Snelle levering en alles prima verpakt

Goede en snelle service

Goed geholpen en snelle bezorging

Feel good-website

De website geeft overzichtelijke en duidelijke informatie over de aangeboden producten, en het gebruik ervan. De prijszetting is correct. De levering van de vakkundig ingepakte spullen, ging ontzettend snel.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Klantenservice

Klantenservice is echt prima, hartelijk dank voor de moeite!

Prima levering en goed advies

Snelle leveringen, compleet en afgemaakt met telefonisch advies. Super fijn

Kapotte pomp mspa Camaro

Kapotte pomp mspa Camaro nieuwe besteld en er in gezet nog na gebeld omdat de pomp een ander vermogen had minder tov van de oude maar dit was het nieuwe type en idd was dit na inbouwen het geval en ook een stuk rustiger dan de oude pomp de prijs vind ik wat aan de hoge kant vooral omdat de oude net buiten de garantie periode kapot is gegaan maar goed hij doet het weer en is beter dan het vorige pompje

Vlotte bestelling

Vlotte levering

Goed kunnen vinden wat je nodig hebt

Snelle levering en goed kunnen vinden wat ik nodig heb zal zeker voor me jacuzzi hier meer bestellen

goede afhandeling bij bestelling.

Spa-webshop top !

Snelle levering en goede prijs

Groot assortiment van producten en merken

Alles top geregeld

Info naar klant goed en levering conform afspraak

Goede ervaring

Makkelijk te bestellen, groot assortiment maar hoge verzendkosten voor twee rubberen ringen.

Top service en communicatie

Steeds snelle respons op eventuele vragen. Prijzen zijn zeer competitief. 1 x een pompstuk foutief aangeleverd gekregen. Ook toen was er een vlotte en persoonlijke aanpak en was alles kosteloos en snel verholpen.

Zeer snelle en correcte levering!

Alles zoals het moet: overzichtelijke website en vlotte levering.

Correcte en snelle levering

Duidelijke website,. Prijs is Levering conform afspraak.

Altijd bereikbaar

Nog nooit voor niets gebeld. Perfecte spullen en lekker dichtbij.

top

netjes alles op tijd

Prima ervaring, levering volgens afspraak en heel compleet

Dit is mijn eerste ervaring met SPA-Webshop en het was meteen ook een prima ervaring.

Duidelijke site en eenvoudig te bestellen

Positief

Super snelle levering, alles prima

Na een mislukte poging bij een andere leverancier heb ik hier mijn spullen besteld ,snel en simpel ging het ,helemaal top

Goede service en prijs

Meerdere keren diverse artikelen besteld ; altijd goede prijzen en strikt geleverd. Maken beloften waar.

Super snel

Bestelling gedaan volgende dag in huis

Vlotte levering

Vlotte levering en product voldoet aan de verwachtingen.

goede producten! snelle levering!

goede producten! snelle levering!

Dorpsstraat 1029 F

1566JD Assendelft

Over Spa-webshop

De webshop met meer dan 1000 artikelen, levering in Nederland en België! U kunt bij spa-webshop.com eenvoudig uw filters, onderhoudsmiddelen en andere benodigdheden voor uw spa, sauna of jacuzzi aanschaffen. Wij leveren alle bekende merken zoals de Aquafinesse, SpaLine, Leisure Time, Melpool produktenlijnen. Filters van alle soorten en maten hebben wij in het assortiment , passend voor het assortiment van Unicel, Pleatco of Darlly. Met onze filterzoeksysteem komt u vrijwel altijd op een passend filter uit. En zo niet? Mail ons en wij gaan aan de slag voor u!