Snelle levering en goede service

Cilinder set werd snel geleverd. Bij levering miste 1 sleutel, deze is meteen weer gemaakt en toegestuurd,super. Zeer tevreden over Doorax.

Hi Gerwolt, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service, ondanks het ontbreken van een sleutel bij de eerste levering! We bieden onze excuses aan voor het ongemak, maar zijn blij dat we het probleem snel hebben kunnen oplossen! Kevin Doorax

Hulp bij kiezen sloten.

Op zoek naar skg-3 sloten. Mijn huis heeft verschillende deuren en de maten tussen binnenkant en buitenkant verschillen ook nog eens. Ik kwam er niet uit. Aan de telefoon geholpen door Kevin, met enorm veel inzet. Als hij het niet zeker wist “even geduld, ik vraag het een collega.” Juist dit soort service tref je niet zo vaak bij een webwinkel. Klasse!

Hi Karel, Bedankt voor je vriendelijke woorden en het vertrouwen in onze service. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden! Wij wensen je veel veilig woonplezier! Kevin Doorax

Goed advies, snelle service, fijn contact, goed materiaal. Zo hoort t, Wat wil je nog meer, ik raad dit bedrijf zeker aan overal waar ik kom.

Hi Daan, Wat fantastisch om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad met ons bedrijf! We streven er altijd naar om uitstekend advies te geven, snelle service te bieden, en een fijn contact met onze klanten te onderhouden. Kevin Doorax

goed product, wel probleem met beslag

De cilinders zijn snel bezorgd. Wel bleek helaas dat de sleutel moeizaam past in combinatie met Axa kerntrek beslag. Doorax reageerde dat ik een lipje eraf moet vijlen. Ik had liever betere informatie gehad op de site zodat ik had geweten dat dit merk cilinder niet goed samengaat met Axa kerntrek beslag.

Hi, Bedankt voor het delen van je ervaring en het benoemen van dit probleem. We bieden onze excuses aan voor het ongemak dat je hebt ervaren met onze cilinders in combinatie met het Axa kerntrek beslag. We waarderen je feedback enorm, en we zullen dit zeker gebruiken om onze productinformatie te verbeteren, zodat toekomstige klanten beter geïnformeerd zijn over mogelijke compatibiliteitskwesties. Kevin Doorax

Top kwaliteit en snel geleverd

Ik ben zeer refereren over de werkwijze van dit bedrijf !

Hi Jahmil, Bedankt voor de positieve review! Wat fantastisch om te horen dat je zeer tevreden bent over onze werkwijze! We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden en het doet ons goed om te horen dat we daarin geslaagd zijn. Kevin Doorax

Fantastische service, probleempje snel, vakkundig en gratis opgelost.

Meerdere cilinders besteld met knop aan binnenzijde. Deze zijn zeer snel correct geleverd. Bij montage bleek dat een knop aan de binnenzijde te groot was voor het slot. Knop raakte het kozijn waardoor deur niet dicht kon. Hiervan een foto gemaakt en per e-mail verstuurd naar Doorax met verzoek of er een oplossing mogelijk is. Dag later antwoord ontvangen dat er een kleinere knop op gemonteerd kan worden wanneer ik de cilinder naar hen terug stuur. Dit gedaan en binnen een paar dagen de cilinder met kleinere knop weer mogen ontvangen. Deze paste prima. Geweldig wanneer je bij een bedrijf besteld dat een probleem gratis zo snel oplost. De complimenten.

Hi Gerry, Bedankt voor het delen van je ervaring! We zijn blij dat we snel en gratis een oplossing konden bieden voor het probleem met de knop. We staan altijd klaar om eventuele problemen op te lossen en streven ernaar om onze klanten tevreden te stellen. Bedankt voor de complimenten! Kevin Doorax

Snelle verzending en goede kwaliteit!

Het pakketje was sneller binnen dan ik dacht. Echt uitstekende kwaliteit!

Hi Linde, Bedankt voor die mooie 10! Wat fijn om te horen dat wij je boven verwachting van dienst hebben kunnen zijn! Wij hopen je in de toekomst weer terug te mogen verwelkomen in onze webshop. Kevin Doorax

Top service!

Hi Lesley, Bedankt voor de positieve review! Wij streven ernaar om onze klanten ten alle tijden te voorzien van goede en persoonlijke service. En zijn dan ook enorm blij om dit terug te lezen van onze klanten. Wij verwelkomen je een volgende keer graag weer in onze webshop! Kevin Doorax

Goede producten

Laatst vier veiligheids cilinders besteld voor een goede prijs Snelle verzending en vriendelijk contact. Zeker een aan te bevelen zaak.

Hi Hans, Bedankt voor je positieve review! Wij zijn blij om te horen dat wij je naar alle tevredenheid van dienst hebben kunnen zijn. En wensen je veel veilig woonplezier toe! Kevin Doorax

Ik had een Nuki slot besteld met bijhorende cilinder. Ergens had ik een foutje gemaakt en was de cilinder niet goed. Na telefonisch contact hebben zij me direct geholpen. Mocht het slot terugsturen en het werd verlengd mits een kleine meerprijs ter verlening (logisch). Verliep heel vlot en duidelijk. Ik ga zeker nog meer samenwerken op lange termijn.

