Duidelijke website en zeer snelle service!

Kwaliteit en goede service staat op een hoog niveau , echt een aanrader!

Goede overzichtelijke site en vlugge levering

Gewoon top

Perfecte service met Pasen en snel bezorgd en eenvoudig te lonteren

Zie boven

Zeer vlotte service & snelle levering

Ik heb intussen al meerdere cilinders & sleutels op maat besteld bij Doorax. Elke bestelling had steeds een zeer vlotte service & snelle levering. Zelfs voor nabestelde gelijksluitende sleutels & cilinders gaat dit verrassend snel. Steeds aan huis geleverd binnen de 2 à 3 werkdagen (voor maatwerk!) Zeker een aanrader.

Strakke service

Fijne site om te bestellen met duidelijke informatie. Was ook erg te spreken over de pakketdienst die me precies vertelde wanneer ik m’n pakketje kon verwachten. Wist dat de sleutels groter dan normaal zijn maar had niet verwacht dat ze niet in mijn Nuki smart slot zouden passen. Was even bang dat ik de boel moest terugsturen maar na snel antwoord van de klantenservice (thanks Jorn!) de sleutel aangepast zodat hij toch past.

Goede voorlichting gekregen een aanrader.

ik had nog een aantal vragen over de maat van de cilinders en de kwaliteit. Telefonisch prettig en vakkundig geholpen. Leertijd zoals beloofd.

Snelle service uitstekend geholpen

Zeer tevreden!!

Een slot uit de sloterij!

Snel, correct, betrouwbaar en bovenal fantastische producten. En niet onbelangrijk: betaalbaar!

Bestelling geleverd binnen 24 uur, bestelling voldoet aan de verwachtingen

Snelle levering, goede kwaliteit

Snel geleverd, goede materialen en een goed bereikbare klantenservice

Goede makkelijke uitleg

Ik heb werkelijk geen idee over sloten en maten maar de uitleg op de website en het gemak bij bestellen maakte dat ik nu weer veilig in huis zit. Alles keurig geleverd in aparte doosjes. Echt super!

Duidelijke website. Deskundig telefonisch overleg. Zeer snelle levering. (volgende dag).

Uitstekende vlotte service

Bestellen en bezorgen ging erg snel en vlot. Daarnaast goed op de hoogte gehouden van tijdstip bezorging

Veilige score

Fijne website om een cilinder uit te zoeken. Goede uitleg over verschillen. En snelle levering van producten. Ook gemakkelijk te monteren en zelfs extra olie bijgeleverd voor de perfecte sluiting.

Correct als verwacht

Dat wat ik besteld heb kreeg ik zet snel correct geleverd, zoals afgesproken ....

Zeer snelle levering

Heb 2 cilinders besteld met zelfde sleutel en werd de volgende dag geleverd in België

Zeer tevreden, niets aan te merken

Correct en vlot geleverd

Mijn bestelling is goed en snel geleverd

zeer goed

Hoeden zich aan de afspraken, ruime informatie. Gr. WJS

snel en goed

De maatvoering voor de cylindersloten die ik heb gekocht waren eenvoudig in te vullen met een ruime keuze. De website vond ik overzichtelijk. De levering was snel en conform de afspraak. Ik durf dit bedrijf wel aan te bevelen.

Cilinders snel en goed geleverd

Prima en snel geleverd

Alles is goed gegaan

Handige website duidelijk en betaalbaar. Bestelling snel geleverd. Zeer tevreden

Goeie service

Probleemloos en snelle levering.

Mijn vervolgaankoop om die reden ook bij hen gedaan, wederom prima.