fantastisch

2de keer bestelling gedaan, 2 dagen later geleverd volledig volgens de specs. Heel eenvoudige en duidelijke website voor het bestellen en om een keuze te maken van sloten.

Top winkel prijs service levering perfect!

Klasse

Netjes en snel geleverd.

Snel en keurig verpakt geleverd. Helaas wel één kromme montage schroef erbij, dus daar de oude maar gemonteerd.

Gewoon goed !

Ik ben heel tevreden over de supersnelle levering. Doorax heeft steeds de laafste prijzen. Aangename samenwerking. Bernard

Goede service en snelle afhandeling

Kwaliteit en afhandeling is super

Top product voor een top prijs!!!

Slot is volledig naar verwachtingen Op minder dan 1minuut was het gemonteerd Sleutel past perfect Kwaliteit is top Levering goed verlopen Echte aanrader

Fenomenaal

Bestelling voor 2300u geplaatst volgende dag geleverd. Uitermate belangrijk als je in nood verkeerd ivm een inbraak. Slot Cilinder zit nu in de deur, een veilig gevoel.

De bestelde goederen zijn netjes toegekomen zoals ze op de duidelijke website besteld zijn . Aan de verpakking kan je al zien dat het kwaliteitsvolle producten zijn, wat tijdens de montage en het gebruik achteraf zeker kan bevestigd worden.

Ik ben zeer te spreken over hetgeen is afgehandeld. Blij dat we via het internet jullie bedrijf hebben gevonden. Nog bedankt voor alles.

Snelheid

Echt vandaag besteld is morgen de deur weer op slot

Snelle levering en goede hulp via de chat.

Ik had snel een slot nodig. De website is zeer makkelijk om het juiste product te vinden. De laatste vragen kon ik ondanks het late tijdstip nog via de chat stellen. De levering kwam op het aangegeven tijstip aan.

Supersnel

snel en duidelijk qua levering

Super professioneel en snel!

4 cilinders in verschillende maten besteld en binnen 24 uur in huis. Erg goed en snel geleverd.

Top service en vlot !

Super makkelijke website, zo selecteer je wat je nodig hebt zonder fouten. Levering zeer correct en snel. Heel erg fijn.

Duidelijke site en goede service

Duidelijke site en goede service

heel correct

heel correcte service

Maatwerk snel geleverd tegen een goede prijs.

Website is overzichtelijk en een bestelling is zonder zoekwerk snel geplaatst. Ik had snel een bevestiging in de mail van de bestelling. De volgende dag had ik alles in huis. De bestelling was compleet en de kwaliteit uitstekend

Snelle levering. Prima product

Goede sloten voor een scherpe prijs en snel geleverd

Ik belde Doorax voor extra informatie, werd vakkundig geholpen door iemand met kennis van zaken. Kortom top geregeld

zeer snelle levering

2 sloten besteld via de website. Later op de dag nog 1 telefonisch extra besteld. Dit was geen probleem en werd gelijk meegestuurd. De volgende dag waren de 3 sloten al in huis.

Goed product, snelle levering

Cylinder met hoogste beveiligingsniveau besteld. Snel geleverd, geheel conform bestelling.

Besteld en de volgende dag al in huis. Goede uitleg over de producten. Gewoon snel en goed!!

Perfect wat ik verwachte. Met goede en snelle levering!

De oude sloten zelf opgemeten zoals netjes aangegeven op de site. Dan kunnen kiezen volgens mijn beschermings wens. De juiste maten ingegeven en de nodige extras. Alles super netjes en snel geleverd. Ik kan hier niets op aanmerken. Uitstekende service. Ondertussen al meerdere keren besteld.

Snel en duidelijk

De bestelling was zeer snel en duidelijk en makkelijk te bestellen.

Voor de tweede keer fantastisch!

Ik heb voor de tweede keer in korte tijd (verhuizing) cilinders besteld! Eenvoudig bestelsysteem, meerdere mogelijkheden en snelle levering, helemaal top!