Fantastisch!

Ik zocht 1 sleutel voor 6 sloten. Aantal websites bezocht maar verzoop in een zee van sloten. Doorax pakt je mee op de website en stelt stap voor stap vragen. Zo kom je dichter bij een keus waar je dichter bij je doel komt op een prettige manier. Tot mijn verrassing kon ik de kleur ook nog zelf bepalen en een zeer nette prijs. Wat een veren allemaal maar meen het echt. Perfecte moderne sloten van goede kwaliteit en vlot geleverd. Ik ben zeer tevreden voor dat geld.

Very good

Gast deliver, all in good order.

Hi Fabio, Thank you for your positive review. I wish you much safe living. Kind regards, Janine Doorax

super service

goede kwaliteit, snel in huis en prima after sales service. Had ik nodig omdat ik zelf foutje bij bestellen gemaakt had.

Hi Caspar, Bedankt voor je positieve review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de kwaliteit van het product en onze after sales service. Ik wens je veel veilig woonplezier toe. Met vriendelijke groet, Janine Doorax

Fantastisch!

Super Mooi product en voldoet aan mijn eisen!

Hi Bert, Wat fijn om te lezen dat het product voldoet aan je eisen! We hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Janine Doorax

Bij Doorax drie sloten besteld, super snel in huis. Had ik zelf per ongeluk een verkeerde knop besteld, dit werd gratis gefixt. Erg netjes en dit werd ook snel opgelost. Daarnaast is de website super gebruiksvriendelijk incl goede info, wat het bestellen erg makkelijk maakt.

Hi Wouter, Bedankt voor je positieve review. Fijn om te lezen dat we het snel en naar wens voor je hebben op kunnen lossen. We streven ernaar om het voor onze klanten zo eenvoudig mogelijk te maken, top dat dit gelukt is! Met vriendelijke groet, Janine Doorax

Prima bedrijf met veel goede uitleg.

Van bestellen tot levering snel en duidelijk.

Hi Bertus, Bedankt voor je positieve review en fijn om te lezen dat het bestel- en verzendproces naar verwachting is verlopen. Ik wens je veilig woonplezier toe. Met vriendelijke groet, Janine Doorax

Ben in het voorafgaande (advies) gesprek voor aankoop uitstekend geholpen om te kunnen komen tot een juiste keuze. De aankoop en de levering is eveneens goed en snel verlopen. De hele communicatie rondom het proces is voldoende, tijdig en correct. Complimenten voor het gehele proces zijn op zijn plaats.

Hi Bas, Bedankt voor je review! We zijn blij om te lezen dat je zo goed geholpen bent tijdens het adviesgesprek en dat de aankoop en levering naar tevredenheid zijn verlopen. Communicatie is voor ons erg belangrijk, dus het is fijn te weten dat je dat als voldoende, tijdig en correct hebt ervaren. Met vriendelijke groet, Janine Doorax

Vriendelijke kundige mensen en producten van goede kwaliteit.

Telefonisch goed bereikbaar en zeer klantvriendelijk geholpen.

Hi Jack, Bedankt voor je review! Super om te lezen dat je onze telefonische bereikbaarheid en klantvriendelijkheid hebt gewaardeerd. We vinden het belangrijk om onze klanten goed te helpen, fijn om te lezen dat dit gelukt is. Met vriendelijke groet, Janine Doorax

Goede kwaliteit en snelle afwikkeling

Na het nabestellen stuur ik een mailtje met het nummer van de sleutel en wordt gelijk opgepakt en afgehandeld. opsturen gaat altijd via een ophaalpunt. Dus gaat alles soepel.

Hi Jack, Dank je wel voor je positieve review! Het is fijn om te lezen dat het nabestellen van je sleutel soepel is verlopen en dat je tevreden bent met onze snelle afhandeling. We streven er altijd naar om het proces zo makkelijk mogelijk te maken voor onze klanten. Met vriendelijke groet, Janine Doorax

Effectieve service

Cilindersloten nodig voor nieuwe deuren. Website is erg duidelijk en behulpzaam bij het kiezen van de juiste opties. Daarbij reageert de klantenservice erg snel.

