Pluspunten

Snelle reactie op support problemen/vragen dat zelfs buiten de kantoor uren! Ook onze nieuw aangevraagde producten zijn supersnel actief!

• Snelheid/Levertijd

Beste Witteveen, Erg bedankt voor je leuke review! Met vriendelijke groet, Terdis Webhosting

Pluspunten

Pas overgestapt.. Maar ik heb er zeker geen spijt van. De service staat hoog in het vaandel, naast de goede prijs en kwaliteit verhoudingen. De support via mail is ook razendsnel!

• Snelheid/Levertijd

Beste Teun, Erg bedankt voor je leuke review! Met vriendelijke groet, Terdis Webhosting

Pluspunten

Het chatten gaat ons beter af dan verwacht met de plezierige mensen van Terdis Webhosting. Snel en zeer professioneel word je geholpen. Wij zijn helaas anders gewend geweest.

• Snelheid/Levertijd

Beste Renske, Erg bedankt voor je leuke review! Met vriendelijke groet, Terdis Webhosting

Pluspunten

Gister klant geworden met 1 domeinnaam. Ondanks dat het zondag was werd ik direct via de helpticket geholpen door Marrit. Super blij mee.

• Snelheid/Levertijd

Beste Lorenzo, Erg bedankt voor je leuke review! Met vriendelijke groet, Terdis Webhosting

Pluspunten

Ik plaats met plezier een positieve review over terdis webhosting. Ben nog niet zo lang bezig met mijn website en hier word ik super mee geholpen.

• Snelheid/Levertijd

Beste Maurits, Erg bedankt voor je leuke review! Met vriendelijke groet, Terdis Webhosting

Pluspunten

Erg snelle support maar nog belangrijker is de snelle hosting! Wat een genot dit bedrijf, ik ga nooit meer weg.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Wat een service! Echt top! Ze bieden een online chat service aan van 's morgens tot 's avonds laat, zijn goed bereikbaar via hun ticket systeem! Dit is echt een firma die ik iedereen kan aanraden.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

IK ben pas klant, ik vind het tekort om nu al te zeggen hoe dit me bevalt, tot nu toe wel goed. Aanbeveling aan anderen, nog geen idee.

Nadat je klant bent, veel reclamemails sturen, mag van mij veel minder, werkt voor mij averechts.

Pluspunten

Zeer fijne supportafdeling. Snelle antwoorden en vriendelijke hulp. Producten zijn goedkoop en goed! Heel fijn bedrijf, kan het iedereen aanraden.