Heel vriendelijk en snelle verzending

De bestelling is vlot geleverd en heel leuk ingepakt. Een feestje om het uit te pakken.

Geweldige service

Na mijn eerste bestelling was er een klein probleempje en dit werd meteen opgelost. Ook werd je via de mail goed op de hoogte gehouden. Kortom een super service!

Alles netjes aangekomen.

Goed aangekomen,netjes verpakt met een gezellig presentje en berichtje erbij.

Snel, heldere communicatie over levering, goed verpakt, vriendelijk en mooie woonspullen

Zou zo weer een bestelling plaatsen,

Goed communicatie en snelle levering

De bestelling was leuk ingepakt, en ze hebben een mooi site met leuke collectie

Mooi product en uitstekende service

Wij hebben een naambord besteld voor bij de voordeur. Mooi ontwerp, wat ter goedkeuring eerst werd gemaild. Daarna prettig contact via de mail en ze deden hun uiterste best om het op tijd te leveren. Dit is nog gelukt ook! Absoluut een aanrader.

Ziet er uit zoals verwacht

Een super service

De producten die verkocht worden zijn prachtig. Ik had bij opmerkingen geplaatst of het ingepakt kon worden, ik opende het pakketje en het was zo mooi ingepakt. Hier kan ik zeker iemand blij mee maken met Kerst, ingepakt ziet het er al fantastisch uit. Bovendien was de bestelling ook nog eens snel geleverd. Zeker een aanrader en de volgende keer bestel ik hier weer!

De bestelling was netjes ingepakt en erg snel. Ook het retouneren ging vlekkeloos!

rieten mandje met toiletrolhouder

mand

Wij hadden een naambord besteld, deze eerst ter beoordeling gekregen, wilde een kleine aanpassing, was geen probleem. Gelijk een nieuwe ter beoordeling gemaild gekregen, na goedkeuring is deze gemaakt en opgestuurd. Alleen post.nl liet het afweten gaf al 3 dagen aan dat het termijn van bezorgen niet was gehaald, dat was iets minder, maar daar kunnen jullie niets aan doen. Sevice van jullie is top.

Uitvoering naamplaat helemaal onze zin.

Na ontvangst van de door ons bestelde naamplaat, snelle levering van 4 dagen, was deze helemaal naar onze zin. Deze was keurig verpakt in een bubbeltjes zak en daarna ingepakt in een kartonnen doos. Inclusief de roestvrijstalen bevestiging steuntjes. Top.

Super!!

Leuke website, goede service, snel en fijn contact en super snelle levering!

Super mooi

Ik had met moederdag al 3 muurcirkels gehad Prachtig dus nu nog wat bij besteld.

Ik ben hartstikke tevreden met jullie dienst en communicatie.

Goed communicatie. Snelle regstelling van foutje.

Mijn bestelling na 1 dag al binnen.Super blij.

Snelle en korrekte levering!

Snel, goed en goed verzorgd.

Voor herhaling vatbaar.

prettig en fijne aankoop. netjes verzorgd

Zie bovengenoemd

Snel contact

Super nette contact.. En snelle levering

Goede service, mooie tuincirkels

Mijn ervaring met By Noth is heel goed en fijn. Ik heb er drie tuincirkels besteld in verschillende formaten. Bij een van de cirkels wilde ik een hartje onder de tekst ipv een bloemetje en dat werd zonder problemen geregeld. Er werd snel op mijn verzoek gereageerd. De tuincirkels zelf zijn van goede kwaliteit, hingen snel en het geheel oogt supertof! Heel blij mee! Dank voor de goede service Thea!

Super vriendelijk en goede service

Dit is nou met recht een klantvriendelijke winkel. Ik had problemen met een product en dat is keurig opgelost.

Goed op de hoogte gehouden van de status van bestelling

Duidelijke informatie over mijn bestelling. Meerdere malen statusupdate. En leuk ingepakt! Gewoon topervaring!

Erg mooie muurcirkel

Goede service, snelle reactie bij vragen en de muurcirkel is heel erg mooi. Goede kwaliteit! Kortom: zeer tevreden.

About By Noth

Stoer Scandinavisch wonen & lifestyle. Bij bynoth.nl shop je online de leukste woonaccessoires, lifestyle en gifts. Met zorg samengesteld assortiment van eigentijdse en trendy merken. Let's get inspired!