prima spullen

besteld materiaal conform omschrijving en werkt prima. Na bestelling alleen geen melding inzake verzending. Dat kan beter

Snelle en correcte afhandeling

Snelle en correcte afhandeling

Goede duidelijke website,veel artikelen,snelle levering.

Duidelijke website,veel artikelen,snelle levering.

top prijs/kwaliteit

ik kende de webshop niet. De lokale verdeler in België hanteert te hoge prijzen naar mijn bescheiden mening, vandaar mijn zoektocht op het internet en de SPA-webshop gevonden. De bestelling geplaatst en 2 dagen later was alles geleverd volgens afspraak. Website is overzichtelijk, gemakkelijk te bestellen. Bedankt voor de vlotte service.

Nalevering nestjes geregeld

Staan open voor de klant telefonisch goed bereikbaar en samen het goede filter besteld

Eenvoudige bestelling en snelle levering

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering, nog onverwacht gratis badeendje! Super!

Snelle levering en goede spullen

De Jacuzzi lekte water uit een van de retourleidingen, eenvoudig op de site de onderdelen besteld en de lekkage inmiddels verholpen

No-nonsense

Duidelijke informatie en leveren volgens afspraak

Goede communicatie en snelle levering

Ik ben tevreden over de afhandeling van mijn bestelling en de communicatie over de bezorging er van.

goed levering

goede levering, maar als je een cadeau belooft zorg dan dat deze erbij zit, hoe klein deze ook is. Dit is jammer.

Beste Nicole, Excuses dat dit mis gegaan is, we sturen het badeendje naar je toe, want beloofd = beloofd. De volgende keer gaan we voor een 10! Met vriendelijke groet, Team Spa-webshop

Zeer tevreden klant erbij

Zeer tevreden van de aankoop ,en de snelle levering,en een pluspunt,goedkoper dan in belgie

Snel en correct geleverd!

Bestelde onderdelen de volgende dag ontvangen zoals besteld.

spa-delicieus

Ik ontving mijn producten erg snel. Heerlijke geuren voor mijn jacuzzi die een werkelijk gevoel geven van een spa thuis. Onspannen met een weldadig gevoel van verwennerij.

Snelle levering!

Supersnel geleverd!

Bestelling is snel ontvangen

Correct en snel

Correct en snel

Prima !

Snelle levering, correcte producten ! De bestelde Aqua finesse producten lijken goed te werken. Dank je wel !

Prima levering.

Had een bepaald merk pomp besteld, dat merk staat ook op de foto's van de pomp op de site, maar een ander merk gekregen. Pomp doet het wel en er zit garantie op, dus ik heb er vertrouwen in dat deze ook goed is. De prijs was zeker goed en de levering snel en correct.

Zeer positief... klantvriendelijk en snelle service bij bestellingen

Bij het kopen van ons nieuwe huis was er een aanbod om de aanwezige jacuzzi (op zich al een luxe) over te nemen. Nu hebben wij daar dagelijks plezier van. Inmiddels hebben wij de pomp moeten vervangen, en bestellen wij regelmatig onderdelen. Wij zijn zeer tevreden over de snelheid waar alle vragen en bestellingen worden opgepakt. Ik zal ook zeker Spa-webshop aanbevelen bij al onze vrienden en familie.

Betrouwbaar en deskundig

Prima betrouwbare onderneming waar ik al jaren spullen bestel!

prima webshop, doen wat ze beloven

Snelle levering, goed verpakt en prima prijzen. OK!

Geen problemen heb gevonden wat ik nodig had

Over Spa-webshop

De webshop met meer dan 1000 artikelen, levering in Nederland en België! U kunt bij spa-webshop.com eenvoudig uw filters, onderhoudsmiddelen en andere benodigdheden voor uw spa, sauna of jacuzzi aanschaffen. Wij leveren alle bekende merken zoals de Aquafinesse, SpaLine, Leisure Time, Melpool produktenlijnen. Filters van alle soorten en maten hebben wij in het assortiment , passend voor het assortiment van Unicel, Pleatco of Darlly. Met onze filterzoeksysteem komt u vrijwel altijd op een passend filter uit. En zo niet? Mail ons en wij gaan aan de slag voor u!