Snelle levering en goede kwaliteit

Alles was keurig netjes de volgende avond in huis, goed verpakt en ook van goede kwaliteit. Ga zeker vaker bestellen!

Super tevreden

Alles naar wens

Prima vlees .

Netjes geleverd .

Zag er allemaal zeer goed uit.

Goed verpakt

Mooie producten

Snel verstuurd, goed verpakt, alles kwam diepgevroren aan:)

Super kwaliteit voor een mooie prijs!

Snel geleverd en mooi ingepakt. Was weer genieten met de winter BBQ. Tot volgende bestelling weer!

Mooi kwalitatief goed vlees.

Goede service, vooral de service voor 10.30 besteld en dezelfde avond nog in huis. Goed verpakt.

Prima vlees maar verwacht geen wonderen

Prima vlees voor prijs / kwaliteit maar verwacht geen worden. Waarom? Black Angus burger 86% vlees overige is opvulling. Voor smaak en binding heb je maximaal 2-4% nodig dus je betaalt flink voor wat paneer maar gaat ook ten koste van smaak en sappigheid. Rib eye is mooi stuk maar flink pezig dus zorg dat je lang en langzaam gaard om de bekende sappigheid van rib eye te krijgen. Nogmaals prima vlees maar niet meteen overtuigd.

Het vlees is van heel goede kwaliteit en een mooie ruime keuze hier! De bezorging is stipt en het vlees is netjes en zorgvuldig ingepakt. Met de kerstdagen rendiervlees van uitstekende kwaliteit gegeten en wilde eend.

Prima service en mooie producten voor een redelijke prijs.

Met kerst wild gegeten Top bezorgd en het vlees was geweldig

Heel goed vlees,goed bezorgt

Mooi vlees ,goed bezorgt

Goede klantenservice

2 potten eendenvet besteld, 1 bleek beschadigd, binnen een week had ik gratis een nieuwe!

mooi aanbod en zeer goede service

Na poelier van Boheemen aan de dokter van Noortweg gelukkig weer een goede poelier met een enorm aanbod. Op vragen van mij als particulier werd zeer goed geantwoord en ik kreeg alle info die ik nodig had

Great service and great product!

super netjes

Netjes verpakt en geleverd op de afgesproken dag

Vóór herhaling vatbaar

Duidelijke informatie Zeer goed verpakt met ijs en dergelijke Stipte levering

Perfecte kalkoen

prima en snel

prima en snel

aankoop wild vlees

Via de site na het zoeken naar een leverancier voor wild vlees kwam ik uit bij LeJean. Ik kwam uit op een voortreffelijke site waaruit ik heel gemakkelijk een keuze kon maken. En met een uitleg over de soort en wijze van bereiden. Hulde hiervoor. Dit maakte de keus een stuk gemakkelijker. Wij hebben diverse soorten gekocht en zijn het nu aan het proberen. De eerste conclusie van het vlees is voortreffelijk.

Netjes ingepakt en goede service

Zeer goed en netjes

De kalkoen was goed verpakt en zag er netjes en mooi uit . De levering ging precies zoals ze gezegd hebben en werden goed op de hoogte gehouden . Mss wel het belangrijkste het was lekker en mals

Over LeJean

LeJean | VleesAtelier