Hi Vera, Super om te lezen dat je onze website duidelijk en behulpzaam vond bij het kiezen van de juiste cilindersloten. We doen ons best om het zo makkelijk mogelijk te maken voor onze klanten, dus dit is heel fijn om te lezen. Ook fijn dat onze klantenservice snel heeft kunnen reageren op je vragen. Als je in de toekomst nog iets nodig hebt of vragen hebt, staan we altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Janine Doorax

‘n Top bedrijf

Vertrouwd bedrijf, wat kwaliteit levert, goede garantie biedt, deskundig adviseert, duidelijk en prettig communiceert, korte lijnen heeft, en alles correct en snel afhandelt. Ze staan voor hun product.

Hi Jos, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw ervaring met ons te delen. We zijn heel blij om te lezen dat je tevreden bent met onze kwaliteit, garantie, en service. Het is altijd ons doel om duidelijk te communiceren en snel te handelen, fijn dat je dit zo hebt ervaren. Ik wens je veel veilig woonplezier toe. Met vriendelijke groet, Janine Doorax

Zeer fijne webshop

Goede webshop met fijne interface. Bestelling was snel verzonden en van goede kwaliteit!

Hi Bas, Fijn om te lezen dat je de interface van onze webshop als fijn hebt ervaren en dat je natuurlijk tevreden bent over de geleverde producten. Ik wens je veel veilig woonplezier toe en we hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Janine Doorax

Cijfer geeft de tevredenheid al aan!

Tevredenheid betreft, duidelijkheid site en persoonlijk contact. Deze service maakt mij een zeer tevreden klant!!!

Hi Theo, Bedankt voor je positieve review! Wat fijn om te lezen dat je onze site als duidelijk hebt ervaren en dat je tevreden bent over het persoonlijke contact. We streven ernaar om onze klanten te voorzien van de beste service en wat fijn dat dit gelukt is in jouw geval. Ik wens je veel veilig woonplezier toe. Met vriendelijke groet, Janine Doorax

Snelle levering goede sloten

Sloten zijn goed sterk maten zijn beter dan standaard doordat ze enkele milimeters langer zijn dan standaard waardoor de sloten ook beter in de deuren passen. Zeer tevreden.

Hi Jacco, Bedankt voor je positieve review. Wat fijn om te lezen dat de cilindersloten goed in je deur passen en dat je zeer tevreden bent, daar doen we het voor. Ik wens je veel veilig woonplezier toe. Met vriendelijke groet, Janine Doorax

Gemakkelijk en betrouwbaar.

De website is erg overzichtelijk, ik ben zelf niet thuis in cilinders maar heb het wel kunnen bestellen. Dat komt omdat alles goed staat uitgelegd waar je op moet letten. Verder zijn de prijzen netjes en ik ben nu erg blij met mijn nieuwe sloten. Bedankt.

Hi Jordi, Bedankt voor je positieve review. Wat fijn om te lezen dat je onze website als duidelijk hebt ervaren. Ik wens je veel veilig woonplezier toe en we hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Janine Doorax

De site is heel duidelijk welke maat welke soort cilinderslot wil je kopen, ja ik ben echt heel tevreden.

Hi Piet, Bedankt voor je positieve review. Fijn om te lezen dat je heel tevreden bent, hier doen we het voor. Met vriendelijke groet, Janine Doorax

Radiostilte en nog steeds geen geld terug

Na meerdere producten te hebben geretourneerd, waarvan één beschadigd tijdens montage (waarvoor ik uiteraard geen volledige terugbetaling verwacht), heb ik geen geld terug ontvangen. Ik wacht nu al ruim 2 maanden op €500. Elke poging tot contact wordt beantwoordt met de belofte dat ik snel iets hoor, of wordt volledig genegeerd. Het is onacceptabel dat het zo lang duurt. Er is geen reden waarom dit nog niet afgehandeld kan zijn. De radiostilte draagt niet bij aan mijn begrip voor de situatie. Waarom hoor ik niets? En waarom heb ik nog geen geld terug gekregen?

