Snelle levering, support goed

Moest een bestelling iets aanpassen door eigen fout. Werd heel netjes direct opgepakt en het juiste is verstuurd zoals de bestelling eigenlijk had moeten zijn. Erg netjes

Bestelling binnen 2 dagen geleverd en zeer goed verpakt

Altijd goed en snel

Snelle levering, degelijk materiaal.

Fijne producten en snelle levering

Ik vind de producten van Spa-webshop erg fijn en heerlijk ruiken. Ik zorg dat mijn bestelling genoeg is om het gratis te laten verzenden en elke keer probeer ik andere producten uit. Mijn favoriete product is inSPAration Wellness - Calming Clary Sage. Hier neem ik meerdere flessen van, omdat deze het snelst op gaat, maar ik word ook nog eens beloond doordat ze bij een afname van 3 flesjes per flesje goedkoper zijn. Deze keer heb ik de Aromaset Liquid Pearl van inSPAration 12x 35ml besteld, zo kan ik mooi alle geuren testen. De bezorging gaat ook vlot. Binnen 2 dagen heb ik het pakket binnen.

Het product is goed verpakt en snel geleverd

Netjes en snel geleverd

Vlotte service

Ruime keuze. Een verkeerde levering werd onmiddellijk rechtgezet. Super content. Jullie zijn een klant rijker.

Zeer goede service

Zondag bestelling gedaan en deze was maandag bij dpd en is pas op donderdag bij mij geleverd

super service

verkeerde artikel geleverd en de dag erna al opgelost waarvoor dank

Mee denkend!

Ik had een bestelling geplaatst waarbij ik een verkeerde pakking had besteld. Werd de volgende dag gebeld met de vraag of ik zeker wist of ik het juiste had besteld. Order is aangepast en verstuurd. Fijn dat er mee gedacht word en niet stom weg word opgestuurd wat er besteld is.

Snelle levering Goede prijs

Mooie aanbiedingen, netjes verpakt en snelle levering. Ik ben erg tevreden

Snelle en goede levering

Goede ervaring, hadden wat ik nodig had en gemakkelijk te vinden op de website en snel geleverd.

Goede en snelle levering

Goede service en snelle levering

Fijn en simpel shoppen

Prima webside en bereikbaar telefonisch Voor vragen

Prettige website met support

Even gebeld en een prima advies gehad. Zijn kundig, denken mee en hebben een uitgebreid assortiment. Top webwinkel

Super snelle levering.

Ik had een bestelling geplaatst en eerst bedacht dat ik deze thuis afgeleverd wilde hebben, maar nader inzien toch even wilde ophale Dit was geen probleem en kon het pakketje die middag nog ophalen. Top service!

Correcte prijs, vlotte levering duidelijke info

Mijn BE leverancier had de prijs van de spa filters gewoon verdubbeld...ben dan op zoek gegaan en bij jullie uitgekomen en ja vond dezelfde filter aan lagere prijs dan ooit betaald, dus direct 4 stuks besteld en 2 dagen later ontvangen. Ging vlot en snel dus , heel blij met deze leverancier.

Snelle correcte levering

Materiaal werd snel verzonden. Goederen zoals beschreven. Voor herhaling vatbaar

Vlot

Vlotte service

Betrouwbare webshop met snelle levering

Vaak leuke aanbiedingen voor mijn spa producten.

Goed geregeld

Goed geregeld, snelle levering. Nalevering ook perfect

Vlotte en correcte levering

Goede prijs kwaliteit verhouding, makkelijke zoekmachine.

Over Spa-webshop

De webshop met meer dan 1000 artikelen, levering in Nederland en België! U kunt bij spa-webshop.com eenvoudig uw filters, onderhoudsmiddelen en andere benodigdheden voor uw spa, sauna of jacuzzi aanschaffen. Wij leveren alle bekende merken zoals de Aquafinesse, SpaLine, Leisure Time, Melpool produktenlijnen. Filters van alle soorten en maten hebben wij in het assortiment , passend voor het assortiment van Unicel, Pleatco of Darlly. Met onze filterzoeksysteem komt u vrijwel altijd op een passend filter uit. En zo niet? Mail ons en wij gaan aan de slag voor u!