Goede ervaring !

Bestelling prima ontvangen, service prima!

Heerlijk

Het is een heerlijke worst, ik had gehoopt de originele Argentijnse worst te ontvangen maar helaas was dit niet het geval! De originele Argentijnse worst voor het gerecht choripan is niet rood, deze worsten zijn echte chorizo worsten, niet wat ik helemaal bedoelde, desalniettemin waren ze lekker

Uitsluitende service

Vlotte verzending ! Verse en diverse vlees producten

superservice en kwaliteitsvlees

perfecte communicatie voor levering. uitstekend en ecologisch verpakt. Vlees van excellente kwaliteit. iedereen heeft genoten van de pulled porc (procureur)

Goed ben tevreden over kwaliteit

Goede kwaliteit van vlees

Bestelling was top

Uitstekende kwaliteit. Snelle levering.

Perecte keuze

Eerste kwaliteit vlees, goede service, vriendelijke respons.

Tijdige en zeer goed verzorgde levering van het bestelde

Heerlijke vis!

Super snelle levering

Na plaatsing order snel en goed verpakt geleverd!! Heerlijk mals vlees van goede kwaliteit. Aanrader!

Optimaal

Alles liep exact naar wens. Zeer goed verpakt met voldoende koel-elementen. Kwaliteit produkt. Nog niet geprobeerd.

Er zat een stuk bot in het vlees

Tijdens het eten van de eendenborst, kauwde ik op een stuk bot waardoor mijn tand afgebroken is.

Hallo Safira, Dank voor het doorgeven van je klacht. Graag ontvangen wij het ordernummer van je bestelling en barcode van het betreffende product per mail ([email protected]). Onze kwaliteitsafdeling zal aan de hand van deze informatie een onderzoek instellen. Met vriendelijke groet, LeJean

Mooi product geleverd op afgesproken tijd

Mooi product geleverd op afgesproken tijd, wat wil je nog meer

Gewoon yoed

Lekker vlees

Heerlijk

Afgelopen weekeind een heerlijke bbq gehad met perfect vlees

Heerlijke vlees, top kwaliteit

Hallo Wendy, We stellen het zeer op prijs dat je een bestelling hebt gedaan en dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Jouw mening is voor ons erg belangrijk en helpt ons voortdurend te verbeteren. Geniet van je bestelling! Een fijne dag verder!

Prima verlopen

Top kwaliteit, snelle bezorging…

Alles dik in orde

Alles dik in orde

Zeer tevreden.

De levering is top. Prachtige vleesproducten van uitstekende kwaliteit!

Prima producten snel en veilig bezorgd

Prima producten snel en veilig bezorgd

top kwaliteit vlees

en de service ook. ik zal hier vaker bestellen

Kwalitatief super

Via de ijsclub kwam ik bij jullie terecht. Blij verrast door de ruime keuze in bbq pakketten. Erg mooi en mals vlees.

Fijne ervaring

Hele goede en fijne ervaring.

Zeer goed, top kwaliteit vlees

Na meerdere online slagers geprobeerd te hebben, is LeJaen de beste...service en super kwaliteit.

Klaverblad 11

2266JK Leidschendam