Super tevreden met de service

Nieuw cilinderslot gekocht, na wat advies via de chat op de website, keuze gemaakt. De volgende dag al geleverd incl bijbestelde sleutels! Degelijk verpakt en zonder problemen zelf geplaatst.

Duidelijk en eenvoudig te bestellen

Ik als leek kon binnen een paar minuten eenvoudig de juiste cilindersloten bestellen via jullie site. Mooie sloten met maar voor een paar euro meer in de zwarte kleur zoals onze sluitplaat is. Echt enorm tevreden met deze degelijke spullen

Prima producten van een prima bedrijf

De color plus cilinders had ik voor ons oude huis bij Doorax besteld omdat ze daar voordelig waren. De cilinders met gekleurde sleutels bevielen prima. Ze zijn alleen iets groter dan een normale sleutel, maar dat is juist fijn. Voor ons nieuwe huis ook meteen weer gelijk sluitende cilinders bestel bij Doorax . De volgende dag geleverd en ze zitten alweer in onze deuren. Aanrader dus!

Ik zat in het weekend op de website te kijken voor nieuwe cilinders. In de chat een vraag gesteld met de gedachte “dan krijg ik maandag wel een mail met antwoord” Tot mijn verbazing een heel uitgebreid antwoord binnen enkele minuten. Binnen no-time hadden we een perfect passende set cilinders en nieuw beslag en zelfs sloten. Die stonden niet op de site maar konden wel geleverd worden. Alles netjes betaald op maandag en op dinsdag na de laatste antwoorden via de mail werden ze verstuurd. Tot mijn grote verbazing lagen ze savonds al bij mij thuis op tafel. Geweldige bedrijf.

tevreden

tevreden

Makkelijk en snelle levering

Makkelijk en snelle levering.

Goede service had per ongeluk een verkeerde maat cilinder door gegeven. Even gebeld en zo geregeld

Duidelijke site. de juiste sloten zijn zo gevonden en besteld.

Aanrader

Overzichtelijke site met duidelijke uitleg en fijne bestelmogelijkheid. Ook goede prijzen.

Goed en snel

Snel en kwaliteit!

Mij pakket werd direct nog 24 uur later bezorgd. Kwaliteit meer dan prima! Erg tevreden met bestelde product! :)

Na bestellen van vier cilinders bleek dat ik er een verkeerd besteld had, na snelle reacties en handelen is hij kostenloos aangepast. Kortom, super bedrijf.

Snel en goed te volgen

Snelle levering en track &trace is goed te volgen

doen wat ze zeggen, top!

makkelijk te bestellen via de site, duidelijke terugkoppeling van de status en mooi en goed verpakt ontvangen!

Topservice !!

Zeer snelle afhandeling van mijn bestelling , snelle verzending en zeer tevreden van mijn bestelde producten ! Echt een aanrader !!

Slecht

Heb niet gekregen wat ik had besteld en betaald

Exact zoals besteld en beloofd.

Doen wat ze beloven en alles klopt. Ook de vragen die ik stelde op de website werden goed beantwoord. Kortom een goede webwinkel.

Supersnel en geweldige helpdesk

Gezocht naar een 3* cilinder en uitgekomen bij een M&C cilinder Condor. Contact gehad met Doorax klantenservice en een zeer goed advies gehad. Cilinders dus besteld voor 17:00 uur en ja hoor de volgende dag voor 13:00 uur door de brievenbus. Goed verpakt en alles past perfect. Zoek nu nog even naar kerntrek beslag zodat alles 100% safe is en je een geruststellend gevoel geeft. Bedankt Doorax !

Goed geregeld top service

Niks op aan te merken snel en goede kwaliteit

De sloten gaan soepel en goede levering

Snelle en goede levering

Ik heb een speciale cilinder besteld. Werd nog gebeld om te bevestigen dat het de juiste was. Ook nabestellen van sleutels ging gemakkelijk. Voor standaard orders is de levering heel snel maar voor speciale kan het iets langer duren.

Goed goed verpakt en afgeleverd op de afgesproken datum

Verzorgd,veel keuze wat betreft sloten prijs is goed. Volgende keer zou ik zo weer bestellen bij deze firma .

Uitstekende communicatie en klantenservice

Goede prijs, communicatie perfect en uitstekende klantenservice.

Eenvoudig bestelproces en zeer snelle levering

Om 22:00 uur mijn bestelling geplaatst en deze werd de volgende dag keurig geleverd. Keurig verpakt en alles zoal gewenst. Het bestellen gaat heel eenvoudig via de website. Super!!!

Super snelle service

Ik heb hier 2 keer sleutels nabesteld. Dit ging via de website erg makkelijk. De volgende dag werd het al geleverd. Helemaal top!