Diverse spullen besteld voor mijn jacuzzi. De volgende dag na mijn bestelling al in huis.

Alles netjes op tijd.

Alles wordt netjes op tijd uit geleverd voor een scherpe prijs.

Goede technische ondersteuning

Op de vragen via email wordt snel geantwoord. Goede technische kennis en onderdelen op voorraad aanwezig. Fijne service.

Zeer behulpzaam en snelle levering

Na mijn bestelling die na een dag al,geleverd werd. Bleek er een artikel te weinig te zijn, melding van gemaakt en de dag nadien werd het ontbrekende artikel al geleverd• zeer te vrede over de levering en behulpzaamheid. Tot de volgende

correct verlopen

Vlotte en snelle levering

Netjes en snel bezorgt

Prima iedere x weer en binnen 1 werkdag bezorgt.

Goed assortiment en snelle levering.

Vorig jaar een specifiek onderdeel besteld die niet in Nederland te verkrijgen was, is besteld en geleverd door Spa- webshop en ook nog eens voor een redelijke prijs.

Snel en correcte prijs

Groot aanbod en leuke acties

Geweldige web winkel

Goede web site Snelle levering Bij vragen wordt er goed meegedacht. Ze hebben verstand van wat ze verkopen. Ga zo door!!

Zeer goede website

Alkes wat je maar kan indenken voor zwembaden en jacuzzi s. Zeer snel geleverd en met de juiste info. Top, doe zo verder

mijn ervaring met jullie bedrijf is heel goed.

Goede en snelle service

Bestelling altijd voorzien van een cadeautje en een bedank bericht

prettig en meedenkend

na mijn bestelling wordt ik gebeld ivm met mijn adres. het was anders dan de vorige keer. ik had het verkeerd ingevuld.

snel en vlot

eerste keer dat ik enkele spullen via spa-webshop bestel. op de site alles duidelijk weergegeven en correct op tijd geleverd.

Levering ging vlot

Goed produkt

Vlotte service

Zeer snelle en correcte levering

Bij elke zending wordt er een geschenkje bijgevoegd, zéér sympathieke en leuke ervaring!

Snel en correct

Alles klopt

Betrouwbaar

Snelle service .

Zeer goed!

Overzichtelijke site, zodat ik vlot het juiste product kon vinden. Snelle levering!

Sneller dan snel

Smiddags besteld de volgende dag in huis wat een super service weer.

eerlijke tarieven, goede klantenservice, snel en betrouwbaar

ik had een pomp nodig, gebeld en kon meteen worden ingepakt, volgende dag in huis. Elders was dit pompje al snel 100 euro duurder, en ik kreeg bij het pakket ook nog een leuk kleinigheidje. Aanrader dus zeker!

Altijd top!!

Prima en snelle service

Altijd snelle verzending

Is gewoon supper

Over Spa-webshop

De webshop met meer dan 1000 artikelen, levering in Nederland en België! U kunt bij spa-webshop.com eenvoudig uw filters, onderhoudsmiddelen en andere benodigdheden voor uw spa, sauna of jacuzzi aanschaffen. Wij leveren alle bekende merken zoals de Aquafinesse, SpaLine, Leisure Time, Melpool produktenlijnen. Filters van alle soorten en maten hebben wij in het assortiment , passend voor het assortiment van Unicel, Pleatco of Darlly. Met onze filterzoeksysteem komt u vrijwel altijd op een passend filter uit. En zo niet? Mail ons en wij gaan aan de slag voor u!