prachtige service

in twee dagen volledige set wat besteld werd zonder enig probleem juiste maten etc

Kwaliteit is goed en Snelle levering

Ik had een grote cilinder nodig savonds besteld volgende dag in huis

Simpel en snel

Door de goed werkende webshop heb ik mijn producten snel en gemakkelijk kunnen bestellen

goede service..... ook in chat

Doorax geeft goede service, en zij versturen het snel. Alleen dat het via post NL Kwam, waarbij de laatste tijd slechte ervaring mee heb. Kwam mijn pakketje niet op donderdag maar en vrijdag, terwijl post nl wel de levering op donderdag had staan en de chauffeur onderweg was. Doorax helemaal OK maar kan beter een andere postorder bedrijf zoeken ......

Goed advies en snelle levering

Cilindersloten dag later al in huis, erg handig dat je indien nodig nog sloten en sleutels bij kan bestellen.

Goed advies, snelle levering en een prettige website

Ik ben heel tevreden over de telefonische uitleg die ik heb gekregen, waarna ik voor mij de goede keuze Kon maken

Snelle levering van top producten

Zeer snelle levering Sloten zijn van goede kwaliteit Prijs / kwaliteit is goed

Muy rápido y buena atención al cliente

Me asesoraron muy bien. Buen precio.

• ¿Nos recomendarías?

supersnel 5 sloten geregeld

zondagavond 5 speciale sloten besteld en maandag ovond door red je pakketje al binnen

Overzichtelijke website, snelle levering

Website is duidelijk en handig ingedeeld. Ik kon precies vinden wat ik zocht. Cilinders werden binnen 24 uur geleverd. Zeer tevreden!

Deskundig advies en goede service

via de chat zelfs op zondag gedviseerd welk cilinderslot ik beter zou kunnen bestellen. De bestelling werd de volgende dag geleverd en het cilinderslot paste prima! Heel tervede over de service!

Uitstekende klantenservice en goede prijzen

Klantenservice die met je meedenkt

Helemaal top

Zeer snel levering binnen 24 uur

Zeer goede kwaliteit en service

Snelle correcte levering

Zo gemakkelijk was het om sloten te bestellen. De maten nemen - invullen op site - betalen - en de volgende dag geleverd.

Waren alle bedrijven maar zo attent als Doorax

Chat service tot zeer laat in de avond beschikbaar. Retourneer policy is top daar. Geen gemaar, ze staan altijd klaar. De pushknop is aan verbetering toe weliswaar, maar wees maar zeker met doorax is thuis buiten gevaar.

Na de bestelling is alles zeer vlot verlopen. 24 HR later was alles thuis in België geleverd. Kan niet beter.

Buiten gewoon goed.

Duidelijke site je kan goed aangeven wat je per cilinder wil. Een zeer snelle en goede levering je wordt goed op de hoogte gehouden van het tijdstip uiteindelijk op een half uur nauwkeurig, top!!!!

Mooie, makkelijke, en overzichtelijke site. De keuze voor welk slot te gaan, met betrekking tot de millimeters van de cylinder. Snel besteld. Ook zeer snel geleverd. Product als omschreven op de site. Top webwinkel, (6 sterren)

Zeer goede sloten en vlotte levering

De chat met Jens is erg handig

Perfecte levering.

Alles is perfect afgeleverd en volledig volgens bestelling. Product is netjes.

19.00u 's avonds besteld en volgende dag in huis

Ervaring is zeer positief. 2 cilinders besteld en deze waren de volgende dag binnen.

Hele goede service met goede producten!

De website is duidelijk, de service is goed en de producten zijn top. Erg blij mee!

Duidelijke website, snelle en correcte levering, degelijk verpakt.

De cilinders waren makkelijk samengesteld met de configurator op de site. Levering in Belgie al 2 dagen na online bestelling. De cilindersloten waren goed verpakt en alles werd precies geleverd zoals verwacht. Vlot gemonteerd in alle deuren. Zeer tevreden klant.

Super goed

Snelle levering en persoonlijk contact. Het assortiment mag wel wat uitgebreid worden met andere artikelen.