Fijne ervaring

Opmeten zoeken en configureren is heel makkelijk op de site. Vlot verzonden en sloten waren smel gemonteerd. Goede prijs kwaliteit verhouding

Hi Cor, Bedankt voor het compliment! Wij vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent met onze geleverde service en producten. We hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Janine Doorax

Perfecte service

Van de 3 gelijksluitende sloten in ons huis die origineel met de deuren waren meegeleverd waren er al 2 in meer of mindere mate kapot. Bij Doorax zeer makkelijk via internet 3 nieuwe kwalitatief zeer goede gelijksluitende sloten besteld en een uur later lag het al klaar om af te halen! Inclusief de extra sleutels. Helemaal top. En ze werken perfect!

Hi Freddy, Bedankt voor je positieve review! We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Janine Doorax

Hoge Kwaliteit snelle professionele verpakking en levering

Hoge Kwaliteit snelle professionele verpakking en levering.

Hi Stefan, Wat fijn om te horen dat je een positieve ervaring hebt gehad bij ons! Daar doen we het voor. Bedankt voor je review en tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Janine Doorax

Top Service

Nieuwe cilinder bijbesteld voor de voordeur als uitbreiding op de bestaande cilinders. Volgende dag al thuisbezorgd. Gekozen voor een draaiknop aan de binnenkant , ideaal! Meteen de deur op slot als vanaf de binnenzijde en familieleden kunnen gewoon naar binnen met de bestaande sleutel, nog maar 1 sleutel voor het hele huis, heerlijk!

Hi Fred, Bedankt voor het compliment! Wij vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent met onze geleverde service en producten. We hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Janine Doorax

Snelle levering, fantastische producten

Gelijksluitende cilinders gekocht. Fantastisch dat je dan ook verschillende kleuren kunt kiezen (wij hebben achter een zwarte stalen pui en die zwarte cilinder staat echt strak). Heel goede kwaliteit en mooi afgewerkte draaiknoppen aan de binnenzijde

Hi Joost, Wij vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent met onze geleverde service en producten. We hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Janine Doorax

Goed voor elkaar

Snelle antwoorden op vragen in de chat, snel geleverd. Zover helemaal top.

Hi Daan, Bedankt voor je positieve review! We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Janine Doorax

Een reis boven verwachting

Mijn aankoop bij Doorax.nl was een reis boven verwachting. De aanschaf van een M&C Condor slotcilinder was niet alleen een transactie, maar een onvergetelijke ervaring, van de selectie tot het product zelf. Het verkennen van de online winkel Doorax.nl was als het ontdekken van een schat aan veiligheid en stijl. Hoewel ik geen beroep hoefde te doen op de klantenservice, voegt het gevoel dat hun team altijd klaar staat om ondersteuning te bieden een niveau van vertrouwen toe dat deze online winkel onderscheidt. Maar laten we ons concentreren op het juweel aan de kroon: de M&C Condor hoogbeveiligde cilinder. Geen enkele foto op de website kan het heerlijke gevoel weergeven dat ik ervoer toen ik hem in mijn handen hield. De soepelheid en precisie waarmee de toetsen verschuiven zijn onbeschrijfelijk, als een symfonie van veiligheid die resoneert met elke beweging. Alleen de sleutel zelf verdient zijn eigen erkenning. Tussen de andere sleutels aan mijn sleutelhanger valt hij op door een elegant detail: een rood "oog" dat hem onderscheidt als bewaker van mijn veiligheid. Deze toets is niet alleen functioneel, maar voegt ook een esthetisch element toe dat de aandacht voor detail van M&C-producten demonstreert. Het openen en sluiten van de deur is een ritueel geworden waarbij de stevigheid en geborgenheid van de cilinder voelbaar worden. Elke klik is een bevestiging van vertrouwen, waardoor mijn huis een toevluchtsoord wordt dat wordt beschermd door dit meesterwerk. Het is werkelijk iets geweldigs dat zoiets eenvoudigs als het vervangen van een deurcilinder uw leven kan veranderen vanwege de gemoedsrust die het met zich meebrengt. Kortom Dooraz.nl biedt niet alleen producten van de hoogste kwaliteit, maar creëert ervaringen die de zintuigen prikkelen. De ongeëvenaarde soepelheid, maximale precisie en gevoel van veiligheid zijn slechts enkele van de redenen waarom mijn aankoop hier meer is dan een aanwinst; Het is een investering in gemoedsrust, veiligheid en zelfs elegantie

