Snelle levering van een prachtig product

Prachtige hangstoel voor een zeer schappelijke prijs. Heel tevreden!

Kwaliteit en zorg!

Net weer een nieuwe hangmat gekocht. Mijn vorige had ik heel lang plezier van. Zijn naar mijn menig de beste die er zijn. Met deze nieuwe wel het idee dat er minder materiaal/katoen in is gebruikt! Voelt minder/lichter aan dan mijn vorige hangmat. Dat is voor een product vaak een glijdende weg naar beneden mbt kwaliteit, pas hier voor op. Maak het product dan liever duurder maar ga niet marchanderen in de kwaliteit.

Snelle levert

Prachtige hangmat

Vlotte en degelijke service en goed materiaal

Vlotte en degelijke service en goed materiaal.

relax!

het was even wachten maar aslleszins de moeite waard. Prachtige mooie houten hangmat standaard voor heel veel mooie zomers to come.

Heerlijke hangstoelen

Ik heb inmiddels 3 Piquethangstoelen in mijn woonkamer van Maranon . Mijn kleinkinderen zijn er gek op. Ik zit er zelf ook in en geniet van het zitcomfort en het tropische gevoel dat ze me geven De leveringsservice door Maranon is perfect

Kwaliteit & service zijn heel goed!

Kwaliteit & service zijn heel goed!

top kwaliteit

heerlijke hangmat gekocht en het was niet de eerste jaren geleden op de singel Amsterdam ook al eens 1 gekocht mooie materialen echt een feest

Snelle levering, snelle reactie zelfs van vakantie adres, top

Hoewel bij de aflevering van de door mij bestelde ophangsstoelen bij Maranon de ophangstokken helaas ontbraken, werden deze nadat ik hierover had gereclameerd heel spoedig geleverd. Ik ben supertevreden over de ophangstoelen en de daarbij geleverde service deze tegen betaling door Bert te hebben kunnen laten ophangen aan bevestsigingshaken in mijn betonnen plafond.

OK

Jaren geleden heb ik een hangzetel gekocht bij jullie in A'dam. Ik kreeg een gratis haak erbij. Onlangs bestelde ik via mail een hangmat en een hangzetel. Als commentaar vroeg ik zo'n haak erbij, refererende naar mijn vroegere aankoop. De goederen kwamen aan, zonder haak en zonder commentaar ivm mijn supplementaire vraag. Dit vond ik niet fijn.

Prima hangmat voor een lekker luie vakantie

Dit is mijn tweede hangmat van Maranon. Van de vorige heb ik ruim 10 jaar plezier gehad. Op naar de volgende 10 jaar

Geweldige kwaliteit product

Goede site met verschillende keuzes, mooie winkel op Bonaire. Kwaliteit is fantastisch en zit heerlijk

Prima hangmat en duidelijk site. Een probleem met de levering werd snel en tot grote tevredenheid opgelost.

Fijn, te kiezen uit de collectie, met eigen ervaring als basis,

Fijn Alleen account aanmaken ging voor mij niet goed, Ik zie niet zo goed, dus dat figuur op t laatst is erg! Lastig

Prachtige hangmat, snelle levering

Zeker het touw en de haken erbij kopen, die zijn echt nodig

Prima hangmat

Het duurde wat lang voor de hangmat verstuurd kon worden maar dat werd ons keurig gemeld. Dit is mijn tweede hangmat van Maranon. De eerste heb ik 20 jaar met veel plezier gebruikt.

Heerlijke hangstoel! Prachtig materiaal. Snelle levering.

In Frankrijk op vakantie hing een stoel van Maranon, echt heerlijk! Voor thuis in de tuin gekozen voor de Dunas uit Brazilië, mooie natuurlijke kleuren. Ik ben erg tevreden met de kwaliteit van de stoel.

Heel fijne hangmat aangeschaft

Super kwaliteit

Snelle service, prachtig product

Heel fijne winkel

Zeer snelle levering

bij het oobouwen van de standaard bleek er één korte bout te weinig bijgeleverd te zijn. Ik heb daarover een mail gestuurd en 2 dagen later viel de bout bij mij door de brievenbus. Klasse!

Goed advies, mooi produkt !

Ik had vragen vooraf en die zijn vakkundig en eerlijk beantwoord..

Prima service, snelle levering

Ik had in eerste instantie niet de juiste hangmat besteld. Één telefoontje was genoeg om een omruiling te regelen. Mooie hangmat, goede kwaliteit, prima service!

Zeer goede service

Mijn hangstoel was niet meer beschikbaar. Deze moest opnieuw komen uit Brazilië. Door persoonlijke benadering van het bedrijf werd ik op de hoogte gehouden hoe en wanneer de spullen zouden komen. Als ik een mail stuurde kreeg ik gelijk mail terug. Super. Mijn hangstoel is geweldig. Ben heel erg tevreden.

Uitstekende after-sale service

Na aantal maanden na aankoop van de prachtige hangmat bleek er een manko. We zijn terug gegaan en zonder aarzelen mochten wij een andere hangmat uitkiezen! Zeer flexibel en prima service. Hier komen we zeker terug. Bedankt!