Kan beter

Ik kreeg het verkeerde slot toegestuurd! Wat je van een winkel die enkel sloten verkoopt niet verwacht. OK, vergissingen kunnen gebeuren en dankzij de vlotte chatfunctie was het probleem redelijk snel opgelost.

Perfect op tijd

Super service !

Super service en een mooi product.

Hulpvaardige chat

In begin is het een beetje lastige materie waardoor je wat moeilijk door de site heen komt. Hulpvaardige chat hielp. Pakketje overigens nog niet gekregen maar dat zal wel door de Coronavirus komen

via website eenvoudig de juiste maten te bestellen van de cilinders

Via de website eenvoudig de juiste maten te bestellen van de cilinders, geleverd zoals beloofd op de website op de dag van levering track & trace gehad met aflevertijd... Keurig op tijd bezorgd goed verpakt

Sloten werden geleverd conform verwachting

Vervanging was een fluitje van een cent. Een extra sterk slot geeft een veilig gevoel.

Nette cilinders

Goed uitziende cilinders, en netjes geleverd

Afspraak is afspraak

Perfecte service en afspraak is afspraak

Snelle bezorging, alles werkt!

Niks op aan te merken. Produkten en levering 100%

Snelle uitstekende service

Door de snelle servive en super kwaliteit van zowel sleutels als werking van de website overweeg ik nog een cilinder te bestellen voor schuurdeur, wanneer mijn financien dat weer toelaten

Snelle en correcte levering

Voor mijn bestaande M&C cilinder eentje in een andere maat laten bijmaken. Volgende dag al geleverd!

Goede website en service

Makkelijk en duidelijk overzichtelijk. Makkelijk te monteren goede levering

Snele levering en goed verpakt...

Bestellen ging simpel, snele leverng, goed verpakt, redelijke prijs...zeer tevreden...!!!

Goed en snel geleverd

Duidelijke site en snelle levering

Goede en snelle service

Prima website waarmee je met goede uitleg de juiste, in mijn geval, cilinders kunt bestellen. Top

Snelle bezorging en prettig online geholpen!

Ik ben prettig geholpen door de chat medewerker die mij graag snel wilde helpen met wat ik zocht op de website. Ik heb de artikelen binnen 2 dagen binnen gekregen en het paste door de brievenbus.

Betrouwbaar en zeer goede prijs/kwaliteit product met snelle levering.

Ik had snel nieuwe sloten nodig. Makkelijk en duidelijk te bestellen. Goede kwaliteit en een prima prijs. De volgende dag geleverd en alles paste perfect. Zeer tevreden dus!

Snelle service en nette strakke sloten met sleutels!.

Onze sloten waren versleten dus bij Doorax online sloten besteld.. Fijn en veel contact via de mail over wanneer de bestelling door PostNL opgepakt zou worden. De prijs was prima en de sloten zijn zeer eenvoudig te vervangen. Mochten wij ooit weer sloten of dergelijke nodig hebben dan bestellen we zeker weer bij Doorax! Dus een absolute aanrader wanneer je sloten aan vervanging toe zijn!

Netjes geleverd

bedankt

goede ordelijke site snelle levering mooi en stevig verpakt en past goed en vooral sluit prima TOP doe zo voort

? Top

Uitstekende service En super kwaliteit Een aanrader

Wat een topkwaliteit

Mooie producten, snel geleverd. Binnen 24 uur een gelijksluitende cilinder geleverd, extra sleutel, alles gaat in 1 keer door. Goed en betrouwbaar. Dank je wel

Snelle en correcte levering

Makkelijk bestellen Uitgebreide info op site Snelle levering

Het was een snelle levering en de website is makkelijk om door te zoeken en wat ik zocht goed is vinden gr Andries