Snel geleverd alles past perfect

Snel en kwalitatief

Levering zoals beloofd, hele goede after sale

De levering was volgens verwachting. Alleen hadden wij 1 zwarte en 1 blauwe sleutel besteld, er zijn 2 blauwe sleutels geleverd. Ik heb hierover donderdag avond 11.07 nog een mail gestuurd maar tot op heden geen antwoord ontvangen. Inmiddels alles opgelost en, onder garantie een nieuwe sleutel ontvangen. Keurig netjes opgelost

snel

snelle service, goede kwaliteit

Very good service

Perfekt

Prima service, prima prijs

1 onderdeel van de bestelling miste, maar is direct nagestuurd. Snelle levering.

Na een verkeerde bestelling was het helemaal geen probleem om het cilinderslot om te ruilen dit wordt zeer gewaardeerd daarom van mijn een dikke duim voor de service en niet te vergeten de snelle levering

Levering perfect op tijd

Order was preciously delivered as ordered an on time

Good quality product for reasonable price. Delivery was nicely packaged and delivered within 2 days.

perfecte levering

Drie verschillende sloten besteld met 8 identieke sleutels. Perfect geleverd binnen twee dagen. Top.

Erg behulpzaam en compleet

Enige nadeel was dat ik geen lagere kwaliteit sloten met dezelfde sleutels kon aanschaffen.

zeer goede kwaliteit

overzichtelijke site, snelle levering, betrouwbaar bedrijf en goede kwaliteitspullen

zeer goede kwaliteit

Perfect en snel geleverd

Snelle levering (1 1/2 dag) Sleutels werken perfect.

duidelijk

correct

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Een goede surfers en goed geholpen

Ervaring met dit bedrijf is dat goed advies en snelle levering gemakkelijk besteld goed in gepakt gewoon top👍

Vreemd

De sleutels zijn netjes aqfgeleverd. Geen zorgen. Maar wat ik vreemd vind is dat sleutels waarvoor een certificaat nodig is om ze te bestellen, gewoon als briefpost worden afgeleverd. Ik bedoel: sleutels met een extra beveiliging, die door een kwaadwillende postbezorger achterover kunnen worden gedrukt om vervolgens als ongenode gast onze woning te betreden... Ik begrijp dat het uit kostenoverweging allemaal zo goedkoop mogelijk moet(?) maar om een veiligheidsartikel op een onveilige manier te versturen? Als de sleutels niet op het juiste adres worden afgeleverd, wie weet dan waar zij gebleven zijn? Waterdicht zal het nooit worden, maar is aangetekende post wellicht een optie? Met aangetekende post wéét je in het slechtste geval tenminste nog dàt ze niet afgeleverd zijn en kun je misschien tijdig de sloten vervangen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Herman, Bedankt voor uw beoordeling! Gelukkig zijn de sleutels goed afgeleverd. Wij kiezen bewust voor verzending per brievenbuspakket zodat wanneer u niet thuis bent het pakket altijd geleverd wordt. Bij het afrekenen geven wij als tip om een ander afleveradres te kiezen of om gebruik te maken van een PostNL afhaalpunt, i.v.m. de veiligheid. Wij gaan versturen per aangetekende post toevoegen als optie. Met vriendelijke groet, Jens

Pluspunten

Heldere instructie voor het inmeten van nieuwe sloten. Snelle en goed verpakte levering volgens belofte. Perfect passende sloten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

heel simpel, heel soepel. precies wat je zoekt

geen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vriendelijke en goede uitleg via chat - Snelle levering van het gevraagde.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

snelle levering, goede service

geen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijke website Snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle afhandeling!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Doorax

Filter op Taal