Goed geholpen mbt de keuze welke onderdelen ik moest bestellen,

Prima assortiment en prijzen. Snelle verzending en degelijk verpakt. Aanrader!

snelle levering met de juiste prijs

Alles wat ik nodig had voor het onderhoud van mijn jacuzzi op 1 website voor een goede prijs met ook nog eens een snelle levering

Duidelijke informatie en kwaliteit producten.

super

alles vlug en correct.

Display van 18 jaar oude jacuzzi was kapot. Dit bedrijf had het gewoon op voorraad. Wat een baas!

correct verlopen aankoop

goederen zijn conform de foto's, correcte info gekregen, vlugge levering

Vlotte ervaring

Duidelijke website met complete info. Naast webshop ook fysieke winkel: geeft vertrouwen. Gratis en snelle verzending vanaf bepaald bedrag. Geleverd product voldoet 100%!

Snelle en goede service. Helaas ook verkeerde onderdelen geleverd

Mijn spullen zijn goed en zorg vuldig geleverd. Maar helaas in plaats van 3/4 is er 3/8 geleverd. Maar neem dit op de kopp toe

Beste Ton, dat is jammer dat we heir een fout in gemaakt hebben, als we nog iets voor je kunnen betekenen hierin, laat het gerust even weten Team Spa-webshop

Ca va

Verkeerde stukken geleverd

Beste David, zoals inmiddels via de mail besproken zijn wel de juiste stukken geleverd door ons, en heb je inmiddels een bestelling geplaatst voor de juiste onderdelen. met vriendelijke groet, Team Spa-webshop

Prima bedrijf met alles wat je nodig hebt op gebied van Spa en Hottub.

De bestelling werd snel geleverd. Na ontvangst van het pakket bleek er iets mis te zijn met 1 van de bestelde artikelen (fout van de fabrikant, niet van de verkoper), dit werd door spa-webshop snel en goed opgelost!

Snelle levering , items duidelijk en veilig verpakt , juiste hoeveelheid , top

Op tijd en vakmensen!

Op tijd en vakmensen

Vond mijn jets niet na een e-mail werd vrij goed geholpen persoon wist precies welke jets ik nodig had ondanks de vrij oude jets wisten ze nog steeds deze te leveren Top service

Groot aanbod, snelle levering

Goede duidelijke website

Duidelijke omschrijving en goede service

Duidelijke site goede producten.

Vlotte levering!

Steeds kan ik op een vlotte levering rekenen, waarvoor dank!

Bestel al enkele jaren mijn spullen voor de jacuzzi en de sauna. Gewoon omdat wij enorm tevreden zijn. Afgelopen zending was helaas een verpakking opengegaan. Ik stuurde een e-mail en de dag erna was de nieuwe verpakking al bezorgd! Fijn dat er zo snel wordt geschakeld!

Ik kan alles vinden op op site vandaar Spa-webshop

Voor mij is dit de zaak waar ik graag winkel.

Meedenkend voor ieder probleem!

Zij hadden een oplossing voor onze 14 jarige oude jacuzzie. Onze control unit/display was defect maar zij hebben nog een control unit gevonden die werkt. Zeer goede technische kennis en adviezen. Geen enkel ander gespecialiseerd jacuzzie bedrijf in Nederland heeft ons kunnen helpen. Zelfs de hele grote niet, waar personeel zit die er eigenlijk geen verstand van hebben maar alleen maar eenvoudig willen verkopen. Dus geen ingewikkelde/moeilijke vragen stellen. Kortom: Top bedrijf.

Pak is geschonden toegekomen en het bedrijf heeft niet meteen het pakket afgezet.

Geblutste kapotte doos. Ik had doorgegeven dat er een pakjesbus stond na de eerste keer en als het te groot was dat ze het bij de overbuur moesten afgeven. Ze hebben het naaste de pakjesbus gezet en bijna mijn plant kapot gemaakt. Dat is geen veilige plaats. Verder is alles wel goed toegekomen.

Beste Nathalie, vervelend dat de levering door de DPD niet naar behoren verlopen is. We zullen de klacht doorgeven aan de pakketdienst. Helaas zijn wij wat betreft de levering op dit punt afhankelijk van de kwaliteit van de lokale chauffeur die zo te lezen niet goed is. Excuses voor het ongemak! Team Spa-webshop

Duidelijke uitleg producten

Probleem met mijn jacuzzi verholpen met onderdelen van Spa webshop. Alle onderdelen besteld en binnen 1 werkdag geleverd! Alles paste en jacuzzi draait weer op volle toeren. Dik tevreden!

Altijd behulpzaam.

Altijd als ik contact leg met spa webshop dan word ik vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan. Eigenaar is een fijne kerel die weet waar hij over praat. En nakomt wat hij toezegt. Goede en snelle levering. Wederom een tevreden klant.

Afspraak is daadwerkelijk afspraak

Correcte levering. Maar vooral goede echt werkende producten

Dorpsstraat 1029 F

1566JD Assendelft

Over Spa-webshop

De webshop met meer dan 1000 artikelen, levering in Nederland en België! U kunt bij spa-webshop.com eenvoudig uw filters, onderhoudsmiddelen en andere benodigdheden voor uw spa, sauna of jacuzzi aanschaffen. Wij leveren alle bekende merken zoals de Aquafinesse, SpaLine, Leisure Time, Melpool produktenlijnen. Filters van alle soorten en maten hebben wij in het assortiment , passend voor het assortiment van Unicel, Pleatco of Darlly. Met onze filterzoeksysteem komt u vrijwel altijd op een passend filter uit. En zo niet? Mail ons en wij gaan aan de slag voor u!