Perfectie in prijs en kwaliteit

Alles is naar afspraak nagekomen

Super snelle service

Super snelle service

Tijdig geleverd en mooi materiaal

De levering was zo als afgesproken en het materiaal was ook het geen wat we zochten om het huis te beveiligen. Door deze cilinders voelen we ons dan ook een heel pak vijliger voor de toekomst. En ze paste ook perfect.

Vlotte en correcte levering

Goede communicatie

Snelle en correcte levering

Het bestelde sleutels werden keurig zoals vermeld de volgende dag geleverd.

Makkelijk besteld / Snel geleverd

Ik houd ervan als er snel geleverd kan worden. Dat bleek hier het geval. Geleverd product is in een prima conditie en werkt conform de geleverde informatie.

Uitgebreide keuze, goede omschrijving en snelle levering

Goed opgebouwde website met een duidelijke keuzeselectie tijdens de bestelprocedure. Geleverd op 1 dag.

Perfecte en snelle levering

Perfecte en snelle levering

Geleverd zoals beloofd

Heldere website met veel keuze. De producenten zijn netjes geleverd zoals toegezegd. Wij hadden alleen geen tracé code gekregen, zelfs na kantoortijd werft daar op geantwoord. De transporteur ging over zijn levertjes heen maar heeft het pakketje toch nog bij ons in de bus gedaan.

Prima bedrijf! Overzichtelijk bestellen en goede afhandeling.

Prima bedrijf! Overzichtelijk bestellen en goede afhandeling.

Snel en correct

Makkelijk te bestellen en een snelle en correcte verzending. Helemaal goed!

Snelle levering en goede service.

Zeer ruim assortiment cilindersloten. Ik had verkeerde cilinders besteld maar dit werd keurig en snel opgelost. Klantvriendelijk en behulpzaam.

Perfect makkelijk te monteren

Goede montage en goede cilinders

alles keurig volgens bestelling en op tijd, klasse!

Duidelijke website zodat je eenvoudig de juiste cilindersloten kan bestellen. Erg tevreden met de levering en Nemef sloten

Super snel geleverd.

Mooi product, precies zoals op de website beschreven. M&C cilinder Move

Geweldige service en zeer snelle levering

Voor de aankoop van vier cilinders info gevraagd die zeer duidelijk was. Goede retourvoorwaarden en de volgende dag in huis. Super!

Heel goed.

Prettige website, zeer duidelijk, makkelijk bestellen, snelle levering.

Topkwaliteit

Sloten is topkwaliteit

Soepeltjes

Vanaf het bestellen tot het leveren ging soepel Duidelijke website

Mooie sloten, goed service

Sloten voldeden aan de verwachtingen. Ergens was er iets fout gegaan met het opmeten, maar daar is tot volle tevredenheid (kosteloos) een oplossing voor gekomen.

Wat een service, snelheid en kwaliteit ! Topper!

Online besteld ... volgende dag keurige verpakking ontvangen met top-kwaliteit product. Super service. Producten en afmetingen eenvoudig en duidelijk omschreven op de website !

Snelle levering goed verpakt

goede kwaliteitssloten

Het is super gemakkelijk om met 1 sleutel alle deuren te openen... geen grote sleutelbos meer op zak

Zeer goede service

Ze leveren volgens afspraak

Prima snel afgehandeld, werd gebeld door bezorger n omdat er wat onduidelijk was over het adres.

Ook aftersales prima contact over een slot wat wellicht net iets anders opgebouwd moet worden