo tevreden bent.
Met smakelijke groet,
LeJean
Was op zoek naar biologisch slager. Fijne overzichtelijke site en netjes thuis geleverd.
Beveelt aan
14 June 2026
M.
Zoetermeer.
Fijn om te lezen dat de site en levering naar wens waren en bedankt voor het achterlaten van uw review, dit wordt zeer gewaardeerd!
Met smakelijke groet,
LeJean
Keurig bezorgd op de afgesproken dag en tijd. Zorgvuldig met koelelementen afgeleverd
Beveelt aan
13 June 2026
Celine
Deventer
Goed om te horen dat de bezorging volgens afspraak is verlopen en dat alles zorgvuldig gekoeld is geleverd.
Met smakelijke groet,
LeJean
Ik heb al 2x besteld en alles verliep zonder enig probleem en de info is duidelijk!
Beveelt aan
12 June 2026
Sylvia Gwen
Den Haag
Goed om te horen dat beide bestellingen soepel zijn verlopen en dat de informatie duidelijk was. Dank voor uw vertrouwen.
Met smakelijke groet,
LeJean
Korte lijnen / communicatie en voorlopig lekker vlees, maar we hebben nog over. Tot nu toe alles positief
Beveelt aan
11 June 2026
Terence
Alnere
Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat de communicatie prettig verloopt en dat het vlees tot nu toe goed bevalt. We hopen dat de rest van de bestelling net zo goed in de smaak valt.
Met smakelijke groet,
LeJean
Het is nog maar mijn tweede bestelling maar dit is een top bedrijf. Prijs, kwaliteit, verzending,… noem maar op. Alle vlees netjes verpakt met de nodige koeling om ontdooien te voorkomen. En ik woon in Dendermonde, kun je nagaan. Vooral het Iberico varkensvlees spreekt mij enorm aan. In België heb ik niet echt een (online) slager die mij dit vlees kan leveren en wij eten het veel en veel meer dan vlees van de Belgische varkens. De prijs is navenant maar dat vormt totaal geen probleem. Ik denk dat een volgende bestelling er eentje van lamsbout wordt.
Beveelt aan
2 June 2026
Jan
Dendermonde
Wat een mooie review, bedankt daarvoor. Fijn om te horen dat ook uw tweede bestelling zo goed is bevallen en dat u tevreden bent over de kwaliteit, verpakking en levering tot in Dendermonde. Leuk om te lezen dat vooral het Iberico varkensvlees zo in de smaak valt. Wij hopen dat een toekomstige lamsbout net zo goed zal bevallen.
Met smakelijke groet,
LeJean
Probleem met levering goed opgelost
Beveelt niet aan
1 June 2026
Axel
Den Haag
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Hebben hier vaker naar volle tevredenheid besteld. De voorgegaarde spareribs zijn echt hemels. Er was even wat mis gegaan bij de bezorgdienst en de bestelling zou niet de volgende dag aankomen. Lejean heeft zeer kordaat initiatief gehouden, ons op de hoogte gehouden, andere bezorgdienst geregeld zodat wij het toch nog op tijd voor onze BBQ hebben ontvangen. Dank Lejean !!
Beveelt aan
30 May 2026
Stephan
Hilversum
Fijn om te horen dat u zo tevreden bent en ons al vaker heeft weten te vinden. Goed dat we bij de bezorging snel hebben kunnen schakelen zodat de spareribs alsnog op tijd voor uw BBQ zijn aangekomen. Dank voor uw vertrouwen en mooie woorden.
Met smakelijke groet,
LeJean
Ik heb er wilde zalm besteld en daar ging iets niet helemaal goed mee met de koeling tijdens het bezorgen. Ik kreeg direct een hele lading nieuwe zalm zonder aarzelen. Echt een geweldige service en heerlijke zalm…
Beveelt aan
21 May 2026
Ineke
Garminge
Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service. Jammer dat er iets misging met de koeling tijdens de bezorging, maar goed dat we dit direct voor u hebben kunnen oplossen. Ook prettig dat de wilde zalm zo goed in de smaak valt.
Met smakelijke groet,
LeJean
Netjes verpakt & goed vlees!
Beveelt aan
14 May 2026
C
Leidschendam
Hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn om te horen dat alles netjes verpakt was en dat het vlees goed is bevallen.
Met smakelijke groet,
LeJean
Ik had een stuk buikspek besteld met daarbij de opmerking dat ik graag een relatief vierkant, plat stuk wilde voor een rollade. Het ontvangen stuk vlees is prachtig, maar veel te dik om op te rollen dus ik moest een ander gerecht verzinnen.
Beveelt aan
14 May 2026
Koen
Zeewolde
Hartelijk dank voor uw review en feedback. Jammer om te horen dat het stuk buikspek niet volledig aansloot bij uw verzoek voor een rollade. We doen ons best om rekening te houden met dergelijke opmerkingen, maar helaas lukt dat niet altijd precies zoals gewenst. Fijn om te horen dat de kwaliteit van het vlees wel goed was.
Met smakelijke groet,
LeJean
Had al eerder vlees geproefd van LeJean. Kwaliteit is perfect.
Beveelt aan
12 May 2026
Fred
Utrecht
Hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn om te horen dat u opnieuw tevreden bent over de kwaliteit van ons vlees. Dat waarderen wij zeer.
Met smakelijke groet,
LeJean
Makkelijk bestellen, mooi vlees, top verpakt en geleverd
Beveelt aan
12 May 2026
philip
zwolle
Wat fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Goed om te horen dat het bestellen eenvoudig ging en dat u tevreden bent over het vlees, de verpakking en de levering.
Met smakelijke groet,
LeJean
Het vlees is erg lekker. De klantenservice is ook top. Ik had een product ontvangen wat niet in orde was en binnen 2 dagen had ik een nieuw product gekregen. Dat noem ik service!
Beveelt aan
11 May 2026
Charline
Zoetermeer
Wat goed om te horen dat het vlees zo goed bevalt. Jammer dat er iets mis was met een product, maar fijn dat we dit snel voor u hebben kunnen oplossen. Uw waardering voor onze service betekent veel voor ons.
Met smakelijke groet,
LeJean
vlees was supermals en heel lekkee mooie stukken
Beveelt aan
11 May 2026
anne
eksel
Wat fijn om te horen dat het vlees zo mals en smaakvol was en dat de stukken goed bevielen. Daar doen we het voor.
Met smakelijke groet,
LeJean
My experience with Le Jean was very satisfying.The overall service and shipping was very good and professional and quality products. Thank you Le Jean.
Beveelt aan
11 May 2026
Claudia
Gent
Thank you for your kind words. We are very pleased to hear that you were satisfied with our service, shipping and the quality of our products. Your appreciation means a lot to us.
Met smakelijke groet,
LeJean
Ok
Beveelt aan
7 May 2026
Martine
Overijse België
Bedankt voor uw review. Goed om te lezen dat alles volledig naar verwachting was.
Met smakelijke groet,
LeJean
LeJean | VleesAtelier
Veenpoldersweg 22
2266 GA Leidschendam
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops