Fantastische service, probleempje snel, vakkundig en gratis opgelost.

Meerdere cilinders besteld met knop aan binnenzijde. Deze zijn zeer snel correct geleverd. Bij montage bleek dat een knop aan de binnenzijde te groot was voor het slot. Knop raakte het kozijn waardoor deur niet dicht kon. Hiervan een foto gemaakt en per e-mail verstuurd naar Doorax met verzoek of er een oplossing mogelijk is. Dag later antwoord ontvangen dat er een kleinere knop op gemonteerd kan worden wanneer ik de cilinder naar hen terug stuur. Dit gedaan en binnen een paar dagen de cilinder met kleinere knop weer mogen ontvangen. Deze paste prima. Geweldig wanneer je bij een bedrijf besteld dat een probleem gratis zo snel oplost. De complimenten.

Snelle verzending en goede kwaliteit!

Het pakketje was sneller binnen dan ik dacht. Echt uitstekende kwaliteit!

Top service!

Goede producten

Laatst vier veiligheids cilinders besteld voor een goede prijs Snelle verzending en vriendelijk contact. Zeker een aan te bevelen zaak.

Ik had een Nuki slot besteld met bijhorende cilinder. Ergens had ik een foutje gemaakt en was de cilinder niet goed. Na telefonisch contact hebben zij me direct geholpen. Mocht het slot terugsturen en het werd verlengd mits een kleine meerprijs ter verlening (logisch). Verliep heel vlot en duidelijk. Ik ga zeker nog meer samenwerken op lange termijn.

Prima artikel an snelle levering

De interface op de website is zeer handig en duidelijk. Mijn lokale slotenmaker had het slot niet in voorraad, wou het enkel bestellen en monteren na en bezoek ter plaatse en kon geen leveringsdatum geven. Bij Doorax zeer duidelijke info en snel geleverd!

Snel geleverd en goede kwaliteit

Mooie sloten ontvangen, netjes en stevig verpakt. Snel geleverd en scherpe prijzen. Zou hier zeker nog een keer bestellen in de toekomst!

Noodgedwongen cilinder moeten vervangen en met keycode nieuwe clinider oassend op bestaande sleutels volgende dag gewoon in huis

Hi Ronald, Bedankt voor je positieve review! Wat fijn om te horen dat wij je naar alle tevredenheid van dienst hebben kunnen zijn. Wij verwelkomen je graag een volgende keer weer in onze webshop! Kevin Doorax

Goed product, snel geleverd! Top!

Ik heb voor het eerst sloten besteld via Doorax. Prima geholpen

Hi Ron, Goed om te horen dat je eerste ervaring bij Doorax Positief was. Wij hopen je een volgende keer weer van dienst te mogen zijn! Kevin Doorax

Snelle levering en goed product!

Sloten waren snel geleverd. De installatie aanwijzingen waren wat summier, maar ik denk niet dat doorax daar iets aan kan doen.

Hi Joris, Bedankt voor je review! Wij zijn blij om te lezen dat je een fijne ervaring hebt gehad bij Doorax. Het klopt inderdaad dat de handleiding voor het oplegslot een M&C handleiding is. Er wordt achter de schermen hard gewerkt aan een verduidelijking hiervan. Kevin Doorax

Klantvriendelijk en zeer behulpzaam

Na het plaatsen van nieuwe deuren door de huurder pasten mijn oudere sloten niet meer en de nieuwe sloten waren veel te licht. Dus heb ik met Doorax gebeld om nieuwe sloten bij te bestellen helaas bleek mijn oude type slot (M&C Color) niet langer in productie (na 12 jaar) Maar de persoon van de klantenservice heeft mij korting geboden op de nieuwe generatie sloten (M&C Color plus) van hetzelfde merk. En tevens ben ik geholpen de beste maten te vinden. Binnen één dag had ik 4 nieuwe sloten binnen en een half uurtje later geïnstalleerd. Degelijke, soepel werkende en veilige sloten. Een heel fijn bedrijf om zaken mee te doen. Volgende keer graag weer.

Hi Andrew, Bedankt voor je mooie review! Wij zijn erg blij om te horen dat wij je snel en vakkundig van dienst konden zijn. En dat wij je op kort termijn van een mooie nieuwe set Color+ cilinders hebben kunnen voorzien! Bedankt voor het prettige contact en tot de volgende keer Andrew! Kevin Doorax

Heel tereden!

Iets meer dan vijf jaar geleden alle sloten in mijn woning vervangen door M&C Condor via Doorax.nl Helaas begon na 3 jaar het slot van de voordeur kuren te krijgen (dol/doordraaien). Waarna deze binnen garantie periode door M&C werd gereviseerd. Afgelopen maand helaas begon dit slot wederom dezelfde kuren te vertonen. Nu helaas met de twee periodes bij elkaar opgeteld net buiten garantietermijn. En na wat heen en weer gemail met Doorax was dit helaas ook de uitkomst die Doorax van M&C had doorgekregen. Een dag later terwijl ik nog niet op het slechte nieuws had gereageerd wist Doorax mij te vertellen dat ze in overleg met M&C mij een nieuw slot zouden sturen. Inmiddels heb ik het pakket ontvangen en geïnstalleerd. Wat bleek. Al mijn sloten en sleutels (3 stuks) zijn vervangen voor nieuwe!! Dat is nog eens je nek uitsteken voor je klant! Doorax bedankt! Ik ga mijn volgende sloten ook gewoon weer via jullie bestellen.

