Very nice

Ribeye stakes heel heel lekker maar heeft een prijskaartje. Kip proeft erg duur Black angus burgers super super gevaarlijk

helemaal prima.

Ik vond deze leverancier op het internet, dus even loeren. Door de mooie overzichtelijke site vond ik als snel wat ik zocht. Heb de producten die wij wilden gebruiken besteld, deze kwamen vrij snel keurig verpakt aan op mijn adres. Als ik weer eens wat nodig heb dan weet ik deze leverancier te vinden.

Top producten snel en uitstekend geleverd

Het assortiment vind ik super vanwege de bio opties en kwaliteit vlees. Alles functioneert uitstekend. Heel degelijk verpakt en uitstekend bezorgd.

Lekker vlees (wild) en snelle levering

Prima service en zeer goed vlees. Heb al vaker besteld, maar blijf ik ook zeer zeker doen.

Op tijd geleverd, was nog diep gevroren. Weet pas na kerst wat de kwaliteit was

Snelle levering, fantastisch product!

Snel, goed gekoeld geleverd en een heerlijk product! (Foie gras)

Perfekt

Alles perfekt gegaan .Vlees was van een uitstekende kwaltiteit!!

nieuwe revieuw volgt na ontvangst (prijs en kwaliteit absoluut niet in verhouding)

Net contact gehad met LeJean en kan niet anders zeggen dat ze enorm bereidwillig zijn om iets met de klacht te doen. we hebben afgesproken dat ik nogmaals de Chateau Briand ga proberen en daarna kom ik terug met een nieuwe revieuw. Vorige week 2 x 500 gram chateau Briand besteld , rustig laten ondooien in de koelkast op kamer temperatuur laten komen en precies bereidt zoals op jullie website beschreven maar vlees was niet zo als het hoort te zijn. dacht een goed stuk vlees te krijgen voor dit geld maar eerlijk gezegd was het een teleurstelling , had nog al wat ophef gemaakt omdat ik had gehoord dat jullie zo goed vlees verkopen en ik altijd bij van der valk versmarkt haal. Maar zelfs mijn gasten die jullie hadden aangeraden waren het erover eens dat dit niet het beste stuk vlees was en zeker voor die prijs.

Mooi wild

Prachtig Hert en wildzwijn vlees gebracht. De fazant inmiddels op. Super.

Voortreffelijk

Kwaliteit van het geleverde vlees is prima en zelfs buiten verwachting liep voortreffelijk. goed en verzorgd. En de bezorging uitstekend.

Zeer vriendelijk en service gericht

De website is zeer klantvriendelijk en duidelijk. De beschrijving van de producten zeer uitgebreid en daarbij ook een recept (voor iedereen duidelijk) hoe het product te bereiden. De bevestigingsmail en korting op een volgend product is prima. Ook de bezorgdienst is zeer klantvriendelijk en service gericht.

Zeer goed verzorgd.

heel tevreden en zal in de toekomst meer wild bij u bestellen

Ja LeJean ik ben heel tevreden en zal in de toekomst meer wild bij u bestellen heel erg bedank snel en betrouwbaar prachtig

Mooi

Zijn perfect toegekomen ,vriendelijke chauffeur. Lekker vlees,wilde het uitproberen voor de feestdagen en gaan zeker terug bestellen

Verkeerd product geleverd, maar fout hersteld

Ik heb twee potjes 'gewone' paprikapoeder ontvangen, terwijl ik bewust had gekozen voor de gerookte variant, aangezien ik die niet langer op voorraad had. Naar aanleiding van deze (inmiddels aangepaste) recensie ben ik gebeld met de vraag of ik de gerookte variant nageleverd wilde krijgen of dat ik het aankoopbedrag retour wilde. Ik heb gekozen voor nalevering en dit kon al de volgende dag. De andere potjes mocht ik houden. Prima opgelost. De bestelling was verder naar verwachting: op gewicht, diep gevroren, op tijd geleverd en het vlees (kalkoen, varkensnek en kippenkarkassen) ziet er goed uit.

Prachtige produkten, stipt geleverd,

Stipt op tijd, duurzaam verpakt, goed gekoeld, mooie produkten! Vakwerk!

Mooie kwaliteit

Kwaliteit prijsverhouding is goed. De verpakking is netjes en de leveringen zoals af gesproken

Op tijd geleverd, levering was inorde en kwaliteit ook.

Heel goed.

S’ochtend de bestelling geplaatst en volgens de website zou er dan s’avonds bezorgd worden. En inderdaad die zelfde avond kwam mijn bestelling binnen. Goed en mooi en lekker vlees. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

De Chateaubriand die we als eerste klaargemaakt hebben was echt fantastisch!!!

Fijne levering

Snel bezorgd en intact. Al met al een prettige bestelervaring!

Goede verpakking,snelle levering en de smaak is raak.Voor herhaling vatbaar

Top levering.

Ik ben erg tevreden. En ga absoluut vaker bestellen. Een echte aanrader.

goede sevice

prestige ervaring met deze bestelling een aanbeveling.

Verzending vlot verlopen

Klaverblad 11 2266JK Leidschendam