Fijne levering

Snel bezorgd en intact. Al met al een prettige bestelervaring!

Goede verpakking,snelle levering en de smaak is raak.Voor herhaling vatbaar

Top levering.

Ik ben erg tevreden. En ga absoluut vaker bestellen. Een echte aanrader.

goede sevice

prestige ervaring met deze bestelling een aanbeveling.

Verzending vlot verlopen

Topproducten geleverd conform verwachtjng

Fijn als een bedrijf doet wat het zegt! Goede communicatie, levering op tijd en diep diep diep gevroren. Vlees en gevogelte zag er perfect uit. Ik heb vrij veel vergeleken tussen diverse bbq en vlees sites, qua prijs is LeJean vaak erg strak. Tenslotte, en ik weet niet of dat bewust of een foutje is, had ik een kilo extra spareribs in de verpakking.

De bestelling was perfect

Bestelling snel kunnen ophalen en perfect in orde.

Makkelijk bestellen

Makkelijk bestellen en heerlijke producten!

Producten, levering en contact was prima.

Producten, levering en contact was prIma.

Smaakt naar meer.

Goede kwaliteit vlees (wild). Perfect verpakt voor de verzending en stipt op tijd afgeleverd.

Prima kwaliteit en tijdige bezorging

Een hele kip bestelf, die prima van smaak was en super vers. Kip is netjes gekoeld bezorgd of het afgesproken tijdstip.

Snelle levering, lekkere foie gras en goed ingepakt!

Volgende dag geleverd, goed gekoeld en mooi verpakt geleverd!

Snelle correcte levering. Het (blijkbaar) moeilijk te vinden product was wel bij LeJean te vinden. Hilde !

netjes bezorgd en heerlijk vlees

ik heb van alles besteld en alleen van de Iberico spareribs gegeten nog , heerlijk , ik heb t vlies eraf gehaald en 3 uur op 110 graden in de oven gedaan en daarna peper en zout erop , verrukkelijk

Prima service, snelle levering

Iberico ribfingers besteld voor vrijdags. Zou tussen 17 en 22.30 geleverd worden. 18 uur stonden ze al voor de deur. In een soort koeldoos verpakt. Helemaal prima. Klein minpuntje; vlees was in februari al ngevroren dus de kilo die ik nog even wilde bewaren moet wel heel snel op.. verder prima service!

Perfect !

Heel lekker vlees, snel en goed geleverd ! Wij bestellen snel weer.

Mooie producten:))

Netjes geleverde producten en veel keus.

Mooie optijd geleverd en goede bevroren

Goede kipsate!

Kipsaté besteld, super goede saté. Snelle levering, goed verpakt.

Dit is vlees zoals vlees moet zijn!!

Gelijk de bizonburgers uitgeprobeerd, echt super lekker! Ik ben heel benieuwd naar het overige vlees van de bestelling! De levering was geweldig; dezelfde dag van bestelling en ik zou willen dat meer bedrijven gebruik zouden maken van deze bezorgdienst. Ga iedereen aanraden voortaan te kiezen voor LeJean, top!!!

Aanrader

Snelle levering, perfect verpakt

Super aardige mensen, mega smooth en duidelijke bestelprocedure en gewoon zeer tof dat dit beschikbaar is!

Top vlees en snelle+koude levering

Het vlees wat ik besteld had zag er heel goed uit. Het was goed verpakt in een eco-vriendelijke doos en nog helemaal bevroren. Zeker een aanrader.

top

Gewoon top geregeld