Laden reviews...
Laden reviews...
198 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten prijzen de kwaliteit van het vlees, de betrouwbaarheid van levering en de zorgvolle verpakking. De service wordt als professioneel en attent ervaren. Enkele opmerkingen gaan over kleine incidenten die snel opgelost worden, wat de tevredenheid verhoogt.
Super service en zeer goede kwaliteit!
Beveelt aan
4 February 2026
Dorota
GENDEREN
Hartelijk dank voor uw geweldige beoordeling. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service en kwaliteit. Wij kijken ernaar uit u opnieuw te mogen verwelkomen.
Met smakelijke groet,
LeJean
Ziet er allemaal goed uit. Moet het nog klaarmaken , zal wel lukken. Verpakking was ok.
Beveelt aan
4 February 2026
Joseph
ZONHOVEN
Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat de levering volgens afspraak is verlopen en dat alles er goed uitziet. Wij hopen dat de bereiding net zo goed uitpakt en dat u ervan zult genieten.
Met smakelijke groet,
LeJean
Goed product, mooie Koel Verpakking. en volgens de afspraak, wordt geleverd. Aanrader.
Beveelt niet aan
2 February 2026
Bram
Biddinghuizen
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Fijn om te horen dat het vlees, de verpakking en de levering naar wens waren. Uw aanbeveling stellen wij zeer op prijs.
Met smakelijke groet,
LeJean
Vlotte en snelle afhandeling
Beveelt aan
2 February 2026
Cis
Hasselt
Hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn om te horen dat de afhandeling vlot en snel is verlopen. Dat waarderen wij zeer.
Met smakelijke groet,
LeJean
Mooie producten, werden bevroren geleverd in handige verpakkingen om meteen in de vriezer te kunnen doen.
Beveelt aan
2 February 2026
Suzanne
Rotterdam
Prima kwaliteit, excellent bezorging
Beveelt aan
1 February 2026
Johannes
Den Haag
Het is op tijd aangekomen en goed verpakt, verder kan ik nog geen oordeel geven, omdat ik er nog niets van gebruikt heb.
Beveelt aan
30 January 2026
AA
Rotterdam
Je krijgt wat je besteld zoals op de foto
Beveelt aan
30 January 2026
Rosita
Ede
Goed verpakt. Prima quality
Beveelt aan
29 January 2026
Roberto
'S-Gravenhage
Wilde eens wat anders en bizon leek me een goed idee. prima qualiteit.Erg lekker . goed verpakt en nette bezorging.
Beveelt aan
29 January 2026
Peter
Nijmegen
Je betaald niet teveel, spullen worden perfect aangeleverd.
Beveelt aan
29 January 2026
Henk
Limburg
verpakking, koeling, product 100procent
Beveelt aan
29 January 2026
Robert
leesthof 2a
gewoon goede en correcte levering
Beveelt aan
28 January 2026
Pierre
Halle
Heerlijk vlees.
Beveelt aan
28 January 2026
Marijcke
Oisterwijk
1560
Beveelt aan
28 January 2026
Jacques
1560
Voor mijn tijdelijk dieet mag ik veel vleessoorten niet maar wel kalkoenvlees. Dat bleek lastig te krijgen maar gelukkig gevonden bij LeJean en ook nog mooie kwaliteit en zonder troep, geweldig. Meteen een voorraadje besteld en we kregen binnen een uur bericht dat we de bestelling op konden halen. Snel en vriendelijk, top! Ik ben fan!
Beveelt aan
25 January 2026
Sandra
Zoetermeer
Dank je wel voor je mooie review! Wat fijn om te horen dat je bij ons kalkoenvlees hebt kunnen vinden en dat de kwaliteit zo goed beviel. We waarderen je enthousiasme enorm.
Met vriendelijke groet,
LeJean
Producten zijn goed de levering door bestelfienst was waardeloos. Ondanks dat ik thuis was neergezet in de centrale hal van het appartement complex
Beveelt aan
25 January 2026
Theo
Harderwijk
Dank je wel voor je feedback. Fijn om te horen dat de producten goed waren. Jammer dat de bezorging niet naar wens is verlopen, dit nemen we mee met de bezorgdienst.
