Prima service. Snelle levering

Na bestelling mail of dit echt de juiste maat was. Super dus.

Spullen zijn prima service is bagger!!

Nee ik zal niet snel meer kopen hier , afhandeling ronduit onbeschoft.

degelijk slot

gemakkelijk te bestellen. Goede beschrijving van maten en veiligheidsverschillen

Gewoon goed

Duidelijke site, makkelijk te bestellen en snel verzonden.

ongelovig goed

Bestelling gedaan snel geregeld en volgende dag ontvangen in België

Levering vetraagd

Is al 7 dagen onderweg

Beste Bennie, Samen hebben we, voordat u deze beoordeling heeft geplaatst, afgesproken dat als er morgen nog geen duidelijkheid is dat we een nieuw pakket opsturen. Het pakket is 3 dagen vertraagd en geen 7. We vermelden het volgende op onze website en orderbevestiging: Let op! Door Black Friday-drukte bij PostNL en DHL kan je pakketje langer onderweg zijn. Houd je Track & Trace in de gaten voor de actuele status. Met vriendelijke groet, Jorn van der Knijff Doorax B.V.

zeer goede dienstverlening met vlotte levering

alles duidelijk vindbaar op de site, keuze was snel gevonden.

Alles verloopt zoals het moet en goede produkten

Beloften worden nagekomen en het product is precies wat er gevraagd werd.

Aankoop van een cilinderslot (nabestelling)

Tevens contact gehad, vanwege een fout van mij bij de bestelling. Zeer goed en vlot geholpen. Cilinderslot nabestelling, zoals belooft, een dag later via brievenbuspost in huis.

Ok

De aankoop en levering verliep goed

Zoals het hoort

Prima website met alle keuze mogelijkheden. Even zitten zoeken achter mijn noden kwestie cilindersloten, toen vond ik Doorax en dat wat een opluchting. ABUS BRAVUS 3000 Besteld, prima kwaliteit alleen toch wel kostenlijk. Levering en betaling ging vlot, aanrader!

Top product, top levering

Goed op de hoogte gehouden van het leverproces en goed verpakt. Handige site met keuzes zodat je het niet fout kan doen en je dus zeker weet dat het past en werkt. Flesje met olie gebruiken zoals beschreven en meteen merken dat het werkt.

Snel in huis

Handige website! Verschillende maten besteld met dezelfde sloten en sleutels! Vrijdags besteld, na het weekend in huis! Heel fijn.

Supergoed

Supergoed product, snelle levering. En bovenal een hele fijne site en manier van bestellen. Ik wist zelf vrij weinig af van een cilinderslot en door de makkelijke uitleg en toelichting over het product en het bestellen heb ik gewoon een bestelling gedaan en die was precies goed. Makkelijk te monteren en een aanrader aan iedereen!

Top!!!!

Snelle levering, in prima staat ontvangen en een heel ruime keuze. Prijs/kwaliteit is goed!

Snel geleverd en retourneren ook prima afgehandeld.

Duidelijke site, supersnel geleverd, snel antwoord op mail

Ik moest met spoed op zoek naar nieuwe cilinders en ondanks dat ik onervaren was, was de website duidelijk en heb ik in korte tijd 11 verschillende cilinders besteld (gelijksluitend) en binnen 24 uur geleverd en passen allemaal.

Goed en snel geleverd

Wat kan ik zeggen top, het is een goed cilinderslot en netjes geleverd en snel!

Super !!!

Perfect geholpen bij de keuze en ideale maat !!! Zeer blij met onze cilindersloten met paniekknop, veel minder zoeken waar de sleutel is ! Top !!

Cilinderslot

Ik ben zeer tevreden met producten van jullie. Gemakkelijk monteren, alles werkt zoals het moet. Bedankt

Top sloten werkt perfect

Wel een dag later geleverd.maar als past perfect.

2 sloten besteld, kwam niet op de afgesproken dag, 2 dagen later een bericht dat de sloten niet voorradig zijn, ze wilde andere duurdere leveren voor dezelfde prijs, hier akkoord mee gegaan. Deze waren er 2 dagen later. Deze waren prima! Dus het duurde iets langer maar met goed resultaat. We zijn erg tevreden, mochten we weer sloten nodig hebben bestellen we weer bij dit bedrijf.

besteld volgende dag geleverd

duidelijk overzicht op de side . samengesteld en besteld volgende dag geleverd eenvoudig snel top

Absolute super service!

Everything perfect, needed to add another cylinder, could be arranged within 24 hours! Really excellent! Also helpline very responsive and fast. The best helpline I have spoken to in years!