Snelle levering en prima vlees

Mals vlees en met een beetje rook erbij zeer smakelijk

Beste J.P. Dank voor deze mooie 9, en tip. Met vriendelijke groet, LeJean.nl

Snelle levering en goed vlees

Dag Frans, Dank voor dit mooie cijfer. Culinaire groet, LeJean.nl

uitmuntende kwaliteit

gewoon perfect,.. niks op aan te merken. Goed vlees, goed verpakt. Goed bevroren. Goede communicatie. Ga zo door!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Cris, Fijn om te lezen en mooie feedback. Met deze opmerkingen wordt ons werk alleen maar leuker. Wij gaan zeker zo door en proberen iedereen van ons assortiment te laten genieten. Dank! Met vriendelijke groet, LeJean.nl

Vlees werd netjes op tijd geleverd. Biefstuk was geweldig mals. Hamburgers om je vingers bij op te eten. Saté top van smaak!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Dank voor deze lovende woorden. Wij krijgen er trek van! Bedankt voor deze mooie 10! Met vriendelijke groet, LeJean.nl

Makkelijke website en goeie afhandeling

Het vlees wordt knap afgeleverd op een goed tijdstip en het vlees ziet er mooi uit en smaakt top.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Dag Ramon, Bedankt voor je mooie 10. We zien je graag terug in onze winkel. Met vriendelijke groet, LeJean.nl

super

bijzonder goede en dikbevleesde ribben. precies volgens afspraak

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Dag Marco, Afspraak = afspraak bij ons. Fijn om te lezen dat je het ook zo ervaren hebt. Dank voor dit mooie cijfer. Met vriendelijke groet, LeJean.nl

goed vlees en op tijd geleverd

super vlees

Super bedankt! voor deze mooie aanbeveling. Groet, LeJean.nl

Prima service en goed vlees

Hertenwangen en een rack besteld perfect vers vlees en op tijd geleverd 👍🏽

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Johan, Bedankt voor de positieve feedback en mooie 10. Met vriendelijke groet, LeJean.nl

Snel en goede kwaliteit

Heerlijk ibérico vlees gekocht, snelle levering en prima kwaliteit

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Liesbeth, Dank voor deze feedback en mooie 9. Met vriendelijke groet, LeJean.nl

Hele goede service

Lamshaas besteld en perfect op tijd geleverd. Kwaliteit vlees is super!!

Dank! voor dit mooie cijfer en feedback Groet, LeJean.nl

Dat is bbq-en

In het kader van een ‘kraam’- bbq hebben wij vlees besteld bij Le Jean. Los van de perfecte levering was het supergoed vlees. Iedereen (waaronder familie uit de horeca) was laaiend enthousiast. Op zeker dat wij daar vaker vlees gaan bestellen!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Dag Sergio, Bedankt voor dit mooie cijfer. Fijn dat iedereen zelf de fijnproevers uit de Horeca enthousiast waren. Zien je graag terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, LeJean.nl

Bestelling ging snel en zeer professioneel. Zeer goede communicatie. Vlees nog niet bereid : meteen in de diepvries omdat het ook bevroren was.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Kerstin, Bedankt voor dit mooie cijfer nog voordat het vlees bereidt is. We horen graag hoe het was. Met vriendelijke groet, LeJean.nl

Kwaliteit uitstekend en levering op tijd

Alles is goed aan deze winkel. Communicatie, updates, afspraken en het aller belangrijkst, kwaliteit van het vlees. Ik had lamsvlees, entrecotes en fazant besteld. De entrecote vandaag op de barbecue bereid en zoooooo lekker. Dit wordt mijn vast adresje voor mijn vlees. Zeker weten!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Dag Jacek, Heerlijk om zo de feedback te lezen. Mooie combinatie van diverse vlees soorten uit onze winkel. Dank voor het vertrouwen en mooie cijfer. Met vriendelijke groet, LeJean.nl

Goed vlees snel geleverd

Ik kwam naar de site voor het grote assortiment. De bestelling was makkelijk gedaan en snel geleverd. Het vlees was van hoge kwaliteit. Dit alles heeft uiteraard een prijskaartje, dus kan ik als student me dit niet te vaak veroorloven. Maar het was erg goed

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Maarten, Dank voor deze mooie 10. Uiteraard proberen we ook voor de kleinere portemonnee een assortiment te leveren. Daarnaast hebben we wekelijks mooie aanbiedingen :) Houdt deze via de nieuwsbrief goed in de gaten. Met vriendelijke groet, LeJean.nl

Geweldige service en dito vlees!