Met smakelijke groet,
LeJean
Duidelijke site, een hele snelle levering en een pracht product. We hebben enorm genoten van de lekkere eendenbouten!
Beveelt aan
24 January 2026
Pim
Zwolle
Bedankt voor je mooie review! Fijn dat de site duidelijk was, de levering snel en dat jullie zo hebben genoten van de eendenbouten. Graag tot een volgende keer!
Met smakelijke groet,
LeJean
de kip is heerlijk
Beveelt aan
24 January 2026
Marzena
hoogeveen
De bestelling kwam diepgevroren en perfect verpakt bij mij thuis geleverd! Het vlees mooi geportioneerd!
Beveelt aan
24 January 2026
Erik
Veendam
Al drie maal besteld. Het vlees is van topkwalilteit. Wordt goed verpakt en diepgevroren geleverd. Zelfs in België! Ruime keuze aan vlees. Alles is gewoon super lekker, grasgevoederd, biologisch en dat smaak je. Wij zijn fan!
Beveelt aan
20 January 2026
Jenny
Merelbeke-Melle
Wat een geweldige review, hartelijk dank! Fantastisch om te horen dat je al meerdere keren bij ons hebt besteld en zo tevreden bent over de kwaliteit, verpakking en levering.
Met smakelijke groet,
LeJean
Ik had 30 stuks varkenshaassate besteld. Eerste kerstdag op de grill gelegd en heel erg lekker de smaak is echt goed hoef je eigenlijk geen pindasaus bij te doen. Tweede kerstdag had ik nog wat sate stokjes over deze in de pan met wat olijfolie gebakken en ook weer super lekker. Ik heb ze opnieuw besteld en zeker de prijs is heel goed.
Beveelt aan
30 December 2025
HM.Fredriksz
Vlaardingen
Geweldig om te horen dat de varkenshaassaté zo goed in de smaak viel, zowel op de grill als later in de pan. We waarderen je vertrouwen enorm en wensen je nog veel smakelijke momenten!
Met smakelijke groet,
LeJean
Wat een succes jullie gevulde kalkoen. Hij zag er niet allen prachtig uit…. Hij was heerlijk van smaak, mals, sappig en met een lekker pitje!! Zeker voor herhaling vatbaar.
Beveelt aan
27 December 2025
Tineke
Den Haag
Geweldig om te horen dat de gevulde kalkoen zo’n succes was. We zien je heel graag weer terug voor een volgende bestelling!
Met smakelijke groet,
LeJean
Ondanks het feit dat we niet geheel volgens de aanwijzingen de kalkoen hebben bréreid was deze toch supermals en heel erg smakelijk. Ook de vulling was zalig. We hebben hem echt last minute besteld en toch perfekt op tijd bezorgd.
Beveelt aan
25 December 2025
Rob Hendriks
Hillensberg-Selfkant
Wat leuk om te lezen! Fijn dat de last-minute bestelling perfect op tijd is bezorgd. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen.
Met smakelijke groet,
LeJean
Eigen schuld natuurlijk om lui te zijn en zalm te halen bij een slager, maar de vis was bedroevend. Zalm leek te lang bevroren te zijn geweest, uitgedroogd en kwam bizar veel water uit bij ontdooien. Structuur was niet best meer. ### Edit: achteraf fijn samen opgelost, bedrijf is klantgericht
Beveelt aan
22 December 2025
Ging
Utrecht
Bedankt voor je feedback. Jammer dat de zalm niet naar wens was, maar fijn dat we hierover persoonlijk contact hebben gehad en samen tot een passende oplossing zijn gekomen. We waarderen het dat je dit met ons hebt gedeeld en nemen je ervaring mee om onze kwaliteit en processen verder te verbeteren.
Met smakelijke groet,
LeJean
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
LeJean | VleesAtelier
Veenpoldersweg 22
2266 GA Leidschendam
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops