Vlotte service!

Snelle, correcte bestelling en levering

Snelle en correcte service

snelle en correcte levering

Makkelijk bestellen en snel geleverd

Goede en adequate levering binnen 3 dagen.

Het bestelde product werd correct afgeleverd. Tevreden met hetgeen wij besteld hebben.

Duidelijke website en snelle levering

Zeer vlugge en correcte levering

De dinsdagnamiddag besteld en de volgende dag reeds aan huis besteld in België. Prijs van de producten is zeer concurrentieel. Gewoon top!

Lijm voor scheur in jacuzzi

Mijn jacuzzi zat een scheur op de bodem door het te bestellen reiniging setje en de sterke en flexibele lijm is het weer gerepareerd zelf.heel makkelijk te doen heb er 3 lagen over gesmeerd en is nu nog steeds waterdicht super bedankt

Super snelle levering en goede kwaliteit

De filters die ik zoek zijn overal vele malen duurder

Uitgebreide webshop, perfecte levering

Ik vond snel wat ik nodig heb, producten werden snel geleverd in perfecte staat

Snel geleverde spullen

Prima snelle levering

Altijd super snelle levering met daarbij een leuke attentie. Zeer tevreden

fantastisch

Mijn pakket was niet bezorgd maar met een paar telefoontjes was het snel opgelost. Hele goede service

Super service!

Altijd correct, super snelle levering, goed advies, goede prijzen, wat kan je nog meer wensen? Ik ben een fan !

Bestelling en levering is zeer vlot verlopen, het is een zeer uitgebreide webshop en alle producten zijn ordentelijk opgelijst in verschillende categorieën wat men zoekt is zeer gemakkelijk te vinden de meeste producten zijn duidelijk omschreven met foto en in veel gevallen zijn de afmetingen ook aangegeven.

snelle levering en fijne service

eerste keer dat ik besteld had, werd super snel geleverd, ik had een product dat niet niet helemaal goed was en ze stuurden binnen een dag een vervangend artikel, suoper service !

super snelle levering

Niks aan titel toe te voegen. super snelle levering

Vlot en correct

Simpel, eenvoudig en snel

goede service

;)

zoalshethoort

goeie site, goede prijs, snel leveren

Supernetjes bedrijf

Bij de aflevering was er per ongeluk iets te weinig geleverd. 1 super vriendelijk telefoongesprek op vrijdagmiddag, en maandagochtend vroeg had ik de artikelen al in huis. Dit is nu service met een hoofdletter "S".

levering zoals aangegeven is

mijn ervaring is dat het product voldoet aan de normen dat beschreven is en binnen de week is verzonden aanrader om producten te bestellen

Onwaarschijnlijk snel en correct.

Meerdere bestellingen gedaan inmiddels, en elke bestelling steeds perfect geregeld en optijd.

Scherpe prijs en snelle levering

Scherpe prijs , ruim aanbod en snelle levering

Altijd geweldig

Alles klopt altijd en als je vragen hebt kun je altijd bij ze terecht.

Over Spa-webshop

De webshop met meer dan 1000 artikelen, levering in Nederland en België! U kunt bij spa-webshop.com eenvoudig uw filters, onderhoudsmiddelen en andere benodigdheden voor uw spa, sauna of jacuzzi aanschaffen. Wij leveren alle bekende merken zoals de Aquafinesse, SpaLine, Leisure Time, Melpool produktenlijnen. Filters van alle soorten en maten hebben wij in het assortiment , passend voor het assortiment van Unicel, Pleatco of Darlly. Met onze filterzoeksysteem komt u vrijwel altijd op een passend filter uit. En zo niet? Mail ons en wij gaan aan de slag voor u!