Goede prijs kwaliteit vlotte verzending

Goede ervaring

gewoonweg perfect, aanrader

zeer duidelijke pagina. eerlijke prijzen en snelle levering

Zeer uitgebreide kennis en advies, snelle levering en uiterst betrouwbaar.

Zeer snelle levering

twee sleutels bijbesteld en de volgende dag in de brievenbus

Cylinder

Duidelijke en overzichtelijke site, snelle levering ,een aanrader!

Zeer prettig meerdere sites bezocht maar daar was het veel al rommelig en dan ben je snel weer weg omdat het niet snel genoeg gaat,... daar was het bij Doorax wel gelijk duidelijk en vond ik het gelijk ,.. zeer overzichtelijke site en snelle levering.. een aanrader!!

Super goede afhandeling

Ben reuze goed geholpen via de telefoon kreeg vlot een professioneel antwoord op mijn vragen dikke duim voor personeel en bedrijf

Heel professioneel

Alles snel en volgens de afspraak

heb nog niks

niet meer met de brievenbus post meesturen ik heb het nogsteeds niet

Bedankt voor uw beoordeling. Ik zie dat PostNL inderdaad 1-2 dagen vertraging heeft met deze zending. Ik zie dat ze vandaag tussen 08:00 en 18:00 langskomen met uw pakketje. Excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groet, Jorn

Duidelijke bestelsite en snelle levering + goed product

Zie boven

Duidelijke site

Duidelijke site voor hetgene dat je nodig hebt. Gemakkelijke stappenplan en duidelijke info. Goede en snelle service. Snel geleverd.

Super snelle service met topproducten

Op zondag namiddag op de website gekeken hoe ik mijn cilinder moest opmeten aan de hand van de goede uitleg heb ik mijn cilinder opgemeten en 2 sloten besteld. Dinsdag nammidag lag het pakketje voor de deur. Oude cilinder uit de slotkast gehaald de nieuwe er in en past perfect! Zeer tevreden over deze service!!

Duidelijke site!

Makkelijke uitleg op de site en snelle levering

Is reeds mijn 2de bestelling en weer zeer tevreden

Snel een keuze kunnen maken, een dag later bezorgd

Ik heb de keuze vanwege de overzichtelijke website snel kunnen maken. Uiteindelijk vielen alle voorkeuren aan te vinken dus het bestellen op zich is ook niet te veel moeite. De dag later was het slot al in huis. Al met al ben ik heel blij met de goede service en snelle verzending!

super snel

Overzichtelijke website en zeer makkelijk te bestellen. De bestellingen werden vervolgens super snel geleverd.

Perfecte sloten en perfect geregeld

Nnn

Goede service/kwaliteit.

Bestelling op tijd. Juiste informatie over product en installatie hiervan.

Goede service. Snelle levering

Heldere website maakt het selecteren van cilinders met verschillende lengte erg makkelijk

Snel en veilig

Heb cylinders en sleutels hier vandaan. Leveren super snel en zeer duidelijke website. Het nabestellen van extra sleutels ook supersnel en veilig.

Zeer snelle levering

vlotte service en correcte afhandeling

cilinders besteld, goede website en zeer vlotte verzending.

Snelle levering, keurig verpakt en goede cilinderkoppen.

Snelle levering, keurig verpakt en goede cilindersloten

Goede omschrijving op de site

Makkelijk en snel!

Bestellen ging erg makkelijk en hulde aan de bezorgingsdienst (Red je pakket). Tot op de seconde is je pakket te volgen! Kan niet beter!!