Gewoon goed

Alles was op tijd geleverd en een goede communicatie .

Goedkoper dan de concurrent

Had weer een aantal nieuwe onderdelen van CMP jets nodig. Uiteindelijk bij SPA-webshop gevonden met een betere prijs dan bij andere webshop waar ik eerst kocht. En aangezien het ook vlot verzonden was is een betere prijs mooi meegenomen

Goede producten

goede producten zoals beschreven op de website. alleen bezorging erg slecht via de MPD. uiteindelijk goed gekomen

Bestelling en levering prima verlopen.

Duidelijke website en snelle levering.

Prima levering

Artikel via de webshop besteld en deze werd snel geleverd.

Snel en adequaat

Wij bestelden iets via de webshop. Kort daarna kregen we een mail of onze bestellen met de afmetingen klopte omdat het een product was die al een aantal niet meer besteld was en daarmee afwijkt. Zeer netjes om op deze manier evt fouten en daarbij kosten en erfenis te voorkomen. En hierdoor zelfs nauwelijks vertraging op de bestelling gekregen!! Dan voor het meedenken!

Geweldige servive

Onderdelen moeilijk verkrijgbaar ....maar hier waren zee te koop

Weer een snelle levering top

Altijd weer snel geleverd

just perfect - fast, easy, correct, excellent delivery.....

i wish i had found them earlier.. my spa company wasted my time for 18 months about replacement parts - telling straight lies to try and get me to pay nearly eu900 for a replacement blower and labour to fit it.. finally, after a quick call to spa-webshop, i have the parts delivered for less than eu150 and installed 48 minutes later!!!... i cannot recommend spa-webshop highly enough.. if you are on here looking for something, just get it.. #jobdone!!!!

Top bedrijf

Ruime keuze en goede prijs voor topproducten Snelle verzending en goed verpakt !

Snelle levering en duidelijke communicatie

Ik heb onderdelen gekocht ter reparatie van mijn Jacuzzi. Webshop is overzichtelijk en er is uitgebreide informatie over de onderdelen. Speciaal de maatvoering van de producten is goed. Ik zou zeker weer bestellen via Spa-webshop. Jeroen.

Goede spullen

Goede spullen en snelle levering

Snel besteld en snel bezorgd

Gebruikersvriendelijk en product snel in huis.

Zeer vlot in huis en goed verpakt

Fijne webshop. Duidelijk en vlot. Artikel goed verpakt.

Goede informatie op website. Aanvullende vraag via mail snel beantwoord. Bestelling snel verzorgd en ontvangen. Goed product.

Goed geholpen en juiste info, zelfs in t weekend

Na telefonisch gesprek op vrijdagmiddag laat over een onderdeel die ik niet kon vinden. Kreeg ik de reactie dat de persoon begreep wat ik zocht en hij mij de alternatieve zou mailen dit weekend. Idd zondag had ik alle juiste gegevens binnen en na bestelling netjes op tijd binnen. Kortom, ouderwetse service en doen wat er belooft wordt. Hier kan menig zogenaamde jacuzzi zaken nog wat van leren.

Snelle levering met een leuke attentie erbij

Een dag na mijn bestelling het order al in huis. Erg leuk dat er een gratis zonnebril bij zat.

Super goed bedrijf

Goede producten en worden snel en keurig geleverd.

Beter kan niet.

Gewoon goed !

Fijne website en snelle levering

Prima en snel toegestuurd

Ben tevreden over hen!

Overzichtelijke web site, goed assortiment

Weer alles gevonden wat ik nodig had. Voordelige prijzen en supersnel geleverd worden

Goede filter gevonden

Over Spa-webshop

De webshop met meer dan 1000 artikelen, levering in Nederland en België! U kunt bij spa-webshop.com eenvoudig uw filters, onderhoudsmiddelen en andere benodigdheden voor uw spa, sauna of jacuzzi aanschaffen. Wij leveren alle bekende merken zoals de Aquafinesse, SpaLine, Leisure Time, Melpool produktenlijnen. Filters van alle soorten en maten hebben wij in het assortiment , passend voor het assortiment van Unicel, Pleatco of Darlly. Met onze filterzoeksysteem komt u vrijwel altijd op een passend filter uit. En zo niet? Mail ons en wij gaan aan de slag voor u!