Topproducten voor een uitstekende prijs!

In eerste instantie goed geadviseerd, vervolgens de bestelling geplaatst voor de nieuwe deur cilinders en de volgende dag de producten al in huis gekregen.

Snelle levering en uitstekend telefonisch advies

Zeer duidelijke website met uitleg, maar als je er even niet uitkomt ook goed telefonisch bereikbaar. Prettige en duidelijke communicatie

Supersnelle en correcte levering. Chapeau !

Supersnelle en correcte levering. Chapeau !

Snel, makkelijk en betrouwbaar

Bestellen was makkelijk, website overzichtelijk en er werd snel geleverd. Je wordt netjes op de hoogte gehouden via de mail.

Hi Simone, Bedankt voor het compliment! Wij vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent met onze geleverde service en producten. We hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Kevin Doorax

Geweldige service en snel geleverd

Ik wilde een cilinder nabestellen en heb even een belletje gepleegd om zeker te zijn dat ik het goed zou doen. Uitermate vriendelijke klantenservice. De cilinders zijn ook geweldig goed van kwaliteit.

Hi Carla, Bedankt voor je positieve review! We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Kevin Doorax

Goede hulp

Ik heb via de chat functie een aantal vragen gesteld en werd hierbij snel en goed geholpen.

Hi Niels, Wat fijn om te horen dat je een positieve ervaring hebt gehad bij ons! Daar doen we het voor. Bedankt voor je review en tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Kevin Doorax

Prima sloten en goede kwaliteit

Tweede keer besteld en gewoon zoals het hoort.

top

Mooi bedrijf, goede communicatie en snelle leveringen.

Ook als het even bij de transporteur niet volgens plan verloopt wordt het door Doorax perfect opgepakt en is er prima communicatie. Een betrouwbare partner om zaken mee te doen.

Hi Wim, Bedankt voor het compliment! Wij vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent met onze geleverde service en producten. We hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Kevin Doorax

top

goede site, producten makkelijk te vinden en te configureren

Hi Jan, Wat fijn om te horen dat je een positieve ervaring hebt gehad bij ons! Daar doen we het voor. Bedankt voor je review en tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Kevin Doorax

Ik kreeg snel m'n cilinders binnen maar zit nu al bijna 2weken te wachten op aanpassingen die gedaan moesten worden

Beste Arjo, Wat vervelend om te horen dat je langer op de aanpassing moet wachten dan verwacht werd. Volgens onze administratie is het pakketje op 15-04-2024 bij ons binnen gekomen. De aanpassing is op 11-04-2024 aangemeld dus dat betekend 4 dagen in plaats van 14. Natuurlijk begrijpen wij dat je de cilinder het liefst weer zo snel mogelijk in je bezit hebt. Wij doen ons best om alle aanpassingen zo snel mogelijk te verwerken en weer terug te sturen. Zodra wij van jou de gewenste afmetingen voor de aanpassing mogen ontvangen. Zullen wij ons best doen om de cilinder de zelfde dag weer terug te sturen. Wij vernemen dit graag van je. Kevin Doorax

De sleutel binnen notime geleverd, past perfect. Netjes verpakt.

Goede sloten voor een prima prijs. Snel geleverd

Inmiddels meerdere bestellingen gedaan bij Doorax. Allemaal naar volle tevredenheid. Ook het nabestellen van sleutels en sloten ging zonder problemen. De kwaliteit van de producten is naar mijn idee erg goed. Ik heb alle sloten van M&C besteld. Nu deze sloten erin zitten bij zowel mijzelf als bij anderen waar ik ze gemonteerd heb, draagt dat bij aan het gevoel van veiligheid. Ik zou de sloten en Doorax ook zonder problemen aanbevelen bij vrienden en familieleden

Degelijk en solide zoals de sloten

Besteld betaald en geleverd. Klasse en vooral bijzonder goede sloten

Fijne website, en fantastische service, ook toen wij jaren later een defect hadden aan één van de sloten.