Wij kozen voor het ribeye fan pakket, bestaande uit 6 overheerlijk malse ribeyes en 1 mega tomahawk steak! Op vrijdagochtend besteld, op zaterdagochtend om 09:00 uur werd het gekoeld bezorgd door een vriendelijke jongeman. Zondag de BBQ aangeslingerd en het vlees smaakte echt fantastisch, een absolute aanrader en ik ga zeker vaker bestellen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Gerard, Dank voor deze mooie woorden en prachtig cijfer. Fan pakket is ook voor ons een genot om te mogen versturen, wij zijn ook zeker FAN. Goed te lezen dat u dat nu ook bent. Zien u graag terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, LeJean.nl

na goede berichten nu ook zelf ervaren. Snelle service. Goede berichtgeving mbt te leveren tijdstip. Topvlees.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Ben, Leuk dat de mond op mond reclame ook voor ons goed werkt en dat je uiteraard tevreden bent. Bedankt voor je review en mooie cijfer Met vriendelijke groet, LeJean.nl

Snelle levering top

Ik heb het vlees nog niet gegeten maar snelle levering top service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt voor deze mooi 9. Zijn benieuwd naar je ervaring m.b.t. het vlees :) Met vriendelijke groet, LeJean.nl

Prima kwaliteit voor een goede prijs

Het bestelde vlees was van zeer goede kwaliteit .Er stond bij dikbevleesde spareribs nou dat waren ze ook echt. Wij zijn dik te reden en zullen zeker nog een keer bestellen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Jannes, Dik bevleesd moet volgens ons ook mooi bevleesd zijn. Zo te lezen goed geslaagd :) Graag tot een volgende keer in onze webshop. Met vriendelijk groet, LeJean.nl

Snelle service en heerlijk vlees

De kipsate was heerlijk mals en goed gekruid. Prijs kwaliteit verhouding echt geweldig!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Annemarie, Altijd fijn om deze recensies te lezen. Bedankt voor het mooie cijfer. Met vriendelijke groet, LeJean.nl

Alles netjes op tijd geleverd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Fijn dat het op tijd is geleverd, we streven ernaar om dit altijd zo te doen zodat iedereen kan genieten van het heerlijke vlees. Met vriendelijke groet, LeJean.nl

Super kwaliteit vlees

Ribeye was super mals en smakelijk! Iberico wangetjes sous vide gegaard, super zacht en vol van smaak.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Wij krijgen er weer trek van....om dit zo te lezen Goed om terug te lezen dat alles zo smakelijk was. Graag tot een volgende keer in onze webshop Met vriendelijke groet, LeJean.nl

Goed vlees

Goed vlees ziet er goed uit smaakt heerlijk

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Jan, Dank voor deze mooie woorden en dito cijfer! Met vriendelijke groet, LeJean.nl

Eerste ervaring goed!

Op tijd geleverd, prima hamburgers en kipdijfilet. Heerlijk vers!

Beste Ad, Bedankt voor je positieve reactie! Met vriendelijke groet, LeJean.nl

Professioneel en kwaliteit van geleverde waar

Voor de eerste keer besteld en wat sceptisch over de versheid van de producten. Dit was snel weg toen ik de producten uitpakte en al helemaal toen alles werd gegeten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Voor het eerst online vlees bestellen is natuurlijk een drempel. Gelukkig hebben wij het waar kunnen maken in kwaliteit en versheid. Bedankt voor de mooie 10 en hopelijk tot snel in onze webshop. Met vriendelijke groet, LeJean.nl

Graangevoerde Angus entrecote heel. Super mals en heerlijk van smaak.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ook een van onze favorieten. De graangevoerde Black Angus runderen uit Australië en Uruguay hebben alle ruimte om op te groeien en extra te snoepen van het graan. Dit proef je gelukkig terug. Bedankt voor het vertrouwen, Met vriendelijke groet, LeJean.nl

Over LeJean

Filter op Taal