Ben blij met een sleutel

Goed en netjes verpakt . Snelle levering . Zeer tevreden

Uitstekende service!

Zeer gebruiksvriendelijke website. Ik had een cilinder besteld die de verkeerde maat bleek te zijn. Op de site kon ik het artikel gemakkelijk als retour aanmelden en zelfs direct omruilen voor een grotere cilinder. Ik kon het verschil in prijs direct overmaken en nadat ik de initiële cilinder had retour gestuurd ontving ik binnen een dag de nieuwe cilinder.

Super tevreden!

Duidelijke site, scherpe prijzen en super service! Drukdraai knoppen bevielen eigenlijk toch niet. Geen probleem! Via een link heel overzicht een omruilverzoek ingediend. Zeer tevreden over Doorax!

M&C color plus besteld met 5 sleutels. Snelle levering, dag nadien geleverd in Belgie. Veel Nederlandse webshops beloven de volgende dag geleverd, maar tot nu toe is alleen Doorax hierin geslaagd.

Gewoon goed

Goed product.

Mooie webshop en snel geleverd

Super handige opmeet tool op de webshop, nu wist ik wat ik nodig had maar voor de leek erg handig. Snel geleverd

Uitstekende klantenservies

Eenvoudig besteld, snelle levering en uitstekende klantenservies na verkoop

Kwaliteit is heel goed, merk ook aan de slot en sleutels. Was gelijk volgende dag geleverd. Prijs was ook goedkoper dan andere sites.

Snel vervangende cilinders gelijk sluitend besteld, en timmerman kon het de volgende dag afmaken.

Uitgebreid assortiment en snelle levering

Goed uitleg ip de website tbv juiste keuze. Snelle levering. Je hebt geen sleutelmaker meer nodig.

top spul en goede service alleen postNL maakte er helaas puinhoop van

mooi en goed geregeld en alles volgens afspraak, en sleutels en cilinders zien er goed dn gedegen uit. vrij genomen voor postNL maar kwam niet opdagen, zouden pas 2 dagen later komen zou ik weer vrij moeten nemen en voor avond levering moest ik dan voor bij betalen (moest wel) , Doorax zou je leverancier hier op aanspreken

Snelle levering en goede producten

Doorax viel ons qua prijs erg mee, degelijke producten van bekende merken. De levering was de dag na bestellen al in huis. Dit was erg fijn.

Sleutel is perfect

Past goed, geen bramen

Zeer goede service en snel geleverd

Makkelijk bestelling kunnen doen via de webshop, goede informatie en belangrijk is ook snel geleverd Top webshop

Heel slecht

Het schroefdraad van het busje van de voordeur beslag werkt niet ! Of ik even foto’s wilde sturen. Ik ben een alleenstaande vrouw en niet handig. Ik heb dus een klusjes man om dit er voor mij op te zetten. Foto’s waren niet genoeg of ik een filmpje wilde sturen?? Ik heb gereageerd dat dit gaat lukken en dat ik een andere oplossing hiervoor moet zoeken. Niks meer gehoord … misschien was het beter geweest als ze gezegd hadden Mevrouw stuur het maar terug dan sturen wij u een nieuwe!!!

Goede sloten, snel geleverd, goede prijs

Met 3 sleutels oer slot! Daarvoor moet je bij anderen bijbetalen.

Zeer goede kwaliteit cilinderslot

We hebben een nieuwe voordeur cilinder besteld + 6 sleutels. Snelle levering en Zeer zorgvuldig ingepakt. Kwalitatief goed materiaal. Zeker een aanrader.

Dankzij goed contact met klantenservice van Doorax zijn de nl post problemen toch goed afgelopen. Producten zijn top kwaliteit wij hebben goede sleutels en cilinders.

Snelle levering, goed product

Sloten zijn allemaal op maat voor een goede prijs. Levering was ook vrij snel

3 nieuwe cilindersloten besteld. Snel geleverd netjes verpakt. En werkt zoals het moet werken ;).

Helemaal top!!

Echt super sloten en service

Gewoon geweldig

Mijn dank is groot. Snel geleverd. Echt top

M&C slot 100%

Niemand die dit hangslot zo maar even sloopt. Mijn fiets is veilig - goed gevoel.

Super service!

Door mijn eigen stommiteit al m’n sloten fout gemeten. Maar na telefoontje kon ik langs komen en werden mijn sloten zonder problemen aangepast naar de juiste maat. Met een lach en een hand was het geregeld! Echt super’

Snel en zeer goed

Netjes antwoord op vragen en zeer snel geleverd

Radonstraat 12 A

7031GT Wehl

026 234 03 03

Over Doorax

Beschermd tegen inbraak! Jouw woning of bedrijfspand moeiteloos beschermen tegen inbraak met het hang-en sluitwerk van Doorax. Onze cilindersloten zijn voorzien van het SKG keurmerk en het Politiekeurmerk Veilig Wonen, waarmee jouw eigendom optimaal is beveiligd. Vragen over een van onze producten? Onze klantenservice is altijd dichtbij en te bereiken via telefoon, e-mail of chat. Liever zelf aan de slag? Ook dit is mogelijk! Onze online keuzehulp helpt klanten binnen 4 stappen bij het vinden van het perfecte cilinderslot. In ons assortiment vind je cilindersloten van onder andere het merk M&C, ABUS en NEMEF. Naast traditionele cilindersloten en kerntrekbeslag vind je in ons assortiment ook smart locks, voor een smart home.