Maatwerk cilindersloten vlot en correct geleverd

Netjes volgens afspraak geleverd

Snelle levering, goede prijs

Ok

Alles is ok

Besteld en ontvangen

Eenvoudige site Via chat hulp bij vragen

Ruime keuze

Werk prima

Late bezorging

Voor 23:59 besteld. De volgende dag bezorgd…. Hmmm… 8 augustus besteld, zou 9 augustus bezorgd worden. Het is nu 12 augustus en ik wacht nog steeds….

doen wat ze zeggen

duidelijk ,makkelijk en snelle service. Top

Goede kwaliteit en snelle bezorging voor een scherpe prijs.

Bestelling via internet was erg makkelijk en alles voor een goede prijs.

Duidelijke website snelle levering

Duidelijke website en levering als afgesproken

Snelle vlotte levering

Overzichtelijke en duidelijke website , snelle correcte en vlotte levering

Snelle levering en mijn bestelfout is keurig door Doorax hersteld!

Hartelijk dank voor de 1) snelle levering (< 24 uur), 2) snelle opvolging op mijn serviceverzoek (omruilen cilinder, <24 uur) en 3) wederom snel en gratis toesturen van het door mij gewenste product. Ga zo door; keurig!

besteld en geleverd zonder probleem

overzichtelijke website met goede informatie. Bestellen en leveren ging heel gemakkelijk en snel.

Precies zoals het hoort

Snelle afhandeling en bezorging

Levering en kwaliteit als gezegd

Online handleiding zeer handig, perfect tevreden over aankoop!

De online handleiding om te bepalen welk slot je nodig hebt is echt super handig. Het hielp een leek als ik om het juiste slot te kiezen. De chatfunctie voor hulp was op dat moment niet bemand, maar ik kreeg de volgende dag per mail al antwoord. Het slot past perfect en werd snel geleverd. Ik kom zeker terug als ik nog eens een slot nodig heb.

Zeer tevreden.geen BF en alles is zoals geadverteerd. Goede prijs kwaliteit en zeer snelle levertijd.heb ondertussen al nabestellingen uitgevoerd en zoals altijd alees super in orde.besluit; zeer tevreden

Top service en top kwaliteit en top levering

Goede voorlichting goede kwaliteit alles meer dan tervreden. Ga ZO DOOR vr gr B de Boer

Supersnelle levering

Cilinder was eenvoudig te vinden en ruim binnen 24 uur geleverd. Top!

Behulpzaam, vriendelijk, kwaliteit

Ben zeer goed en vriendelijk geholpen. Precies uitgelegd hoe ik alles moest opmeten. Ik raad ze aan.

Prima, ziet er goed uit en werkt en zeer snel geleverd.

Heel tevreden, snelle levering en zo te zien en gebruiken van prima kwaliteit.

Snelle levering.

M&C Sleutel werkt, goede prijsstelling. Tevreden.

Snel geleverd en perfect passend.

We hadden 2 extra cilinders nodig voor onze panden, code op kaart ingevuld en de maten doorgegeven. 2 dagen later cilinders in huis, perfect passend. Onze dank hiervoor.

Prima dienstverlening en product

Prima dienstverlening en product. Niets op aan te merken.

Goede uitleg op de website en perfect product geleverd

Goede uitleg op de website en perfect product geleverd

Sleutel is snel geleverd

Ik kon nergens in de buurt mijn sleutel na bestellen. Hier de sleutel besteld en de volgende dag al in huis.