Hi Mik, Bedankt voor deze mooie en uitgebreide review! Heel graag gedaan, Wij zijn erg blij dat we in samenwerking met M&C jou alsnog hebben kunnen voorzien van een mooie oplossing! Kevin Doorax

Ivm scheiding had ik snel sloten nodig, met sleutels die niet door elke bouwmarkt nagemaakt kon worden. Erg snelle service, en ziet er zeer degelijk uit.

Hi Jasper, Bedankt voor je positieve review. Goed om te horen dat wij je hebben kunnen voorzien van een nieuwe set cilinders met veiligheidscertificaat. Zodat je weer met een gerust gevoel van huis kunt gaan. Wij wensen je veel veilig woonplezier toe, en verwelkomen je graag een volgende keer weer! Kevin Doorax

Perfect geregeld

Wij hebben twee gelijksluitende cilinders besteld met erg afwijkende maat. Producten waren uit voorraad leverbaar, van zeer goede kwaliteit en zondag besteld, op maandag in huis. Netjes geleverd. Ga zo door!

Hi Michael, Bedankt voor je positieve review. Wat fijn om te horen dat wij je naar alle tevredenheid van dienst hebben kunnen zijn. Graag verwelkomen wij je een volgende keer weer in onze webshop! Kevin Doorax

Tot nu toe zeer goed

Ik heb 4 sloten besteld 3 steren M&C Condor "Zwaar beveiligd", dit omdat we nog al eens de sleutel in het slot laten zitten. Nu kunnen we even goed, van buiten nog de deur los maken geweldig. Ik had 1 slot 30mm x 10mm voor de garage deur besteld, alleen zat daar ook een lange bout bij. Dus de oude bout maar weer gebruikt, anders moest ik zagen en dan gaat hij er niet lekker in. Ook heb ik de keer sleutel genomen, dat werkt een stuk makkelijker. En het Veiligheidscertificaat heb ik er ook bij genomen, makkelijk om een extra sleutel of cilinder bij te bestellen.

Hi Hans, Bedankt voor je positieve review! Wat fijn om te lezen dat wij je hebben mogen voorzien van een mooie nieuwe Condor set. De paniekfunctie en keersleutel zorgen inderdaad voor veel gebruiksgemak. Wij van team Doorax wensen je veel veilig woonplezier toe! Kevin Doorax

Betrouwbaar met 100% service!

Niet alleen willen verkopen, maar garanderen van jouw veiligheid. Ondanks verlies van certificaat je begeleiden en je probleem voor je oplossen.

Hi Bertil, Zo is het maar net! Bedankt voor de positieve review, daar doen we het voor! Wij hopen je een volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Kevin Doorax

Ging super

De eerste keer besteld Bij deze firma Maar alles ging prima Netjes verpakt en snel in huis Ons huis is weer veiliger Mvg Henri

Toplevering, Top service

Nadat ik mijn sloten had binnengekregen bleek ik fout gemeten te hebben. Kosteloos is het slot omgebouwd naar de juiste maat! Top Service!

Zeer behulpzaam en snel

Bijstellen is makkelijk en de volgende dag in huis. Ook als iets niet klopt wordt dat snel opgelost

Goede communicatie!

Goeie cilinders zijn niet goedkoop, daarom is het belangrijk dat je te maken hebt met een bedrijf dat goed communiceert. Ze hebben mij goed geholpen. De helpdesk is goed bereikbaar

Mooie producten

Op de chat wordt niet altijd even goed n vriendelijk gereageerd, verder goede website en lekker duidelijk.

Hi Rick, Bedankt voor je deels positieve review, Wat jammer om te horen dat je de webchat als onprettig ervaren hebt. Ik heb even met je meegekeken wat er precies gezegd is in de chat. Hier zie ik verder geen vreemde of onvriendelijke zaken terug? Wij gaan er vanuit dat je volgende ervaring met Doorax wederom positief zal zijn. Kevin Doorax

Super service!!

Fijne site om te bestellen, allemaal heel duidelijk. Echter had ik zelf toch een foutje gemaakt. Dit is allemaal super opgelost door Doorax. Goede en duidelijke communicatie door de klantenservice. ✅ 100% een aanrader

Hi Mark, Bedankt voor de positieve review. Foutje kan gebeuren, Gelukkig konden wij snel de maten weer voor je aanpassen! Wij hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Kevin Doorax

Bijzonder goed

Snelheid, kennis van zaken en vriendelijkheid voeren de boventoon.

Eenvoudig meerdere sloten met 1 sleutel selecteren super snel bezorgd. Duidelijke site geen gedoe goede info op de website

Veel keuze in sloten

Veel keuze in cilindersloten, makkelijk bestellen en snel geleverd volgens planning.

Over Doorax

Beschermd tegen inbraak! Jouw woning of bedrijfspand moeiteloos beschermen tegen inbraak met het hang-en sluitwerk van Doorax. Onze cilindersloten zijn voorzien van het SKG keurmerk en het Politiekeurmerk Veilig Wonen, waarmee jouw eigendom optimaal is beveiligd. Vragen over een van onze producten? Onze klantenservice is altijd dichtbij en te bereiken via telefoon, e-mail of chat. Liever zelf aan de slag? Ook dit is mogelijk! Onze online keuzehulp helpt klanten binnen 4 stappen bij het vinden van het perfecte cilinderslot. In ons assortiment vind je cilindersloten van onder andere het merk M&C, ABUS en NEMEF. Naast traditionele cilindersloten en kerntrekbeslag vind je in ons assortiment ook smart locks, voor een smart home.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.