Simpel bestellen

Een bestelling van cilinderslot! Kind doet de was! Zo gebruiksvriendelijk en super snel geleverd

Snelle, Duidelijk, Helder

De website is duidelijk en helder. Je vind makkelijk wat je zoeken en de mogelijkheden zijn eindeloos. Gelijksluiten cilinders in diverse maten was allemaal geen enkel probleem. De zending is keuring (op tijd) bezorgd en was goed verpakt. Verwachting meer dan overtroffen

Simpel en snel geleverd.

Makkelijk te bestellen en snelle levertijd.

Very happy with customer support

I had very polite immediate response from the customer suppport team. Big compliments.

Doorax, super (web) shop

Ben gaan kijken op de Doorax website en zocht naar “gelijke” cilinders. Door middel van hun “hulp tool” uitgekomen bij een mooie set van de M&C Minos… Besteld, afgerekend en volgende dag in huis… TOP, bedankt

Snelle en perfect levering

De website is duidelijk en snel toegankelijk. Je wordt goed geïnformeerd over de status van je levering

Goede service, snelle levering

Hoe het kan weten we nog steeds niet, maar de door ons bestelde cilinders waren de verkeerde maat. Doorax vermaakte ze zonder verdere kosten zodat ze wel pasten.

correcte en snelle levering

Uitstekend service!

Ik ben zeer verbaasd over de snelle levering van de M&C SKG Deurslot. Hartelijk dank daarvoor, en ga zo door - Doorax.

Gewoon goed

Zeer netjes geholpen aan de telefoon en snel geleverd Top

Probleemloos

Reeds meerdere malen besteld en topkwaliteit geleverd. Er volgt nog een bestelling.

Vlotte service en topmateriaal aan betaalbare prijzen

De op zondag bestelde sloten werden dinsdag geleverd. Alles netjes ingepakt. Bedankt voor deze vlotte service.

Een prettig bedrijf dat doet wat ze zeggen

Een sloten set bij doorax aangeschaft, en nadien nog wat sloten bij besteld. Is altijd perfect gegaan. 1 keer een probleempje gehad met een cilinder,(lag niet aan de cilinder zelf ,maar aan een vliegje wat er in was gekomen) Maar ook daar perfect mee geholpen. Zeker een bedrijf om zaken mee te doen.

Snelle levering en goede kwaliteit

Het feit dat ik deze snel nodig had en mijn deuren dus niet meer kon afsluiten ben ik zeer tevreden over deze leverancier.

Super service en snelle levering

De site is erg duidelijk als is goed uitgelegd en de service is super

Super eenvoudig en super snel zonder contact zo moet het via internet bestellen zijn

Zie de bovenste zin makkelijker kan het eigenlijk niet Oh wacht het inpakken en versturen hoort er natuurlijk ook bij Maar dat ging supersnel en in een verpakking waarin niemand een sleutel verwacht dus ook safe

Snelle en vlotte afhandeling

Nu al voor de tweede keer zeer goed verlopen , bedankt !

Uitstekende producten, prijs en service

4 gelijksluitende cilinders gekocht van M&C, de condor serie. Mooie kwaliteit en een heel stevige sleutel. Ik had mij vergist in de lengte van 1 cilinder, maar dit werd binnen een paar dagen kostenloos verholpen.

Behulpzaam & zeer klant gericht

Fijne ervaring met Doorax. Na het bestellen van een cilinder waren er helaas levering problemen (in deze tijd niet ongehoord). Door Doorax uitstekend geholpen met een passende oplossing. Tevens werd ik geholpen met een adaptor voor een Nuki deuropener. Zending was zeer snel, waardoor de bestelling netjes op tijd aan kwam. Terugkerende klant!

kwaliteit

Makkelijk bestellen zodra je de juiste maten hebt

Goed, alles klopt, levertijd en maatvoering

Gewoon goed!

TOP service

Telefonisch contact gehad over Tedee slot. Heldere uitleg en geholpen bij zoeken naar de juiste cilinder. Ze nemen echt de tijd voor je. Zelfs een deelzending geleverd toen ik er om vroeg.

Goede kwaliteit

Bestellen ging eenvoudig en de cilinders zijn helemaal goed. Kreeg zelfs meer sleutels dan beloofd.

Super Cilinder en service

Uitstekend bedrijf internetsite prima te bereiken

Snel Geleverd snel geleverd

Zou er zo weer bestellen!!