TOP!

Snelle levering en producten zijn kwalitatief goed! The best in Class

Snel goed en efficiënt

Ondanks de waarschuwing( latere levering) zijn de cilinder sloten perfect binnen 48 uur geleverd.

Snelle service alles klopt

goede service en een duidelijk webshop

een goede en duidelijke webshop en als je vragen hebt worden deze snel en vakbekwaam beantwoord door persoonlijk contact.

Goede producten. Snel geleverd

Zeer snelle levering van goede hoogwaardige producten.

Perfect!

Website is zeer goed gestructureerd en laat gemakkelijk toe slotcylinders te kiezen uit een voldoende ruim aanbod aan maten en specificaties, personaliseren en bestellen. Bestelling is ook snel vertrokken van bij Doorax. Wegens de huidige crisis zat er dan wel wat vertraging op de doorstroom bij PostNl maar het pakje is uiteindelijk met een drietal dagen extra in goede staat toegekomen. Het geleverde komt volledig overeen met het bestelde en ziet er echt goed uit. Dus: Doorax = Topleverancier.

Hartstikke goed

Klantvriendelijk snel en correct

Prima sloten

Keurig verpakt. Snelle levering. Tevreden

Goede kwaliteit en snel bezorgd

Goede kwaliteit en snel thuis bezorgd

Goed op tijd en lijkt mij goede kwaliteit

Keurig verpakte hoge kwaliteit cilindersloten

Mijn tweede bestelling bij Doorax, beide heel netjes geleverd.

Top cilinders

Makkelijke site snel in huis en simpele montage Voelt en ziet eruit als kwaliteit.

Goede site en goede bezorging

Goede en snelle service

Keurige en overzichtelijke website en snelle levering

Via de chat zeer goede informatie ontvangen. Bestelling gelijk de volgende dag geleverd. Perfecte kwaliteit !!

Goed en snel geregeld.

Nadat bleek dat levertijd meerdere weken zou worden vanwege ontbrekend onderdeel werd ik netjes gebeurd en geïnformeerd, met een voorstel om een duurdere uitvoering tegen beperkte meerprijs te leveren. Dit was in no-time geregeld. Zeer correct bedrijf.

snelle correcte levering

s'middags besteld, de volgende dag geleverd, alles compleet, goed spul, kortom: Top!

Mijn ervaring met Doorax was heel goed snel levering goed verpakt.

wat een geweldig bedrijf!

Van een goed advies tot het gratis vermaken van een cilinder die net niet paste. Service zoals je die enkel nog verwacht van een klein winkeltje op de hoek van de straat. Door een minimaal verschil tussen mijn oude en nieuwe cilinder paste de nieuwe net niet in de deur. Na overleg met de leverancier kon ik de cilinders terug sturen, zijn ze gratis vermaakt en teruggestuurd. Medewerker heeft wat testjes met me gedaan om te checken dat het na het vermaken zeker ging werken. Een klusje waar ik lang tegenop heb gezien omwille van het risico dat het niet ging passen werd opgelost met een super goede service. Zeker weten dat ik volgende keer (en dat is alweer binnenkort) bij deze firma zal bestellen.

Vlotte en correcte levering.

Prima, Vlug geleverd wat besteld was.

Makkelijk en duidelijke site om te bestellen. Snelle levering

Zeer goede service

Ze konden niet in 1 dag leveren omdat er iets niet in voorraad was en werd keurig gebeld met een goed alternatief en die werd keurig op tijd geleverd.

Goed advies, snelle levering en eenvoudig aan te passen

Telefonisch contact was prettig en bestelling ging soepel. De levering was snel.

Uitstekend!

Sterke communicatie. Ik kreeg informatie over verwachte levertijd met updates zonder dat ik ernaar vroeg. Dat is heel prettig.

Helemaal zo als ik het ook zou doen

Correcte afhandeling en vlugge bezorging. In een woord TOP.