Topservice

Onlangs een kapotte cilinder met afwijkend formaat en diverse functies met spoed kunnen laten maken. Dat was geen probleem voor Doorax. Volgende keer zeker weer!

Webshop zoal het hoort

Duidelijke webshop, scherpe prijs, makkelijk te bestellen, goede informatie (die 2mm extra!!) en heel snel geleverd. Perfect.

Perfecte cilinders voor een goede prijs

Duidelijke website, makkelijk online bestellen ,goed product voor een mooie prijs

Goede snelle Service

Om 14:00 vrijdagmiddag besteld en zaterdagochtend geleverd, snelle goede service met goede prijs/kwaliteit verhouding

Prima en snelle service, heel erg tevreden.

Uitstekende kwaliteit en prijs

Snelle levering en duidelijke website. De chatfunctie was erg handig

Snelle service en goede klantenservice

We hadden extra sleutels besteld op zondag en maandag waren ze al geleverd. Klantenservice reageerde ook snel op onze vraag.

Uitstekende hulp!

Snelle levering. Website zit goed in elkaar!

Goede keuzemogelijkheid, gemakkelijk bestellen en snelle levering!

Snel en correct

Je krijgt keurig afgeleverd wat je besteld hebt

2 gelijksluitende knopcilinders besteld die bij aankomst nog beter bleken te zijn , proficiat !

Goede duidelijke website. Overzichtelijk. Ruime keuze en vooral kwaliteit en betrouwbaar

toppy

verloren gegane sleutel snel en gemakkelijk bij laten maken.

Prima product, goede voorlichting op site, effectief bestelproces en zeer snelle levering

Voor een update van onze sloten zochten we snel SKG 3 sterren materiaal. We konden alle informatie prima op de site vinden inclusief meetinstructies. De bestelling van sloten in de juiste configuratie en accessoires verliep zeer goed, ook was er de mogelijkheid de bestelling voor later raadplegen eerst op te slaan. Vertrouwen en gevoel was echter zo goed dat we direct besteld hebben. Binnen 24 uur ontvingen we de sloten al inclusief een gratis flesje smeermiddel. Naast het bovenstaande was de prijs zeer goed. Dikke aanbeveling !!

Prima, snelle levering

Prima, snelle levering Cilinder werkt prima

Snelle levering, duidelijke website met kwaliteitsartikelen.

Het was erg gemakkelijk de juiste artikelen te vinden en te bestellen. Deze werden de volgende dag geleverd.

Duidelijke web site en snelle levering

Bestelling zeer gemakkelijk, netjes afgeleverd bij het postadres. Tussendoor werd ik via de mail op de hoogte gehouden over de levering.

Goede bediening en levering zeer tevreden

Snelle levering, goede prijs.

Na bestellen snel geleverd tegen een goede prijs.

Zeer duidelijk bestelproces bij dit technische product. Je wordt vis logische stappen geleid naar de juiste specificaties. Hele snelle levering!

Mooie sloten goede snelle levering

De bestelde cilindersloten kwamen snel binnen. En geven toch een veiliger gevoel.

Snelle levering, breed assortiment, heldere uitleg over producten

Zou er zo weer bestellen

Mijn ervaring met doorax is prima bevallen als ik daat nog wat nodig heb ga ik hier zeker weer bestellen

snel en goed

snel en goed geleverd