Zeer goede service

Mijn hangstoel was niet meer beschikbaar. Deze moest opnieuw komen uit Brazilië. Door persoonlijke benadering van het bedrijf werd ik op de hoogte gehouden hoe en wanneer de spullen zouden komen. Als ik een mail stuurde kreeg ik gelijk mail terug. Super. Mijn hangstoel is geweldig. Ben heel erg tevreden.

Uitstekende after-sale service

Na aantal maanden na aankoop van de prachtige hangmat bleek er een manko. We zijn terug gegaan en zonder aarzelen mochten wij een andere hangmat uitkiezen! Zeer flexibel en prima service. Hier komen we zeker terug. Bedankt!

Prachtige hangmatten maar de website is niet efficiënt en zeker niet klantvriendelijk.

Ik heb de hangmat dat ik heb gekocht retour gestuurd. Je krijgt geen retourlabel meegestuurd. Via de website kan je niet een retourlabel printen en staat niet vermeld naar welk adres de pakket moet worden toegestuurd. Ik heb hier een mail voor moeten sturen. Na het retour sturen heb ik geen bericht van Maranon gekregen dat het retour gestuurde pakket is ontvangen door hen en dat ze zouden overgaan tot terugbetaling van mijn aankoopbedrag. Ik heb zelf moeten mailen om hier antwoord op te krijgen.

Goede hangstoel, snelle levering

Na een vriendelijk telefoongesprek waaruit bleek dat de winkel in Aalsmeer was opgeheven door corona toch maar een hangstoel op de website gekocht. De bestelling kwam snel en ik schrijf deze review vanuit mijn heerlijke hangstoel die ik op het balkon heb opgehangen. Het ophangsysteem die ik erbij wilde (met veer) moest ik alleen op een andere website bestellen. Maar overall ben ik erg tevreden.

Vriendelijke en goede advisering.

Bij telefonisch contact heb ik een prima advies Gekregen en is de standaard voor de hangmat samen met extra onderdelen snel verstuurd voor bezorging. Met het mooie weer hebben we nu elke dag heerlijk kunnen genieten van de hangmat op het terras in de tuin. Top!

Okay

Hangmat is te lang

Ik had een hangmat van 3.2 m besteld ivm mijn hangmatstandaard. Ik heb een veel langere gekregen. Ivm mijn vakantie was er geen tijd om te reclameren. Hangmat hangt nu tussen twee bomen. De hangmat zelf: aan een zijde zijn de hangdraden deels onontwarbaar door de war en draait zichzelf steeds op. Kortom: ik ben teleurgesteld in wat ik heb gekregen. De geschapen verwachtingen op internet zijn voor een belangrijk deel niet uitgekomen helaas. Ik beveel dit bedrijf dan ook niet aan en ga elders op zoek naar een hangmat die in mijn standaard past.

Zeker blij met de hangmat

Ik heb al een Mexicaanse hangmat voor bijna 15 jaar gehad. Niet van Maranon gekocht, maar verwacht dat deze ook jaren meegaat. Het klopt wat op de webpagina staat, heb jij ooit een Mexicaanse hangmat gehad koop jij nooit iets anders.

Hele goede kwaliteit en service

Mijn vorige twee hangmatten (ook bij Maranon gekocht) waren pas na 16 jaar zeer intensief gebruik (veelal met drie kinderen aan boord) versleten! Vanwege de zeer goede kwaliteit en de hoge draaglast geen minuut getwijfelt om weer twee Maranon hangmatten te bestellen. Een dag later zijn deze geleverd. Wij hadden nog het ijzerwerk van de vorige hangmatten liggen. Mocht je voor het eerst een hangmat bestellen, kijk dan ook naar de benodigde accessoires. Harry

Prima service!

De hangmat die wij wilden bleek niet voorradig. We ontvingen een vriendelijk mailtje met het aanbod een andere hangmat uit te kiezen met 10 euro korting of canceling van de koop. We kozen voor een andere hangmat. Deze ontvingen we heel snel. We zijn vooralsnog hartstikke blij met onze aankoop. Super netjes afgehandeld.

Mijn eerste hangmat maar zeker mijn laatste niet. Kwaliteit is top. Eye catcher in de tuin. Tracking nummer niet gekregen maar na telefonisch contact direct gekregen.

