Goede fijne service

Fantastische service

Vrijdag voor pasen liet de bezorgdienst het afweten; bezorging lamsbout en koteletten ( die dus bedoeld waren voor 1e paasdag) dinsdag na pasen !! Le Jean gebeld en situatie uitgelegd; Oplossing: le Jean heeft zaterdag voor pasen zelf de bout en koteletten bezorgd !! Naast fantastische producten ook fantastische service !!! Jw Klinkenberg

prima producten en service

heel plezierig

Alles vers en lekker

Alles zijn vers en lekker . en de leveringstijd is ook uitstekend! Wij gaan binnenkort zeker weer bestellen groetjes

Prijs - kwaliteit top - snelle levering

Ruime mooie keuze. Prijs kwaliteit is top. Heel snelle verzorgde levering.

Goed vlees en altijd geleverd volgens afspraak!

Het is al weer een tijd geleden dat ik de eerste keer besteld heb en steeds is het vlees naar verwachting of het nu wild is, ossenhaas, lamsvlees of wat dan ook, het is prima. Daarnaast zijn de bereidingstips op de website ook fijn. Ga zo door zou ik willen zeggen.

Goede producten en snelle levering

Snelle levering en perfect verpakte kwaliteit

Zeer tevreden met de leveringen tot nu toe. Producten van goede kwaliteit en verscheidenheid. Verzending prima te volgen en de verpakking ongeëvenaard, top. Kortom aan te bevelen.

Een nieuwe positieve ervaring

Product: uitstekende kwaliteit Levering: volgens afspraak Alles uitstekend gekoeld dankzij twee Cool Pack Ik weet nu al dat hier een vervolg op komt.

Chauffeur had alleen de bestelling bij de deur gezet aangebeld en weggereden voordat ik open kon doen

Positieve kennismaking

Fijn om producten te kunnen kopen die de plaatselijke slager niet altijd voorradig heeft.

Levering ging mis, maar perfect opgelost door LeJean

Helaas ging de levering niet prettig. Pakketje werd steeds aangekondigd door de transporteur en dan weer geannuleerd. Steeds contact gehad met Le Jean en ze hebben het perfect opgelost.

Lekker vlees, vlotte levering

Ik ben erg tevreden over de kwaliteit van het vlees en prijs. Nu al een santal stukken vlees bereid die ik normaal in de winkel niet snel zou kopen. Verder werd de bestelling snel afgehandeld en de producten worden in nette staat geleverd!

Snelle en veilige bezorging en verpakking.

Snelle en veilige bezorging en verpakking.

alles in orde

alles in orde mooi verpakt op tijd geleverd

Heb met Kerst voor het eerst vlees besteld ,is goed bevallen vandaar dat ik weer besteld heb. Niets meer vragen ,als het niet oké was had ik niet meer besteld

Verse producten , snelle levering en goede communicatie

Verse producten , snelle levering en goede communicatie

Levering en track&trace duidelijk! Bovenal ook het vlees goed volgens mijn bezoek.

Ik haalde altijd me haxe in Duitsland. Nooit geweten dat het hier ook kon. Heb er 1 direct gebraden wat een heerlijkheid nu kan ik het wat meer eten dan voorheen. Snel geleverd perfect!!

Beter kan niet.

Alles geheel in orde: kwaliteit, snelheid, accuratesse.

keurig en vlot afgeleverd

Nadat ik telefonisch had geïnformeerd of er ook aan particulieren op een Waddeneiland werd geleverd, kon ik een bestelling plaatsen die precies op de afgesproken dag, heel goed verpakt, werd afgeleverd

Heel tevreden

Correcte levering. Zeer goed verpakt. Erg vriendelijke uitbater. Ik ga hier zeker nog bestellen.

Wilde sockeye zalm MSC keurmerk on-line besteld. Lekker. Ik had wel nog wat vragen over dit product en het MSC keurmerk. Via e-mail heb ik hierover gecommuniceerd. Ik kan alleen maar zeggen dat ik erg snel mijn antwoorden kreeg. Ik heb hier een heel goed gevoel van vertrouwen aan overgehouden en ga zeker vaker bestellen.

Uitstekend Vlees!!!

Afgelopen weekend een Australische wagyu picanha van 1120 gram met een bms score van 8 ( LeJean ) en 2 black angus Tomahawks van 1400 gram op de barbecue gedaan, de wagyu picanha van LeJean was echt de ster van de show. Ik heb me nieuwe slager gevonden

Prima levering

Nog niet alles klaargemaakt maar konijn was heerlijk

Bedrijfsgegevens

Klaverblad 11

2266JK Leidschendam

070 201 7034

[email protected]

Over LeJean

LeJean | VleesAtelier

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.