Gewoon goed!

-Zag er allemaal netjes uit, kwaliteit ook goed!

Alles was naar wens, goed vlees, snelle en adequate bezorging.

Correct, vriendelijk en deskundig. En ongevraagd extra service !!! Het Hert en de kreeftenstaarten waren subliem. Ik kom zeker terug. John

Voldoet aan verwachting

Eerste bestelling , snel geleverd en de Bavette angus gisteren geproefd. Smaakte zeer goed! Heb nog meer producten gekocht die ik nog moet testen, dus daar heb ik nog geen antwoord op.

Ik ging voor het eerst zo'n stuk vlees bereiden en het was heerlijk. Ik kom hier zeker terug om nog meer te bestellen.

Tasty meat

Great meat, it was really nice and tasty. Delivered in a good package to preserve the temperature. The meet was delivered the expected day.

Nette, correcte en snelle afhandeling van mijn bestelling

Alles prima afgehandeld, producten nog niet geproefd. omdat het nog geen bbq weer is

Goede service een snelle levering

Eindelijk het product gevonden wat ik zocht, voor een redelijke prijs. Snelle levering een goed op de hoogte gehouden.

Snel en correct afgeleverd.

Perfect! Optijd! Kwaliteit!

Zeeeeer tevreden!!!

Geweldige slagerij.

Vlees was goed verpakt en bezorging was ook netjes. Wat ik tot nu toe gegeten hebt, was overheerlijk. Een dikke pluim.

Tevreden klant

-het bestellen gaat eenvoudig , het betalen ook -ls er een probleem is dan is de klantendienst paraat , vriendelijk en efficient -de producten zijn tot nu toe allemaal van hoge kwaliteit en lekker -de prijs is in verhouding tot de kwaliteit en altijd goede promoties - de minimumprijs om gratis levering te bekomen is niet hoog , 60 euro -de levering gebeurt volgens afspraak en de goederen zijn zeer goed verpakt zowel individueel als in colli . een tevreden klant uit België

Goede service, lekker vlees

Tijdje geen vlees meer in de winkel gekocht, het vlees hier is echt lekker en wordt snel verzonden en goed verpakt. Klein minpuntje toch de prijs, maar ja dat weet ik al van te voren, het blijft een webshop en verzending.

Heb twee biologische kippen besteld, deze zijn goed gekoeld aangekomen. Het zijn heerlijke kippen, we hebben ervan genoten

Goede kwaliteit, snel en betrouwbaar

Wij hebben nu een aantal keer vlees/vis besteld en zijn onwijs tevreden. De leveringen zijn snel en betrouwbaar en de producten van hoge kwaliteit. Besteldrempel voor gratis bezorging is nog een enorme pré om hier te bestellen.

Het was weer toppy.

Alles netjes en goed verpakt. Op tijd bezorgd. En weer heerlijk vlees.

Goede fijne service

Fantastische service

Vrijdag voor pasen liet de bezorgdienst het afweten; bezorging lamsbout en koteletten ( die dus bedoeld waren voor 1e paasdag) dinsdag na pasen !! Le Jean gebeld en situatie uitgelegd; Oplossing: le Jean heeft zaterdag voor pasen zelf de bout en koteletten bezorgd !! Naast fantastische producten ook fantastische service !!! Jw Klinkenberg

prima producten en service

heel plezierig

Alles vers en lekker

Alles zijn vers en lekker . en de leveringstijd is ook uitstekend! Wij gaan binnenkort zeker weer bestellen groetjes

Prijs - kwaliteit top - snelle levering

Ruime mooie keuze. Prijs kwaliteit is top. Heel snelle verzorgde levering.

Goed vlees en altijd geleverd volgens afspraak!

Het is al weer een tijd geleden dat ik de eerste keer besteld heb en steeds is het vlees naar verwachting of het nu wild is, ossenhaas, lamsvlees of wat dan ook, het is prima. Daarnaast zijn de bereidingstips op de website ook fijn. Ga zo door zou ik willen zeggen.

Goede producten en snelle levering

Snelle levering en perfect verpakte kwaliteit

Zeer tevreden met de leveringen tot nu toe. Producten van goede kwaliteit en verscheidenheid. Verzending prima te volgen en de verpakking ongeëvenaard, top. Kortom aan te bevelen.

Een nieuwe positieve ervaring

Product: uitstekende kwaliteit Levering: volgens afspraak Alles uitstekend gekoeld dankzij twee Cool Pack Ik weet nu al dat hier een vervolg op komt.

About LeJean

LeJean | VleesAtelier