Snelle en correcte levering

Zoeken in de webshop gaat vlot en zonder problemen. Bestelling plaatsen gaat ook vlot, met binnen enkele tellen de bestelbevestiging in de mailbox. Levering is eveneens vlot en correct gebeurt.

Suuuper webshop!

Zeer goede webshop! Mijn bestelling was binnen de 2 werkdagen zelfs dag nadien netjes geleverd.had een bijkomende vraag via mail gestuurd en kreeg na half uur al tel met mooie eenvoudige oplossing voor mijn probleem.een echt aanrader dus!!!

Goed advies!

Bereid tot het informeren naar een onderdeel wat niet standaard op voorraad is.

De webshop dat mijn jacuzzi hersteld heeft.

Met heel weinig kennis van loodgieterswerk waagde ik me aan de herstelling van mijn jacuzzi. Het ging hoofdzakelijk over gebarsten leidingswerk. Ik probeerde alle onderdelen te vinden bij de lokale doe-het-zelf zaak maar zonder succes. Ik verloor hierdoor veel tijd door op zoek te gaan naar spullen die er niet waren. Met weinig hoop zocht ik via internet naar de nodige leidingen van 2 inch. en kwam ik op deze webshop terecht De overzichtelijkheid maakte het verzamelen van mijn onderdelen een plezier. Alles was er! Enkele kliks, betalen en 2 dagen later stond mijn bestelling correct voor de deur. Heerlijk!

Steeds correcte en snelle levering

Goede prijs/kwaliteit.

Snelle, correcte service, meer moet dat niet zijn! Bedankt!

Keurig en snel

Goede info na telefonisch contact. Gelijk advies product besteld

Snel en correct

snel en correct

Uitgebreid assortiment.

positief

goede site, nette prijs en snelle levering,

Komt afspraken na

Toppie en super snel geleverd

Snelle levering en duidelijke foto's

Zoals een webwinkel hoort te werken. Snelle levering en duidelijke foto's op de site. Klasse.

Snelle betrouwbare levering, elke keer!

Al meerdere keren hier besteld, steeds snelle levering zonder problemen of vertraging. Mlen indien nodig staan ze klaar met deskundig advies!

Goed product voor een scherpe prijs

De.prijs van deze set is goedkoper dan elders. Dat is geweldig.

Alles prima verlopen

Alles overzichtelijk en snel geleverd

Correcte levering

Eerste maal besteld bij Spa-webshop en tevreden, voor herhaling vatbaar.

alles prima verlopen en uitstekend product

prima product

betrouwbare webshop

heel goede ervaringen mee

Goede snelle service

Altijd snelle levering, uitgebreid assortiment

zeer goed zoals het hoort

Over Spa-webshop

De webshop met meer dan 1000 artikelen, levering in Nederland en België! U kunt bij spa-webshop.com eenvoudig uw filters, onderhoudsmiddelen en andere benodigdheden voor uw spa, sauna of jacuzzi aanschaffen. Wij leveren alle bekende merken zoals de Aquafinesse, SpaLine, Leisure Time, Melpool produktenlijnen. Filters van alle soorten en maten hebben wij in het assortiment , passend voor het assortiment van Unicel, Pleatco of Darlly. Met onze filterzoeksysteem komt u vrijwel altijd op een passend filter uit. En zo niet? Mail ons en wij gaan aan de slag voor u!