Perfecte service

De gemaakte afspraken werden perfect nagekomen

Prima product prijs combinatie, alleen zelfde dag verzonden slogan klopt niet.

Vooropgesteld de producten die Doorax aanbied zijn van prima kwaliteit en hun website is interactief en helder van opzet. Je kan er prima afwegingen mee maken tussen de verschillende cilindersloten die ze aanbieden. Dat hielp enorm bij het maken van een keuze. Ook de mogelijkheid tot chatten is erg fijn als je even een klein vraagje hebt. Pakketje was binnen 2 dagen binnen. Maar daar een klein kritiekpuntje bij. op de website staat voor 23:59 uur besteld volgende (werk)dag in huis. dat klopt niet dat word niet gehaald en daarover word dan ook niet gecommuniceerd. Al met al snel binnen, prima geleverd conform de order.

Mooie producten en zeer snel geleverd

Overzichtelijk en website Mooie producten met een zeer goede kwaliteit.

In een woord: Goed

Duidelijke informatie over de verschillende mogelijkheden en kwaliteiten. Daarmee een goede keuze kunnen maken en zeer snelle levering. Plaatsen cilinder probleemloos. Afwerken met bijgeleverde 'smeervloeistof'. Het geheel oogt zeer degelijk en straalt ook kwaliteit uit.

Super snel gekeverd

Nadat mijn aannemer met de noorderzon was vertrokken moest is snel een nieuwe cilinder. Bij Doorax besteld en de volgende dag al binnen.

Topservice en meedenken!

Snelle levering en meedenken met de klant vanuit eigen initiatief, dat zie je niet meer vaak.

Mooie site duidelijk uitleg

Ik zocht nieuwe cilinders en bij Doorax is er heel veel keus en hebben ze ook alle maten. Ze zijn ook snel geleverd en heel gemakkelijk te monteren, wel even goed opmeten maar dat kan gemakkelijk met de oude cilinders.

Supersnelle levering

5 gelijksluitende cilinders besteld en alles keurig en snel geleverd voor een nette prijs

Heel goed meedenkend, uitvoerige info op vragen en snelle service.

Super snel en goed spul.

Nieuwe sloten nodig, zoeken, vinden, bestellen en volgende dag ontvangen. Prachtig materiaal, site goed te begrijpen.

Goed product levering was vertraagd door post nl

Product goed Post nl had een sorteerfout wat zorgde in een latere levering

Klasse

8 cilinders besteld en gauw gekregen. Alles werkte op één na. Gelijk Jorn aan de lijn gekregen en op FaceTime geholpen. Nieuwe cilinder binnen een paar dagen in huis en alles werkte perfect. Klasse spullen maar vooral klasse service.

Lekker snel geleverd en goede kwaliteit.

Een goede begeleiding bij het bestellen van het product.

Perfecte service en website

Stappenplan op website is erg handig! Product werd zelfde dag nog (tegen zelfde prijs) geleverd. Ga zo door!

Vlotte afhandeling

Vlotte afhandeling en levering. Goed product.

Snel besteld via overzichtelijke site en super snel ontvangen ondanks de niet-standaard maat vh bestelde product. En alles netjes bevestigd per mail. Zo hoort het!

Ik ben goed geholpen en heb online en telefonisch perfecte begeleiding gekregen bij de keuze van de juiste cilinders en maten.

Top bedrijf

Werken snel, komen afspraken na met leveren. En naleveren van gelijksluitende cilinders, zijn voor bepaalde tijd besteld, de volgende dag al in huis. Top bedrijf

Goed product en snelle levering.

Ik vind de website van Doorax overzichtelijk. Er wordt een meerwaarde gecreëerd door de verschillende cilinders naast elkaar te zetten en hierdoor een beter geïnformeerde beslissing te maken. Verder zijn de producten goed, de prijzen markt conform en de levering snel. Ook was de communicatie tijdens en na de bestelling duidelijk en relevant.

Twee cilinders defect! maar perfect opgelost.

Recent de tweede cilinder defect gegaan! Volgens de klantenservice komt dat door een insect! Kwaliteit dus niet al te best en de service slecht. Wat heb ik een spijt van deze aankoop. Inmiddels na telefonisch contact, alleen mail is toch onpersoonlijk, hebben wij een nieuwe andere cilinder set gekregen tegen een kleine bijbetaling. Er waren daadwerkelijk insecten in de cilinder gekropen. De nieuwe set staat dat niet toe! Uiteindelijk zeer tevreden.

Fijne zaak

Telefonisch goede adviezen en uitleg over sloten. De medewerker had alle antwoorden paraat hoefde niets opzoeken. Volgende sloten oid worden zeker bij Doorax besteld. L.Janse

De verwachting dat het bestellen van cilinder sloten langer zou was groot. Want ik hoorde dat bij sommige leveranciers het wel weken kon duren. De verwachting was niet dat ik ze met een paar dagen in huis zou hebben.

Goed en snel service. Producten zijn super! Wij voelen een stuk veiliger.

Alles prima

cilinders kwamen de volgende dag al aan, perfect! alles was zo soepel. ze hebben de onderhoudsolie gestuurd, wat ook geweldig is. chat-applicatie werkte heel goed, ik heb ze vragen gesteld en ze hebben snel geantwoord.