Topservice

snel en vlot

Zeer goede service

Zeer behulpzaam. Topservice!

Snelle en correcte levering

Prima en duidelijk site . Snelle levering dus alleen maar positieve ervaring

Snelle levering en groot assortiment

Veel keuze en altijd de juiste spullen

Zeer goed zeer overzichtelijk en een zeer snelle en correcte levering

Snelle levering, goede produkten

snelle levering, goede produkten

Goede producten, snelle levering

Ik beveel iedereen aan om bij deze webshop te bestellen.

tevreden

Nette prijs direct geleverd

Al vaker besteld altijd keurig afgewerkt !!

goede service, snelle levering

Prima eerste ervaring. zoals gezegd een goede service en de levering was snel. Daarnaast worden er ook geen bezorgkosten in rekening gebracht. Deze zijn normaal gesproken dermate hoog dat on-line bestellen niet echt goedkoper is en dus de moeite is. Belangrijk plus-punt wat mij betreft.

prima spullen

besteld materiaal conform omschrijving en werkt prima. Na bestelling alleen geen melding inzake verzending. Dat kan beter

Snelle en correcte afhandeling

Snelle en correcte afhandeling

Goede duidelijke website,veel artikelen,snelle levering.

Duidelijke website,veel artikelen,snelle levering.

top prijs/kwaliteit

ik kende de webshop niet. De lokale verdeler in België hanteert te hoge prijzen naar mijn bescheiden mening, vandaar mijn zoektocht op het internet en de SPA-webshop gevonden. De bestelling geplaatst en 2 dagen later was alles geleverd volgens afspraak. Website is overzichtelijk, gemakkelijk te bestellen. Bedankt voor de vlotte service.

Nalevering nestjes geregeld

Staan open voor de klant telefonisch goed bereikbaar en samen het goede filter besteld

Eenvoudige bestelling en snelle levering

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering, nog onverwacht gratis badeendje! Super!

Snelle levering en goede spullen

De Jacuzzi lekte water uit een van de retourleidingen, eenvoudig op de site de onderdelen besteld en de lekkage inmiddels verholpen

No-nonsense

Duidelijke informatie en leveren volgens afspraak

Goede communicatie en snelle levering

Ik ben tevreden over de afhandeling van mijn bestelling en de communicatie over de bezorging er van.

goed levering

goede levering, maar als je een cadeau belooft zorg dan dat deze erbij zit, hoe klein deze ook is. Dit is jammer.

Beste Nicole, Excuses dat dit mis gegaan is, we sturen het badeendje naar je toe, want beloofd = beloofd. De volgende keer gaan we voor een 10! Met vriendelijke groet, Team Spa-webshop

Over Spa-webshop

De webshop met meer dan 1000 artikelen, levering in Nederland en België! U kunt bij spa-webshop.com eenvoudig uw filters, onderhoudsmiddelen en andere benodigdheden voor uw spa, sauna of jacuzzi aanschaffen. Wij leveren alle bekende merken zoals de Aquafinesse, SpaLine, Leisure Time, Melpool produktenlijnen. Filters van alle soorten en maten hebben wij in het assortiment , passend voor het assortiment van Unicel, Pleatco of Darlly. Met onze filterzoeksysteem komt u vrijwel altijd op een passend filter uit. En zo niet? Mail ons en wij gaan aan de slag voor u!