Uitstekend vlees, vooral de hamburgers!

De zalm is ook echt heel lekker! Wat een top producten!

top

heerlijk en snel geleverd

Heel lekker vlees en de dienstverlening was super.

Goed vlees, goede service

Aantal keer vlees besteld voor de BBQ. Goed van kwaliteit. Kreeg eens een kortingcode voor 15% op de volgende bestelling. Deze gedaan voor weer allemaal BBQ vlees (spareribs en ribfingers). Echter geen 15% korting na invullen code. Gemaild hierover. Reactie: alleen korting op BBQ assortiment. Reactie terug geschreven. Terug gebeld. Keurig opgelost. Heel tevreden.

Top ervaring en lekker vlees

Super levering top vlees

3 manden

goede kwaliteit , goed verpakt

Prima service en kwaliteit

Kwaliteitsprodukten geleverd in perfect geïsoleerde verpakking

Goede aanbieding

Snel geleverd , goede aanbieding en snel geleverd

Zeer tevreden !

Alles klopte aan de bestelling: keurig op tijd afgeleverd, supermooi en degelijk verpakt én, het belangrijkste, de lamshaasjes waren heel lekker ! Dus wij gaan vaker bij Le Jean bestellen ! Echt top !

Uitstekende kwaliteit en aanbod

Heel erg uitgebreid aanbod, goede producten, snelle en goede levering en service

De producten werden perfect verpakt geleverd.

De producten werden perfect verpakt geleverd. Min puntje. de chauffeur belde aan en legde het pakket voor de deur en vertrok direct!

Heel fijn!!

Le Jean is een prima bedrijf !! Hoezo ? Nou, ik bestelde 2 biologische kippen , en dezelfde dag ontving ik ze. En ik woon in Zeeland, dus een eind verder dan de Randstad. De kip was heel erg goed en gekoeld verpakt en geseald !! Het vervoerbedrijf deed het ook prima. Ik vroeg het pak in de bakfiets hier neer te zetten, omdat ik een uurtje er niet was.En dat deden ze. Ik zette de kippen meteen in de vriezer. Gisteren haalde ik er 1 uit en vandaag zit hij in de oven .Het ruikt hier in de keuken verrukkelijk !!Hij is gevuld met knoflook en ingesmeerd met olie en allerlei kruiden !! Dus, straks hebben wij een heerlijke kip bij ons avondeten.Samen met een stel vrienden zullen we ervan genieten !!Bedankt !!!

Perfect : levering ,fantastisch : kwaliteit

Zelf was foutjes gemaakt qua bestelling , snel door LeJean aangepast en opgelost. Toen door omstandigheden moest de levering een week uitgesteld worden , ook dit gelijk opgelost. En de kwaliteit is fantastisch.

uitstekend

5 *sterren in kwaliteit en service

Al 4 jaar topkwaliteit

Ik bestel al meer dan 4 jaar bij Le Jean en het is altijd topkwaliteit!

Mooi vlees, snelle levering en goed verpakt

Diner gered

Ons blik confit de canard (reeds enige tijd in ons bezit) bleek bij openen niet meer aan de verwachtingen te voldoen. Aanschaf van een nieuw blik bleek niet eenvoudig; de blikken zijn lang niet overal verkrijgbaar. Dankzij LeJean kon hier binnen 12 uur in worden voorzien en kon het gerecht nog tijdig worden bereid.

Kwaliteit!

Voor een diner afgelopen zondag had ik vorige week varkenswangetjes besteld. Deze werden geleverd in een speciale doos met koelelementen. Het vlees was van zeer goede kwaliteit. Ik heb een heerlijke Italiaanse Ragu gemaakt, het vlees was boterzacht. We hebben gesmuld!

Snel besteld en goed verpakt

Ik ben al bekend met de halal producten omdat er meerdere aanbieders zijn. Het vlees is van hoge kwaliteit en kwa prijs niet heel erg goedkoop maar wel het geld waard. Het zou mooi zijn als er bulk prijzen aangeboden worden. Het zou fijn zijn als er bij de omschrijving goed aangegeven wordt dat het om halal producten gaat, dit is niet altijd even goed aangegeven en soms helemaal ergens onderaan.

Goed bevallen

Al mijn gasten waren te spreken over het vlees op de bbq. Heel mals en goed van smaak!

kwaliteit in algemene zin stijgt uit boven de verwachtingen

Keuze in de producten is fenomenaal. Perfecte, duidelijke website. Zeer snelle interactie met de klant (levering gebeurde op dezelfde dag nadat ik om 16.00 uur bestelde!). Ik denk dat kwaliteitsbewaking in al zijn facetten van product, levering, aftersales, service, communicatie etc. bij deze firma bovenaan de bedrijfsvoering staat. Ik heb pas 1 product gegeten. Dat was helemaal okay. Ik dacht: dit is heel dure business, waarbij prijs/kwaliteit enigszins uit balans zijn. Maar: dat is dus pertinent NIET waar. De ontbrekende halve ster heeft te maken dat het merendeel van de bestelling nog genuttigd moet worden, dus een klein voorbehoud.

Heerlijk Gegeten

We hebben runderschenkel, ossenstaart en lamsschouder besteld. Ze zijn allemaal van goede kwaliteit. Aanrader dus.

Goede kwaliteit en prima verpakt

Kwaliteit als beschreven Goede verzending

In alle opzochten perfect!

Snelle levering met duidelijk te volgen tijdspad! Prachtig vlees!

Gewoon goed!

-Zag er allemaal netjes uit, kwaliteit ook goed!

Klaverblad 11

2266JK Leidschendam