Perfecte service

Ik miste een sleutel en wist niet zeker of de registratiekaart bij hun zending hoorde, aangezien ik de vorige set bij een andere firma had gekocht. Op advies stuurde ik een foto van de kaart, een sleutel en de barcode van hun zending via e-mail. Ik ontving dezelfde middag een positief antwoord, waardoor ik de bestelling direct kon initiëren en betalen. De levering vond de volgende dag al plaats. Werkelijk perfecte service zonder poespas en met de klant op de eerste plaats.

Hi, Bedankt voor je positieve review en wat fijn om te lezen dat we je zo snel hebben kunnen voorzien van een reactie. We hopen je natuurlijk in de toekomst weer op eenzelfde manier van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Janine Doorax

Was echt makkelijk zoeken welke wij wilde hebben van cilinders en makelijk in zetten. Echt top.

Hi Inge, Bedankt voor je positieve review. Wij vinden het top om te lezen dat je het vinden en plaatsen van de cilinders als gemakkelijk hebt ervaren. Ik wens je veel veilig woonplezier toe. Met vriendelijke groet, Janine Doorax

Mooie/goede sloten, snel geleverd!

Hi Remco, Bedankt voor je positieve review en fijn om te lezen dat je de cilinders mooi vind. Naast veiligheid wil het oog natuurlijk ook wat :). We hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn en ik wens je veel veilig woonplezier toe! Met vriendelijke groet, Janine Doorax

Zeer vriendelijk en goede klantenservice

Snelle feedback na aanvraag online, zeer vriendelijk aan de telefoon wanneer ik bijkomende vraag had. Correcte prijzen, zeer aan te raden!

Hi Sebastiaan, Bedankt voor je positieve review! Fijn om te lezen dat we je snel hebben mogen voorzien van een reactie op je online aanvraag en dat je ons telefonische contact positief hebt ervaren. We hopen je in de toekomst weer op eenzelfde manier van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Janine Doorax

Professionele hulp op de site maar ook aan de telefoon

Zowel op nieuwe maar ook op gebruikte cilinders garanties en hulp achteraf met problemen.

Hi Olly, Bedankt voor je positieve review en fijn om te lezen dat we je op een professionele manier hebben kunnen helpen bij het garantie geval met je cilindersloten. We hopen je in de toekomst weer op een zelfde manier van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Janine Doorax

Top ervaring mooi snel gepeverd

2 dagen eerder dan verwacht. Top

Hi Jelle, Bedankt voor je positieve review en wat fijn om te lezen dat we je sneller dan verwacht hebben kunnen voorzien van je bestelling. Veilig woonplezier gewenst! Met vriendelijke groet, Janine Doorax

Zeer goede service

Snelle levering en goede service. De sloten die ik besteld had staken meer dan 3mm uit, maar dit werd gratis door Doorax aangepast.

Hi Mark, Bedankt voor je positieve review. Fijn om te lezen dat we je hebben kunnen helpen bij het aanpassen van je cilinders die te ver uit staken. Ik wens je veel veilig woonplezier toe. Met vriendelijke groet, Janine Doorax

Kwaliteit en snelheid

Eerder een setje van twee cilinders met 5 sleutels besteld. door uitbreiding had ik een extra cilinder nodig voor dezelfde sleutel. Met het certificaat kun je dus gewoon ook extra cilinders bestellen. GEWELDIG!! Kwaliteit en service zijn nog steeds top en levering is zeer snel.

Hi Roué, Bedankt voor je positieve review en wat fijn om te lezen dat het je gelukt is om met het bijgeleverde veiligheidscertificaat een cilinder te bestellen. Top om te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit van onze producten en de geleverde service. We hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! Veel veilig woonplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Janine Doorax

2 sloten besteld met 5 sleutels.

Voldoen gewoon aan verwachtingen, kwalitatief mooi spul met een zwarte afwerking, sleutels van goeie kwaliteit.

Zeer goed en klantvriendelijk

Heb hier 3 nieuwe gelijk sluitende cilinders besteld, deze zijn wat later binnengekomen als verwacht, echter dit door toedoen van PostNL. Na telefoontje met Doorax afgesproken nog even een dag te wachten, indien cilinders niet binnen zouden zijn was opsturen van nieuwe set eventueel geen probleem. Gelukkig zijn ze binnengekomen ben zeer tevreden.

Pakettje niet ontvangen, direct nieuw ontvangen. Proma service.

Hi Martijn, Fijn om te lezen dat we je snel een oplossing hebben kunnen bieden bij je verloren pakketje. We hopen je in de toekomst weer op eenzelfde manier van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Janine Doorax

Snel geregeld

Moest een extra sleutel hebben, volgende dag al in huis en past perfect.

Hi Maurice, Bedankt voor je positieve review. Fijn om te lezen dat je de sleutel zo snel in ontvangst hebt mogen nemen. Met vriendelijke groet, Janine Doorax

Kwaliteit en snelheid

Website was duidelijk met veel keuze. Als ik opnieuw sloten nodig heb ga ik zeker bij Doorax bestellen!

Hi, Bedankt voor je positieve review en fijn om te lezen dat je onze website als duidelijk hebt ervaren. We hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Janine Doorax

Cilinder besteld maar verkeerd gemeten was iets te lang. Na contact met Doorax terug verzonden en werd het op maat gemaakt zonder problemen en kosten, was ook wel bereid extra te betalen want ik had het niet goed gemeten. En werd ook nog snel geleverd. Kijk dat noemen ze service daarom geef ik Doorax een 10.

Hi, Bedankt voor je positieve review en fijn om te lezen dat we je naar verwachting hebben mogen helpen bij de te lange cilinder. Die 10 steken we in onze zak en we hopen je in de toekomst te kunnen voorzien van dezelfde service. Veilig woonplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Janine Doorax

Geïnteresseerd en meedenkend in voor ons goede oplossingen!

