Pluspunten

Vak mensen aan het werk, weten waar ze het over hebben. Mooi product dat doet wat het moet doen. Goed team dat allemaal even vriendelijk is.

Weinig, communicatie liep in het begin wat moeilijk maar hebben we op gelost.

Pluspunten

Wat een geweldig systeem! Kan nagenoeg alle wensen vervullen. De mensen die er werken denken in oplossingen, dat maakt het allemaal nog makkelijker. Tevens zijn er diverse koppelingen mogelijk met andere systemen, dat maakt het niet alleen eenvoudiger, de foutenmarge is drastisch lager, super!

Pluspunten

Goede telefonische service

Pluspunten

Goed systeem en makkelijk in omgang. Goede service.

Pluspunten

Als je een probleem of storing hebt, dan proberen ze je zo snel mogelijkheid te helpen. Ik had laatst ook een klein probleem met mijn kassa. Ik was bij bolt geweest om dit te zeggen en binnen 5 minuten was hier een monteur. Dat noem ik nou topservice.

Ga zo door!!

Pluspunten

Altijd erg vriendelijk en behulpzaam

De uren meteen in een exel bestand komen

Pluspunten

Altijd aardig, geen vraag is teveel! Al heel veel jaren vaste klant en nu inmiddels het nieuwe kassa systeem mplus kassa

Geen

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Over algemeen korte lijnen en klant gerichte oplossingen

Afhandeling en vragen of oplossing naar behoren werkt.

Pluspunten

Persoonlijk Software erg stabiel Bereid om mee te denken in oplossingen

Pluspunten

Word altijd netjes behandeld

Pluspunten

We zochten naar het perfecte kassasysteem voor onze winkel en kwamen uit bij MPlus. Alle verwachtingen zijn tot op heden waargemaakt en neemt het systeem naast het snel en eenvoudig afrekenen ook nog eens een heleboel administratie uit handen. Niet voor niets dat wij al veel mensen naar dit bedrijven verwezen hebben. Ook de support, snel, vriendelijk, professioneel, kundig een meedenkend. Een dikke PLUS.

Bedankt voor de mooie beoordeling! Fijn om te horen dat het systeem bevalt.

Ga zo door!!!

Pluspunten

Zelfs voor een halve digibeet als ik een top systeem deze kassa van Mplus. Duidelijk en zeer gebruikers vriendelijk. Na een super intro van Marc zeer snelle levering en na plaatsing een top uitleg van Harry en nu heerlijk aan het werk ermee!! Zeker een aanrader dit bedrijf en kassa systeem!!!

Bedankt voor de leuke reactie!

Pluspunten

Mplus is een aangenaam bedrijf om mee samen te werken. Een persoonlijke maar professionele sfeer en zeer correcte communicatie.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Klantvriendelijk staat er hoog in het vaandel, je word altijd snel geholpen met klachten.

Afspraken over terugbellen gaat soms niet helemaal zo als het zou moeten zijn hier kan wel wat verbetering in komen.

Pluspunten

Snelle en correcte levering en denken met ons mee in oplossingen.

Pluspunten

Als er al een probleem is goede bereikbaarheid en snelle oplossing. Software is goed doordacht,prijzen aanpassen enz gaat gemakkelijk.

Tot nu toe is voor ons alles goed !!

Fijn dat alles naar wens is en dat het goed bevalt!

Pluspunten

Een erg duidelijk en makkelijk kassasysteem. Tevens is ook de helpdesk erg klantvriendelijk

Bedankt voor de beoordeling, fijn dat alles naar wens is

Pluspunten

Goede service!

Pluspunten

Na veel kassa systemen bekeken te hebben kwam MplusKASSA als beste uit de bus. Uploaden van nieuwe bestanden en het bediening gemak zijn uitstekend!

Bedankt voor de leuke reactie!

Pluspunten

goede ondersteunng, solide kassasysteem

veranderingen in de plattegrond worden niet overgenomen door kassa 2

Bedankt voor de recensie. Veranderingen in de tafelplattegrond zouden wel overgenomen moeten worden. Er zal iemand van de Technische Dienst contact met u opnemen om hier samen met u naar te kijken.