Snelle service en een eerlijk antwoord op mijn vragen.

Snel en oprecht

Goede ervaring bij dit bedrijf. Ik was op zoek na een speciale cilinders en ben bij Doorax geslaagd. Goede service, snelle levertijd en kwaliteit goede producten.

Zeer goede service

Ik had per ongeluk het verkeerde adres opgegeven, maar ze hebben dit in een mum van tijd opgelost.

Goede prijs/kwaliteit verhouding en snelle levering

Site was gemakkelijk, en uitleg duidelijk. Ik vind de prijs en kwaliteit verhouding goed. Al met al zeer tevreden

Snel en correct. Prima service

Nogmaals prima service

sleutel verwerking prima bezorging slecht

bezorging van de 4 sleutels via red je pakketje is waardeloos als eerste krijg je door dat het bezorgd wordt om 18.00 uur en dat het pas bezorgd wordt om 23.30 uur vind ik slecht. je zal ze met spoed nodig hebben dan sta je toch erg lang te wachten. had beter post NL kunnen nemen.

Goed advies en persoonlijke service

Eerste ervaring met Doorax. Is goed bevallen, kreeg goede uitleg over het verschil in de kwaliteit. Jens is flexibel in het meedenken over niet alleen advies maar ook de levering. Het op gepaste afstand ophalen van het product was ook mogelijk waardoor ik het snel kon monteren. Bedankt en weer tot ziens.

Snelle levering, ook op maandag en een paar extra sleutels bij de sloten t.o.v. concurrenten. Hulde!

Prima geholpen en goed aanbod toen bleek dat de cilinders van mijn M&C sloten te oud waren om bij te laten maken.

Zelfs in het weekend kreeg ik online advies!

prima kwaliteit

Prima kwaliteit en een snelle levering

Goede zaak

Een prima onderneming, na een melding nemen ze snel contact op. De supersnelle service,heb ik nog nergens meegemaakt. Deze mensen hebben echt hart voor hun zaak

Ondanks de drukte bij de posterijen een vlotte en nette levering.

Alles is perfect.

Nog nooit zulke snelle hulp gehad met een probleem

Ik had 2 nieuwe extra veilige deursloten gekocht. Na eerst app contact te hebben gehad of de wel zouden passen. Ik had ze ontvangen ze pasten niet. Ik heb app contact gehad met een medewerker die mij gelijk vertelde dat de sloten gesteld kunnen worden en uitleg gaf hoe ik de sloten kon stellen. En na deze uitleg heb ik de sloten gesteld en ze passen perfect. Wat een service maar vooral dat de medewerker op de app echt wist waar het aan lag. Deskundige snel. TOP

goede service

Zeer groot aanbod tegen een goede prijs kwaliteit verhouding. Overzichtelijke website, gebruiksvriendelijk.

Snel, efficient, en goede aftersales.

Goede sloten, scherp geprijsd en snel verzonden. En alhoewel één vd sloten harperde werd dit via snelle mail communicatie makkelijk verholpen.

Ze doen wat ze beloven

s'avonds besteld volgende dag netjes bezorgd top service

Verantwoordelijke verkoper met adequate nazorg

Nadat ik mijn cilinders heb ontvangen, bleek 1 cilinder een fabricagefout te hebben. Klantenservice Doorax doet er niet moeilijk over en gaf mij de gelegenheid om de cilinder kosteloos te retourneren ter reparatie. Enkele dagen later heb ik weer een herstelde cilinder (zonder bijkomende kosten) terug ontvangen. Bedankt Doorax en ik beveel daarom Doorax aan.

Eenvoudige bestellen en snel geleverd!

Door het eenvoudige keuzesysteem en de goede instructie voor het vervangen van de cilinders heb ik gekozen voor Doorax. De snelle levering maakte dat ik 100% tevreden ben.

Overzichtelijk, snel en gemakkelijk.

Mooie sloten erg super snelle levering

na het verliezen van mijn sleutels, snel nieuwe sloten besteld, deze de volgende vaag al snel geleverd en zelf gemonteerd. Echte kwaliteit sloten en sleutels echt super blij mee

Zeer goede en snelle service

Desondanks deze crisis kreeg ik mijn bestelling heel snel zoals beloofd. Mijn sloten moet ik nog plaatsen en testen maar ik twijfel niet aan de kwaliteit dus voor mij is Doorax zeker een firma om aan te bevelen. Heb je sloten nodig, zelfs speciale maten die je bijna nergens kan vinden, één adres namelijk Doorax en ze leveren direct. Bedankt voor jullie uitmuntende service, ook voor de Belgische klanten

Binnen 1 minuut antwoord op mijn vraag en heel snel geleverd!

Ik twijfelde over de mogelijkheid voor een knop met de andere kant blind. Gelukkig was er snel antwoord. Daarna de bestelling geplaatst en supersnel geleverd via een brievenbuspakje waardoor ik niet thuis hoefde te blijven. Keurig verpakt, pasje netjes in een speciale verzegelde folie waardoor ook de postbode geen kopie kan maken. Gelukkig heb ik niet vaak nieuwe cilinders nodig, maar anders zou ik ze hier zéker weer bestellen!

Duidelijke website, goede instructie en correcte aflevering

Zelfs een leek kan het goede materiaal bestellen door de heldere instructie en goed ingericht bestelproces.Communicatie via mail is goed. Aflevering heeft vertraging opgeleverd maar de oorzaak daarvan ligt bij de Coronadrukte. Alle begrip daarvoor. Kortom Prima!

Waardeloos

Ik kreeg 2 dagen tot 11 in de avond gewacht maar ik heb nog steeds geenpakketje en dat vind ik heel erg ik word aan het lijntje gehouden dusikhebnog steeds niets en ik krijgook geen berichtje meer waardeloos dus

Beste Dirk, Bedankt voor uw beoordeling. U heeft helaas geen contact gezocht met onze klantenservice voordat u deze review plaatste. Dan hadden wij u eerder kunnen helpen met het vertraagde pakket. Inmiddels hebben wij contact gehad en de bestelling is gelukkig afgeleverd. Wij hebben een melding gemaakt bij onze pakketdienst om onze klanten beter te informeren. Met vriendelijke groeten, Jens