alles was prima

alles was prima

Top geregeld

Snelle levering goed geregeld

perfecte levering

bezorging goed te volgen, goed verpakt

Snel bezorgd en uitstekend verpakt

Het door mij bestelde vlees werd precies op het afgesproken tijdstip bezorgd en was uitstekend verpakt en nog steeds diep bevroren, Over de bestelde producten kan ik nog niets zeggen omdat ze nog steeds in de vriezer liggen.

Onaangename ervaring

Het is jammer dat de website vers vlees toont en bevroren wordt verzonden. En de klant wordt niet geïnformeerd dat hij bevroren vlees koopt. Onaangename ervaring, ik dacht dat ik verse producten zou ontvangen, geen bevroren producten.

Beste Iwona, Dank voor je reactie. Goed dat wij elkaar telefonisch hebben kunnen spreken. Wij leveren idd alle producten diepgevroren/shock gevroren om de optimale kwaliteit aan te bieden. Dit vermelden wij in de specificatie bij alle artikelen. Gezien de reactie heb je dit niet opgemerkt, iets dat wij uiteraard betreuren. Wij zijn ervan overtuigd dat onze producten je goed zullen gaan smaken! Met smakelijke groet, LeJean

Snelle levering van uitstekende kwaliteit producten

Szybka dostawa

Snelke levering, goed verpakt en heerlijk vlees. Het was een probeersel voor de kerst. We hebben de bestelling voor kerst inmiddels ook besteld. TOP!

LEVERING

Ik had maar 2 reefilets. Deze zaten in een enorm grote doos. Beter verschillende maten van dozen!

Snel geleverd, goed product

Tracking was duidelijk, levering was snel & product was fantastisch.

Top geleverd wat ik wil

Keurig geleverd op tijd wie ze aangaven.

Lekker vlees en vis

Top zaak en service

Kwaliteit uitstekend

Snelle levering,uitstekende kwaliteit vlees.

prima product, levering op tijd

keuze in verschillende vleessoorten is uitstekend. levering zoals afgesproken.. keurig verpakt. ga snel weer wat bestellen.

1e bestelling geplaatst:Volgens afspraak bezorgden diepgevroren afgeleverd.

Keurig op de afgesproken tijd bezorgd in speciale gekoelde verpakking. Het belangrijkste, over de kwaliteit van de diverse producten, kan ik nog niets zeggen omdat ik nog niets gegeten heb maar ik twijfel niet dat dit niet goed zou zijn .

Goede kwaliteit vlees keurig en snel geleverd.

Het product ziet er uit zoals in de webshop.

Geleverd zoals afgesproken

Vlees werd netjes afgeleverd zoals afgesproken!

Gewoon top

Zeer snelle levering en zeer mooie kwaliteit van vlees . Een aanrader .

Prima geregeld en snel geleverd.

Zowel producten als de levering keurig verzorgd. Ook is het bedrijf snel telefonisch bereikbaar !

Very nice

Ribeye stakes heel heel lekker maar heeft een prijskaartje. Kip proeft erg duur Black angus burgers super super gevaarlijk

helemaal prima.

Ik vond deze leverancier op het internet, dus even loeren. Door de mooie overzichtelijke site vond ik als snel wat ik zocht. Heb de producten die wij wilden gebruiken besteld, deze kwamen vrij snel keurig verpakt aan op mijn adres. Als ik weer eens wat nodig heb dan weet ik deze leverancier te vinden.

Top producten snel en uitstekend geleverd

Het assortiment vind ik super vanwege de bio opties en kwaliteit vlees. Alles functioneert uitstekend. Heel degelijk verpakt en uitstekend bezorgd.

Lekker vlees (wild) en snelle levering

Prima service en zeer goed vlees. Heb al vaker besteld, maar blijf ik ook zeer zeker doen.

Over LeJean

LeJean | VleesAtelier