Snel bezorgd en uitstekend verpakt

Het door mij bestelde vlees werd precies op het afgesproken tijdstip bezorgd en was uitstekend verpakt en nog steeds diep bevroren, Over de bestelde producten kan ik nog niets zeggen omdat ze nog steeds in de vriezer liggen.

Onaangename ervaring

Het is jammer dat de website vers vlees toont en bevroren wordt verzonden. En de klant wordt niet geïnformeerd dat hij bevroren vlees koopt. Onaangename ervaring, ik dacht dat ik verse producten zou ontvangen, geen bevroren producten.

Beste Iwona, Dank voor je reactie. Goed dat wij elkaar telefonisch hebben kunnen spreken. Wij leveren idd alle producten diepgevroren/shock gevroren om de optimale kwaliteit aan te bieden. Dit vermelden wij in de specificatie bij alle artikelen. Gezien de reactie heb je dit niet opgemerkt, iets dat wij uiteraard betreuren. Wij zijn ervan overtuigd dat onze producten je goed zullen gaan smaken! Met smakelijke groet, LeJean

Snelle levering van uitstekende kwaliteit producten

Szybka dostawa

Snelke levering, goed verpakt en heerlijk vlees. Het was een probeersel voor de kerst. We hebben de bestelling voor kerst inmiddels ook besteld. TOP!

LEVERING

Ik had maar 2 reefilets. Deze zaten in een enorm grote doos. Beter verschillende maten van dozen!

Snel geleverd, goed product

Tracking was duidelijk, levering was snel & product was fantastisch.

Top geleverd wat ik wil

Keurig geleverd op tijd wie ze aangaven.

Lekker vlees en vis

Top zaak en service

Kwaliteit uitstekend

Snelle levering,uitstekende kwaliteit vlees.

prima product, levering op tijd

keuze in verschillende vleessoorten is uitstekend. levering zoals afgesproken.. keurig verpakt. ga snel weer wat bestellen.

1e bestelling geplaatst:Volgens afspraak bezorgden diepgevroren afgeleverd.

Keurig op de afgesproken tijd bezorgd in speciale gekoelde verpakking. Het belangrijkste, over de kwaliteit van de diverse producten, kan ik nog niets zeggen omdat ik nog niets gegeten heb maar ik twijfel niet dat dit niet goed zou zijn .

Goede kwaliteit vlees keurig en snel geleverd.

Het product ziet er uit zoals in de webshop.

Geleverd zoals afgesproken

Vlees werd netjes afgeleverd zoals afgesproken!

Gewoon top

Zeer snelle levering en zeer mooie kwaliteit van vlees . Een aanrader .

Prima geregeld en snel geleverd.

Zowel producten als de levering keurig verzorgd. Ook is het bedrijf snel telefonisch bereikbaar !

Very nice

Ribeye stakes heel heel lekker maar heeft een prijskaartje. Kip proeft erg duur Black angus burgers super super gevaarlijk

helemaal prima.

Ik vond deze leverancier op het internet, dus even loeren. Door de mooie overzichtelijke site vond ik als snel wat ik zocht. Heb de producten die wij wilden gebruiken besteld, deze kwamen vrij snel keurig verpakt aan op mijn adres. Als ik weer eens wat nodig heb dan weet ik deze leverancier te vinden.

Top producten snel en uitstekend geleverd

Het assortiment vind ik super vanwege de bio opties en kwaliteit vlees. Alles functioneert uitstekend. Heel degelijk verpakt en uitstekend bezorgd.

Lekker vlees (wild) en snelle levering

Prima service en zeer goed vlees. Heb al vaker besteld, maar blijf ik ook zeer zeker doen.

Op tijd geleverd, was nog diep gevroren. Weet pas na kerst wat de kwaliteit was

Snelle levering, fantastisch product!

Snel, goed gekoeld geleverd en een heerlijk product! (Foie gras)

Perfekt

Alles perfekt gegaan .Vlees was van een uitstekende kwaltiteit!!

nieuwe revieuw volgt na ontvangst (prijs en kwaliteit absoluut niet in verhouding)

Net contact gehad met LeJean en kan niet anders zeggen dat ze enorm bereidwillig zijn om iets met de klacht te doen. we hebben afgesproken dat ik nogmaals de Chateau Briand ga proberen en daarna kom ik terug met een nieuwe revieuw. Vorige week 2 x 500 gram chateau Briand besteld , rustig laten ondooien in de koelkast op kamer temperatuur laten komen en precies bereidt zoals op jullie website beschreven maar vlees was niet zo als het hoort te zijn. dacht een goed stuk vlees te krijgen voor dit geld maar eerlijk gezegd was het een teleurstelling , had nog al wat ophef gemaakt omdat ik had gehoord dat jullie zo goed vlees verkopen en ik altijd bij van der valk versmarkt haal. Maar zelfs mijn gasten die jullie hadden aangeraden waren het erover eens dat dit niet het beste stuk vlees was en zeker voor die prijs.

Mooi wild

Prachtig Hert en wildzwijn vlees gebracht. De fazant inmiddels op. Super.

Bedrijfsgegevens

Klaverblad 11

2266JK Leidschendam

070 201 7034

[email protected]

Over LeJean

LeJean | VleesAtelier

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.