Hi José, Bedankt voor het compliment! Wij vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent met onze geleverde service en producten. We hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Janine Doorax

Solide product met super service

Het oude slot had veel te lijden van de 3-punts sluiting die we in de voordeur altijd helemaal in- en uitdraaien (zware deur met glas). Tijd voor een nieuw slot en laten we eerlijk zijn, je gebruikt het meer dan je denk en kwaliteit is belangrijk. Het is het slot op je huis en haard. De M&C Condor is 3-sterren SKG en heeft duidelijk een sterkere opbouw dan het gesneuvelde slot (zwaarder en de bewegende kern is stevig spul). Standaard paniek sluiting (een must bij wind en een sleutel binnen in het slot.. wie kent het niet) en een prima website om de bestelling samen te stellen wat betreft maten. Ik heb ook even gebeld met Doorax omdat ik niet zeker was over de maat en ben prima geholpen. De bestelde spullen zijn snel verzonden en passen door de brievenbus (slim verpakt). Het inzetten ging snel. Het meeste moeite kostte het inpassen van het slot in het bestaande anti-kerntrek beslag. In mijn geval hielp een een Dremel om iets meer ruimte te maken in de plastic binnenzijde van de anti-kerntrek afdekking. Met het beslag op de Doorax Site zal het meteen goed lopen. Bij het nabestellen van de sleutels (met certificaat) was er 1 sleutel die niet helemaal lekker liep. Je kan ze op 2 manieren insteken, 1 zijde haperde. Na contact met Doorax en sturen van foto's van een goede en de haperende sleutel, kreeg ik een vervangende sleutel opgestuurd voor precies 0 euro. Zowel bij de eerste bestelling als de service rond de bestelde sleutels is het allemaal prima verlopen. Duidelijke mails en snel verzonden. Het slot werkt prima en de sleutel is stevig.

Hi Robert, Bedankt voor je positieve review! We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Janine Doorax

Geweldig geholpen, een aanrader!

Snelle levering, goed product (M&C Condor) tegen schappelijke prijzen. Goede chatfunctie en prima adviezen gekregen. Het menu om cilinders te kiezen is zeer makkelijk en laat geen twijfels over, dat is op andere sites vaak lastiger.

Hi Mart, Bedankt voor je positieve review! We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Janine Doorax

Erg tevreden

4 nieuwe cillindersloten besteld bij Doorax, erg prettige site, overzichtelijk en duidelijk. Bestelling ging goed en ik ontving mijn pakket snel. Erg tevreden over, goede kwaliteit!

Hi Sander, Wat fijn om te horen dat je een positieve ervaring hebt gehad bij ons! Daar doen we het voor. Bedankt voor je review en tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Janine Doorax

Goed product en snelle levering

Doet wat je hoopt te verwachten, snelle levering van een kwaliteitsproduct.

Hi Patrick, Wat fijn om te horen dat je een positieve ervaring hebt gehad bij ons! Daar doen we het voor. Bedankt voor je review en tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Janine Doorax

Duidelijke omschrijving. Snel geleverd.

Hi Alex, Wat fijn om te horen dat je een positieve ervaring hebt gehad bij ons! Daar doen we het voor. Bedankt voor je review en tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Janine Doorax

Snelle levering en goed product

Duidelijke site. Snelle service en goede producten.

Hi Rieks, Bedankt voor je positieve review! We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Janine Doorax

Mijn bestelling was kwijt door dhl, direct geholpen door de klantenservice en snel een nieuwe bestelling geleverd.

Hi D, Wat fijn om te horen dat je een positieve ervaring hebt gehad bij ons! Daar doen we het voor. Bedankt voor je review en tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Janine Doorax

Topservice!

Echt sterk in communicatie van de bestel- en naservice. Absoluut een aanrader! Met dank aan Janine!

Hi Kathleen, Bedankt voor het compliment! We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Janine Doorax

top bedrijf

3 sloten met 5 sleutels besteld . Er zaten helaas maar 2 sleutels in de verpakking. Dus dit meteen gemeld en een paar dagen later had ik al een nieuwe set binnen. En een retour sticker om de andere sloten ( die ik al ingebouwd had ) retour te sturen. Zeker aan te raden

Hi Evertjan, Bedankt voor je positieve review! We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Janine Doorax

Uitstekend bedrijf.

