Na een zeer prettig telefoongesprek kon ik het juiste onderdeel bestellen en mijn jacuzzi maken.

Prettig geholpen aan de telefoon. De meneer nam uitgebreid de tijd en beschreef mij in stappen hoe ik een onderdeel moest testen. Hierdoor kwam ik er achter waardoor ik een foutmelding kreeg van de jacuzzi. Flow switch bleek kapot te zijn en heb meteen het onderdeel besteld. Snelle levering en bij binnenkomst van het onderdeel was het probleem verholpen.

Snel en correct

Snelle verzending, goed verpakt, gratis handdoek, juiste product, werkt perfect, wel niet de aller goedkoopste maar ze hebben het ten minste op voorraad.

Een betrouwbare en vlotte levering. Kortom met een gerust hart bestellen.

Een betrouwbare en correcte afhandeling van mijn bestelling. Hier kan je met een gerust hart iets bestellen.

Snelle en complete levering

Tevreden over de snelle en correcte levering

Ik ben tevreden en heb geen opmerkingen

Alles perfect !

Bestelling volgens afspraak tijdig geleverd!

Goedemorgen, zoals telefonisch besproken blijkt uw review niet over een levering van ons te gaan maar om een levering van een collega webshop. Fijn dat u tevreden over onze leveringen bent. met vriendelijke groet, Team Spa-webshop

Snel correct en niet duur

Onder problemen bestellen mail dat ze gaan bezorgen en optijd geleverd .

Ik bestelde spa producten deze waren enkele dagen later reeds geleverd

correcte afhandeling

snelle levering met correcte behandeling

Snel, goede prijs en correct.

Bestelling zeer snel , prijs kwaliteit heel goed , verzending en verpakking zeer goed verzorgd , aanrader. Bedankt.

Snelle levering, goede producten voor een scherpe prijs

Zeer goede service

Correcte materialen, snel geleverd.

Vlugge reactie op mijn vraag gehad

Had een vraag ivm met jaccuzi Snelle reactie gekregen Had ook iets besteld op zondag en dinsdag al in huis ...snelle levering

Snelle service!

Mijn ervaring is zeer positief. Bijna nergens het juiste filter kunnen vinden. En dan ook nog eens snel thuis gestuurd. Top!

Vlugge service. Alles vlot verlopen.

Top materiaal! en ook via de telefoon goed voortgeholpen ,bedankt !

Zeer goede website met zeer duidelijke omschrijvingen en technische uitleg.

Vlotte levering Probleem met lekkend verwarmingselement zeer vlug opgelost.

gewoon goed

Handig en voordelig

Eenvoudig de juiste artikelen zoeken op de website en makkelijk te bestellen. Snelle levering.

Heel snel geleverd, en het juiste !!

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering. Geen gratis levering tenzij voor 50€ kopen.

Snel en correcte levering

Goede info, snel en juist geleverd

Dik in orde

Mooi verpakt

Over Spa-webshop

De webshop met meer dan 1000 artikelen, levering in Nederland en België! U kunt bij spa-webshop.com eenvoudig uw filters, onderhoudsmiddelen en andere benodigdheden voor uw spa, sauna of jacuzzi aanschaffen. Wij leveren alle bekende merken zoals de Aquafinesse, SpaLine, Leisure Time, Melpool produktenlijnen. Filters van alle soorten en maten hebben wij in het assortiment , passend voor het assortiment van Unicel, Pleatco of Darlly. Met onze filterzoeksysteem komt u vrijwel altijd op een passend filter uit. En zo niet? Mail ons en wij gaan aan de slag voor u!