Beste Patrick, Dank je wel voor je feedback en het delen van je ervaring. Het spijt ons dat je deze situatie hebt meegemaakt en we bieden onze excuses aan voor de vertraging en het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We erkennen dat er fouten zijn gemaakt bij het afhandelen van je retourzendingen en de terugbetaling. Dit had niet mogen gebeuren en we begrijpen je ongenoegen. Bedankt voor ons recente telefoongesprek waarin we het probleem hebben besproken en opgelost. Zoals afgesproken, is de terugbetaling inmiddels verwerkt en zul je het bedrag snel op je rekening zien. Nogmaals, onze excuses voor de vertraging en de gebrekkige communicatie. We nemen je feedback serieus en zullen maatregelen treffen om te voorkomen dat dit in de toekomst nogmaals gebeurt. Met vriendelijke groet, Jorn van der Knijff

Prima service, ondanks dat ik een fout had gemaakt in het plaatsen van de juiste order

Ik had mijzelf vergist in de gewenste afmetingen. Retourneren was simpel en ging zonder problemen, retour ontvangen van mijn bestelling idem zonder enig probleem. Zeer tevreden!

Hi Richard, Fijn om te lezen dat we je naar wens hebben kunnen helpen na het maken van een foutje in je bestelling. Ik wens je veel veilig woonplezier toe. Met vriendelijke groet. Janine Doorax

Mooie en goede producten

Besteld en snel geleverd.

Hi Floor, Bedankt voor je positieve review. Fijn om te lezen dat je de bestelde producten snel in ontvangst hebt mogen nemen. Ik wens je veel veilig woonplezier toe. Met vriendelijke groet, Janine Doorax

Uitstekende kwaliteit en snelle levering.

Keurige zaak. Veel keuze en zeer goed advies.

Hi, Bedankt voor je positieve review! Fijn om te lezen dat je ons assortiment als uitgebreid hebt ervaren en dat we je hebben mogen voorzien van advies. We hopen je natuurlijk in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Ik wens je veel veilig woonplezier toe. Met vriendelijke groet, Janine Doorax

dit product is vaan topkwaliteit.

Ik had veel eerder bij Doorax deze. sloten moeten kopen, uiterst snelle levering.

Hi Joop, Bedankt voor je positieve review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze producten en service. We hopen je natuurlijk in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Janine Doorax

Goede service, vriendelijke medewerkers.

Hi Margo, Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je onze service als goed hebt ervaren en dat mijn collega's je naar wens te woord hebben gestaan. Met vriendelijke groet, Janine Doorax

Heel erg goed

Snelle verzending en uitstekende producten. Goed verpakt, makkelijk te installeren. Prima service.

Hi Jaap, Bedankt voor je positieve review en wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze producten en service. Ik wens je veel veilig woonplezier toe. Met vriendelijke groet, Janine Doorax

Geweldige kwaliteit

Het was wel wat meer werk dan was omschreven en wat ik had verwacht maar het resultaat daarentegen was super en strak. Echt geweldige look nu bij de voordeur

Hi Edward, Bedankt voor je positieve review en fijn om te lezen dat je tevreden bent met het resultaat. Naast veiligheid vinden we het natuurlijk ook prettig dat het mooi oogt. Ik wens je veel veilig woonplezier toe. Met vriendelijke groet, Janine Doorax

Geweldige service .

Goed ip de hoogte gehoyden over de status . Snel geleverd en uiteraard 100% passend.

Hi Tim, Bedankt voor je positieve review en wat fijn om te lezen dat we je goed op de hoogte hebben gehouden. Ik wens je veel veilig woonplezier toe. Met vriendelijke groet, Janine Doorax

Radonstraat 12 A

7031GT Wehl

026 234 03 03

Over Doorax

Beschermd tegen inbraak! Jouw woning of bedrijfspand moeiteloos beschermen tegen inbraak met het hang-en sluitwerk van Doorax. Onze cilindersloten zijn voorzien van het SKG keurmerk en het Politiekeurmerk Veilig Wonen, waarmee jouw eigendom optimaal is beveiligd. Vragen over een van onze producten? Onze klantenservice is altijd dichtbij en te bereiken via telefoon, e-mail of chat. Liever zelf aan de slag? Ook dit is mogelijk! Onze online keuzehulp helpt klanten binnen 4 stappen bij het vinden van het perfecte cilinderslot. In ons assortiment vind je cilindersloten van onder andere het merk M&C, ABUS en NEMEF. Naast traditionele cilindersloten en kerntrekbeslag vind je in ons assortiment ook smart locks, voor een smart home.