Goeie website

Makkelijk te bestellen en snelle levering

Het kostte even moeite, maar het is me toch gelukt!

Als gepensioneerde, ( 76 jaar) werk ik niet dagelijks met de computer. Het is dus altijd een uitdaging om foto's te versturen - eerst uploaden- met gevraagde gegevens. Maar na verschillende keren proberen is het me toch gelukt om de gemaakte foto's per mail te sturen en toen was de sleutel er ook heel snel. Welbedankt!

Prima en snel

Wilde een extra gelijksluitende cilinder bestellen voor ons huis en dan is online toch wel een ding. Wil dat soort gegevens (sleutelcodes en bijbehorend adres) eigenlijk niet in de administratie van een webwinkel hebben staan. Dus maar besteld op een ander adres en af laten leveren bij een PostNL afhaalpunt. Bij het bestellen staat er overigens een waarschuwing en zeker bij het nabestellen van sleutels is dat natuurlijk nog belangrijker, maar die zou nog uitgebreider kunnen. Maar slot is prima en bestaande sleutels werken goed. Op zondag besteld en op dinsdag geleverd.

Correcte en stipte levering

Artikel zoals beschreven, en vlugge levering.

Snel en goed product

Snel geleverd en toen ik vorige maand mailde binnen 10 minuten geholpen

Prima, ook reactie op zondag

Was prima.

Gewoon top

Snelle levering beschrijving is goed meetinstructie was goed

Snel verzonden, mooi product

Hele mooie sloten. Verschillende kwaliteiten en uitvoeringen. Volgende dag geleverd. Super!

Zeer snelle levering op 1 dag TOP

Mijn certificaat sleutel was even tijdelijk niet leverbaar met kleurtje, alternatief was zonder kleurtje en zou direct worden verstuurd. Had sleutel dezelfde avond in de bus dus TOP deze service.

Zorgeloos goed

"gewoon" helemaal goed. Sleutel kwijt geraakt, dat geeft stress. Gelukkig gewoon op basis van de code een paar dagen later alweer een nieuwe in huis. Verbeterpuntje: twee sleutels in een doosje. Da's wat overdreven, zonde van de ruimte in de bus/vrachtwagen. En zonde van het piepschuim. Kunnen gewoon in een envelop. Zo degelijk zijn die sleutels echt wel.

Goede site behulpzaam snelle levering

Is echt een to bedrijf, website werkt super en na wat vragen telefonisch goed op weg geholpen

Zeer goed geholpen en snel geleverd

Goed bedrijf goed advies gewoon netjes voor elkaar

Duidelijke site, snel nieuwe sloten besteld en snel geleverd.

Snelle levering van perfect product!

Levering binnen 12 uur, ook van cylinders die niet standaard afmetingen hebben. Perfect product die cylinders van M & C.

Super makkelijk bestellen, snel geleverd.

Ik ging ervan uit 4 weken levertijd. Prettig verrast kwam mijn bestelling al de volgende avond. Super service..

Prima sloten

Fijn om meerdere dezelfde sloten en sleutels te kunnen bestellen. Handige overzichtelijke website ook

Kwalitatief product

Snel levering, netjes verpakt, kwalitatief product en het bestellen / configureren van de juiste slot is super eenvoudig. Binnenkort maar me overige sloten ook vervangen

Goede communicatie, perfecte productbeschrijving en vlot bereikbaar voor bijkomende inlichtingen.

Goede service en snelle levering

1 van mijn cilinders was fout geleverd. Na contact met Doorax werd de juiste cilinder opgestuurd en kreeg ik er een extra (gratis) sleutel bij voor het ongemak!

Voldoet volledig aan de verwachtingen

Alles prima geregeld volgens de regels

goed advies gehad en snel geantwoord

prima geholpen

Topkwaliteit en snel

Zeer snel geleverd en alleen topkwaliteit producten. De site is ook duidelijk en overzichtelijk.

Correct

Heel snelle levering van uitstekend materiaal voor een correcte prijs. Alles netjes verpakt in een compact doosje. Géén opvallende,véél te grote Bol.com doos Prijs- kwaliteit, zeker een aanrader!

Snelle levering en goede prijs

Volgende dag geleverd. Prima!