=Zoals een webshop moet werken!

Duidelijke,overzichtelijke en correcte afhandeling van gevraagde items.

Super fijne communicatie Goede prijs kwaliteit verhouding Duidelijke uitleg Denkt mee En hele snelle levering. Ik bestel altijd bij Spa webshop!

Gisteren besteld vandaag al in huis

Heb jullie opgeslagen in mijn geheugen. Top kom zeker weer bij jullie

Goede en correcte service

Ook voor een kleine klus ( Afdichtringen) ben je aan het goede adres. Snelle service.

Top klantenservice en snel geleverd!

Mijn ervaring met Spa-webshop is uitstekend! Zeer vriendelijke service en snel geleverd.

Snelle vriendelijke service! Top!

Wij zijn zeer tevreden met de aankoop van onze Hotspring Spa. Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers. Correcte naleving van afspraken.

Prima product

Snelle levering. Prima informatie

Prachtige website, snelle leveringen

Prachtige website, snelle leveringen

Goede en snelle levering

Fijn dat de afgesproken levertijd gewoon wordt waargemaakt ook in deze drukke tijden.

Goeie snelle service

Goeie snelle service met altijd een leuke verassing

Correct

Vlotte afhandeling van mijn bestelling; plezierige webshop

zeer positief

Alles onder één dak uitgebreide stock

Snelle levering en alles aanwezig in de doos.

snelle levering tegen goede prijzen

Bestel al jaren hier mijn spullen voor de jacuzzi. Peter Dekker geeft waar nodig het juiste advies.

prima webshop

Veel keuze en snelle levering

Snelle levering. 1 product is minder.

Het was een hele snelle levering. Twee dagen na bestelling waren de producten geleverd. De SPA LINE FRAGRANCE AROMA EUCALYPTUS voldoet echter niet aan de verwachting. Heel weinig geur bij de voorgestelde dosis. Zelfs bij een dosis x3 nog weinig geur.

goed en snel geleverd

goed betrouwbaar en snel.

Goedkoop en snelle levering

Telefonisch nog even om advies gevraagd en vriendelijk geholpen

snel, goede prijs wat wil je nog meer

Prima, door feestdagen iets langere levertijd

Geleverd zoals besteld, prima!

???

Beste johan, Verschillende malen proberen contact op te nemen,telefonisch,mails,berichten geen antwoord?? blijkbaar heb je de jets niet die ik mee opgestuurd heb met de retour en graag had ik deze teruggestuurd gekregen aub...;laat je asap iets weten! mvg rossel didier

Beste Didier, Het spijt me dat er blijkbaar iets niet goed gaat met de mails. We hebben namelijk geen enkele mail van u ontvangen na het retourneren van de verkeerde jets. We hebben de jets retour ontvangen, het geld hiervan is 3 weken geleden aan u terug gestort. We zijn nog bezig geweest om van het model oude jet wat u gestuurd had een leverancier te vinden, we weten wel welk merk het is, echter deze jets zijn voorlopig niet leverbaar. We hadden dit per mail gemeld, maar blijkbaar is deze mail niet bij u terecht gekomen. We zullen het oude model jet naar u terugsturen en met een briefje met wat extra informatie. Excuses dat wij u niet kunnen helpen en dat het blijkbaar mis gegaan is de communicatie hier omtrent. Met vriendelijke groet, Team Spa-webshop

Vriendelijk en snel geholpen!

Direct na het plaatsen van een bestelling contact met ze opgenomen. Zeer vriendelijke geholpen en direct werd er adequaat gehandeld. Levering heb ik de volgende dag in goede orde ontvangen. Tot mijn volgende bestelling!

super

Heb eerst info gevraagd over het product en dan goede uitleg gekregen. Dan besteld en snel geleverd. Bij levering was er potje open , heb dit gemeld en ze hebben onmiddellijk een nieuw potje opgestuurd en snel ontvangen ! Super service

Over Spa-webshop

De webshop met meer dan 1000 artikelen, levering in Nederland en België! U kunt bij spa-webshop.com eenvoudig uw filters, onderhoudsmiddelen en andere benodigdheden voor uw spa, sauna of jacuzzi aanschaffen. Wij leveren alle bekende merken zoals de Aquafinesse, SpaLine, Leisure Time, Melpool produktenlijnen. Filters van alle soorten en maten hebben wij in het assortiment , passend voor het assortiment van Unicel, Pleatco of Darlly. Met onze filterzoeksysteem komt u vrijwel altijd op een passend filter uit. En zo niet? Mail ons en wij gaan aan de slag voor u!