Chauffeur had alleen de bestelling bij de deur gezet aangebeld en weggereden voordat ik open kon doen

Positieve kennismaking

Fijn om producten te kunnen kopen die de plaatselijke slager niet altijd voorradig heeft.

Levering ging mis, maar perfect opgelost door LeJean

Helaas ging de levering niet prettig. Pakketje werd steeds aangekondigd door de transporteur en dan weer geannuleerd. Steeds contact gehad met Le Jean en ze hebben het perfect opgelost.

Lekker vlees, vlotte levering

Ik ben erg tevreden over de kwaliteit van het vlees en prijs. Nu al een santal stukken vlees bereid die ik normaal in de winkel niet snel zou kopen. Verder werd de bestelling snel afgehandeld en de producten worden in nette staat geleverd!

Snelle en veilige bezorging en verpakking.

Snelle en veilige bezorging en verpakking.

alles in orde

alles in orde mooi verpakt op tijd geleverd

Heb met Kerst voor het eerst vlees besteld ,is goed bevallen vandaar dat ik weer besteld heb. Niets meer vragen ,als het niet oké was had ik niet meer besteld

Verse producten , snelle levering en goede communicatie

Verse producten , snelle levering en goede communicatie

Levering en track&trace duidelijk! Bovenal ook het vlees goed volgens mijn bezoek.

Ik haalde altijd me haxe in Duitsland. Nooit geweten dat het hier ook kon. Heb er 1 direct gebraden wat een heerlijkheid nu kan ik het wat meer eten dan voorheen. Snel geleverd perfect!!

Beter kan niet.

Alles geheel in orde: kwaliteit, snelheid, accuratesse.

keurig en vlot afgeleverd

Nadat ik telefonisch had geïnformeerd of er ook aan particulieren op een Waddeneiland werd geleverd, kon ik een bestelling plaatsen die precies op de afgesproken dag, heel goed verpakt, werd afgeleverd

Heel tevreden

Correcte levering. Zeer goed verpakt. Erg vriendelijke uitbater. Ik ga hier zeker nog bestellen.

Wilde sockeye zalm MSC keurmerk on-line besteld. Lekker. Ik had wel nog wat vragen over dit product en het MSC keurmerk. Via e-mail heb ik hierover gecommuniceerd. Ik kan alleen maar zeggen dat ik erg snel mijn antwoorden kreeg. Ik heb hier een heel goed gevoel van vertrouwen aan overgehouden en ga zeker vaker bestellen.

Uitstekend Vlees!!!

Afgelopen weekend een Australische wagyu picanha van 1120 gram met een bms score van 8 ( LeJean ) en 2 black angus Tomahawks van 1400 gram op de barbecue gedaan, de wagyu picanha van LeJean was echt de ster van de show. Ik heb me nieuwe slager gevonden

Prima levering

Nog niet alles klaargemaakt maar konijn was heerlijk

Fanrastische kwaliteit

Fantastisch kwaliteit lamsgehakt en ribeye

Super. Goed vlees snelle levering

Ik ben zeer tevreden. Had rendier besteld omdat het als herinnering aan Noorwegen een verrassing was voor een goede vriendin. We hebben er samen heerlijk van gegeten. Was verbaasd hoe snel en goed de bezorging was. Prima verpakt zodat je het zelf ook nog wat langer zou kunnen bewaren. Ik kon niet wachten om het klaar te maken. Zeker voor herhaling en zal het ook aanbevelen bij anderen.

It's second time I ordered from Le jean,and I am happy with their services and products Recommend

Snel en groen bedrijf

Heel tevreden. Bestelling werd zeer snel en in een plasticvrije koelbox geleverd!

Uitstekend vlees, uitstekend verpakt en bezorgd!!

Uitstekend vlees, uitstekend verpakt en bezorgd!!

prima vlees en correcte levering.

Prima, aan te bevelen.

Alles perfect

Uitstekende kwalteit

Vlees zoals vlees hoort te zijn

De eerste keer dat ik de kip proefde van Lejean begreep ik pas dat kip zo hoort te smaken. Daarna de stoof van de geleverde sucadelappen was een beleving. Ja het vlees is duur maar dat heb ik er graag voor over

Over LeJean

LeJean | VleesAtelier