Grote klasse!

Door mij bestelde hangmatten bleken niet beschikbaar. Meteen aanbod om in plaats daarvan voor zelfde prijs een doorgaans duurdere variant te leveren. Grote klasse!

Goede service!

Ik had een bestelling gedaan Aluminium standaard en een Wayuu hangmat. Had even geduurd omdat deze hangmat uit Columbia moest komen maar daar in tegen hadden ze me een gratis hangmat opgestuurd als service voor iets te lang wachten. Dat noem ik nou Service!! Dank jullie wel voor de wederzijdse contacten en heel veel succes bij de verkoop en zal jullie als bedrijf aanbevelen. Met vriendelijke groet, Schildersbedrijf ROA Twente (John)

Veel te keizen en goede kwalliteit

Heel snelle en zorgvuldige service.

En een prachtige kwaliteits hangmat!!!!

Dank je Roelinde. Na een enorme hoop tegenslagen zitten we eindelijk weer op het goede spoor en streven wij ernaar om alleen maar kwaliteitsproducten te leveren. Dat dat door onze klanten gewaardeerd wordt is heel bevredigend.

Super goede service en hele mooie hangmat

Eerste hangmat was helaas te groot. Wij hebben telefonisch contact met de eigenaar gehad en konden de hangmat terug sturen. De tweede hangmat die wij besteld hebben is perfekt en heel mooi. Wij zijn super tevreden met de kwaliteit van de hangmat en de uitstekende service.

Snelle levering, goed contact. Goede kwaliteit product.

Geweldige service

Heb vanuit Frankrijk besteld. Snelle reactie ontvangen en levering sneller en goedkoper dan wanneer ik iets in Frankrijk gestel. Top

Prachtige kwaliteit en netjes bezorgd

Wij hebben een jaar of 20 geleden voor het eerst een hangmat gekocht bij Maranon (toen nog op de bloemengracht) en we zijn inmiddels heel wat hangmatten verder!

Communicatie

Snelle zorgvuldige reactie op de vraag!

Ik heb een heerlijk zittende hangstoel besteld die er ook nog eens prachtig uit ziet.

Ik heb het product nog niet mogen ontvangen

Zolang ik niks ontvang kan ik het product ook niet beoordelen

Kwaliteit, zoals gewoonlijk

Snel geleverd en al jaren vaste klant. Zeer tevreden over kwaliteit dus. Enig verbeterpunt: even laten weten wanneer jullie zenden en ‘ongeveer’ leveren. Dacht nl dat nog niet eens verstuurd was en toen was de hangmat er al…

Net als voorgaande keren: top!

Website bekeken. Gebeld voor nadere toelichting. Direct gekregen plus goed advies. Vervolgens besteld en nog dezelfde dag kreeg ik bericht dat de hangmat was afgegeven aan een postvervoerder. What you see is what you get!

Snelle levering van een prachtig product

Prachtige hangstoel voor een zeer schappelijke prijs. Heel tevreden!

Kwaliteit en zorg!

Net weer een nieuwe hangmat gekocht. Mijn vorige had ik heel lang plezier van. Zijn naar mijn menig de beste die er zijn. Met deze nieuwe wel het idee dat er minder materiaal/katoen in is gebruikt! Voelt minder/lichter aan dan mijn vorige hangmat. Dat is voor een product vaak een glijdende weg naar beneden mbt kwaliteit, pas hier voor op. Maak het product dan liever duurder maar ga niet marchanderen in de kwaliteit.

Beste Martijn Het klopt dat wij de hangmatten iets dunner, ofwel minder strak weven, omdat wij op dit moment de meeste hangmatten in de Caribbean verkopen. Als het echt warm is, voelt een iets lichtere hangmat fijner aan. Houdt dan minder warmte vast en kan de wind voor afkoeling zorgen. Wel een goede tip trouwens. Wij moeten dit in de toekomst duidelijk gaan aangeven en weer een extra zware kwaliteit gaan leveren.

Snelle levert

Prachtige hangmat

Vlotte en degelijke service en goed materiaal

Vlotte en degelijke service en goed materiaal.

relax!

het was even wachten maar aslleszins de moeite waard. Prachtige mooie houten hangmat standaard voor heel veel mooie zomers to come.

Heerlijke hangstoelen

Ik heb inmiddels 3 Piquethangstoelen in mijn woonkamer van Maranon . Mijn kleinkinderen zijn er gek op. Ik zit er zelf ook in en geniet van het zitcomfort en het tropische gevoel dat ze me geven De leveringsservice door Maranon is perfect

Kwaliteit & service zijn heel goed!

Kwaliteit & service zijn heel goed!

top kwaliteit

heerlijke hangmat gekocht en het was niet de eerste jaren geleden op de singel Amsterdam ook al eens 1 gekocht mooie materialen echt een feest

Snelle levering, snelle reactie zelfs van vakantie adres, top

Hoewel bij de aflevering van de door mij bestelde ophangsstoelen bij Maranon de ophangstokken helaas ontbraken, werden deze nadat ik hierover had gereclameerd heel spoedig geleverd. Ik ben supertevreden over de ophangstoelen en de daarbij geleverde service deze tegen betaling door Bert te hebben kunnen laten ophangen aan bevestsigingshaken in mijn betonnen plafond.

OK

Jaren geleden heb ik een hangzetel gekocht bij jullie in A'dam. Ik kreeg een gratis haak erbij. Onlangs bestelde ik via mail een hangmat en een hangzetel. Als commentaar vroeg ik zo'n haak erbij, refererende naar mijn vroegere aankoop. De goederen kwamen aan, zonder haak en zonder commentaar ivm mijn supplementaire vraag. Dit vond ik niet fijn.

Prima hangmat voor een lekker luie vakantie

Dit is mijn tweede hangmat van Maranon. Van de vorige heb ik ruim 10 jaar plezier gehad. Op naar de volgende 10 jaar