Had even hulp nodig, gesproken met Kevin, zeer vriendelijk en erg behulpzaam. En goed advies. Aankoop, juiste slot zeer snel geleverd .. Indien weer nodig we weten ze te vinden. Dank.

Hi J.D., Bedankt voor je mooie review! En wat fijn om te horen dat ik je naar alle tevredenheid van dienst heb kunnen zijn. Wij verwelkomen je graag een volgende keer weer terug in onze webshop :) Kevin Doorax

Oerdegelijke kwaliteit - Supermakkelijk installeren.

Een echte aanrader.

Hi Frank, Wat fijn om te horen dat je een positieve ervaring hebt gehad bij ons! Daar doen we het voor. Bedankt voor je review en tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Kevin Doorax

Super snelle service, heel duidelijk enveel vakkennis

Doorax is een goed georganiseerde club, weten waar ze over praten. Website heel duidelijk en overzichtelijk. Telefonische support heel vriendelijk en geven duidelijke uitleg. Nabestelling van een skg *** cilinder volgens sleutelplan nabesteld. Sleutels passen perfect op alle deuren. Doorax bedankt voor de super en snelle afhandeling. hartelijke groet CdB

Hi Cees, Jij bedankt voor je lovende woorden! We zijn erg verheugd om te horen dat je tevreden bent met onze service en producten. Het is ons een genoegen om je te helpen en we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn. Kevin Doorax

veiligheid boven alles

Goede veilige sloten. Waar bij het ook mogelijk is wanneer er een sleutel in zit toch met een sleutel van de andere kant erin kan.

Fantastische service

Zeer tevreden van het slot. Klantenservice die zeer snel reageert en een geweldige oplossing heeft aangeboden. Een enorme aanrader.

Hi Vicky, Bedankt voor het compliment! Wij vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent met onze geleverde service en producten. We hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Kevin Doorax

Snelle levering en sleutels waren perfect

Makkelijk sleutels na te bestellen. Zelfde dag werd de order nog verzonden en was volgende dag in huis. Pakket moest voor getekend worden om misbruik tegen te gaan.

Hi Jeroen, Bedankt voor je positieve review! We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Kevin Doorax

Goede service en van hun woord

Goede service en van hun woord , geleverd zoals beloofd

Prima service en kwalitatieve artikelen

Duidelijke website . veel keuze , kwaliteit

Keurig geregeld

Sloten uitzoeken en bestellen gaat vlot Netjes Verzonden Sloten werken prima en zien er goed uit

Hi Ger, Wat fijn om te horen dat je een positieve ervaring hebt gehad bij ons! Daar doen we het voor. Bedankt voor je review en tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Kevin Doorax

Met de beschrijving en toelichting op de website kan het niet missen en heb ik de juiste producten besteld. De volgende dag in huis. Perfect

Hi Rolf, Bedankt voor het compliment! Wij vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent met onze geleverde service en producten. We hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Kevin Doorax

Over Doorax

Beschermd tegen inbraak! Jouw woning of bedrijfspand moeiteloos beschermen tegen inbraak met het hang-en sluitwerk van Doorax. Onze cilindersloten zijn voorzien van het SKG keurmerk en het Politiekeurmerk Veilig Wonen, waarmee jouw eigendom optimaal is beveiligd. Vragen over een van onze producten? Onze klantenservice is altijd dichtbij en te bereiken via telefoon, e-mail of chat. Liever zelf aan de slag? Ook dit is mogelijk! Onze online keuzehulp helpt klanten binnen 4 stappen bij het vinden van het perfecte cilinderslot. In ons assortiment vind je cilindersloten van onder andere het merk M&C, ABUS en NEMEF. Naast traditionele cilindersloten en kerntrekbeslag vind je in ons assortiment ook smart locks, voor een smart home.