Eerst even gebeld want was op zoek naar een speciale hangmat. Degene aan de lijn zie, vandaag besteld en morgen in huis. Dat klopt als een bus. De hangmat is super. Wij hadden gekozen voor een mexicaanse.

Goede hangmatten en toebehoren

Vroeger kocht ik ze op de singel, nu bestel ik ze online. Zelfde goede kwaliteit en prijs!

Geen woorden maar daden!

Door de Coronacrisis was het sowieso geen optie om de reis naar de winkel te maken. Ik heb gewoon gebeld en tijdens het gesprek ben ik prima geadviseerd over welke hangmat voor mij het beste was en welke bevestiging het beste was. De hangmat en alle andere zaken, inclusief duidelijke handleiding, heb ik kort daarop ontvangen. Alles was netjes verpakt en de hangmat paste prima bij het advies. Fijn dat er nog steeds winkels zijn die doen wat ze beloven!

Slechte communicatie over verlate levering

Door de corona crisis was het kennelijk moeilijk leveren. Maar daar werd niet over gebeld of gemaild. Heb zelf meerdere keren moeten bellen en mailen om de hangstoel geleverd te krijgen. Heel begrijpelijk dat het verlaat was maar communiceer dat. De hangstoel is mooi en heerlijk, daar is alles van oké.

Snelle service en super hangmat !!

Grote collectie en goede kwaliteit, de vorige hangmat heeft 20 jaar gehangen en is nu vervangen, niet omdat het nodig was, maar omdat we een grotere hangmat wilden.

Erg tevreden over de service en zit héérlijk

Wij hebben bij Maranon een hangstoel gekocht voor in onze tuin. Met de bestelling ging het in eerste instantie niet goed (omdat wij onze adresgegevens niet juist hadden ingevuld). Maar na contact te hebben gezocht, werd dit direct gecorrigeerd. Ook toen bleek dat er wat kleurverschil zat in de geleverde kussenslopen, werd dit direct opgelost. We zijn dus erg tevreden over de service en de stoel zit héérlijk!

Op tijd en kwaliteit is zo goed als ze beschrijven

Op tijd en kwaliteit is zo goed als ze beschrijven

Relax relaxing in kwaliteit hangstoel

Wij hebben al meerdere hangmatten van Maranon en daarom was de keus voor een hangstoel snel gemaakt. Ook deze hebben we natuurlijk bij Maranon besteld. De kwaliteit is weer Fantastisch en de kleuren geweldig. We zijn heerlijk relaxed aan het relaxen

Mooie degelijke hangmat

Heel blij met mijn stevige tweepersoons hangmat. Werd de volgende dag al bezorgd!

Cadeautje dankzij Covid19...ik ben verpleegkundige, rust en genieten in onze tuin, als hier bent. *

Heerlijk, extra groot, met klamboo...onze jongste van 12 sliep er al in op hele warme zonnedaagjes, lekker lezen..lekker muziek luisteren of naar de tuin geluiden luisteren. Nu pak ik meer die momentjes dankzij de pracht hangmat

Mooie kwaliteit en uitstekende service.

We hadden bij Maranon een regenboog hangstoel besteld. We kregen helaas een mailtje dat deze niet meer voorradig was en dat dit door een technische storing niet goed verwerkt was op de website. We kregen een passend aanbod van een iets ander model dat wat normaal wat duurder uit zou vallen maar vanwege het ongemak konden we deze voor de zelfde prijs krijgen. Al met al netjes opgelost en de stoel werd snel geleverd. We zijn erg blij met de stoel, hij ziet er erg degelijk uit en voelt zo ook aan. En het allerbelangrijkste hij zit heerlijk.

Prachtig, stevig en mooi uitgevoerd product

De hangstoel is perfect afgewerkt, van stevig materiaal en de kussens passen heel goed. De hangstoel was gemakkelijk in elkaar te zetten en op te hangen en we zijn er heel erg blij mee.

Mooie hangmat, ben er super blij mee!

Mooie, sterke hangmat. Snelle levering. Hebben mij zowel via de mail als telefonisch goed geholpen! Toppers.

Snel geleverd, prima standaard

Het enige minpunt, de doos was beschadigd en Daarmee ook de standaard. De standaard functioneert er niet minder om, maar het is wel jammer