Meerdere keren besteld altijd de volgende dag in huis perfect

zeer tevreden

Alles werd thuis netjes geleverd.

Dichtingsring rubber sluit niet af

Dichtingsring voor koppeling besteld, koppeling na de heater Gecko. Blijkt uiteindelijk niet te passen. Koppeling lekt nog altijd.

Beste klant, Vervelend dat het rubber niet zou passen. voor Gecko en Balboa zijn dit de meest gebruikte standaard ringen en ze komen overeen met de op onze webshop genoemde maatvoeringen. Als u ons zou laten weten wat het probleem is, (maatvoering / type koppeling etc.) zouden wij voor u een oplossing kunnen vinden waarom de koppeling nog steeds lekt. Team spa-webshop

Heel goed geholpen. Snel geleverd.

Past perfect

Tub doet het weer

Super service !

Snelle correcte service !

Doen wat ze beloven

Goede en snelle levering

Snel geleverd en producten zijn van goede kwaliteit.

Overzichtelijke webshop, snelle levering!

Ik had mijn bestelling snel in orde, de levering was vlot en mijn spullen waren netjes verpakt.

Perfekt

Bestelling en levering zeer vlot verlopen

Behulpzaam snel

Staat je netjes te woord. Producten redelijk geprijst

goede service

Ons pakketje werd niet bezorgd zoals door de pakketdienst wel was aangegeven. Wij zijn direct goed geholpen door Spa-webshop. Dank voor de goede en snelle service. Inmiddels zijn wij blij met onze bestelling.

Correct en snel heel goed verpakt

Telkens ik een bestelling heb gedaan nooit problemen altijd top, aanrader . Prijs kwaliteit heel goed.

Snelle correcte levering

Alles vlot verlopen. Pomp snel geleverd voor een goede prijs. Ik moet ze nog wel installeren maar ken deze pompen en voorzie een vlotte 1 op 1 vervanging.

Heel tevreden over prijs en snelle levering

Kostprijs aangekochte artikel was lager dan elders. Snelle levering.

Super snelle service

Goede ervaring bestelling snel binnen.

Goede prijs-kwaliteit, maar de belofte voor 8 uur besteld volgende dag bezorgd is niet waargemaakt.

Beste klant, onze belofte is dat bestellingen die op werkdagen voor 12 uur besteld worden, dezelfde dag nog verzonden worden. U heeft uw bestelling op vrijdagmiddag om 16:30u geplaatst, deze is maandag (eerstvolgende werkdag) verzonden. Met vriendelijke groet, Team Spa-webshop

Snelle levering!

Koop vaak bij Spa-webshop.

Goed product, tegen een nette prijs en snel geleverd.

Hier een ozonator voor mijn jacuzzi besteld. Voordeliger dan bij andere webshops. Het apparaat werd snel geleverd. Verpakking was ruimschoots afdoende. Ook werd ik goed op de hoogte gehouden over de verzending. Ik kan de Spa-webshop dan ook met een gerust hart aanraden.

Snelle en correctie levering

Via de website makkelijk de benodigde artikelen kunnen vinden. Na een dag werden de artikelen al geleverd.

Zeer snelle en vlotte levering

Snel en correct

Snelle levering en goed contact. Product voldoet aan de verwachting

Supersnel

Echt heel snel en netjes geleverd. Geweldig !!

een aanrader

Zeer correct en snel geleverd. Voor herhaling vatbaar.

Goed advies en snelle verzending

Ik kreeg snel een duidelijk antwoord op mijn vraag en het artikel werd daarna snel verzonden. Super!

Over Spa-webshop

De webshop met meer dan 1000 artikelen, levering in Nederland en België! U kunt bij spa-webshop.com eenvoudig uw filters, onderhoudsmiddelen en andere benodigdheden voor uw spa, sauna of jacuzzi aanschaffen. Wij leveren alle bekende merken zoals de Aquafinesse, SpaLine, Leisure Time, Melpool produktenlijnen. Filters van alle soorten en maten hebben wij in het assortiment , passend voor het assortiment van Unicel, Pleatco of Darlly. Met onze filterzoeksysteem komt u vrijwel altijd op een passend filter uit. En zo niet? Mail ons en wij gaan aan de slag voor u!