Flexibel en meedenkend bedrijf. Je praat met mensen, geen robot gekozen.

Hi, Bedankt voor je positieve review. Fijn om te lezen dat je ons als flexibel en meedenkend hebt ervaren, wij streven ernaar om onze klanten zo goed en transparant mogelijk te adviseren. Veel veilig woonplezier toegewenst. Met vriendelijke groet, Janine Doorax

Snelle service, goede communicatie

Heb er mijn perfecte slot besteld en gekregen, nu een reservesleutel. Zeer tevreden mee, zeer snelle service en goede communicatie.

Hi Leo, Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service, producten en communicatie. We hopen je in de toekomst weer op eenzelfde manier van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Janine Doorax

Goede kwaliteit, snelle service

Goede kwaliteit, snelle service

Hi B, Bedankt voor je positieve review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met de kwaliteit van onze producten en de geleverde service. Veilig woonplezier toegewenst! Met vriendelijke groet, Janine Doorax

Top prijzen en super service.

Ik had sloten besteld maar elf de verkeerde maat opgegeven, retour online aangemeld, meteen goedgekeurd, sloten werden kostenloos aangepast en de 2e verzendkosten hebben hun ook betaald. Kortom, top bedrijf !!

Hi Rob, Dankjewel voor de positieve review en fijn om te lezen dat wij je op deze manier van dienst hebben mogen zijn. We streven ernaar om onze service continue te verbeteren. Bedankt voor het compliment en ik wens je veel veilig woonplezier toe. Met vriendelijke groet, Janine Doorax

Goed product en top service.

Ik had een slot besteld en dacht dat deze niet de goede was maar na telefonisch hulp op afstand kon ik de slot wel in krijgen. Zeer vriendelijk, behulpzaam en ervaren medewerkers!

Hi Allaatttin, Bedankt voor je positieve review. Fijn om te lezen dat we je op afstand van dienst hebben kunnen zijn en dat je onze medewerkers als vriendelijk, behulpzaam en ervaren hebt ervaren. Ik wens je veel veilig woonplezier toe. Met vriendelijke groet, Janine Doorax

Goede kwaliteit en snelle levering

Ik heb voor mijn huis vijf verschillende cilinders besteld. Het opmeten en bestellen ging perfect. Kan niet mis gaan. Goede uitleg op de site. De cilinders werden snel geleverd. In mijn hele huis alle sloten met dezelfde sleutel. Perfect!

Hi Marcel, Bedankt voor je positieve review! Fijn om te lezen dat je de uitleg op onze site als goed hebt ervaren en dat het opmeten en bestellen perfect is gelopen. Ik wens je veilig woonplezier toe en we hopen je in de toekomst weer terug te zien. Met vriendelijke groet, Janine Doorax

We hebben onze eerste set sloten niet besteld. Prima klantenservice bij vragen. Nu nog een cilinder met sleutels extra besteld. Hele duidelijke website. Was zo gepiept.

Hi Mirte, Bedankt voor je positieve review! Goed om te lezen dat je onze website als duidelijk hebt ervaren en dat je tevreden bent over onze klantenservice. Ik wens je veel veilig woonplezier toe. Met vriendelijke groet, Janine Doorax

Top bedrijf

Zeer snelle levering. In de namiddag online besteld. Dag nadien ‘s ochtends al netjes geleverd in België. Track en trace. Formidastich

Hi Luc, Bedankt voor je positieve review en wat fijn om te lezen dat je het pakketje snel hebt mogen ontvangen. Veilig woonplezier gewenst! Met vriendelijke groet, Janine Doorax

Super geregeld

Duidelijk website met uitleg over hoe het werkt met de maten van de cilinders en erg snel bezorgd. Perfect.

Hi Danny, Bedankt voor je positieve review! Fijn om te lezen dat je onze website duidelijk vind en dat onze vervoerder het pakketje naar verwachting hebben afgeleverd. Met vriendelijke groet, Janine Doorax

Ik ben super tevreden met het product goede kwaliteit en goede uitleg bij de producten. En snelle levering

Hi Wendy, Fijn om te lezen dat je super tevreden bent met het product. Wij zijn ook super blij met tevreden klanten! We hopen je in de toekomst weer op dezelfde positieve manier van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Janine Doorax

Snelle levering en topkwaliteit!

Mijn sloten waren snel geleverd. Sloten werken ook uitstekend. Aanrader voor iedereen!

Hi Aike, Fijn om te lezen dat je de cilinders snel hebt mogen ontvangen en dat deze natuurlijk uitstekend werken. We wensen je veel veilig woonplezier toe! Met vriendelijke groet, Janine Doorax

Bedrijfsgegevens

Radonstraat 12 A

7031GT Wehl

026 234 03 03

[email protected]

Over Doorax

Beschermd tegen inbraak! Jouw woning of bedrijfspand moeiteloos beschermen tegen inbraak met het hang-en sluitwerk van Doorax. Onze cilindersloten zijn voorzien van het SKG keurmerk en het Politiekeurmerk Veilig Wonen, waarmee jouw eigendom optimaal is beveiligd. Vragen over een van onze producten? Onze klantenservice is altijd dichtbij en te bereiken via telefoon, e-mail of chat. Liever zelf aan de slag? Ook dit is mogelijk! Onze online keuzehulp helpt klanten binnen 4 stappen bij het vinden van het perfecte cilinderslot. In ons assortiment vind je cilindersloten van onder andere het merk M&C, ABUS en NEMEF. Naast traditionele cilindersloten en kerntrekbeslag vind je in ons assortiment ook smart locks, voor een smart home.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.