Goede vriendelijke service

Vriendelijke service

Snelle levering van goede producten

ervaring super service had 2 kleine zekeringen nodig had de verkeerde besteld kon ze meteen komen omruilen..!!maar jacuzzi werkte niet na aantal foto's en telefonisch contact werkt het weer top bedankt

Goed en vlug geleverd

Snelle en goede service

afspraak is afspraak

prima voorlichting en perfecte installatie

correct

Duidelijk en snel

Mooie webshop en duidelijke informatie, veel te vinden.

Duidelijke website en snelle levering

Mooie afbeeldingen van de producten, en snel geleverd, dat heb ik bij een andere shop met jacuzzi spullen wel anders meegemaakt.

Correct maar

Te weinig communicatie. Levering perfect en vlug maar geen info ivm wanneer levering en opvolging

Beste Jan, Bedankt voor uw terugkoppeling. Orders voor 12.00 uur besteld gaan op werkdagen nog dezelfde dag de deur uit. Normaal gesproken zou u ook een Track& Trace code via de mail moeten ontvangen, zodat u het pakket kunt volgen. Vervelend dat deze blijkbaar niet bij u terecht is gekomen. We hopen dat u ons desondanks in de toekomst ook nog weet te vinden. Met vriendelijke groet, Team Spa-webshop

Uiterst klantvriendelijk

Na een klein misverstand werd alles snel opgelost. Het nemen van contact was heel makkelijk en er werd onmiddellijk geantwoord. Binnen de kortste keer ontving ik een extra item. Zeer tevreden van deze snelle en vriendelijke service! Bedankt

Snelle webshop

Ik had het de volgende dag al in huis

Goede spullen snelle levering

Goede kwaliteit voor scherpe prijs en super snelle levering

Alles netjes op tijd geleverd en de geurtjes voor in de spa ruiken echt lekker!

Snelle en correcte levering

super beste service

ik had de verkeerde maat besteld na 1 telefoontje kon ik langs komen om het onderdeel te wisselen super mooi magazijn ziet er netjes geordend uit.

mooie website met goeie service

Goeie ervaring! Het was mijn eerste bestelling maar zeker niet de laatste! overzichtelijke site met goeie prijs kwaliteit verhouding Toen het pakket aankwam lag heel de gang vol met chloor omdat 1 emmer open gegaan was beetje jammer maar dat kan gebeuren.

Door de persoonlijke hulp van Peter Dekker , via WA , meteen juiste onderdeel besteld en ontvangen.

Per abuis verkeerde filter ontvangen. Geen probleem! Na 1 telefoontje alles weer geregeld. En een mooi badeendje gekregen.

Goed geregeld

Ik ben tevreden

goede en snelle bezorging

goede en snelle bezorging van ons product

Paar kleine dingetjes besteld, snel in huis, verder weinig ervaring met de webshop maar zou er zo opnieuw bestellen

Goede service, leveren zoals gevraagd.

Positief.

Lage prijzen

Gewoon top

Gewoon top service

Over Spa-webshop

De webshop met meer dan 1000 artikelen, levering in Nederland en België! U kunt bij spa-webshop.com eenvoudig uw filters, onderhoudsmiddelen en andere benodigdheden voor uw spa, sauna of jacuzzi aanschaffen. Wij leveren alle bekende merken zoals de Aquafinesse, SpaLine, Leisure Time, Melpool produktenlijnen. Filters van alle soorten en maten hebben wij in het assortiment , passend voor het assortiment van Unicel, Pleatco of Darlly. Met onze filterzoeksysteem komt u vrijwel altijd op een passend filter uit. En zo niet? Mail ons en wij gaan aan de slag voor u!