een zeer goede site en gemakkelijk om te bestellen.

dit is de derde keer dat ik bestel via de webshop en ik ben zeer tevreden . groeten Tony

Snel gevonden met Google lens

Ff een foto maken van het onderdeel met Google lens en hup ben je op de site en bestel je het onderdeel

Prima bedrijf met vriendelijk personeel

Ben ooit persoonlijk langs geweest. Deskundige, behulpzame mensen. Blijf hier zeker de artikelen voor onze jacuzzi bestellen

Heb al verschillende producten gekocht. Altijd perfecte service

Perfect in orde, en snel

Perfect in orde, en snel

Snelle Levering, groot assortiment

Bij Spa-webshop kan je makkelijk en veel artikelen bestellen voor de sauna. Snelle bezorging

Top webshop!

Ik heb hier de afgelopen twee jaar al een aantal keer een aankoop gedaan voor onze jacuzzi. Altijd netjes op tijd en compleet. Aanrader!

Bij deze webshop merk je dat je klant bent en dat het bedrijf de juiste service biedt

Ik besteltwee keer per jaar bij deze Spa-webshop, filters, chloor en andere spullen voor een jacuzzi of zomer buitenzwembad (al dan niet opblaasbaar) zijn hier altijd op voorraad en de volgende dag geleverd. Je merkt aan alles dat het bedrijf niet te groot is en nog oog heeft voor wat de klant nodig heeft, als je daar per mail naar vraagt. Twijfel of je de juiste chloorkorrels of filter bestelt, mail en je weet het zeker. Wat ook leuk is, je krijgt boven de 75 euro een leuke ijsmuts cadeau. De verzending gaat via een gerenommeerde leverancier en dat is ook wel prettig. Spa-webshop doet wat het belooft en dat vind ik als Rotterdammer erg belangrijk: geen woorden maar daden.

Goede snelle levering

correct geholpen en geleverd

top kan andere ook aanbevelen. goed geholpen met advies

Prima hulp op afstand en levering producten

Snelle levering. Indien je niet zeker weet wat je nodig hebt wordt we goed meegedacht. En bij calamiteiten aan onze jacuzzi wordt hulp op afstand geboden en meegedacht. Heel prettig.

Ik had mijn spulletjes snel in huis.

Gisteren besteld, de volgende dag binnen

Goede prijzen en snel levering

Juist perfect voor mijn eerste aankoop.

Top service!

Competitieve prijzen en snelle service! Een aanrader!

Supervlotte service

Overzichtelijke webwinkel, vlotte communicatie ivm levering!

Precies wat ik zocht

Mooie glazen van plastic. Een feestje om uit te drinken! Thanks !

Top!!

Heel correct en supersnelle service!

zeer goed

alle benodigdheden direct ontvangen ,super.

Correcte afhandeling

Correcte afhandeling

Het doet wat het moet doen: overzichtelijke website en snelle en keurige afhandeling en bezorging

Supersnel geleverd

Zeer positieve ervaring , is zeker aan te bevelen

Steeds snelle en correcte levering

Over Spa-webshop

De webshop met meer dan 1000 artikelen, levering in Nederland en België! U kunt bij spa-webshop.com eenvoudig uw filters, onderhoudsmiddelen en andere benodigdheden voor uw spa, sauna of jacuzzi aanschaffen. Wij leveren alle bekende merken zoals de Aquafinesse, SpaLine, Leisure Time, Melpool produktenlijnen. Filters van alle soorten en maten hebben wij in het assortiment , passend voor het assortiment van Unicel, Pleatco of Darlly. Met onze filterzoeksysteem komt u vrijwel altijd op een passend filter uit. En zo niet? Mail ons en wij gaan aan de slag voor u!