• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Wij als Birkenstock winkel te Utrecht zijn zeer tevreden met het kassa-systeem van MplusKASSA. Eenvoudig en daarom voor iedere werknemer makkelijk te begrijpen. Het werk altijd super en mocht er een keer iets zijn dan is de service echt top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Het systeem werkt altijd feiloos, simplistich maar toch alles wat je verwacht van een kassasysteem, snelle service bij hulp op afstand. Kortom het beste kassasysteem op de markt.

Tot op heden geen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Meedenken met de klant, als er iets niet bestaat wordt er actief meegedacht naar een oplossing. Klantvriendelijk en net personeel.

Geen, ga zo door toppers

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Wordt goed geluisterd als je ergens tegen aan loopt en zo mogelijk wordt alles goed opgelost. Mooi en duidelijk kassasysteem.

Gewoon zo doorgaan!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Met een Lightspeed webshop, en de behoefte om zowel winkel als online synchroon te laten lopen qua voorraden en prijzen ben je bij MplusKASSA zeker op het juiste adres! Alex heeft onze systemen geïnstalleerd naar tevredenheid. Wat een vooruitgang.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede informatie vooraf Heldere afspreken, worden goed nagekomen. Snel in de lucht.

Nog niet tegen gekomen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

-snelle reacties/oplossingen van support -goed werkbaar systeem -denken met je mee

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Hele goede service, een belletje met probleem of vraag word meteen opgepakt. Vriendelijk te woord gestaan en goed te bereiken. Aanrader voor iedereen die op zoek is naar goed kassasysteem!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Laagdrempelig. Simpele uitleg. Telefonisch goed bereikbaar. Vriendelijk en relaxte medewerkers. Denken graag mee met de mogelijkheden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De helpdesk is zeer goed bereikbaar en staat je vakkundig te woord. problemen worden snel opgelost en vragen worden snel en afdoende beantwoord.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle en nette afhandeling van het hele proces. Geen opjagende verkooptechnieken. duidelijke uitleg.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vriendelijk, duidelijk en maken waar wat ze zeggen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Heel klant vriendelijk, goede kwaliteit van de spullen en snelle service wanner dit nodig is.

Zie niet echt verbeterpunten. Het bedrijf doet wat hij zegt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Helpen je direct heel duidelijk in uitleg

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vak mensen aan het werk, weten waar ze het over hebben. Mooi product dat doet wat het moet doen. Goed team dat allemaal even vriendelijk is.

Weinig, communicatie liep in het begin wat moeilijk maar hebben we op gelost.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Wat een geweldig systeem! Kan nagenoeg alle wensen vervullen. De mensen die er werken denken in oplossingen, dat maakt het allemaal nog makkelijker. Tevens zijn er diverse koppelingen mogelijk met andere systemen, dat maakt het niet alleen eenvoudiger, de foutenmarge is drastisch lager, super!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede telefonische service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed systeem en makkelijk in omgang. Goede service.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Als je een probleem of storing hebt, dan proberen ze je zo snel mogelijkheid te helpen. Ik had laatst ook een klein probleem met mijn kassa. Ik was bij bolt geweest om dit te zeggen en binnen 5 minuten was hier een monteur. Dat noem ik nou topservice.

Ga zo door!!

Over MplusKASSA