Helemaal goed

Sleutels met 2 verschillende passen besteld, levering ging prima, heb ze op de deuren allen geprobeerd, top! Alles doet het!

Snelle levering van Zwitserse kwaliteits cilinders

Snelle levering van Zwitserse kwaliteitscilindersbtegen een scherpe prijs! Uitstekend!

Topservice

Cilinderslot gekocht, top prijs-kwaliteitsverhouding. Snelle levering. Ga hier in de toekomst nog zeker bestellen.

Helemaal goed!

Duidelijke website, goed product, makkelijk te monteren en goede instructies, snelle verzending. Kortom, helemaal goed!

super snelle service

Was de eerste bestelling en zeker niet de laatste met mijn zaak.

Perfect geregeld!

Website is overzichtelijk, contact is goed, bestellen gaat makkelijk en snel in huis!

Goede service, makkelijk te contacteren

In eerste instantie de verkeerde sloten ontvangen. Meteen contact gezocht en gekregen. Zending retour gezonden en de volgende dag al de goede sloten gekregen. Top geregeld👍

netjes afgewerkt

Keurig op tijd geleverd en een goede prijs voor het product

Goede cylinders en snelle leverving

Cylinders waren snel geleverd, en van een goede kwaliteid. De omschrijving op de website was ook heel duidelijk voor het in meten van de cylinders. Dus ik ben zeer tevreden

Goede snelle levering met heldere duidelijke installatie informatie.

goed bedrijf en vlotte levering

lang gezocht naar cilinders uitgekomen bij Doorax zelfs op zondag kon je chatten en informatie krijgen. Cilinders van top kwaliteit snel geleverd. Gewoon een goed betrouwbaar bedrijf. Een aanrader

Super ervaring!

Heel goed geholpen.via de chat snelle en correcte bezorging. Wij zijn heel erg tevreden !

Perfecte Service !

Snel en goede kwaliteit sloten!

Op tijd en goede kwaliteit

Contact over het item was prima en de levering conform mijn wens. Snel contact gekregen Mn door de chat mogelijkheid, zelfs buiten werktijden.

Werd erg snel geleverd

Binnen 24 uur geleverd

Heb cilinder met maat 62/32 besteld en 95/32 ontvangen heb dat telefonisch gemeld en nog steeds geen reactie ontvangen,wil deze omruilen. Moet mijn verontschuldigen aanbieden aan Doorax had zelf verkeerde maten opgegeven,ben uitstekend behandeld, nogmaals mijn verontschuldiging.

Vlotte bestelling en levering

Bestelling ging snel en makkelijk op de Doorax website. Al snel kreeg ik een mail met bestellingsoverzicht. Eens de producten klaar waren voor verzending, kon ik het pakket online volgen tot het werd geleverd.

website ++, pricing attractive, delivery ++,

complete knowledgeable website, no need to contact staff prices are competitive delivery is fast (2 days in NL)

Snelle levering, goede kwaliteit en makkelijk te plaatsen.

Cilinder locks

Great service and products!

Zeer goede service en goed product.

Sloten zijn gewoon goed, service zeer behulpzaam, de maten bleken niet goed te zijn. De sloten zonder problemen kunnen terugsturen en men heeft de maten aangepast. Prima service!

Zeer goede website en duidelijke website

Goed werkende profielcilinder, juiste maten.

kwaliteit en service

Simpel en duidelijk internet site. Goede informatie over levering. Aflevering bij ophaalpunt is mogelijk.

Snelle levering, vrijdag besteld, zaterdag in huis

Snelle en correcte levering. Er stond vermoedelijk maandag op de productpagina, maar het was er zaterdag al!!! Top!!

Very good ! Very reliable.

Praktische website. Goede prijzen. zeer snelle levering. Ideaal ! Very good website. Good prices. Quick delivery. I recommand Doorax !