Goede prijs en snelle levering. Duidelijke website. Goed bezig

Snel en zonder gedoe

Sleutel stuk, even online nieuwe besteld. Foto van codekaart uploaden en klaar … 5 minuten werk correct en snel geleverd.

Wat maakt Doorax het simpel en snel om alle sloten in je huis zelf te vervangen voor een goede prijs

Dankzij de zeer overzichtelijke website had ik geen enkele twijfel of ik de juiste cilinders zou bestellen. Ik had 7 gelijksluitende cilinders nodig, waarvan er meerdere zeer afwijkende maten en kleuren hadden. Na alles te hebben ingevoerd is het daarna ook nog eens simpel om te vergelijken welke kwaliteit je voor welke prijs kunt kiezen. Dat de bestelling binnen 24 uur geleverd wordt is helemaal top!

Super goed

Overzichtelijke site. Makkelijk betalen. Snelle levering.

Gewoon goed

Duidelijk website met goede informatie betreffende slotcilinders. Prijs is gelijk aan andere aanbieders. Verzending via redjepakketje raad ik niet aan. Het klinkt leuk volgende dag geleverd, maar je zit er niet op te wachten om nog een bezorgdienst om 22.30 uur aan je deur te hebben. (Hoe vriendelijk de bezorgster ook was) Volgende keer, gewoon post.nl en dan maar een dag langer wachten maar fijn in reguliere bezorgtijd.

Hele snelle en goede service.

Top service, Dank je wel Jens!

Snelle goede kwaliteit

Slot besteld duidelijke uitleg op de site om zo de juiste keuze te maken voor ons nieuwe slot.

Keurig geregeld allemaal

Gewoon helemaal niets op aan te merken. Goed verpakt, op tijd geleverd, prima kwaliteit. Top!

M&C Color+ geeft veel beveiliging.

Het cilinderslot M&C Color+ geeft voor de prijs veel beveiliging. De bijbehorende sleutel is prettig van afmeting. Het slot werkt heel soepel.

de nabestelling word per direct en deftig uitgevoerd

binnen de juiste leveringstijd de nabestelling geleverd en geen slechte opmerkingen

Nette overzichtelijke website, goede en snelle afhandeling

In de avond besteld, volgende de dag in huis.

Zoals beloofd binnen een dag geleverd

Wederom een perfecte ervaring met Doorax. Vandaag besteld, morgen in huis. Ook met de feestdagen voor de deur wordt deze belofte keurig nagekomen. Daarnaast is de service perfect. Een, aan een kant, niet werkende cilinder keurig gangbaar gemaakt aan de hand van een instructie filmpje. Ook binnen een paar uur geregeld.

Een super ervaring

Een ongelooflijk grote keuze, gevolgd door een prima bestelpagina. Redelijke prijzen en bijzonder snelle levering. Ook nog eens kwaliteitsmateriaal.

Goed, netjes duidelijk!

Overzichtelijke en simpel opgezette site. Nette en snelle levering.

Prima site en levering

De site geeft goede informatie over het opmeten van cilinders en de levering is snel en adequaat, zonder idiote verpakkingen.

Supersnelle levering van goede kwaliteit

3 gelijksluitende cilinders besteld. Werd de volgende dag netjes bezorgd. Goede kwaliteit spullen voor een scherpe prijs.

Kwaliteit en service zijn geweldig!

Een kwalitatief goed product tegen een nette prijs en zeer goede service.

Veilig kleurrijk slot.

Snelle nette levering. Sloten werken goed en passen makkelijk.

Goede informatie voorziening vooraf

Via de mail zijn wij perfect voorgelicht zodat we tot de juiste keuze konden komen en supersnel bezorgd

Bestelling geplaatst foutief, correctie gevraagd, super snel geregeld, geen vertraging, super netjes geleverd, zeer goede kwaliteit sloten en service. Aangenaam.

Goed product en snelle levering !

Ik moest zsm een nieuwe cylinder omdat mijn slot van de voordeur niet meer werkte….bij Doorax was de keuze ruim, de prijs goed en de levertijd kort…derhalve hier besteld.

Snelle levering en mooie kwaliteit

5 cilinders op 1 sleutel incl. paniek systeem en certificaat. Helemaal top!

Snelle service en uitstekende productkennis

Doorax weet scherp in te spelen op vragen en komt met goede suggesties. Daarnaast leveren ze snel en kwalitatief sterk.

Goede website Stevige cylinder, goed gevormde sleutel. Gemakkelijk te plaatsen goed in gebruik. In het begin even stroef, maar naarmate gebruik beter als het smeermiddel zijn werk doet