Vond het op internet

Word snel geleverd goed kwaliteit

Prima overzichtelijke website en netjes verpakt op tijd geleverd. Volgende bestelling staar gereed!

Snelle levering van de juiste producten

Duidelijke website, goede prijs en snelle levering

Zoals gewend prima

Bestelling zoals verwacht de volgende dag geleverd.

Het product wordt snel geleverd.

Goed en snel en correct

Helemaal snelle levering

Correcte service !

Alles steeds correct en snel geleverd in Belgie

Uitstekende service en advies.

Zeer vriendelijk en behulpzaam. Ondanks de drukte toch nog de tijd nemen om telefonisch advies te verlenen.

Correcte levering

zeer goed

Alles zeer goed verlopen, zelf telefoon gekregen omdat ik iets te weinig had besteld.

Artikelen zijn prima, levering door DPD laat te wensen over!

Het bestelde artikel is exact de juiste, prima dus. Voor het afleveradres heb ik in eerste instantie een punt bij mij in de buurt aangegeven omdat ik het na mijn werk daar kon afhalen. Tot mijn grote verbazing kreeg ik een berichtje van DPD dat ik niet “thuis” iets na 18.00 uur op het door mij aangegeven afhaalpunt. Beetje raar, ik mag toch aannemen dat DPD zelf de openingstijden van hun afhaalpunten wel kent. Vervolgens mijn eigen adres maar gemeld als nieuw afleveradres en ervoor thuis gebleven. RAAAAARRRRRRR. Ik beveel de webshop zeker wel aan, de pakketdienst DPD zeker niet!

Beste Erwin, Jammer dat het zo gelopen is met de DPD, onze excuses hiervoor. De reviews die je aan ons stuurt worden helaas niet door de DPD gelezen, we zullen het zelf wel even terugkoppelen, maar het is effectiever als je deze ervaring ook even deelt op de review mogelijkheid die je van de DPD krijgt. We hopen dat deze ervaring je er niet van weerhoudt in de toekomst nog eens bij ons te bestellen. Met vriendelijke groet, Team Spa-webshop

Snelle levering en goede instructies...super.

Top!! Vandaag besteld en de volgende dag al in huis

Top! Vandaag besteld en de volgende dag al in huis! Prima service

zeer tevreden

heel snelle en correcte levering tevreden met de bestelde producten

goede service

Bestelling ozonator: snel geleverd doch deze was defect. Men heeft onmiddellijk een retourformulier bezorgd om kosteloos terug te zenden. De oorspronkelijk bestelde ozonator was echter niet direct leverbaar, dus heb ik voor een ander model gekozen. Ook weer snel geleverd. Deze was goedkoper en het aankoop verschil is netjes teruggestort. Tot hiertoe 5 sterren verdiend *****! De nieuw geleverde ozonator werkt wel (offline getest alvorens plaatsing) doch hij levert niet de verwachte bubbeltjes in de spa. Na telefonisch contact werd beweerd dat de "nieuwe" modellen geen of weinig bubbeltjes produceren omdat de ozon dan beter oplost in het water... Ik ben er echter niet zeker van of deze wel degelijk ozon in het water brengt??? Daarom 1 sterretje minder.

In een woord geweldig!!!

Leuke mensen die je te woord staan. Nemen de tijd voor je en denken met je mee. Kon zonder voorschot een bad reserveren om deze een paar dagen later pas af te halen.

Fijne webshop en snelle levering

Erg goed en prettig

goede prijs/kwaliteit

goede prijs/kwaliteit, snelle service en mooie webshop. geen aanmerkingen hierop.

Snel geleverd en goede prijs.

zeer goed, snelle afwikkeling bij retouneren

zeer goed, snelle afwikkeling bij retouneren

Vlugge levering

Alle onderdelen voor mijn jacuzzi hier weggehaald. Top geïnformeerd door Peter.

Over Spa-webshop

De webshop met meer dan 1000 artikelen, levering in Nederland en België! U kunt bij spa-webshop.com eenvoudig uw filters, onderhoudsmiddelen en andere benodigdheden voor uw spa, sauna of jacuzzi aanschaffen. Wij leveren alle bekende merken zoals de Aquafinesse, SpaLine, Leisure Time, Melpool produktenlijnen. Filters van alle soorten en maten hebben wij in het assortiment , passend voor het assortiment van Unicel, Pleatco of Darlly. Met onze filterzoeksysteem komt u vrijwel altijd op een passend filter uit. En zo niet? Mail ons en wij gaan aan de slag voor u!