Duidelijke website, goede aftersale service, erg behulpzaam en snelle reacties en verzendingen. Top bedrijf!

Hi Gigi, Wat fijn om te horen dat je een positieve ervaring hebt gehad bij ons! Daar doen we het voor. Bedankt voor je review en tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Janine Doorax

Makkelijk, snel en gebruikersvriendelijk

Ik moest een cylinderslot bij bestellen. Met de code van de eerdere cylinder is dat zo gebeurd bij Doorax. Een gebruikersvriendelijke website wijst je de weg en de volgende dag had ik hem al in huis. Echt super makkelijk en niet duur!

Hi Erik, Bedankt voor het compliment! Wij vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent met onze geleverde service en producten. We hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Janine Doorax

Kwaliteit!

De kwaliteit van de sloten is super. Zeker aan de schroefdraad nergens anders tegengekomen. Ik zou zeggen laat ze nu eens komen..ze zullen voor een gesloten deur staan ;)

Hi Peter, Wij vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent met onze geleverde producten. We hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Janine Doorax

Zeer snelle levering van duo cilinderslot

Mooie duidelijke website met handige tool voor bestelling juiste cilinders

Hi Marc, Bedankt voor je positieve review! We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Janine Doorax

Zeer tevreden met alles

Zeer tevreden kan iedereen aanbevelen. Alleen bezorging post nl was weer eens fout gegaan.

Hi Gert-Jan, Bedankt voor het compliment! Wij vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent met onze geleverde service en producten. We hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Janine Doorax

Zeer tevreden met het product. Cilinders en sleutels kwamen op de afgesproken dag en tijd binnen, zelfs telefonisch zeer goed te berijden, supper klanten service, zowel van, Janine die de telefoon aan neemt, tot de monteur die je op zeer kundige en vriendelijke manier te woord staat. Dit bedrijf is zeer zeker aante raden, zo kom je het niet vaak meer tegen.

Hi Roy, Wat fijn om te horen dat je een positieve ervaring hebt gehad bij ons! Daar doen we het voor. Bedankt voor je review en tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Janine Doorax

Goede communicatie via de mail. Schrok echter want Ik had 5 cilindersloten besteld maar er werden er vier geleverd. Na een belletje met vriendelijke dame meteen geregeld en de volgende dag alsnog het vijfde slot in huis. Sloten zien er erg mooi en solide uit. Dank!! Top service :)

Hi M, Bedankt voor je positieve review! We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Janine Doorax

Snel verzonden en goede prijs kwaliteit verhouding

De cilinder is snel verzonden. Site werkt makkelijk en de prijs kwaliteit verhouding is ook goed. Je kunt gratis gekleurde houdertjes voor de sleutels aangeven, handig!

Hi Marian, Wat fijn om te horen dat je een positieve ervaring hebt gehad bij ons! Daar doen we het voor. Bedankt voor je review en tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Janine Doorax

Reeds 2 keer besteld en altijd al zeer tevreden geweest. Prima kwaliteit en steeds op tijd geleverd. Kortom , een aanrader

Hi Sophie, Bedankt voor het compliment! Wij vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent met onze geleverde service en producten. We hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Janine Doorax

Over Doorax

Beschermd tegen inbraak! Jouw woning of bedrijfspand moeiteloos beschermen tegen inbraak met het hang-en sluitwerk van Doorax. Onze cilindersloten zijn voorzien van het SKG keurmerk en het Politiekeurmerk Veilig Wonen, waarmee jouw eigendom optimaal is beveiligd. Vragen over een van onze producten? Onze klantenservice is altijd dichtbij en te bereiken via telefoon, e-mail of chat. Liever zelf aan de slag? Ook dit is mogelijk! Onze online keuzehulp helpt klanten binnen 4 stappen bij het vinden van het perfecte cilinderslot. In ons assortiment vind je cilindersloten van onder andere het merk M&C, ABUS en NEMEF. Naast traditionele cilindersloten en kerntrekbeslag vind je in ons assortiment ook smart locks, voor een smart home.