Hi Bart, Bedankt voor je mooie review! Goed om te horen dat wij je naar alle tevredenheid van dienst hebben kunnen zijn. Wij verwelkomen je in de toekomst graag weer terug in onze webshop! Kevin Doorax

Prima artikel an snelle levering

De interface op de website is zeer handig en duidelijk. Mijn lokale slotenmaker had het slot niet in voorraad, wou het enkel bestellen en monteren na en bezoek ter plaatse en kon geen leveringsdatum geven. Bij Doorax zeer duidelijke info en snel geleverd!

Hi Ann, Bedankt voor je positieve review! Wij zijn erg blij om te horen dat wij je naar tevredenheid van dienst hebben kunnen zijn. En verwelkomen je een volgende keer graag weer in onze webshop! Kevin Doorax

Snel geleverd en goede kwaliteit

Mooie sloten ontvangen, netjes en stevig verpakt. Snel geleverd en scherpe prijzen. Zou hier zeker nog een keer bestellen in de toekomst!

Hi Maurice, Bedankt voor je positieve review! Je bent een volgende keer zeker weer van harte welkom bij ons. Kevin Doorax

Noodgedwongen cilinder moeten vervangen en met keycode nieuwe clinider oassend op bestaande sleutels volgende dag gewoon in huis

Hi Ronald, Bedankt voor je positieve review! Wat fijn om te horen dat wij je naar alle tevredenheid van dienst hebben kunnen zijn. Wij verwelkomen je graag een volgende keer weer in onze webshop! Kevin Doorax

Goed product, snel geleverd! Top!

Ik heb voor het eerst sloten besteld via Doorax. Prima geholpen

Hi Ron, Goed om te horen dat je eerste ervaring bij Doorax Positief was. Wij hopen je een volgende keer weer van dienst te mogen zijn! Kevin Doorax

Snelle levering en goed product!

Sloten waren snel geleverd. De installatie aanwijzingen waren wat summier, maar ik denk niet dat doorax daar iets aan kan doen.

Hi Joris, Bedankt voor je review! Wij zijn blij om te lezen dat je een fijne ervaring hebt gehad bij Doorax. Het klopt inderdaad dat de handleiding voor het oplegslot een M&C handleiding is. Er wordt achter de schermen hard gewerkt aan een verduidelijking hiervan. Kevin Doorax

Klantvriendelijk en zeer behulpzaam

Na het plaatsen van nieuwe deuren door de huurder pasten mijn oudere sloten niet meer en de nieuwe sloten waren veel te licht. Dus heb ik met Doorax gebeld om nieuwe sloten bij te bestellen helaas bleek mijn oude type slot (M&C Color) niet langer in productie (na 12 jaar) Maar de persoon van de klantenservice heeft mij korting geboden op de nieuwe generatie sloten (M&C Color plus) van hetzelfde merk. En tevens ben ik geholpen de beste maten te vinden. Binnen één dag had ik 4 nieuwe sloten binnen en een half uurtje later geïnstalleerd. Degelijke, soepel werkende en veilige sloten. Een heel fijn bedrijf om zaken mee te doen. Volgende keer graag weer.

Hi Andrew, Bedankt voor je mooie review! Wij zijn erg blij om te horen dat wij je snel en vakkundig van dienst konden zijn. En dat wij je op kort termijn van een mooie nieuwe set Color+ cilinders hebben kunnen voorzien! Bedankt voor het prettige contact en tot de volgende keer Andrew! Kevin Doorax

Heel tereden!

Iets meer dan vijf jaar geleden alle sloten in mijn woning vervangen door M&C Condor via Doorax.nl Helaas begon na 3 jaar het slot van de voordeur kuren te krijgen (dol/doordraaien). Waarna deze binnen garantie periode door M&C werd gereviseerd. Afgelopen maand helaas begon dit slot wederom dezelfde kuren te vertonen. Nu helaas met de twee periodes bij elkaar opgeteld net buiten garantietermijn. En na wat heen en weer gemail met Doorax was dit helaas ook de uitkomst die Doorax van M&C had doorgekregen. Een dag later terwijl ik nog niet op het slechte nieuws had gereageerd wist Doorax mij te vertellen dat ze in overleg met M&C mij een nieuw slot zouden sturen. Inmiddels heb ik het pakket ontvangen en geïnstalleerd. Wat bleek. Al mijn sloten en sleutels (3 stuks) zijn vervangen voor nieuwe!! Dat is nog eens je nek uitsteken voor je klant! Doorax bedankt! Ik ga mijn volgende sloten ook gewoon weer via jullie bestellen.

Hi Mik, Bedankt voor deze mooie en uitgebreide review! Heel graag gedaan, Wij zijn erg blij dat we in samenwerking met M&C jou alsnog hebben kunnen voorzien van een mooie oplossing! Kevin Doorax

Ivm scheiding had ik snel sloten nodig, met sleutels die niet door elke bouwmarkt nagemaakt kon worden. Erg snelle service, en ziet er zeer degelijk uit.

Hi Jasper, Bedankt voor je positieve review. Goed om te horen dat wij je hebben kunnen voorzien van een nieuwe set cilinders met veiligheidscertificaat. Zodat je weer met een gerust gevoel van huis kunt gaan. Wij wensen je veel veilig woonplezier toe, en verwelkomen je graag een volgende keer weer! Kevin Doorax

Perfect geregeld

Wij hebben twee gelijksluitende cilinders besteld met erg afwijkende maat. Producten waren uit voorraad leverbaar, van zeer goede kwaliteit en zondag besteld, op maandag in huis. Netjes geleverd. Ga zo door!

Hi Michael, Bedankt voor je positieve review. Wat fijn om te horen dat wij je naar alle tevredenheid van dienst hebben kunnen zijn. Graag verwelkomen wij je een volgende keer weer in onze webshop! Kevin Doorax

Tot nu toe zeer goed

Ik heb 4 sloten besteld 3 steren M&C Condor "Zwaar beveiligd", dit omdat we nog al eens de sleutel in het slot laten zitten. Nu kunnen we even goed, van buiten nog de deur los maken geweldig. Ik had 1 slot 30mm x 10mm voor de garage deur besteld, alleen zat daar ook een lange bout bij. Dus de oude bout maar weer gebruikt, anders moest ik zagen en dan gaat hij er niet lekker in. Ook heb ik de keer sleutel genomen, dat werkt een stuk makkelijker. En het Veiligheidscertificaat heb ik er ook bij genomen, makkelijk om een extra sleutel of cilinder bij te bestellen.

Hi Hans, Bedankt voor je positieve review! Wat fijn om te lezen dat wij je hebben mogen voorzien van een mooie nieuwe Condor set. De paniekfunctie en keersleutel zorgen inderdaad voor veel gebruiksgemak. Wij van team Doorax wensen je veel veilig woonplezier toe! Kevin Doorax

Betrouwbaar met 100% service!

Niet alleen willen verkopen, maar garanderen van jouw veiligheid. Ondanks verlies van certificaat je begeleiden en je probleem voor je oplossen.

Hi Bertil, Zo is het maar net! Bedankt voor de positieve review, daar doen we het voor! Wij hopen je een volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Kevin Doorax

Ging super

De eerste keer besteld Bij deze firma Maar alles ging prima Netjes verpakt en snel in huis Ons huis is weer veiliger Mvg Henri

Hi Henri, Bedankt voor je positieve feedback en het vertrouwen in ons bedrijf. Wij zijn enorm blij om te horen dat wij je naar alle tevredenheid van dienst hebben kunnen zijn. En wensen je veel veilig woonplezier toe! Kevin Doorax

Toplevering, Top service

Nadat ik mijn sloten had binnengekregen bleek ik fout gemeten te hebben. Kosteloos is het slot omgebouwd naar de juiste maat! Top Service!

Hi Dave, Wat geweldig om te horen dat je zo tevreden bent met onze levering en service! We begrijpen dat fouten kunnen gebeuren bij het meten, en we zijn blij dat we de cilinder kosteloos konden omruilen naar de juiste maat. Jouw tevredenheid is onze prioriteit! Kevin Doorax

Zeer behulpzaam en snel

Bijstellen is makkelijk en de volgende dag in huis. Ook als iets niet klopt wordt dat snel opgelost

Beste Erik, Bedankt voor de positieve review! Jouw tevredenheid is onze prioriteit en we streven er altijd naar om eventuele problemen snel en efficiënt op te lossen. Bedankt voor je positieve feedback en het vertrouwen in ons bedrijf! Kevin Doorax

Goede communicatie!

Goeie cilinders zijn niet goedkoop, daarom is het belangrijk dat je te maken hebt met een bedrijf dat goed communiceert. Ze hebben mij goed geholpen. De helpdesk is goed bereikbaar

Hi Peter, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze communicatie en de service die we bieden. We begrijpen dat kwaliteitscilinders een investering zijn, en we streven er altijd naar om onze klanten goed te ondersteunen en te helpen bij hun aankoopbeslissingen. Kevin Doorax

Over Doorax

Beschermd tegen inbraak! Jouw woning of bedrijfspand moeiteloos beschermen tegen inbraak met het hang-en sluitwerk van Doorax. Onze cilindersloten zijn voorzien van het SKG keurmerk en het Politiekeurmerk Veilig Wonen, waarmee jouw eigendom optimaal is beveiligd. Vragen over een van onze producten? Onze klantenservice is altijd dichtbij en te bereiken via telefoon, e-mail of chat. Liever zelf aan de slag? Ook dit is mogelijk! Onze online keuzehulp helpt klanten binnen 4 stappen bij het vinden van het perfecte cilinderslot. In ons assortiment vind je cilindersloten van onder andere het merk M&C, ABUS en NEMEF. Naast traditionele cilindersloten en kerntrekbeslag vind je in ons assortiment ook smart locks, voor een smart home.